יום שישי, 20.09.2024 שעה 17:26

אשרם: אם הייתי בבית בסגר? לא הייתי מנצחת

המתעמלת הצטלמה לקמפיין חדש ודיברה על הקורונה, ההצלחה והדרמה לפני תרגיל האחרון באליפות אירופה: “הרגשתי שאני מוכנה לעשות את הבלתי אפשרי”

|
לינוי אשרם (חגי מיכאלי)
לינוי אשרם (חגי מיכאלי)

אלופת אירופה בהתעמלות אומנותית, לינוי אשרם, כבר הניחה את מדליית הזהב בצד, חזרה לאימונים וכעת אפילו לצילומים. הספורטאית המעוטרת ביותר בארץ, שעמדה בראש הפודיום בקייב אחרי דרמה אדירה בגמר הקרב רב, הופיעה היום (שני) לצילום קמפיין חדש.

בין הצילומים על הסט, אשרם התראיינה ל-ONE ודיברה על ההישג הענק שלה באליפות אירופה, הדרמה מאחורי הקלעים לפני התרגיל האחרון בתחרות, השיפור ביכולות שלה, הבחירה בה לפרסומת וכמובן גם על אולימפיאדת טוקיו.

אשרם: ״מחכה להתחרות בטוקיו״

לינוי, את מצטלמת לקמפיין חדש ולפרסומת חדשה. איך זה מרגיש לעמוד עכשיו בסט הצילומים?
“מאוד מרגש אותי להיות פה על הסט של אולווייז ולקחת חלק בפרויקט של Always פלטינום ולהוכיח לילדות קטנות שהן יכולות גם רכות וגם חזקות, שאם הן ירצו הן יכולות להגשים את כל מה שהן חולמות עליו”.

לינוי אשרם (חגי מיכאלי)לינוי אשרם (חגי מיכאלי)

זה קמפיין לנשים ואת תמיד מעבירה בו מסר מיוחד. בדרך כלל לא רואים ספורטאיות בקמפיינים כאלה, את מרגישה שהפכת למודל עבור אחרות?
“זה מוכיח לי שכנראה באמת עשיתי משהו גדול, משהו שהרבה אנשים מזדהים איתו וגאים בו. כיף לי לשמוע את זה ולחוות את זה. אני שמחה שבחרו בי לקמפיין שלהם”. 

אליפות אירופה האחרונה בקייב הייתה מדהימה מבחינתך. התאוששת כבר והצלחת לעכל שאת אלופת אירופה?
“כן. זה לקח לי כמה ימים לעכל את הכל כשהייתי בבידוד אחרי התחרות. מאז חזרנו לשגרת אימונים רגילה ואני והמאמנת שלי איילת זוסמן ממשיכות להתאמן כדי להרים את התרגילים שלי כמה שאפשר חדשים ולשאוף כמה שיותר גבוה. אני עם הראש קדימה למטרה הבאה”. 

לינוי אשרם (חגי מיכאלי)לינוי אשרם (חגי מיכאלי)

כשהגעת לאליפות אירופה זו הייתה בעצם התחרות הראשונה שלך מאז אליפות העולם שהתקיימה יותר משנה אחורה. בין לבין, הייתה עלייה מאוד גדולה באיכות התרגילים שלך ובציונים שקיבלת. זאת אומרת שבתוך כמה חודשים הייתה קפיצה גדולה ביכולות שלך מבלי להתחרות בכלל, איך את מסבירה את זה?
“כן, מרגישים את זה. אם באליפות העולם הציון הכי גבוה שקיבלתי היה 24 נקודות אז עכשיו זה מגיע כבר לאזור של 26 או 27 נקודות לתרגיל. דרגת הקושי של התרגילים רק עולה ועולה. אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד שנה ולאן הציונים האלה עוד יוכלו להגיע אבל אני ממשיכה לעבוד קשה כדי להעלות את הציונים עוד יותר”.

