יום חמישי, 19.09.2024 שעה 22:09

שי דורון צפויה לחתום ביקטינבורג הרוסית

פרסום ראשון: הגארדית של הדאבליסטית קיבלה הצעה מפתה מאוד וצפויה לעזוב את רמלה. ווילינגהאם ובירד צפויות להגיע. לביא: "מכוונים לדאבל גם בלעדיה"

|
שי דורון. קיבלה הצעה מפתה ברוסיה (יניב גונן)
שי דורון. קיבלה הצעה מפתה ברוסיה (יניב גונן)

אם לא די בשני ההפסדים הרצופים של הדאבליסטית, האחרון שבהם הערב (שני) 80:73 לרמת השרון, צפויה אליצור רמלה לאבד את השחקנית המרכזית של הקבוצה, הקפטנית שי דורון שצפויה לחתום ביקטינבורג מרוסיה בימים הקרובים.

לאחרונה קיבלה קפטנית אליצור רמלה הצעה שאי אפשר לסרב לה לפי מקורבי השחקנית וביקשה להשתחרר מהחוזה באליצור רמלה. בשורות הדאבליסטית בחנו בימים ובעיקר בשעות האחרונות את הנושא ומסתמן כי דורון תשוחרר בסופו של דבר ותטוס בימים הקרובים לסגור את הפרטים האחרונים ברוסיה.

ברמלה לא מתכננים להרים ידיים ומתכוונים לגייס לשורות הקבוצה שלוש שחקניות חדשות. הראשונה היא שחקנית חדשה ישנה, לקו ווילינגהאם ששיחקה בשנה שעברה במועדון והובילה אותו לזכיה בשלושת התארים, היורוקאפ, האליפות והגביע בארץ.

ווילינגהאם היתה מבוקשת עוד בחודש שעבר ברמלה, אך בחרה לחתום בשורות קייסרי הטורקית והגיעה לארץ להתמודד עם האלופה הישראלית במסגרת שמינית גמר היורוקאפ ובסופו של דבר הדיחה את הקבוצה של עדן ענבר. ווילינגהאם שמאוד רוצה לשחק בארץ הצליחה להשתחרר מהחוזה שלה בטורקיה וצפויה להצטרף לרמלה בימים הקרובים.

צפו במהפך של רמה"ש מול רמלה

עוד מועמדת שככל הנראה תחזק את הקבוצה של עדן ענבר היא אלנה בירד שחקנית וושינגטון מליגת ה-wnba. בשנה האחרונה סבלה בירד מפציעה אך עוד קודם לכן הספיקה להעמיד ממוצעים של 16 נק', 2 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק בליגה האמריקאית.

שי דורון (יניב גונן)
שי דורון. תתברג באחת הקבוצות הטובות באירופה? (יניב גונן)
 

יואל לביא התייחס לעזיבה הצפויה של דורון: "אני מאחל לשי להצליח, יש לה הזדמנות מצויינת להשתלב בחמישיה הראשונה של אחת מהקבוצות הטובות באירופה, יקטינבורג. הצלחה שלה זה גאווה ונחת לכולנו. גם בלי שי אנחנו מכוונים ישר לדאבל, יהיה לנו הרכב שבנוי לקחת את הדאבל. נניף את הגביע וגם את הצלחת. כל מי שרצה 4 זרות יקבל 4 זרות טובות ויהיה כדאי לבוא לצפות בנו".

לבנת ולביא (יניב גונן)
יואל לביא. בטוח ברמלה גם בלי דורון (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */