עוד הרבה לפני שפלויד מייוות'ר הפך לתומך נלהב של ישראל (במה שבא לידי ביטוי בין היתר בציטוטים תומכים, בתרומות ובהגעה לכותל), הוא היה בראש ובראשונה אחד מהמתאגרפים הגדולים בהיסטוריה. הוא הוכרז כאלוף עולם ע”י חמישה ארגוני אגרוף שונים, כאשר זכה ב-10 אליפויות, והמאזן שלו בקריירה המקצוענית עומד על לא פחות מ-50 ניצחונות ללא אף הפסד.
ההצלחה שלו בזירה חרגה הרבה מעבר לעולמות הספורט, והפכה בין היתר גם להצלחה פיננסית, כשהוא הוכתר על ידי מגאזין פורבס שלוש פעמים בעשור הקודם כספורטאי בעל השכר הגבוה ביותר בעולם. כתוצאה ישירה מקריירת האגרוף שלו, הונו האישי עומד על יותר ממיליארד דולר, מה שהופך אותו למתאגרף המרוויח ביותר בהיסטוריה של הענף.
ואי אפשר לדבר על מייוות’ר בלי האהבה הגדולה שלו לרכבים, שכן האחרון הציג פעמים רבות ל-30 מיליון עוקביו באינסטגרם את אוסף הרכבים העצום שלו, הכולל בעיקר רכבים בצבע שחור. כזכור, רק לפני חודש בדיוק הוא העלה סרטון בו הוא משוויץ בנכד שלו נוהג ברכבו כשהוא על ברכיו, מה שהיה יכול להיות משעשע אם אותו נכד לא היה בן 4 בלבד…
השבוע מייוות’ר חזר לסורו, עם סרטון בו הוא מציג לראווה שלושה רכבים חדשים בסוכנות TBTFW בבוורלי הילס בקליפורניה, כאשר הכיתוב של הפוסט כבר נתן רמז לבאות: “כסף ישן אף פעם לא ישן” (מה שמעיד כמובן על כך שהוא שוב הולך להוציא עיניים לשונאים שלו עם מספר מכוניות על).
לאחר שנציג הסוכנות הציג בקצרה את שתי המכוניות הראשונות, למייוות’ר לא היתה יותר מדי סבלנות והוא רץ מיד למכונית שהיתה מרכז האירוע: בוגאטי שירון, אחת ממכוניות הספורט המפורסמות ביותר בהיסטוריה, עם שיאי מהירות ותאוצה מדהימים בשנים עברו: “הכירו את הצעצוע החדש שלי”.
אם אתם קוראים קבועים של המדור, אתם ודאי יודעים במדובר במכונית אשר אותה גם רכשו הכדורגלן קארים בנזמה, ואחד מהזמרים המצליחים ביותר בעולם כיום, באד-באני (הוא כבר הספיק למכור אותה), אבל זה כמובן לא מה שמייחד אותה אל מול מכוניות השירון “הרגילות”.
מדובר בגרסה משודרגת, הכוללת בין היתר בולמי זעזועים מוצקים יותר, מוטות מייצבים מסיבי פחמן, קפיצים משודרגים וספוילר ייחודי, אשר ממנה יוצרו 60 יחידות בלבד. במקרה של מייוות’ר מדובר ביחידה ה-26, ולפי נציג הסוכנות היא נצבעה מחדש בצהוב המרשים שלה.
ומה באשר לנתונים הטכניים? מסתבר שמדובר במנוע 8.0 ליטרים אשר יודע להפיק לא פחות מ-1,500 כוחות סוס. המכונית מאיצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-2.3 שניות בלבד (רק 4 עשיריות שניה איטי יותר מהנתון הטוב ביותר בשוק) ומ-0 ל-300 קמ”ש ב-11.9 שניות. מהירות השיא אגב, עומדת על 350 קמ”ש.
לא ידוע כמה מייוות’ר שילם עבור המכונית, משום שהסוכנות הסירה במהירות את ההצעה מהאתר שלה ברגע שמיוות'ר חתם על הצ'ק, אבל חיפוש אחר דגמים דומים עם קילומטראז' נמוך מאוד (בסביבות 1,000 ק"מ) גילה שהמחיר הוא בסביבות ה-4.5 מיליון דולר.
זה המקום להזכיר שמיוות’ר גם לקח מהסוכנות שתי מכוניות נוספות: ה-Cadillac Escalade וה- Mercedes G-Class AMG, אך בהתחשב במחיר שהוא שילם על הבוגאטי שירון שלו, סביר מאוד להניח שהוא קיבל אותן במתנה, או לכל הפחות בהנחה.
Andrea Piacquadio
הייתם משלמים 4.5 מיליון דולר על הבוגאטי הזו?
הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.
רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!