מערכת ONE
|
מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב הודיע היום (רביעי) על שיתוף פעולה חדש עם חברת "פנגו" לעונת המשחקים הקרובה. בין היתר שיתוף הפעולה יקבל נראות רחבה בפלטפורמות הדיגיטל של מכבי, בתכנית הרשת השבועית, סרטון עם שחקני הקבוצה ופעילות קהילתית.
יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי, אמר: "יש בין המותגים הרבה מן המשותף ובהחלט עתיד משותף ומקום לאן להתפתח. אין לי ספק ששיתוף הפעולה עם מכבי יסייע לפנגו להפוך למותג גדול עוד יותר ממה שהוא היום ויחד נמשיך לשגשג". המנכ"ל עדלי מרכוס הוסיף: "ללא ספק מדובר בשני מותגים מובילים בתחומם. אני מאחל הצלחה ובטוח בהצלחה".
מנכ"ל "פנגו" רועי אלבז סיפר: "מבחינתי זאת סגירת מעגל. כמו הרבה ילדים ישראלים הייתי מחכה לימי חמישי למשחקים ואפילו הייתי מכין שלטים בבית ומעודד. כשגדלתי זה עבר לשער 11 למעלה. יש כאן שני מותגים שנמצאים בכל בית בישראל, מותגים אהודים שנהנים לצרוך אותם ואין לי ספק שהחיבור הזה הוא נכון. אני בטוח שהחיבור יעשה טוב לשני הצדדים ומאחל שנה מוצלחת למכבי עם כל האתגרים שבפתח".
דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות במכבי Playtika תל אביב, סיכם: "יש הרבה מאוד פיתוחים לפנגו ואלמנטים מאוד מעניינים בדרך. חדשנות זה משהו שמעניין אותנו ואנחנו בהחלט שם, ופנגו מכינה הרבה הפתעות בנושא הזה. בהצלחה".