מערכת ONE
|

ניב גולדשטיין, רן בן שמעון וחיים כץ (רדאד ג'בארה)
לראשונה, משרד התיירות וההתאחדות לכדורגל בישראל משתפים פעולה לעידוד תיירות הפנים. ההתאחדות לכדורגל תקבל במסגרת שיתוף הפעולה כ-650 אלף שקלים.
היום (חמישי) התקיימה מסיבת עיתונאים חגיגית לחשיפת סגל הנבחרת, במעמד שר התיירות חיים כץ, מאמן הנבחרת רן בן שמעון ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ניב גולדשטיין, בה הושק באופן רשמי שיתוף הפעולה.
במסגרת המהלך, שמתחיל החודש (מרץ) וילווה את משחקי מוקדמות המונדיאל וכן את חצי גמר וגמר גביע המדינה, נבחרת ישראל תהפוך לשגרירת תיירות שתעודדו את הציבור לבחור בחופשה בישראל.
היוזמה נועדה להחזיר את התיירות המקומית למרכז הבמה, להניע את הישראלים לטייל ולנפוש ברחבי הארץ, לגלות מחדש את מגוון החווית ולתמוך בעסקי התיירות שנפגעו בתקופת המלחמה.
שר התיירות חיים כץ: "החיבור בין כדורגל לבין תיירות הוא טבעי וקורה בכל העולם. כעת גם בישראל, הספורט הפופולרי, חובר לנבחרת הלאומית ולחוויה הישראלית. בדומה להתרגשות ביציע, כך גם החופשה ברחבי ישראל מציעה רגעים מרגשים ובלתי נשכחים – מנופים עוצרי הנשימה, דרך קולינריה מובילה, ועד לאתרים ההיסטוריים והערים התוססות. אני קורא לאזרחי ישראל - טיילו בישראל, בחרו בחופשה בארץ וחזקו את עסקי התיירות".
רן בן שמעון וחיים כץ (רדאד ג'בארה)מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין: "גולת הכותרת של התאחדות לכדורגל היא נבחרות הייצוג שלנו. אנחנו כל כך גאים לייצג את המדינה הנפלאה שלנו, את התרבות, אתרי המורשת, הנופים המרגשים וכל מה שמרכיב את ישראל היפה. זה שיתוף פעולה כל כך טבעי ונכון, שכל כולו לתפארת מדינת ישראל".
שיתוף הפעולה יכלול העלאת סרטונים של הנבחרת לנכסים הדיגיטליים של ההתאחדות לכדורגל, כמו גם מיתוג הפעילות המשותפת על מדי האימונים, האוטובוס הרשמי של הנבחרת, שילוב מסרים במסכי הלד באצטדיונים ועוד. הקמפיין ילווה, כאמור, את משחקי מוקדמות מונדיאל 2026, החל מהמשחקים מול אסטוניה ונורבגיה החודש, וימשיך במשחקים הצפויים בקיץ ובסתיו מול איטליה ומול גרמניה.