יום ראשון, 06.10.2024 שעה 20:16

איגוד הג'ודו עשה אימון ל-1,000 ילדים בזום

כ-1,000 ילדים לקחו חלק בפעילות מיוחדת של איגוד הג'ודו יחד עם אורי ששון, תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני ופיטר פלצ'יק: "אחד הדברים היפים שעשינו"

|
פיטר פלצ’יק ומשה פונטי באימון הזום (צילום מסך)
פיטר פלצ’יק ומשה פונטי באימון הזום (צילום מסך)

בימים של סגר קשה לשמור על שגרת אימונים, בטח אם מדובר בספורטאים צעירים שנאלצים להתאמן לבד. באיגוד הג’ודו הרימו את הכפפה וקיימו הערב (רביעי) אימון מיוחד לילדים שנשארו בבתיהם, בהשתתפות בכירי הג’ודאים מנבחרת ישראל.

כ-1,000 ילדים נכנסו לאימון בזום, רובם בחליפות ג’ודו שהמתינו לאימון במשך דקות ארוכות, והפתיעו את בכירי הענף שהבטיחו לקיים אימונים מהסוג הזה שוב בעתיד. בזום הופיעו גם המדליסט האולימפי אורי ששון, תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני ופיטר פלצ’יק שדיברו עם הילדים וניסו להעביר מסרים אופטימיים לשיפור מצב הרוח.

יו”ר איגוד הג’ודו, משה פונטי, אמר בשיחה: “זה משהו מרגש מאוד, אחד הדברים היפים שעשינו. זה אימון גדול ומדהים. יש פה ספורטאי נבחרת, מאמנים, מדליסט אולימפי ואני כל כך שמח לראות אתכם מתאמנים בזמנים הקשים האלה ביחד. אני גאה בכם ואני בטוח שתהנו מהאימונים שלנו. לא האמנתי שיהיו פה אלף ילדים בזום, עוד הרבה רצו להיכנס ולא יכולנו לאשר, אז נתראה גם במפגש הבא ונשתדל להגדיל את הכמות”.

שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי (צילום מסך)שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי (צילום מסך)

אורי ששון דיבר ואמר: “לכל אלף הילדים שנמצאים כאן, זה מרגש להיות איתכם. אתם צריכים לדעת שהחיים ממשיכים ולעבוד קשה גם בתקופה כזאת. גם לנו משברים כאלה קשים, אבל צריך לקום מזה. הג’ודו מלמד אותנו להתגבר על כל מכשול, ואני מאחל לנו שתהיו חזקים, תאמינו בעצמכם ותמשיכו לעבוד קשה. תזכרו שניצחונות קטנים יביאו ניצחון גדול”.

תמנע נלסון לוי סיפרה: “מאוד מרגש אותי לראות כמות כזאת של אלופים ואלופות באימון אחד. זה פרויקט יוצא מן הכלל של האיגוד ואני מקווה שהשגרה הזו של הקורונה תעבור מהר, שנחזור לשגרת התחרויות ואני מאחלת לכל אחד ואחת להיות במקום שלנו בעוד כמה שנים ושתייצגו את מדינת ישראל בגאווה. אל תוותרו, תמשיכו לעבוד קשה גם בסגר”.

הג’ודאית שירה ראשוני הוסיפה: “זו לא תקופה קלה לאף אחד מאיתנו, גם לנו בנבחרות הייתה תקופה שבה התאמנו בבית ועדיין המשכנו לעשות את זה כדי לשמור על אופטימיות. בסוף יגיע האור בקצה המנהרה”. פיטר פלצ’יק ציין: “זו יוזמה אדירה. הילדים צמאים לזה וצריכים את זה. כולנו באותה סירה, לכולנו נעצרה הפעילות והכי חשוב זה להרים את הראש ולשמור על אופטימיות כי גם בתקופה הזו אפשר להנות. אתמול קיבלנו בשורה אדירה, לפיה נחזור לתחרויות בבודפשט בסוף החודש, אז תמיד יש בשורות טובות בסוף הדרך”.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */