יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:55

תחושת החמצה לישראל סטארט אפ ניישן בוולטה

השלב בן 204 הקילומטרים בוולטה הסתיים עם תחושת תסכול לדן מרטין, כאשר למרות עוד הופעה מצוינת של הרוכב, כל שאר המתחרים המובילים סיימו בזמן זהה

|
דן מרטין (נועה ארנון)
דן מרטין (נועה ארנון)

השלב בן 204 הקילומטרים בוולטה היום (רביעי), הסתיים עם תחושת החמצה של ישראל סטארט אפ ניישן לאחר עוד מפגן כח של דן מרטין, אבל כזה שלא הניב פירות במירוץ לצמרת המובילים בטור.

זרעי התסכול ניבטו עוד בתחילת השלב כאשר שבעה רוכבים חזקים ביניהם מיקל וודס ( שנה הבאה בסטארט אפ) וטים וולנס היו בחבורת בריחה של שבעה רוכבים חזקים. התכנית של סטארט אפ היתה שבמידה והפלוטון ירדוף אחרי הבריחה ויתקרב אליה, הקבוצה תעזור במרדף כדי להעניק הזדמנות למרטין לנצל בעליה הקצרה שסיימה את השלב. אבל הפלוטון נרדם בשמירה וכאשר ניסו להשיג את הבריחה היה כבר מאוחר מדי, הפער גדול מדי, וטים וולנס חצה את קו הסיום ראשון.

אבל מרטין לא ויתר, ובעזרת חבריו ובראשם - שוב - עומר גולדשטיין שהולך ומתגלה כבשורה ישראלית מבטיחה - התמקם בחזית הרוכבים המובילים לתוך העליה האחרונה - תקף והגיע לפני כל יריביו האחרים לצמרת כולל המוביל של הוולטה -  פרימוז רוגליץ השני בדירוג ריצ׳ארד קארפאץ . אבל מלבד סוג של הצהרה נוספת על עצמתו של האירי וכוונתו לנסות להתקדם לעמדת פודיום בדירוג (כרגע היא רביעי) - כל הרוכבים המובילים סיימו בזמן זהה.

״בדיעבד זה מתסכל כי אם היינו תופסים את הבריחה - דן היה כנראה מקבל הזדמנות לנצח היום״ הודה הדירקטור דל הקבוצה אוסקר גררו. ״ אבל האמת היא שלא היו לנו היום את הכלים לסגור את הבריחה הזו ולא הייתי מוכן להטיל למערכה את עומר ואת רטו בלי להיות משוכנע שנתפוס אותם״.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */