יום שבת, 29.06.2024 שעה 17:08

ערן זהבי: בואו לא נשכח שלא ניצחנו במשחק

כוכב נבחרת ישראל שכבש את השוויון ב-1:1 מול סקוטלנד ירד לקרקע: "אמרתי לחברים לא לצאת מהכלים". דאבור: "ניקח את מה שחיובי, נלחמנו ונראינו טוב"

|
ערן זהבי חוגג (רויטרס)
ערן זהבי חוגג (רויטרס)

נבחרת ישראל לא הצליחה לנצח הערב (שישי) בהאמפדן פארק, וסיימה ב-1:1 עם סקוטלנד במחזור הפתיחה של ליגת האומות 2020. הנבחרת בכחול-לבן לא הרשימה במיוחד, אך בדקות הטובות שלה הוכיחה כי אפשר לגבור על הסקוטים ונתנה שביב של תקווה לקראת המשחק מול סלובקיה ולפלייאוף העלייה ליורו מול אותה סקוטלנד בחודש הבא.

ערן זהבי אמר בסיום: ”אני מאוד שמח על הנקודה שלנו, השילוב שלי ושל מונס הוא מצוין, אנחנו מבינים אחד את השני ומבקיעים הרבה ביחד, זה לא רק אני ומונס אלא גם העבודה הקבוצתית, נלחמנו על כל כדור, היה לא קל בכלל. הראינו שכשאנחנו מניעים כמו שצריך יכולים להראות יכולת גבוהה”. 

ערן זהבי חוגג (רויטרס)ערן זהבי חוגג (רויטרס)

התחושות מהסיום: “ברור שאנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה, בואו לא נשכח, לא ניצחנו. הנקודה מאוד חשובה אבל חודש הבא זו אופרה אחרת, נראה איך נגיע, מאמין שנעשה עבודה טובה. נגד סלובקיה זה לא יהיה ידידות, צריכים לנצח, גם ליגת האומות חשובה לנו מאוד. אחרי זה נתפנה לסקוטלנד, זה הדרך הנכונה לחשוב”.

רוטנשטיינר והרצוג: “המשכנו באותה דרך, וילי לא בא וניסה לשנות יותר מדי, גם בקמפיין הקודם שיחקנו טוב לפרקים, היום ראיתי שהיינו יותר אחראים, בטוחים בעצמנו וזאת הדרך שצריכה להיות. לא יודע אם היה פנדל, נסתכל ממשחק למשחק, אמרתי גם לחברים בחדר ההלבשה שלא לצאת מהכלים כי לא ניצחנו”.

וילי רוטנשטיינר (רויטרס)וילי רוטנשטיינר (רויטרס)

עתידו: “לא יודע אם יסתכלו על זה באיסטנבול, הכי חשוב שזה הביא נקודה בנבחרת, תמיד אשמח לעזור כמה שיותר. מכבי ת”א? אתייחס לשאלות על הנבחרת. היינו אופטימיים בחצי, עלינו בביטחון, הבנו ששיחקנו לא רע, הסקוטים לא הגיעו למצבים, יכולנו להבקיע ובסוף יצאנו עם ביטחון ואמונה שיכולים לנצח במשחק, לשם דחפנו וכיוונו, כל הכבוד לחברים ואני באמת מקווה שנמשיך ביום שני באותה דרך, זה לא משחק אחד, זו דרך ארוכה שצריכה להיות לה המשכיות, זה משחק טוב שלנו בסך הכול ונתכונן למשחק הבא כמה שיותר טוב”.

מנור סולומון: “ידענו לפני המשחק שזה לא הולך להיות פשוט, שאנחנו פוגשים יריבה מצוינת, חזקה, עם שחקנים שמשחקים בקבוצות גדולות בפרמיירליג. היה משחק שקול, שתי הקבוצות שיחקו במערך דומה ולא היה קל להגיע למצבים. עשינו את העבודה היום, עמדנו טקטית בצורה טובה. יש מה לשפר אבל זאת תוצאה טובה ומחכים למפגש הבא”

“שתי הנבחרות למדו אחת על השנייה לקראת המפגש הבא. המשחק חידד את הדרך שבה אנחנו צריכים לשחק מולם. נצטרך למצוא פתרונות בהתקפה כדי להגיע ליותר מצבים. זה הולך להיות אפילו יותר קשה בחודש הבא, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח”.

מונס דאבור שבישל את השער אמר בסיום: “מעצבן אותי שלא כבשתי במחצית הראשונה, אבל היה גול יפה, ערן עשה מהלך גדול, מכירים אחד את השני ומנסים להביא את זה לפה, לשמחתנו זה הצליח. ההחמצה היא לא תירוץ, הייתי חייב לתת את הגול הזה, יש לנו חיבור מצוין, רוצים להוביל את הנבחרת ולעזור כמה שאפשר, עבדנו מאוד קשה טקטית, כולנו נלחמנו כמו שצריך, נראינו טוב, זה ייתן ביטחון להמשך, ניקח את הדברים החיוביים וננסה לשפר”. 

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */