יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:46

הפועל כפ"ס נכנעה לאנקרה בגביע האתגר האירופי

הירוקים ניצחו רק במערכה השלישית את היריבה עם 19:25, אך לפני כן הפסידו 26:28, 25:19 ו-25:17 ליריבה שהשיגה מקדמה. שגיא ברעם: "מרוצה בסך הכול"

|
שחקני הפועל כפר סבא ( באדיבות ה-CEV)
שחקני הפועל כפר סבא ( באדיבות ה-CEV)

קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא הפסידה הערב (רביעי) בגביע האתגר האירופי בכדורעף במשחק הראשון מבין שניים מול האליבנק אנקרה. כפר סבא הפסידה את המערכה הראשונה 28:26 לאחר שכבר הובילה 18:22, ובמערכה השנייה הפסידו הירוקים 25:19. הקבוצה התעלתה על עצמה במערכה השלישית אותה ניצחה 19:25, אבל הפסידה את המערכה הרביעית 25:17.

המאמן שגיא ברעם אמר לאחר ההפסד: "סך הכול משחק טוב מאוד שלנו, אם אנחנו מרגישים תחושת פספוס, כנראה ששיחקנו ברמה מספיק טובה, הפספוס הגדולה היה במערכה הראשונה שהיו לנו שלושה כדורים לנצח את המערכה. אני שמח שידענו לחזור מזה מנטלית ולנצח את המערכה השלישית, בסופו של דבר קצת חבל לי על המערכה הרביעית שקצת נפלנו, אבל צריך לזכור שזה המשחק ה-18 הרשמי של האליבנק העונה, בעוד שזה היה המשחק הראשון הרשמי שלנו העונה”. 

המאמן הוסיף: “לכן גם הפערים בכושר המשחק בנוסף לפער האיכות בין שתי הקבוצות שהיא ברור עוד לפני תחילת המשחק, אנחנו צריכים כעת להתאושש מחר ולראות איך אנחנו עומדים שוב בצורה טובה כמו שעמדנו היום, סך הכול אני מרוצה מהמשחק". משחק הגומלין יערך ביום שישי בשעה 16:30 שעון ישראל, גם הוא באנקרה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */