יום שלישי, 01.10.2024 שעה 22:30

הירשוביץ': המטרה היא להתברג בפלייאוף העליון

לאומית: מאמן מכבי הוד השרון מוכן למפגש מול באר יעקב הערב ב-19:00: "רוצים להציג כדורסל מהנה". יבנה תתארח בעפולה, עירוני ר"ג מול עירוני נהריה

|
הירשוביץ'. משחק קשה מול באר יעקב (מור שאולי)
הירשוביץ'. משחק קשה מול באר יעקב (מור שאולי)

מכבי באר יעקב שרוצה לחזור למקום הראשון בליגה הלאומית, תארח הערב (שלישי, 19:00) את מכבי הוד השרון.

במחזור שעבר, חניכיו של עידן פלדה הוכיחו שוב עד כמה האופי שלהם גדול מול אליצור יבנה. במשחק חוץ בו גם הפועל תל אביב כשלה, הם הצליחו לבצע מהפך עם רבע רביעי נפלא של 18:28 בדרך לניצחון 86:91. גם בצד של הוד השרון יכולים להיות שבעי רצון מניצחונם 75:77 מול הפועל טבעון/עמק יזרעאל.

להגנת הוד השרון מצפה עבודה קשה מאוד בעצירתם של ג'רמיין הול, נייט מילר, כריס ווטסון ויועד בית יוסף. חנן הירשוביץ ינסה להוכיח כי הוא לא נופל מהמאמן הקודם של הוד השרון, רמי הדר, שעזב למכבי חיפה.

הירשוביץ' סיפר: “באר יעקב והפועל קשות באותה המידה, באר יעקב מצויינת בהתקפה והפועל בהגנה, אז זה לא באמת משנה. אנחנו עובדים ואני מכניס מספר שינויים מקצועיים אישיים שלי. אנחנו מכירים אחד את השני תוך כדי תנועה, אבל אני כבר רגיל לזה. המטרה הראשונה של הוד השרון היא קודם כל להתברג בפלייאוף העליון והמטרות הנוספות הן כמובן להציג כדורסל חיובי ומהנה".

באותה השעה, במשחק צמרת מעניין תצא השלישית, אליצור יבנה, צפונה בכדי לפגוש את הרביעית, הפועל עפולה.

כריס ווטסון (יניב גונן)
כריס ווטסון. באר יעקב רוצה לחזור לפסגה (יניב גונן)
 

בסיבוב הקודם, המפגש הישיר בין הקבוצות הסתיים בתבוסה גדולה לעפולה, 92:75, ונראה כי זו ההזדמנות הגדולה שלה לנקמה בדרך למקום השלישי. שחקני עפולה ינסו לפצות את אוהדיהם לאחר שבמשחק הביתי הקודם נחלו מפלה מול עירוני רמת גן החלשה, 98:70. אותה רמת גן תארח ב-19:00 את עירוני נהריה שנראית בתקופה האחרונה כקבוצה בכושר החלש ביותר בליגה.

הפועל נס ציונה שלפני ההפסד בשבוע שעבר מול הפועל תל אביב, ניצחה ארבעה משחקים ברציפות, תנסה לחזור למסלול הניצחונות ב-19:00 על חשבונה של הפועל כפר סבא/כוכב יאיר שנמצאת מתחת לקו האדום. סוגרת הטבלה, הפועל יקנעם/מגידו, תנסה לשפר את מצבה העגום בקרב התחתית ב-19:30 נגד הפועל לב השרון. הפועל טבעון/עמק יזרעאל תנסה להתאושש מההפסד להוד השרון על חשבון אליצור רמלה.

אסור לפספס
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
/* LAST / NEXT ROUNDs */