יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:59

רד בול ודמארי הודחו מהגביע, 0:2 לוולפסבורג

שמינית גמר הגביע הגרמני: קבוצתו של החלוץ הישראלי, שפתח בהרכב והוחלף במחצית, הפסידה. בילפלד הדהימה את ברמן, גם באיירן ומנשנגלדבאך ברבע

|
דמארי וחבריו מול וולפסבורג (רויטרס)
דמארי וחבריו מול וולפסבורג (רויטרס)

רד בול לייפציג מהליגה השנייה בגרמניה הודחה הערב (רביעי) מהגביע הגרמני אחרי שנחלה 2:0 לוולפסבורג החזקה במשחק שמינית הגמר שנערך ברד בול ארנה.

החלוץ הישראלי עומר דמארי פתח בהרכב ואף היה קרוב לכבוש כשהחמיץ מול השוער, אך בדקה ה-20 הוא כבר צפה בקווין דה ברוין, אותו יפגוש באצטדיון טדי בעוד מספר שבועות, מבשל לדניאל קאליגורי את השער הראשון.

דמארי הוחלף במחצית, אך קבוצתו לא השכילה להשוות וספגה את השער השני בדקה ה-57, אז מרסל שייפר מצא את טים קלוזה, שמצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 בסיום.

במשחק נוסף שנערך בשמינית גמר הגביע הגרמני, גברה ארמיניה בילפלד 1:3 על ורדר ברמן. האקסית של בן שהר, שמוליכה את טבלת הליגה השלישית בגרמניה, נהנתה מצמד שערים של מנואל יונגלאס (32 ו-84) ואחד נוסף של סבסטיאן שופאן בדקה ה-57. קלמנס פריץ כבש שער מצמק בדקה ה-76 וספג את הכרטיס האדום דקה לסיום המשחק.

וולפסבורג חוגגת (רויטרס)
וולפסבורג חוגגת העפלה לרבע הגמר על חשבון דמארי וחבריו (רויטרס)
 

בורוסיה מנשנגלדבאך העפילה גם היא לרבע הגמר אחרי שרשמה 0:2 על קיקרס אופנבך משערים של מקס קרוסה בדקה ה-52 (פנדל) ופטריק הרמן בדקה ה-83.

האלופה באיירן מינכן לא התקשתה מול איינטרכט בראונשווייג, אותה ניצחה 0:2 משערים של דוד אלאבה בדקה ה-45 ומריו גצה בדקה ה-57. בכך הושלמה תמונת חצי גמר הגביע הגרמני, בו ישתתפו באיירן, וולפסבורג, מנשנגלדבאך, בילפלד, דורטמונד, לברקוזן, פרייבורג והופנהיים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */