יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:37

צפו בשידור: תוכנית עמוסה של טרנספר מרקט

מגזין חלון ההעברות של ONE: ניתוח משחקי הישראליות באירופה, ברצלונה פותחת עונה, התחנות החדשות של החלוצים הלוהטים ביבשת ושועה. שידור חי

|
עדן קארצב ואייל גולסה מאוכזבים (רדאד ג'בארה)
עדן קארצב ואייל גולסה מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

העונה החדשה של טרנספר מרקט, מגזין חלון ההעברות של ONE בעיצומה, בשעה זו אנחנו כאן בשידור ישיר עם כל החדשות, העדכונים, ההחתמות, הפרשנויות והניתוחים של קיץ 2020 בכדורגל העולמי והישראלי. התכנית מועברת מדי שבוע בשידור חי בערוץ ONE ובאתר.

בעונה הרביעית של 'טרנספר מרקט', המגזין שהפך פופולרי בקרב חובבי הכדורגל, מסוקר בהרחבה חלון ההעברות המעניין של הקיץ, אשר מקבל תפניות מיוחדות בעידן הקורונה. כיצד מתכוננות קבוצות ליגת העל לעונה שבפתח? כמה כסף משקיעים המועדונים הגדולים ברכש? איך ייראו ההרכבים של הקבוצות בישראל ובאירופה? צפו בשידור כאן ובערוץ ONE:

ישיר: Transfer Market תוכנית מספר 8

והפעם, נרחיב על הסיכויים של מכבי תל אביב לחלוף על פני רד בול זלצבורג במוקדמות ליגת האלופות לאור היכולת במשחק הראשון. מה דוניס צריך לעשות בגומלין? וגם: ברצלונה פותחת עונה בצל הבלאגן הגדול בהנהלה ובסגל השחקנים – מה עומד מאחורי גל העזיבות ומי בסופו של דבר יגיע לחזק את הקבוצה? 

בנוסף, ננתח את יריבותיהן של מכבי חיפה והפועל באר שבע באירופה, נדבר על המעברים הנוצצים של אלברו מוראטה ולואיס סוארס, נעסוק בהחלטה של ירדן שועה לעזוב את מכבי חיפה, נרחיב על החתימה של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן, נספר על השמועות החמות ביותר באירופה, נעסוק במלפפונים החמים ביותר בארץ וביבשת, נציץ לחייהם הפרטיים של הכוכבים עם 'סטורי של קיץ', ונחתום עם השעשועון ׳מי שווה יותר?׳ - התחרות המאתגרת לפרשנים שבאולפן.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */