יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:52

שמרו על הבית: 2:3 לישראל על קפריסין בקטרגל

יביאו את הבשורה? הכחולים-לבנים השיגו מקדמה לקראת הגומלין במוקדמות אליפות אירופה בעוד ארבעה ימים, דידונוב (צמד) וכהן הבקיעו בבית מכבי בראשל"צ

|
שחקני הנבחרת חוגגים (ההתאחדות לכדורגל)
שחקני הנבחרת חוגגים (ההתאחדות לכדורגל)

נבחרת הכדורגל של ישראל לא הצליחה לעלות ליורו בשל ההפסד הכואב לסקוטלנד, אז אולי דווקא נבחרת הקטרגל תביא בשורה קטנה? הערב (שלישי) הכחולים-לבנים רשמו 2:3 יקר על המקבילה מקפריסין בשלב המוקדמות של יורו 2022 והשיגו מקדמה נאה לקראת הגומלין בעוד ארבעה ימים.

גיבורי הערב? איבן דידונוב הוביל את הנבחרת הישראלית עם צמד נאה ואדם כהן הוסיף אחד משלו בניצחון החשוב בבית מכבי שבראשון לציון, כאשר מנגד היו אלה חריסטוס סטיליאנו ופניוטיס סקאפאריס שהבקיעו לזכות האורחת המאוכזבת, שתנסה להפוך את הקערה בגומלין.

מאמן הקבוצה הישראלית, אבי כליף, אמר: "אני שמח על הניצחון. הובלנו, פתחנו טוב, אבל עשינו טעויות שלא היינו צריכים לעשות. אני שמח שהבקענו גול ניצחון ויכלנו להגדיל את התוצאה. זה שביר מאוד לקראת הגומלין, יתרון של גול או שניים זה שום דבר. ניקח את הניצחון איתנו למשחק החוץ בקפריסין, נאושש את החבר'ה, עוד שלושה ימים עוד משחק. נתקן מה שצריך ונעבוד מנטלית. לתת גול בחוץ זה חשוב, מקווה שנעבור ונגיע לשלב העילית".

שחקני נבחרת הקטרגל (ההתאחדות לכדורגל)שחקני נבחרת הקטרגל (ההתאחדות לכדורגל)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */