יום חמישי, 24.04.2025 שעה 22:51
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת האלופות 24-25
215-178ליברפול1
1913-288ברצלונה2
193-168ארסנל3
191-118אינטר4
1812-208אתלטיקו מדריד5
167-158באייר לברקוזן6
1610-178ליל7
166-138אסטון וילה8
156-208אטאלנטה9
1512-228בורוסיה דורטמונד10
1512-208ריאל מדריד11
1512-208באיירן מינכן12
1511-148מילאן13
1412-168פ.ס.וו. איינדהובן14
139-148פאריס סן-ז'רמן15
1312-168בנפיקה ליסבון16
1313-138מונאקו17
1311-108ברסט18
1321-188פיינורד19
127-98יובנטוס20
1214-138סלטיק21
1114-188מנצ'סטר סיטי22
1112-138ספורטינג ליסבון23
1111-78קלאב ברוז'24
1119-128דינמו זאגרב25
1017-138שטוטגרט26
716-88שחטאר דונייצק27
69-48בולוניה28
622-138הכוכב האדום29
614-58שטורם גראץ30
421-78ספרטה פראג31
315-88לייפציג32
313-58ג'ירונה33
327-58רד בול זלצבורג34
027-78סלובן ברטיסלבה35
024-38יאנג בויז36

פרגוסון: מוריניו בטח רוצה נקמה, נדבר על בארסה

לאחר ה-1:4 על שאלקה, מאמן מנצ'סטר חשף כי לקראת הגמר מול ברצלונה הוא מתכוון להיעזר במאמן ריאל: "אני מדבר איתו הרבה, לא פוחדים מבארסה"

|
אלכס פרגוסון מרוצה בסיום המשחק (רויטרס)
אלכס פרגוסון מרוצה בסיום המשחק (רויטרס)

צריך להודות, מעטים האנשים אשר הרימו גבה לאחר שתמו ונישלמו משחקי חצי גמר ליגת האלופות אמש (רביעי). כבר בשבוע שעבר, לאחר ניצחונות החוץ של מנצ'סטר יונייטד וברצלונה, היה ברור - שתי הענקיות שנפגשו בגמר ב-2009, ישחזרו את המפגש ב-28 במאי. יש שיגידו שגם טרם המשחק הראשון במסגרת חצי הגמר, התוצאה היתה ידועה.

"לא חושב שאנחנו צריכים להגיע לגמר חסרי ביטחון", הודה מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. "יש לנו קבוצה נהדרת ואנחנו משחקים יוצא מן הכלל. ברצלונה קבוצה נפלאה, העבודה שלנו היא למצוא תשובה איך לעצור אותה, אבל אנחנו לא פוחדים ממנה", הוסיף הסקוטי על ה-1:4 מול שאלקה בגומלין וה-1:6 בסיכום שני המפגשים.

בשביל לנצח את המכונה הקטאלונית בגמר, פרגוסון מתכוון לנקוט בכל האמצעים וכשמגיעים למעמד שכזה, כל האמצעים בהחלט כשרים. המאמן הוותיק הודיע כי ידבר עם אחד היריבים הכי גדולים של ברצלונה, מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו.

המאמן הפורטוגלי הפסיד לברצלונה את אליפות ספרד והודח על ידם בליגת האלופות. "מאמין שמוריניו ירצה לנקום על ההדחה בחצי הגמר", ציין פרגוסון והמשיך: "אני מדבר איתו די הרבה ואני בטוח שהוא יוכל לעזור לנו עם כמה טיפים".

פפ ביציעי האולד טראפורד אמש (צילום מסך ´מארקה´) (ONE)
המרגל פפ ביציעי האולד טראפורד (צילום מסך ´מארקה´)
 

הסקוטי הוסיף: "זה לא שלא ראינו את ברצלונה משחקים העונה, אנחנו יודעים מול מה אנחנו מתמודדים. מדובר בקבוצה הכי קשה שיכולנו לשחק מולה. ברור שהייתי מעדיף לפגוש קבוצה מהליגה הסקוטית השניה, אך זה המצב".

ביציעי האולד טראפורד היה אורח מיוחד - מאמן ברצלונה, פפ גוארדיולה, שכנראה הגיע לעקוב אחר הקבוצה אותה יפגוש בגמר שיתקיים בוומבלי.

אנדרסון חוגג עם נאני (GettyImages)
אנדרסון חוגג עם אברה את הניצחון על שאלקה (GettyImages)
 

"דבר אחד בטוח, אמשיך לשחק בשאלקה גם בעונה הבאה. כל עוד אני נהנה מהמשחק, הגוף לא מהווה בעיה", ציין ראול לאחר ההפסד למנצ'סטר יונייטד. "ניסינו ליהנות משני המשחקים מול מנצ'סטר ואולי גם להפתיע, אך הם היו מצוינים. אנחנו צריכים להיות מאושרים מגודל ההישג, הגענו לחצי גמר ליגת האלופות עם קבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד".

ראול (רויטרס)
ראול: "אנחנו צריכים להיות מאושרים מגודל ההישג" (רויטרס)
 

"שתי הקבוצות מצוינות. מנצ'סטר יונייטד יכולה לנצח כל קבוצה. מה שבטוח, יהיה גמר מרתק", סיכם הספרדי.

בצד של ברצלונה, מי שבחר להגיב ליריבה אותה יפגוש בגמר, הוא חאבייר מסצ'ראנו, שפגש את מנצ'סטר יונייטד עוד בתקופתו בליברפול. "זו הסיבה שעזבתי את המרסיסיידרס", הודה מסצ'ראנו והמשיך: "למרות שהגעתי איתם לגמר, עם ברצלונה הסיכוי לזכות בליגת האלופות גבוה יותר".

פיקה, בוסקטס, מסצ´ראנו (GettyImages)
פיקה, בוסקטס ומסצ´ראנו. הארגנטיני: "עם ברצלונה הסיכוי גבוה" (GettyImages)
 

לכתבה זו התפרסמו 345 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 345 תגובות ב-194 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
194
בראסה22/05/2011 23:49
זה אומר עד כמה פרגוסון ומנצ''סטר משקשקים בפחד ליד בארסה!
השב   •  12
193
ישי19/05/2011 20:04
ח זה רק מראה עד כמה ברצלונה הקבוצה הכי טובה בעולם ושהוא הוא לבד לא יוכל לעצור אותה אלא רק בעזרת עיצה ממוריניו שיגיד לו לעשות בונקר ולחיות על מתפרצות.
ושוב ברצלונה כופה את סגנון המשחחק (הבילתי ניתן לעצירה) שלה, על קבוצתה היריבה.
השב   •  11
192
ישי19/05/2011 20:01
מה הקשר ''לוזרלונה'' ? אתה בן 8 או 7?

ואיך אנחנו לוזרים אם אנחנו גם הקבוצה הכי טובה באירופה (כלומר בעולם), וכתוצאה מכך אנחנו פייבוריטים על כל קבוצה, כולל מנצ''סטר שלך. ? איך?
השב   •  02
191
האדום כחול13/05/2011 14:33
לא ציפיתי שפרגוסון יפחד מברצלונה, סך הכל מנצסטר הקבוצה השנייה הכי אהובה עליי, וגם היא אחת הקבוצות הכי טובות בעולם. יהיה קשה מול מנצ''סטר, אבל אם פרגוסון יתייעץ עם מוריניו הם יפסידו. אין למנצסטר את השחקנים המלוכלכים של ריאל, הם הרבה יותר מזה. אני מקווה שברסה תיקח, אבל אני לא שולל את האפשרות שמנצסטר תנצח, המשחק ברומא לא אומר כלום לגבי מה שיהיה ב28 למאי.
השב   •  01
190
מכבי נתניה11/05/2011 09:25
ברצלונה מנצחת
השב   •  01
189
ירדן09/05/2011 13:39
את האמת למרות שאני לא אוהד את מנצ''סטר יש להם יותר סיכויים כי פרגיסון יתייעץ עם מוריניו ולמי יש יותר ניסיון נגד גווארדיולה ממנו אז זה כאילו פרגיסון ומוריניו נגד גווארדיולה ושניהם שני המאמנים הכי טובים בעולם
השב   •  11
188
דניאל08/05/2011 21:51
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב. יוניטד בגמר לא תניע כדור 20 דקות בחצי שלה וזה שלברצלונה יש בסוף אחוזים גבוהים של שליטה בכדור זה לא אומר כלום. לפי שיטתה הרגילה של יוניטד היא תוך 3 עד 5 פסים ברחבה של היריב בלי כול ההתמזמזויות של ברצלונה והדאווינים שלה. אבל אני לא מבטיח ניצחון ליוניטד ובטח ובטח שלא לברצלונה. ב 2009 בגמר אם לא שמתם לב ברצלונה שינו את שיטת המשחק שלה נגד יוניטד בגלל שידעה שכול הדאווינים של הנעת כדור של ברצלונה לא יעבדו לה ולכן היא ניצחה אז מה שאני יודע שיהיה גמר מותח ובהצלחה לשתי הקבוצות (אוהד יוניטד)
השב   •  70
ירדן09/05/2011 13:34
בדיוק מה שאמרת יא סטל ח
השב   •  10
187
בראסה בנשמה08/05/2011 16:08
אתה סתם מגזים וחוץ מיזה גם ריאל יודעת טוב מאוד לעשות הצגות אז אל תשחק אותה ראש קטן
השב   •  02
186
בן המלך של מרק קיובן07/05/2011 17:03
המאמן הטוב בכל הזמנים שמאמן את הקבוצה הטובה בכל הזמנים, העונש מוצדק לחלוטין. מוריניו התנהג בבהמתיות חסרת תקדים בכדורגל האירופאי ובספורט העולמי בכלל, האשים את אופ"א בקונספירציות הזויות. כאילו שלמישהו יש אינטרס שברצלונה תהיה אלופת אירופה.
שטויות
השב   •  01
185
ארסנל בלב, והלב כואב07/05/2011 01:48
גם אוהדי בארסה וגם יונייטד. על הנייר ובכושר הנוכחי, בארסה יותר טובה. אבל יונייטד קבוצה איכותית שיכולה לנצח כל קבוצה שהיא כשהיא ביום טוב נתון. אני נחרד מהמחשבה מה היה אם גווארדיולה היה חושב כמו רוב אוהדי בארסה פה, שהניצחון בכיס. אוהדי ברצלונה, מדובר פה במנצ''סטר יונייטד, סמל כדורגל עולמי לא פחות מכם, אז תנו לה כבוד, כי לא מדובר פה בארסנל. אני אסיים ואגיד שבארסה פייבוריטית אבל יונייטד מאוד מסוכנת, לכן המשחק יהיה מרתק.
השב   •  30
האדום כחול13/05/2011 14:35
לגבי המשחק! שתי הקבוצות הן הקבוצות הטובות בעולם, זה גמר חלומי.
השב   •  00
184
ארסנל בלב, והלב כואב07/05/2011 01:43
שהעולם מתחלק ל-2 חלקים: אנשים שמתים על בארסה ואנשים שרוצים שבארסה תמות. כך זה משתמע מהתגובות אבל אני לא מסכים מכיוון שאני באמצע: מצד אחד אני נהנה מהכדורגל הנהדר שבארסה מציגה, אבל מצד שני הבכיינות הזאת זה באמת קטע מסריח וחבל שהם עושים את זה, כי באמת שבארסה יכולה להצליח באותה מידה גם בלי הצגות שלא שייכות לכדורגל אלא לתיאטרון. ויש אנשים שסתם שונאים את בארסה בכללי בגלל תופעת "בארסה" הזאת שהצליחה לעלות גם לי על העצבים, אבל זה יותר אשמת האוהדים מהקבוצה. בתור אוהד ארסנל אין בכלל שאלה, אני אולי לא מסכים עם ההצגות שלהם אבל כשזה מול יונייטד אני יהיה מול המסך ויקפוץ במידה ויהיה גול של בארסה כאילו אני אוהד בארסה אמיתי.
השב   •  02
183
בנצי06/05/2011 22:37
מסי נפסל לא בצדק ומפיגור שני שערים בבית היא לא הייתה חוזרת לנצחון אולי לתיקו שזה לא משהו.
שיפוט: מה עם פנדל על אלבס שלא נשרק במילנו ועוד ?
הטעויות מתאזנות בסוף ואם אתם  מאמינים לשטויות של דביליניו אז רחמנות עליכם.
השב   •  22
182
בנצי06/05/2011 22:33
מלבד הנצחון הלא מוסבר על מילאן הוא לא זכה בכלום.לגבי בכינות: דרכו עלעעך פעם על הרגל ? דפקו לך מכות כמו משאדבאיור עושה ?
ריאל צריכים להודות לשופט שלא נשארו ב9- שחקנים בשני משחקי חצי הגמר.
השב   •  00
181
בנצי06/05/2011 22:25
לא שחקתם נגד ברסה עד כה.
מי היריבות שלכם היו ? מארסיי צ''לסי המוכרת בליגה ושאלקה ? תעשה לי טובה.
השב   •  11
180
בנצי06/05/2011 22:22
חוקי של מסי שנפסל ?
ב2:0 ארסנל הייתה מובסת.זה שברסה יותר טובה מכולם אז תודו ב\ה וזהו.
השב   •  11
179
הסמל הענק06/05/2011 19:23
1. למצוא שחקן הכרחי בסגל קבוצה(רצוי ריאל) 2. להתקרב לשחקן וליפול כאילו מישהו מת. 3.אחרי שהשחקן ש"כאילו" תיקל אותך מקבל אדום אתה יוצא על אלונקה וחוזר כמו חדש. נ.ב כדי גם לקרוא את המדריכי כדורגל מטעם בוסקטס ופדרו (ספרים דומים לשל דני אלבס)
השב   •  54
בארסה06/05/2011 23:42
אתה קורע אולי תלך לסטנד אפ.
סתם ינבלה ניסית להעתיק את 139 אבל לא הלך לך לא מצחיק
השב   •  11
מישהו07/05/2011 20:33
ראיתם מה שעשיתי והחלטתם להעתיק?.
-
פשוט מגוחך, וזה אפילו לא יצא לך טוב.
השב   •  11
הסמל הענק07/05/2011 21:48
השב   •  21
מישהו07/05/2011 23:11
רואה אתה לא מקורי מה אתה מדבר? אהה אתה אוהד ריאל.
השב   •  11
178
יוני06/05/2011 16:18
מדריד וצלסי בגמר הא. ישונא כדורגל לך תמכור שטיחים בשוק הפישפשים במקום לחרטת לשונאי ברצלונה את המוח ולתת להם באמת תיקווה .
השב   •  10
177
נסציונה06/05/2011 15:43
חלום רטוב של ברסה מול 2 ענקי המאמנים שמנסים את כל כוחם לפצח את השיטה.

בקרוב יעירו איינשטיין מתרמתו לנסות לפתור את משוואת ברסה
השב   •  10
176
SpanishInBlood06/05/2011 14:46
אני באמת בשוק, בארסה קבוצה שנעזרת בשופטים? כמעט 38 מחזורים נעזרה בשופטים כדי להוביל על ריאל, 5-0 על ריאל נעזה בשופטים? די עם החרטוטים שלכם כבר!! בנאדם אחד אומר משהו על שיפוט פתאום כולם נתפסים על זה?? לכל אוהדי ארסנל החמודים במדברים, לפני הצהוב לואן פרסי לא הגעתם עדיין להתקפה וחצי, ולפניו בארסה עדיין תקפה אותודבר כי הוא לא עשה הגנה, הגולים היה עניין של זמן, ואם בא לכם בזמנכם הפנוי תראו אותו שוב ותראו שגם לפני ואן פרסי וגם אחרי בנס שלא נגמר איזה 10 הפרש לבארסה. חוץ מאיזה שחקן שניםם, שזה בעיקר בוסקטס שאני שונא, מתי בארסה נפלה כל הזמן והקיפה שופטים חוץ מששיחקו מול ריאל הבהמות האלה? אם לי היו מנססים לשבור רגליים? למה שאני לא אפול על הדשא כדי שיציאו להם אדום? אתם באמת מסתכלים על דברים בראש קטן, גם בחצי גמר השני, שופטים לא שופטים, בארסה פירקה את ריאלל וקסיאס הציל אתכם וכלכם יודעים את זה! הגול שלכם היה מטעות בהגנה של בארסה ושל בארסה מהתקפה מדהימה. אל תשכחו אוהדי ריאל שאתם עדיין במאבק האליפות הזה רק בגל טעות שופט שהייתה לטובתכם ונתנה לכם גול ומנעה מבארסה לנצח אתכם 1:0. ולמה מוריניו מסיים כל הזמן ב-10 שחקנים?! בגלל המשחק שלו עובדה ששלושה ימים אחרי זה בליגה הספרדית, נחשו מה?! שוב 10 שחקנים! הוא אומר לשחקנים שלו התאגרף ולא לשחק כדורגל. אז בחייאת תפסיקו ופשוט תפרגנו, שיהיה בהצלחה לשתי הקבוצות בגמר מקווה שיהיה משחק טוב, ומקווה לתגובות של אנשים שפויים, אוביקטיבים, ולא בכיינים בסופו
השב   •  50
175
יוסי06/05/2011 14:32
ח כל אבל כל אוהדי ריאל בעד מנצ''סטר. זה מה שמראה לנו שלאוהדי ריאל יותר חשובה השנאה שלהם מאשר כדורגל אמיתי, וכן בתור אוהד ברצלונה אני יודע שיש סיכוי שמנצ''סטר תנצח(חס וחלילה) אבל מכאן ועד לזה שבארסה מפסידה על בטוח ושבארסה חלשה הרבה יותר ממנצ''סטר.? פ''ח טוב!
השב   •  40
174
יוסי06/05/2011 14:27
זה פשוט מפגר! כל אוהד של ברצלונה הוא אוהד הצלחות..? ולמנצ''סטר או לריאל אין אוהדי הצלחות שמכירים רק את רונאלדו או רוני..? אז ש פרגי "המלך" ולך לשתות את הקולה שלך בלי להגיד שטויות!
השב   •  20
173
גולי בילבולי06/05/2011 14:13
מנצ''סטר תקח בגלל סירחון ומשחק ערבי (בונקר)!  

:)
השב   •  13
172
אוראל06/05/2011 14:00
וחבל מאוד..כי יונייטד קבוצה מעולה עם שחקנים איכותיים לא כמו ריאל.
שישחקו פתוח כמו ששיחקו עד עכשיו , ושלא יסתגרו , ויהיה משחק אש!
VISCA BARCA!
השב   •  31
171
אוראל06/05/2011 13:54
3:1 או 4:1 לבארסה..
תזכרו..
השב   •  24
האדום כחול13/05/2011 14:37
שזה מה שיהיה! יהיה משחק צמוד ביותר
השב   •  00
170
פרגי המלך06/05/2011 10:02
ההיתמסחרות היא כמו בלון היא מתנפחת מהר והרבה, ואז מתפוצצת glory man united כי אנחנו פחית קולה מהלכת ולא קבוצה של אוהדים של צלחות
השב   •  73
169
L.Nani06/05/2011 02:15
שכחתם לרגע. שיש אצלנו שחקן מה זה עקשן..אפחד לא מכיר אותו פה.. אנוטוניו וולנסיה..והוא מה זה הולך לנטרל את מסי.. ועוד אחד..נאני..יש לנו קבוצה מאוד איכותית..שהכדורגל היפה ינצח..
שבת שלום
השב   •  73
168
ks3s06/05/2011 01:39
פשוט כזה מיינסטרים . ברצלונה הפכה להיות כמו ג''סטין ביבר שבקום מעריצות יש לה צבא של ילדים קטנים ומעצבנים שיפלו כמו זבובים בתקופה הגרוע הראשונה שתהיי לה ,כולנו יודעים שכל אימפריה מתפוררת בסוף .
ואז אולי נראה אוהדי בארסה אמיתים ולא עם שכל של נעל .
השב   •  91
167
entigam05/05/2011 23:41

לברצלונה יש  מזל  שלא פגשו את יונייטד או את צלסי בנוקאות כי ככה הם לא היו מגיעים לוומבלי חוץ מיזה שישלחו זר פרחים לשופת ששפת בשמינית נגד ארסנל

השב   •  84
166
בארסה שליטה05/05/2011 23:03
בפרובולושן ריאל יותר טובה, היא לא עושה מערך של 9-0-1 (בונקר)
השב   •  42
165
בארסה שליטה05/05/2011 22:58
מה אתה כותב תגובות ב9 וחצי בבוקר אין לך עבודה שאתה צריך ללכת אליה או בית ספר? יסודי?
השב   •  30
164
בארסה שליטה05/05/2011 22:49
מי הקוקסינל שמסנוור את מסי עם לייזר ירוק? למה האבטחה לא מרביצה לו זה מתחיל להיאמס ואתם אוהדי ריאל בוכים שמסי פיצץ כדור ביציע של ריאל
האוהדים של בית"ר יותר מתורבתים
השב   •  51
163
בארסה שליטה05/05/2011 22:31
להלן סגל המאמנים: ז''וזה מוריניו, צ''אק נוריס, ג''קי צ''אן, ברוס לי, באטמן, סופרמן, (ספידרמן לא התקבל כי הוא לובש את מדי ברצלונה), ג''סטין ביבר, האנה מונטנה וחסן נסראללה (מי אתם חושבים חשב על הבונקר)
השב   •  91
162
כעדשגעד05/05/2011 22:24
למה מי הם?
השב   •  34
161
אורן05/05/2011 21:45
למרות שאני לא אוהד ריאל, אני מבין את ההרגשה. הסבל מחצי הגמר ב-2009 בגלל השיפוט המכור יזכר אצלי לעד. צריך לגנות את השחיתות והחוסר הגינות אצל אופ"א ואצל ברצלונה.
השב   •  36
160
איתי05/05/2011 21:34
אחי רונאלדיניו הוא מלך אבל גם מסי!
השב   •  80
159
איתי05/05/2011 21:32
מה אתה מתלהב? לברסה יש את הכדורגל הכי טוב בעולם! מאיפה פתאום אתה מפליץ את ארסנל? מה ברסה עשתה לארסנל השמינית גמר! גם לך תדבר על שטת המשחק של ריאל שיטה מגעילה! ברסה הכי טובים!
השב   •  51
158
שי05/05/2011 21:19
עד היום אני עדיין מחזיק בחולצה של רונאלדיניו שקנו לי בקאמפ.
עם כל האהבה למסי אף אחד בבארסה היום לא יהיה כמו רונאלדיניו המלך!
עם גביע העולם ב-2006 היה נערך לא ביוני (שלושה שבועות אחרי גמר האלופות שבו בארסה ניצחו את ארסנל) אלא באמצע יולי ברזיל עם רונאלדיניו הרענן יותר היתה לוקחת בקלות את גביע העולם.
לרונאלדיניו לא היה זמן לנוח מהעונה בברצלונה והוא ישר עף למחנה האימונים של ברזיל.
השב   •  71
157
גברר05/05/2011 21:18
הוא לא יהיהגם בסטנטפורד ברידג'' כנראה שאף קבוצה לא תבצע חמש נגיעות יד ברחבה ועוד שתי עבירות של פנדלים בלי שהשופטים ישרקו
השב   •  40
156
יוני05/05/2011 21:06
ברצלונה שגרמה לארסנל לדמם בקפ נאו שגרמה לריאל להשתין במכנסים.תמשיכו לקנאות ניפגש בעונה הבאה אחרי שברצלונה תניף חמישה תארים .
השב   •  50
155
מנצ''סטר יונייטד לניצחון05/05/2011 21:01
ח , אל דאגה אוהדי בארסה בגמר מנצ''סטר תראה לכם מי הקבוצה הכי טובה בעוולם !!
השב   •  35
154
בארסה שליטה05/05/2011 20:50
יש פה טונות של תגובות של של ילדים שלא למדו לכתוב ברצלונה צריך לחסום את התגובות האינפנטיליות שלהם כי הם לא מבינים כלום בכדורגל
השב   •  50
153
אבירן05/05/2011 20:29
אתה מדבר כאילו מינימום אתה משחק על הדשא ח
השב   •  10
152
גיגס המלך05/05/2011 20:19
כמה מילים על הגמר אוהד יונייטד אמיתי צריך להיות גאה אבל צנוע, ובלי שחצנות ,אבל כולכם בונים על מסי בגמר ואני אומר איזה מזל שרונאלדיניו כבר לא משחק איתכם , כי בשיא שלו בברסה מסי היה הצל שלו ,הוא עשה דברים עם הכדור שרק פלה עשה ,כנראה שכולכם אוהדי ברסה שנתיים שלוש ,כל ישראלי נהיה קאטלוני עלק ח
השב   •  83
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 22:12
מה שרונלדיניו עשה אף אחד לא עשה גם לא פלה
השב   •  30
151
.05/05/2011 20:07
אל תשכחו שבבארסה התחזקו. בגמר ב2009 הם שיחקו עם 3 שופטים והשנה יש 5. קחו את זה לתצומת לבכם
השב   •  132
מעיין05/05/2011 21:09
השב   •  00
150
זס05/05/2011 20:02
חסר רק שפרגוסון יקח את זה לרמה אישית בגלל מוריניו האפס, אומר שמוריניו רוצה נקמה.. שירצה עד מחר שינסה אולי נקמה משלו עוד כמה שנים כשברצלונה תחזור לאמצע הטבלה ואולי כשההוביטים שלהם יוחלפו בשחקנים עם גובה וכוח פיזי.
ברצלונה קבוצה חזקה וזה לא יהיה קל ליונייטד אבל רק שפרגוסון ילך על לנצח בכדורגל ולא ישטוף לשחקנים את השכל עם שנאה כלפי הקבוצה הזאת ככה רק נפסיד כמו בפעם שעברה.
והלוואי שנראה שיפוט הוגן.
השב   •  60
149
דרוזי צהוב כחול בנשמה05/05/2011 20:02
כל מי שלא אוהד הצלחות וכל מי שנגד שחיטות מעודד את מנצ''סטר יונייטד ..יאלה אינטר אהבת חיי לעד :)
השב   •  43
148
אנג''לו פרוצי05/05/2011 19:55
אבל בגמר כולנו מנצ''סטר (חוץ מאוהדי הצלחות וילדות עם קוקיות בנות 12)
הגיע הזמן לחשוף את הפרצוף האמיתי של "הקבוצה הטובה בעולם" שאופ"א היא נותנת החסות האמיתית שלה,ושהתיאטרון הלאומי הקטלוני הוא "בית הספר לכדורגל" שלה.
השב   •  1211
איתי05/05/2011 21:49
לא כל אוהדי ברסה הם אוהדי הצלחות או ילדות עם קוקיות כמוך יבחורה! ואחי הפרצוף האמיתי של הקבוצה הטובה בעולם היא ברסה!! אז אל תתחיל לטחון על מנצ''סטר!
השב   •  21
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 21:59
ותשים לב לפי השם את מי אני אוהד
השב   •  10
ארסנל בלב, והלב כואב07/05/2011 01:34
של ארסנל, צ''לסי ומנצ''סטר סיטי. אתה חושב שמישהו שאוהד אחת מהקבוצות האלה יעדיף את יונייטד? ואני אוהד ארסנל אגב, שזה ההפך הגמור מאוהד הצלחות.
השב   •  20
147
זהר05/05/2011 19:53
בגלל זה הקוקסינלים מאנגליה ומספרד וממדריד מאחדים כוחות.. נתראה פה ב-28 למאי בשעה 23:30 וניראה כמה מהם יגיבו,אפסים!
השב   •  91
146
אוהד מנצ''סטר05/05/2011 19:48
אם ברצלונה חושבים שהם ינצחו הם טועים זה לא הולך להיות כמו 2009 מנצ''סטר תיתן להם בראש 2:0 תזכרו! צריך לבטל את מרכז השדה ולשמור על מסי צריך שחקן כמו פפה שיבטל את מסי וגם לבטל להם את מרכז השדה ומנצ''סטר לוקחת את ליגת האלופות!
השב   •  42
145
זהר05/05/2011 19:41
השב   •  51
144
אוהדת ריאל05/05/2011 19:40
בארסה מתכוננים להצגות שלהם !-אבל זה גם ככה לא יעזור להם, אבל על מי אנחנו עובדים עם כל החיסרונות והיתרונות מנצ''סטר לוקחת אליפות הם הרבה יותר טובים מבארסה , בארסה אומנם ניצחו את ריאל , אבל הם עדיין לא אלופים שזכו בגביע הצ''מפיונס אפילו לא קרובים ! - מנצ''סטר תפרק את בארסה על המגרש , כי בארסה לדעתי לא יכולים על מנצ''סטר .
יונייטד מנצחת לפחות 4:2 בין 3:1 - רוני יבקיע בטוח , ומבארסה לא בטוח שהם יבקיעו אבל במקרה הרע - מסי או פדרו , אבל בכל זאת מנצ''סטר לוקחים אליפות !

בהצלחה ! (:
השב   •  42
143
ירין05/05/2011 19:36
השב   •  15
142
th1405/05/2011 19:34
1.יש ללקק את התחת של מערכת השיפוט 2.יש לקחת את השחקנים לקורס משחק בהוליווד כדי שהשחקנים יתנו תירוץ לשופטים להיות בעד ברצלונה 3.לעלות מהמילואים ומהנוער לקבוצה הבוגרת שחקניפ לפי יכולת המשחק (תאטרון) שלהם, כדוגמא: בוסקטס, פדרו. בקיצור ברצלונה זה שיגעון חולף ואני לא סובל את כל אלה שפתאום אוהבים אותם, משחקים את הכדורגל הכי משעמם בארץ מרדימים את היריב עם איזה 200 פסים ואז עוקצים.
השב   •  103
141
מישו05/05/2011 19:14
119 צודק, לפחות ב-2 או 3 משחקים בליגת אלופות אתם נעזרים בשופט נראה אותכם לוקחים תואר בלי עזרה של שופט
השב   •  34
140
משה הירוק05/05/2011 19:14
אפילו רונלדו השחקן שנחשב לטוב בעולם.נגעל ממוריניו,אבל ניסח זאת בצורה עדינה.
אז מה לעזעזל אתם מקשקשים.
חלס נגמרה לכם העונה
אתם הקבוצה עם התקציב היקר בעולם
ואגב עם עוד לא הבנתם גם מוריניו בדרך הביתה
השב   •  31
139
מישהו05/05/2011 19:08
"המדריך השלם לכדורגל"/מאת ז''וזה מוריניו

פרק 3- לשחק נגד ברצלונה

1. יש לעלות במערך 9-0-1.

2. יש לצופף את מרכז הרחבה ולשחק מאוד הגנתי(ר'' בונקר).

3. אין להחזיק את הכדור יותר מ-5 שניות!

4. יש להלחם מחוץ למגרש בלבד!

5. יש לשכור מאמן ג''ודו, קאראטה, אגרוף, האבקות מקצועית, איגרוף תאילנדי ואת צ''אק נוריס כדיי שילמדו את השחקנים את שיטות הלחימה המלוכלכות ביותר, הלא חוקיות ביותר והשיטות שגורמות להכי הרבה נזק.

6. יש להורות לשחקנים להשתמש בשיטות הלחימה שלמדו בכל פעם שרואים שחקן בארסה לידך.

7. יש להכין תירוצים למקרה של תבוסה. המלצות לתירוצים: השיפוט, השיפוט, השיפוט, ארוחת הבוקר, אופ"א מושחתים והשיפוט(מומלץ!).

8. כל שחקן שגורם לפציעה של שחקן מברצלונה, זוכה בבונוס. כל המרבה- הרי זהמשובח(בקשר לזמן הפציעה).

9. יש להתנהגת בצורה שלא הולמת את המעמד.

10. יש להכניס שערים ממתפרצות בלבד!.

11. חל איסור מוחלט לחבר יותר מ-3 מסירות רצופות.

12. שים את הבלם כקשר אחורי ואת השחקן הטוב ביותר שלך כמגן.

13. יש להשמיד מסמך זה.



עותק של הספר נשלח לסר אלכס פרגוסון- ראו הוזהרתם!
השב   •  215
בארסה שליטה05/05/2011 20:46
אתה גאון בנאדם אתה צריך להיות ראש ממשלה!
קורע!
השב   •  62
silas07/05/2011 18:10
אבל עדיין, אם אתה חושב שפרגוסון הולך לשחק כמו מוריניו יימח שמו, אני מציע לך לראות יותר כדורגל. רצוי משנת 1918 עד עכשיו.
השב   •  10
מישהו07/05/2011 20:38
לא אמרתי שפרגוסון ישחק ככה.
להפך, אני מאוד מעריך את סר אלכס, שסוחב את יונייטד כבר 25 שנה.
אני לא באמת חושב שהוא ירד לרמה של מוריניו.
השב   •  20
138
מוריניו המלך05/05/2011 19:06
מה קרה נכנסת לחובות?
השב   •  01
137
נועם05/05/2011 18:52

יש פה כלכך הרבה קשקשנים
במיוחד אוהדי ראל וכמה בכיינים למיניהם ואוהדי בארסה שמזלזלים בקבוצה איכותית כמו מנצ''סטר
תתעוררו אוהדי ברצלונה! זאת מנצסטר יונייטד הגדולה ועוד בליי כריסטיאנו רונאלדו.קבוצה מחוברת ברמות!
ואוהדי ריאל תסיקו לקשקש תפסיקו לבכות די חלאס אתם כאלה סובייקטיבים עם ראייה הכי סלקטיבית בעולם שבוחרים לבכות כל הזמן
תבכו למאמן שלכם שהוא אפס ולא לבארסה שלא נותנים לכם לגעת בכדור

השב   •  62
136
נועם05/05/2011 18:48
אתה כאילו הבנאדם הכי בכיין שקיים
אלף מילים ספוגות בדמעות
השב   •  20
135
אוהדת ברצלונה05/05/2011 18:46
אני יודעת שמה שאני אומרת לא מזיז לכם,אבל אם הייתם מסתכלים קצת וחושבים במקום להתעצבן ישר,בקלאסיקו האחרון,תודו,ששחקני ריאל שיחקו פשוט מלוכלך.. בתור אוהדת של בארסה,מרגיז אותי שהם (שחקני ברצלונה) עושים הצגות,אבל זה לא אומר שהשיפוט לצידנו..
חשבתם פעם למה אף פעם מוריניו לא שיחק נגד בארסה עם 11 שחקנים?-אולי זה בגלל הדרך שבה השחקנים שלו משחקים?
תחשבו על זה קצת.
לא צריך ישר לחפש את מי להאשים :).

השב   •  92
עופר האורגינל05/05/2011 19:05
השב   •  40
לאומני05/05/2011 23:12
קל להם לבוא בטענות כשמוריניו ככה מסיט נגד ברצלונה,הם פתאום שוכחים שריאל לא באה לשחק כדורגל בכלל, הם מונעים משנאה. שיבושם להם
השב   •  20
134
נועם05/05/2011 18:44
מצד אחד ברצלונה הקבוצה הכי ססגונית בעולם שמשחקית את הכדורגל הכי יפה בעולם וקבוצה שכנראה דווקא בגמר ישחקו סוף סוף בהרכב מלא אחרי כמעט ארבעה חודשים מאז הפציעה של פויול ושל אבידל שאלה חדשות רעות למנצסטר כי כשברצלונה בהרכב מלא הם זוהרים ברמות טורפות
מצד שני מנצ''סטר יונייטד המלהיבים עם הכדורגל המהיר והיעיל עם וויין רוני המאסטרו,השחקן שמשחק בכל תפקיד
הוא חלוץ שמחלץ כדורים בונה ת''התקפות וחשוב מהכל-מביא את השערים החשובים ושחקן קבוצתי ברמה מטורפת עם צ''יצ''ריטו המטוס גיגס הבלתי נגמר נאני הרקדן וולנסיה היעיל עם שתי הבלמים הענקיים ושוער שפשוט לא יכול להפסיק להיות כזה תותח
גמר פשוט ענק מכל הבחינות!
השב   •  41
133
ארקדי א05/05/2011 18:38
השב   •  32
132
רונאלדו ג י י05/05/2011 18:08
יאללה גם כן אחד שחושב את עצמו ראית את ה5-0 על ריאל זה מוכיח שבארסה יכולה לשחק כדורגל מושלם ויפה ואנגליה לא מפחידה אותה למה הם יתנו בראש למנצ''סטר
השב   •  30
131
רוני05/05/2011 18:04
מנצ''סטר ינצחו 5-0 ככה אמא שלי אמרה מי זאת בארסה שמישהו יסביר לי ומה זה נבדל?
השב   •  11
130
דויד וויה05/05/2011 18:02
יבכיין עלוב מספיק עם התירוצים המסכנים שלכם על השיפוט כולה הייתה טעות אחת של האדום של פפה עובדה שניצחתם בגביע המלך אז תשמרו את התרוצים לעצמכם אי אפשר לדבר על ריאל עם אוהד ריאל למה הוא יתעצבן ויאשים את השופט
השב   •  21
129
דויד וויה05/05/2011 17:57

