יום שלישי, 01.10.2024 שעה 02:38

אמרו קאדיס: 1:3 לריאל, שעלולה לעוף מהגביע

הבלאנקוס ניצחו את הקבוצה מהליגה השלישית, אבל שיתפו שלא כחוק את צ'רישב, שהבקיע את הראשון (3). איסקו הוסיף צמד (66 ו-73). קיקה צימק (88)

|
דניס צ´רישב וחאמס רודריגס חוגגים (רויטרס)
דניס צ´רישב וחאמס רודריגס חוגגים (רויטרס)

ריאל מדריד עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לשמינית גמר גביע המלך, כשניצחה במשחק הראשון מבין שניים 1:3 את קאדיס מצמרת הליגה השלישית בספרד. למרות זאת, ריאל עלולה למצוא את עצמה מחוץ למפעל עוד לפני הגומלין, מאחר והיא שיתפה שלא כחוק את דניס צ'רישב.

הקשר הרוסי של ריאל, שגרר עונש השעייה מהעונה שעברה, עת שיחק בוויאריאל, פתח בהרכב ואפילו כבש את שער היתרון של הבלאנקוס. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה מישהו בספסל של רפא בניטס כנראה שמע על הטעות והמאמן מיהר להחליף את צ'רישב.  

דניס צ´רישב מוחלף ומביט על בניטס (רויטרס)
דניס צ´רישב מוחלף ומביט על בניטס (רויטרס)
 

הבלאנקוס פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון מהיר כבר אחרי שלוש דקות של כדורגל, כשחאמס רודריגס מצא במסירה גאונית על 30 מטרים את צ'רישב, שהשתלט טוב על הכדור ובעט פצצה ברגל שמאל לפינה הרחוקה. הקבוצה הביתית לא נבהלה וניסתה להשוות, אבל ווילסון קוורו ולולו לא השכילו לנצל מצבים טובים במחצית הראשונה.

התקרית לא השפיעה על השחקנים של בניטס, שבדקה ה-66 הכפילו את התוצאה עם שער יפה של איסקו אחרי בישול גדול של קאסמירו. שבע דקות בלבד חלפו ואיסקו השלים צמד אחרי שקיבל מסירה טובה מחאמס. שתי דקות לסיום קיקה המחליף צימק עבור המארחים. השאלה היא האם השערים האלה ייחשבו, או שריאל תודח מהגביע? התשובה בימים הקרובים. 

איסקו מקפיץ מעל פול באייסטה (רויטרס)
איסקו מקפיץ מעל פול באייסטה (רויטרס)
 

מחצית ראשונה
דקה 3, ריאל מדריד עלתה ל-0:1. חאמס רודריגס מצא בכדור גאוני על 30 מטרים את דניס צ'רישב, שעצר נהדר ובעט ברגל שמאל מתוך הרחבה לפינה הימנית.

דניס צ´רישב מבקיע (רויטרס)
דניס צ´רישב מבקיע (רויטרס)
 

דקה 8: סלבה סאנצ'ס השאיר את ווילסון קוורו לבד מול השוער בכדור עומק נהדר, אבל החלוץ הקולומביאני בעט לגופו של קיקו קאסייה.

דקה 9: חאמס שוב הכניס כדור לצ'רישב, שכמעט מאותה עמדה בה הוא כבש, בעט הפעם החוצה.

דקה 13: חאמס קיבל כדור בתוך הרחבה, הסתובב ומ-12 מטרים בעט ליד הקורה.

דקה 27: הקבוצה הביתית המשיכה לתקוף. לולו קיבל כדור בעמדה טובה בתוך הרחבה, אבל בעט מעשרה מטרים לרשת החיצונית.

דניס צ´רישב לא מאמין (רויטרס)
דניס צ´רישב לא מאמין (רויטרס)
 

מחצית שנייה
דקה 66, ריאל מדריד עלתה ל-0:2. קאסמירו מצא בכדור על 50 מטרים את איסקו, שעצר נהדר על החזה והקפיץ באמנות מעל השוער. שער ענק של קשר נבחרת ספרד.

דקה 73, ריאל מדריד עלתה ל-0:3. חאמס הוסיף לעצמו עוד בישול עם מסירה טובה לאיסקו, שהשכיב את המגן שלו ובעט משבעה מטרים כדור שפגע בבאייסטה וחדר לרשת.

ריאל מדריד חוגגת (רויטרס)
ריאל מדריד חוגגת (רויטרס)
 

דקה 88, קאדיס צימקה ל-1:3. כריסטיאן מרקס פרץ בצד ימין והרים כדור לרחבה, פפה הרחיק לא טוב וקיקה המחליף בעט מעשרה מטרים פנימה.

קאדיס: פול באייסטה, כריסטיאן מארקס, ארידנה הרננדס (סרוונדו סאנצ'ס, 71), חוסטה מאלגון, תומאס סאנצ'ס (קיקה מארקס, 46), לואיס פאבס, מנטקון, חוסטה מאלגון, ג'ון גארידו, סלבה סאנצ'ס, לולו ו-ווילסון קוורו (דני גוויסה, 71).

ריאל מדריד: קיקו קאסייה, לוקאס ואסקס, אלברו ארבלואה, פפה (אלברו טחרו, 89), נאצ'ו פרננדס, קאסמירו, דניס צ'רישב (מתיאו קובאצ'יץ', 47), מרקוס יורנטה, חאמס רודריגס (פיליפ לינהארט, 78), איסקו, וחסה.

אסור לפספס
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */