גידי ליפקין
|

כנס השיווק של אופ"א. כבוד לישראלההתאחדות לכדורגל זכתה אמש (חמישי) במקום הראשון בכנס השיווק של אופ”א הנערך באתונה, יוון, בקטגוריית ״קמפיין השיווק הטוב ביותר בכדורגל נשים״. הפרס על ״יצירתיות וחדשנות״ הוענק למנהלת אגף השיווק של ההתאחדות, רונית גלסמן, הודות לקמפיין השיווקי שליווה את טורניר גמר אליפות אירופה לנשים (עד גיל 19), שנערך בישראל בקיץ 2015.
סך הכל הוגשו 85 פרויקטים מרחבי אירופה, 14 מתוכם התמודדו על הפרס בקטגוריה האמורה. אירוח הטורניר בישראל הוכתר כהצלחה בינלאומית מבחינת מספר הצופים שליוו את המשחקים במהלך הטורניר ודורג ראשון בעשור האחרון במספר הצופים שנכחו במשחק הגמר בהשוואה לטורנירים זהים ברחבי אירופה.
גלסמן אמרה לאחר קבלת הפרס: ״אני גאה על ההכרה הבינלאומית לעשייה השיווקית שנעשית בהתאחדות לכדורגל. הזכייה מוכיחה את יכולתה של ההתאחדות לארח טורנירים בינלאומיים במקצועיות ובהצלחה. כדורגל הנשים נמצא בתנופה אדירה והצלחת הטורניר מסייעת ותסייע רבות לפיתוח הענף בישראל״.
זאת הזכייה השנייה של אגף השיווק של ההתאחדות לכדורגל בשש השנים בהן נערכת התחרות. הזכייה הראשונה הייתה ברומא ב-2012, בקטגוריית fan engagement על פרויקט ״משחקים במגרש של הגדולים - היום הפתוח״. חבר השופטים מורכב מיועצים חיצוניים בתחומי השיווק, נציגי חברות מובילות המעניקות חסות למפעלים שונים של אופ״א ומלווה אקדמי בדרגת פרופסור.