כשזכית במדליית הזהב באליפות אירופה זה היה הישג שעדיין לא עשית. זה שאת במקום הראשון על הפודיום והיתר מסתכלות עלייך כאחת שהן רוצות לנצח אותה, זה מלחיץ יותר?
“אני בעיקר מנסה להתרכז בעצמי ובמה שאני עושה, במטרה להשתפר ולבצע תרגילים ברמה הכי נקייה ובלי טעויות. אני לא רואה בזה משהו מחליץ אלא להפך, מבחינתי זה דבר חיובי להצליח להגיע למקומות האלה. זה מוכיח לי שאני מסוגלת להגיע לשם ושאני צריכה להמשיך לעבוד קשה כי זה משתלם”.

מנסה להתרכז רק בעצמה (חגי מיכאלי)מנסה להתרכז רק בעצמה (חגי מיכאלי)

מה איילת זוסמן אמרה לך לפני העלייה לתרגיל האחרון בגמר הקרב רב? עלית בטירוף לתרגיל הזה ונתת שם תצוגה מדהימה. למרות שהבלארוסית פתחה פער גדול ממך בציון הכללי עדיין הצלחת לעבור אותה עם הרבה דרמה. 
“איילת לא אמרה לי כלום והיא לא צריכה להגיד לי כלום. אני רק מסתכלת לה בעיניים ואני יודעת כבר מה היא רוצה להגיד לי. לפני התרגיל האחרון הרגשתי ממנה שהיא מאמינה בי, שהיא בוטחת בי ושהיא יודעת שאצליח. הרגשתי שאני מספיק מוכנה כדי לצאת למשטח ולעשות את הבלתי אפשרי. פשוט הסתכלתי עליה קיבלתי ממנה מסר שעזר לי ותמך בי, התרכזתי בעצמי ויצאתי לבצע את התרגיל הכי טוב שלי”.

בעינייך, זה היה התרגיל הכי טוב שלך?
“מבין התרגילים שהיו לי באותה התחרות? כן. זה היה התרגיל הכי נקי, אבל זו פעם ראשונה שהתחריתי בו אז נדע בהמשך אם זה באמת היה הטוב ביותר שלי”.

לינוי אשרם. "הרגשתי מוכנה לעשות את הבלתי אפשרי" (חגי מיכאלי)לינוי אשרם. "הרגשתי מוכנה לעשות את הבלתי אפשרי" (חגי מיכאלי)

הרבה ספורטאים ישראלים זכו לאחרונה במדליות באליפויות אירופה בספורט האולימפי. איך את רואה את זה?
“בחודשיים האחרונים באמת היו הרבה הצלחות, עם זכיות היסטוריות במדליות שעדיין לא היו. עברנו תקופה מאוד קשה עם הקורונה והסגרים, אבל איגוד ההתעמלות, הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי תמכו בנו, נתנו לנו את האפשרות להמשיך להתאמן במכון וינגייט למרות כל מה שהיה. רק בזכות זה הצלחנו לעמוד הרגליים בתקופה הזו, להמשיך להתאמן בצורה רגילה ולהצליח. אם הייתי בבית בסגר? לא הייתי יכולה להיות במקום הראשון על הפודיום. אני חושבת שגם ההשקעה של הספורטאים והעבודה הקשה שאנחנו נותנים משתלמת בתחרויות. זה לא היה פשוט אבל אני שמחה להיות חלק מהספורטאים האלה שמצליחים להביא הצלחות, ואני מקווה שנמשיך להצליח ולהגשים חלומות“.

זו שאלה בנאלית, אבל מה יהיה באולימפיאדת טוקיו?
“זה בהחלט יהיה משהו אחר עבורי כי עוד לא חוויתי חוויה כזאת, אני מאוד רוצה להתחרות שם, אבל מבחינתי זה עוד רחוק. יש לי עוד אליפות אירופה לעבור השנה ותחרויות נוספות בדרך בעזרת השם. זה כרגע עוד רחוק ממני”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */