יום שבת, 21.09.2024 שעה 09:47

שבר את הרשת: כמה שווה הלמבורגיני של סבע?

חלוצה של נבחרת ישראל ואל נאסר מאיחוד האמירויות הציג את ה-ה-Lamborghini Huracan EVO החדשה שלו וזכה לשלל תגובות. מה אומרים המבקרים ומה מחירה?

|
דיא סבע ויצירת המופת האיטלקית (פרטי)
דיא סבע ויצירת המופת האיטלקית (פרטי)

אחרי שלל כתבות עוצרות נשימה במהדורות החדשות אודות האפשרויות הבלתי נגמרות שיש לאיחוד האמירויות להציע לתייר הישראלי, הגיע דיא סבע ופשוט שבר את הרשת עם הלמבורגיני החדשה שלו.

חלוצה של אל נאסר המקומית הציג באינסטגרם את ה-Lamborghini Huracan EVO החדשה שלו – מכונית יוקרה חדשה ומופארת שרכש דרך סוכנות מכירות VIP באיחוד האמירויות. 

התגובות בעולם הספורט לא איחרו להגיע כאשר מאור מליקסון הגיב בהומור לחלוץ: “יפה אחי. אתמול לא עברתי טסט עם הוולוו שלי”, בעוד שמאור בוזגלו לא היסס וכתב לו: “אני בא”.

דיא סבע מציג את הרכב החדש שלו

ומעט אחרי התגובות, זה בדיוק הזמן לספר לכם קצת יותר על המכונית הנוצצת והחדשה של שחקנה של נבחרת ישראל – ויש לא מעט מה לספר…

סיפורה של יצירת פאר

ה-Lamborghini Huracan EVO היא מכונית ספורט דו מושבית המהווה למעשה שדרוג מ-2019 של ה-Lamborghini Huracan – שדרוג אשר בא לידי ביטוי בשיפורים טכנולוגיים ובעיצוב מודרני יותר.

בשיפורים הטכנולוגיים ניתן לראות בין השאר תוספת של מערכת בקרה הקרויה Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata, מערכת היגוי אחורית וכן עדכונים הקשורים בתפקוד המנוע.

שדרוג של הדגם המקורי ה-Lamborghini Huracan (פרטי)שדרוג של הדגם המקורי ה-Lamborghini Huracan (פרטי)

בכל הקשור לעיצוב, מעבר לעובדה שמדובר בטעם אישי, המראה החדש אמור להיות אווירודינמי יותר, כיאה למכונית אשר אמורה לנסוע בצורה חלקה שכאין הגבלת מהירות בסביבה.

ומה לגבי הביצועים? עם מנוע המפיק 631 כוחות סוס היא מגיעה מ-0 ל-100 קמ”ש בקצת פחות מ-3 שניות, מ-0 ל-200 ב-9 שניות ומהירות השיא שלה עומדת על 325 קמ”ש. מרחק הבלימה מ-100 ל-0 קמ”ש אגב, עומד על 32 מטרים בלבד.

יש לציין שהדגם של סבע הוא הדגם ה”פתוח” של ה-EVO, מה שגורם לו להיות כבד בכ-100 ק”ג (חיזוקים הקשורים בהיעדר הגג),  ומעט איטי יותר בכל הקשור לנתונים ההאצה המוזכרים מעלה. 

בכל הקשרו לעיצוב, כל הביקורות מהללות (פרטי)בכל הקשרו לעיצוב, כל הביקורות מהללות (פרטי)

מיותר לציין כי לא מעט אתרי רכב ערכו בדיקה מקיפה למכונית של מותג העל האיטלקי מבית פולקסווגן ומחמיאים בין השאר לעיצוב האיטלקי המוקפד. באתר הרכב הבריטי המוביל AUTOCAR זכתה המכונית לביקורת של 4.5 כוכבים מתוך 5, כאשר אתר TopGear היה מחמיר יותר עם 4 כוכבים “בלבד”.

באתר CarMagazine המכונית זכתה לציון כולל של 5 כוכבים בעיקר בשל הביצועים וה-Feeling Good Factor, אך זכתה לציון של 3 כוכבים בלבד בכל הקשור לשמישות הרכב. באתר CARBUZZ התלהבו גם כן מהעיצוב והביצועים, אך היו ביקורתיים יותר לגבי השמישות, הבטיחות והערך לכסף – מה שהסתכם בציון 8.6 מתוך 10.

ומה שווייה של המכונית? כמובן שאיננו מודעים לסכום הסופי אותו הוציא סבע, אך בעולם הרכב מעריכים את שווי המכונית בכרבע מיליון דולר (לפני מסים והוצאות נוספות).

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */