יום ראשון, 29.09.2024 שעה 00:44

הפועל אשדוד ניצחה 25:26 את א.ס רמה"ש

כדוריד, מחזור 2: האלופה המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה במשחק חוץ מול אחת הטוענות לכתר. הפועל ומכבי ראשל"צ ניצחו, גם חולון וקרית מוצקין

|
הפועל אשדוד מול רמה
הפועל אשדוד מול רמה"ש (מני אלגריסי)

המחזור השני בליגת ווינר נערך היום (שישי), וסיפק מפגש מעניין ודרמטי בין מחזיקת גביע ווינר-שופטים ואחת הטוענות לכתר א.ס רמה"ש לבין האלופה הפועל אשדוד. האדומים מהדרום סיפקו היום אמירה ראשונה כשהשיגו ניצחון חוץ 25:26 על הקבוצה שצברה נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים. גאבור לנגהאנס בלט בשורות המנצחת כשרשם שמונה שערים.

עירוני רחובות – הפועל ראשל"צ 31:24 (16:13). 

הפועל ראשל”צ יצאה למשחק חוץ אצל עירוני רחובות וניצחה 24:31 משכנע. המארחת שיחקה במהלך המחצית השנייה עם שלושה שחקנים בלבד בעקבות הרחקות. מי שבלטו בדרך לניצחון אצל הקבוצה האדומה מעיר היין היו השוער פדז’ה דיאנוביץ’ ויותם טל שמצא את הרשת שבע פעמים. 

רותם סגל מרחובות עולה לזריקה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)רותם סגל מרחובות עולה לזריקה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

מכבי דימונה – מכבי ראשל"צ 40:23 (22:8). 

דימונה חנכה את האולם העירוני החדש, קיימה משחק ביתי היסטורי ראשון בליגת העל, וערכה טקסי הוקרה ליאיר סגרון ולצח מלול שהיו שותפים לעליית הקבוצה בעונה שעברה. רק אחרי ההענקות של ראש העיר בני ביטון, ושהטקסים הסתיימו, מכבי ראשל"צ הרסה לה את החגיגה עם ולדי קופמן ועמית סטלמן שהרבו לכבוש וסיימו עם שבעה שערים כ"א. 

מ.כ יובלים חולון – בני הרצליה 27:31 (11:15)

חולון שפיספסה ניצחון על רמה”ש במחזור הפתיחה, השיגה אותו מול הנציגה השנייה מהשרון. מירזה חסליץ’ בלט במחצית הראשונה עם 14 עצירות. נדב ניזרי ופיליפ קאלו כבשו 10 שערים כ”א. האורחת עדיין ללא ניצחון העונה בליגה.

א.כ נס ציונה – מכבי קרית מוצקין 35:29 (16:17). 

פתיחת עונה נהדרת לקבוצה מהצפון שמשיגה ניצחון שני, לעומת הפסד שני של נס ציונה. נס ציונה עוד הוליכה כמה פעמים בהתמודדות, אבל בהמשך עומרי גדות הורחק והאורחת השיגה את הניצחון הרבה בזכות עומר סימון שהצטיין. קרית מוצקין תנסה להמשיך את הרצף גם במחזור הבא כאשר תפגוש את דימונה.

שחקני נס ציונה בהגנה (שי סימון)שחקני נס ציונה בהגנה (שי סימון)

הפועל קרית אונו – מ.כ באר שבע 31:22 (17:15). 

באר שבע השיגה ניצחון בכורה העונה בליגה לעומת קרית אונו שרשמה הפסד שני. עד אמצע המחצית השנייה המשחק היה צמוד, אך ברבע השעה האחרונה האורחים השתלטו על העניינים, ולדימיר דמטרייביץ’ (12 שערים) וסטפן צ’יריץ’ (8 שערים) הובילו את הקבוצה מבירת הנגב לתוצאה הטובה מבחינתם. 

 

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */