יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:41

מרטין סיים שביעי את הקטע ה-12 בוולטה

הרוכב האירי של ישראל סטארט אפ ניישן איבד 28 שניות יקרות בסיום וירד למקום ה-4 הכללי, 6 שלבים לסיום. מנהל הקבוצה, גררו: "הכל עדיין פתוח"

|
דן מרטין בסיום השלב השמיני (צילום: נועה ארנון)
דן מרטין בסיום השלב השמיני (צילום: נועה ארנון)

דרמה גדולה התרחשה בוולטה הספרדי, כאשר בסיומה, רוכב האופניים  של ישראל סטארט אפ ניישן, דן מרטין האירי, שלמרות שסירב להיכנע לרגע ונלחם בשיניים - איבד 28 שניות יקרות וסיים שביעי בקטע ה-12 של המירוץ בספרד, כאשר הוא נמצא במקום השלישי הכללי, 6 קטעים לסיום הטור. 

6 הקילומטרים האחרונים סיפקו את המבחן הגדול עבור מרטין. מהר מאד נותרו במערכה רק שמונה רוכבים ביניהם האירי, אבל כשני קילומטרים לסיום נראה היה שהוא מתקשה בזוויות התלולות ביותר.  “אתה יכול. עבדת כל הוולטה להיות במיקום הזה. אל לוותר״ קרא אוסקר גררו ברדיו לרוכב שלו. ואכן, מרטין, שפיגר מעט הצליח לחזור אך לא עמד בסיום בקצב  של ריצ'רד קרפאס המוביל החדש של הטור ויו קארת’י שניצח את הקטע , וסיים אחר עם פרימוז’ רוגליץ’, מי שהוביל את הטור עד הקטע הנוכחי. 

היום (שני) יהיה יום מנוחה עבור הרוכבים, ולאחריו קטע בן 32 קילומטרים נגד השעון בו מרטין יצטרך להיות בשיאו כדי להחזיר זמן אבוד ולצמצםאת הפער מקארתי כדי לחזור לעמדת פודיום. ״הכל עדיין פתוח״ סיכם המנהל הספרדי של הקבוצה אוסקר גררו. ״מה שקרה היום זה לא התסריט שרצינו אבל קארתי היה נהדר ואינך יכול אלא להעריך ספורטאי שנותן הופעה כזו. זה לא מוריד דבר ממרטין שלא ויתר . הנזק אינו כבד. יש לנו עוד 6 שלבים ועוד מאות קילומטרים. זה רק מחצית המשחק, ואנחנו רק בפיגור קל״.

דן מרטין אמר בסיום המרוץ: ״הרגשתי מצוין היום. העליה האדירה הזו הייתה סוג של נגד השעון - אתה פשוט נותן כל מה שיש לך בקצב קבוע. נזהרתי לא להיכנס לתוך התחום האדום וכאשר הגיעו החלקים התלולים ביותר בעליה פשוט לא יכולתי לפדל יותר חזק. זה היה המקסימום שלי אבל בסוף הפערים היו קטנים. אם מישהו היה אומר לנו שאחרי 12 שלבים בוולטה אהיה במרחק של 35 שניות מהמוביל, היינו לוקחים זאת בעשרים אצבעות . עכשיו ננוח יום אחד ונתכונן, שום דבר לא סגור”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */