יום שני, 23.09.2024 שעה 22:29
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל עפולה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • מכבי ת"א
  • גלבוע/גליל
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל חולון

מכה לירושלים: ג'ונסון ייעדר 6 שבועות נוספים

חמישה מפגשים מחכים לנו הערב בליגת ווינר סל, ומחזיקת הגביע קיבלה חדשות לא טובות לפני המשחק עם אילת. ד'אור פישר והרצליה פוגשים את מכבי ת"א

|
כריס ג'ונסון זורק (FIBA) (מערכת ONE)
כריס ג'ונסון זורק (FIBA) (מערכת ONE)

לא פחות מחמישה משחקים ינעלו הערב (ראשון) את המחזור ה-18 של ליגת ווינר סל. מכבי תל אביב תארח את בני הרצליה המתחדשת, כשמחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ירושלים תדרים למפגש עם הפועל אילת. מכבי ראשון לציון והפועל תל אביב שוב יפגשו, הפועל חולון תנסה להתאושש מההדחה מול גלבוע/גליל ומכבי אשדוד/באר טוביה תשחק מול עירוני נהריה לקרב תחתית לוהט. 

מכבי תל אביב – בני הרצליה (21:15)

לאחר שהשלימה את משחקי הליגה החסרים, החבורה של יאניס ספרופולוס תחזור לשבוע עם שני משחקים אחרי פגרת היורוליג. הצהובים-כחולים זכו למנוחה ורוצים לשוב במלוא העוצמה אל משחקי הליגה וקרבות הכרטיס לשמינייה הראשונה במפעל האירופי.

לא קל: 77:87 מאתגר למכבי ת"א על נהריה

מי שיזכה למנוחה נוספת הוא ג׳וני אובראיינט, שלא נרשם להתמודדות, כמו גם דני אבדיה שנמצא מעבר לים בטורניר ״כדורסל ללא גבולות״ של ה-NBA. במועדון רוצים להתחיל את השבוע ברגל ימין, רגע לפני שיצאו לאיטליה לקראת המשחק הקריטי מול ארמני מילאנו (חמישי).

מן העבר השני, ההרצליינים ינסו להתאושש מהתקופה האחרונה, יחד עם השינויים המשמעותיים שביצעו בסגל עם צירופם של ג׳רום דייסון וד’אור פישר, שישוב להיכל מנורה מבטחים למפגש מול האקסית. דייסון טרם נחת בישראל ועל כן לא נרשם להתמודדות. אריק שיבק, שחזר לקבוצה מהשרון במטרה לסייע לקבוצה לשרוד בליגה הבכירה, ינסה להשיג את ניצחון הבכורה שלו. 

אריק שיבק. רוצה לנצח את מכבי ת"א (איציק בלניצקי)אריק שיבק. רוצה לנצח את מכבי ת"א (איציק בלניצקי)

הפועל אילת – הפועל ירושלים (19:25)

מספר ימים לאחר הזכייה החמישית של הירושלמים בגביע המדינה והם כבר מוצאים עצמם חוזרים לקרקע עם משחקי הליגה, כשיעלו על הטיסה דרומה למשחק מול שרון דרוקר וחניכיו. האדומים רוצים לשמור על האווירה הטובה מהזכייה, כשבמועדון מודעים לכך שלא צפוי להיות משחק פשוט עבורם, גם בשל היריבה הקשה וכמובן בשל השאננות המסויימת בו שרויים כלל אנשי הקבוצה, מהשחקנים ועד ההנהלה.

החדשות הרעות עבור האדומים הגיעו מכיוונו של כריס ג׳ונסון, שכבר חזר לאימונים, אך סבל מכאבים חזקים ולאחר בדיקה נוספת של הצוות הרפואי במועדון, הוחלט כי הוא יעבור ארתוסקופיה בברכו, וייעדר שישה שבועות נוספים.

צפו בהפועל ירושלים חוגגים בחדר ההלבשה

הדרומיים מגיעים למשחק לאחר הפסד חוץ לנס ציונה במחזור האחרון, כשלאחריו זכו לחופשה של 7 ימים בה נחו והתכוננו להתמודדות הקשה. אלייז׳ה ברייאנט ולנדל סמית׳ ישובו לסגל. התכולים מעוניינים לשחזר את התוצאה מהסיבוב הקודם, אז הביסו את הירושלמים בחוץ 99:83, תוצאה שתתקבל בברכה גם הפעם, בתקווה לצאת לפגרת הנבחרות כשהם שוב על מסלול הניצחונות.

אלייז'ה בראיינט. שב לסגל (חגי מיכאלי)אלייז'ה בראיינט. שב לסגל (חגי מיכאלי)

הפועל תל אביב – מכבי ראשון לציון (20:30)

הפיינליסטית של גמר הגביע תשוב למסגרת הליגה במטרה לחזור ולהציג את היכולת הטובה שאפיינה אותה עד כה תחת שרביטו של גיא גודס. אלכס המילטון, שהשקיע מאמץ רב בשני המשחקים במפעל והוביל את הכתומים, ינסה לעשות זאת שוב. דיימון סימפסון, המצטיין במפגש האחרון מול האדומים, ירצה לפצות את מאמנו על היכולת החלשה מההפסד לירושלמים.

גיא גודס (רדאד ג'בארה)גיא גודס (רדאד ג'בארה)

בצד השני של המתרס, חניכיו של דני פרנקו שוב יפגשו את החבורה של גודס ויחפשו נקמה. בהפועל הגדירו את המשחק כ”חיים ומוות” מבחינתם וככזה שיקבע את גורל העונה על אף שישנם עוד לא מעט משחקים בארסנל. אלאדה אמינו ינסה לשפר את מעמדו בקבוצה לאור האכזבה הגדולה ממנו, כשבקרוב ייתכנו שינויים בסגל ועזיבתו עומדת על הפרק. בסיבוב הקודם בין השתיים, ניצחו התל אביבים את היריבה מעיר היין 62:85 וינסו לעשות זאת שוב באולמם הביתי.

אלאדה אמינו (שחר גרוס)אלאדה אמינו (שחר גרוס)

גלבוע/גליל – הפועל חולון (20:00)

כמעט שישה ימים היו לחולוניה להתאושש מההדחה בחצי גמר הגביע שבאה מיד אחרי שעפו מליגת האלופות. הסגולים של דן שמיר חייבים ניצחון על מנת לשוב אל מסלול הניצחונות שיחזיר את החיוכים אל חדר ההלבשה ממנו יצאו השחקנים נפולי פנים מהיכל הארנה בעיר הבירה. מי שירצה אולי יותר מכולם לשים את ההפסד ההוא בצד, יהיה גיא פניני, שספג קללות ללא הרף ואף התעמת עם כמה מאוהדי ירושלים מאחורי הספסל. בצד המקצועי, קאליף ווייאט ימשיך להיעדר, כשהבעלים שלמה אייזיק הביע חששות שמה השחקן לא ישוב כלל העונה.

גיא פניני (רדאד ג'בארה)גיא פניני (רדאד ג'בארה)

מהעבר השני, הצפוניים יגיעו במצב רוח מרומם לאחר הניצחון במחזור האחרון על עירוני נהריה, שקטע רצף של שמונה הפסדים רצופים. במועדון מקווים להמשיך ביכולת הטובה שהציגו גם מול סגנית האלופה במטרה להפתיע אותם בביתם. ברייאנט קרופורד שוב לא ייכלל בסגל של אריאל בית הלחמי, כשמועד חזרתו לא ידוע. בסיבוב הקודם, ידה של חולון הייתה על העליונה, כשניצחה 106:112 אחרי הארכה.

אריאל בית הלחמי (עמרי שטיין)אריאל בית הלחמי (עמרי שטיין)

מכבי אשדוד – עירוני נהריה (20:15) 

אחרי ההפסד לאלופת המדינה, שהיה השני ברציפות עבור אריק אלפסי, המאמן נאלץ להתמודד עם עזיבתו של ג'ורדן קרופורד, שניצל את סעיף השחרור שלו בחוזה ונפרד מהקבוצה. במועדון מתכננים לנצל את פגרת הנבחרות בכדי למצוא רכז מחליף. בעקבות עזיבתו, נאנה פולאנד המאכזב נרשם במקומו אחרי שלא שותף במשחקים האחרונים. 

נאנה פולאנד. נרשם למשחק (שחר גרוס)נאנה פולאנד. נרשם למשחק (שחר גרוס)

בצד הדרומי, חניכיו של בראד גרינברג השיגו ניצחון חשוב מבחינתם מול נס ציונה במשחק האחרון, כשמעל כולם ניצח ג׳וש קרטר, שרשם הופעת בכורה מחודשת שגרמה לשביעות רצון גדולה בקרב אנשי המועדון. הדולפינים מאוד רוצים לראות את נמרוד לוי, שעזב את מכבי ת”א, חוזר לשורותיה, אך זה עדיין לא השיב ונראה כי אינו מעוניין בשלב זה.

נמרוד לוי. לא מעוניין לחזור בשלב זה לאשדוד (איציק בלניצקי)נמרוד לוי. לא מעוניין לחזור בשלב זה לאשדוד (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןהאימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
האימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
נגןבלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
בלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
נגןבוע כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש פנדל
בול כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש בפנדל
נגןהוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
הוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
/* LAST / NEXT ROUNDs */