אין למה לצפות בארסה הולכים להרים את הגביע ולהפליץ לפרצוף של פרגוסון. גם ככה, שמתי את המשכנתא שלי ושל גיסי בווינר אז כדי להם לנצח

השב   •  83
san iker05/05/2011 18:10
גם אתה יוצא מה זה אינטיליגנטי.מינימום דיבור של מנהל בנק.סע סע דביל
השב   •  24
128
עופר האורגינל05/05/2011 17:56
הרבה ילדים שעלו השנה לכיתה א'' ולא יודעים שלפני שנתיים ברצלונה ניצחה את יונייטד 2-0 בגמר, ומסי הגמד עשה את זה בנגיחה.
אז לכו לעשות שיעורי בית, מאוחר. עוד מעט פיפי ולישון.

על הנייר ברסה יותר חזקה, כי ההרכבים דומים מלפני שנתיים, והשינויים לטובת ברסה (רונאלדו עזב).
אבל יהיה שקול ומורט עצבים.
שתי הקבוצות יוכלו לחזור גם מפיגור 2-0.
השב   •  80
משה05/05/2011 18:41
זה דווקא לטובת מנצ''סטר
השב   •  12
127
cr7 rules05/05/2011 17:55
דבר אחד יש לי להגיד לכם.עד לפני עידן גוארדיולה הייתם קבוצה לא רק טובה ואהובה אלא גם מוערכת בתקופה של ראייקארד רונאלדיניו ואטו גם שאר הקבוצות ואפילו אנחנו הריאלים בדם רכשנו לכם כבוד בתור יריבה ספורטיבית מרה שלנו.כיום לא רק אנחנו אלא גם שאר אוהדי הקבוצות האחרות האנגליות והאיטלקיות ובספר תורה שזה לא קשור לקנאה אף אחד לא מפרגן לכם כי אין לכם טיפת כבוד.אוהד בארסה אמיתי וספורטיבי שמכבד את הספורט והכדורגל היפה היה בא ואומר תכלס יש לנו קבוצה מצויינת ואנחנו לא צריכים את העזרה של השופטים ואני לא מבסוט מזה שהשופטים נתנו לנו משחקים מכריעים.אוהד בארסה אמיתי היה רוצה לנצח בצדק בצורה הוגנת ולהוכיח את העליונות של הקבוצה שלו.כשקיבלנו 5 בקאמפ השנה אף אחד ריאלי פה לא פתח תפה ידענו שהוכחתם את העליונות שלכם במגרש בצדק והגיע לכם לנצח בצורה משכנעת במשחק הזה.אבל עכשיו אחרי שמוריניו הבין ושיפר והיה משחק שקול הרסתם את הספורטיביות ואף אחד מכם צדיק אחד בסדום לבוא ולהגיד שהוא רוצה לראות קלאסיקו יפה וספורטיבי.תכלס איכזבתם מאוד לא חשבתי שאתם כאלה.גם יריבים ספורטיביים יכולים לרדת מהאגו ולהגיד את האמת.לכם אין את זה וזו הסיבה שלא מפרגנים לכם!
השב   •  228
אנג''לו פרוצי05/05/2011 23:57
השב   •  10
126
RG705/05/2011 17:52

תאכל תלב

השב   •  02
רונאלדו ג י י05/05/2011 18:19
השב   •  00
125
ווה ווה 4305/05/2011 17:51

כולם ראו איך ריאל שיחקה בגמר גביע המלך - בונקר ערבי שראוי לציון ובנוסף לזה גם היו יותר מידי פאולים אם אתם לוקחים עצה ממוריניו עדיף שתקחו קודם עצה מג''קי צ''אן למה הוא יודע איך עושים פאולים. פרגוסון פחדן עלוב

השב   •  46
124
עמרי05/05/2011 17:43
מוריניו: כמה שחקני הגנה יש לך? פרגוסון: 9 ככה, למה? מוריניו: יופי. אז ככה.
השב   •  54
נועם07/05/2011 01:51
השב   •  10
123
קוקו מאילת05/05/2011 17:39

או בשמה השני, נבחרת אופ"א. לצידם השופטים, ראשי אופ"א והתקשורת.

השב   •  44
122
גיגס - אגדה כבר אמרנו ?05/05/2011 17:36
אוהדי ברצלונה שעדיין לא גדלו להם השיניים.
עזבו את כל הטעויות שמצילות אותכם כל פעם מחדש.
איך אתם בכלל חושבים שפרגסון מפחד מברצלונה ?!
פרגסון לקח עם יוניטד טראבל כשיוניטד שיחקה מול באירן ויובנטוס של 98/99 קבוצות בסדר גודל ענק.
ואת מי בארסה ניצחה ?! ריאל שמחליפה מאמן כל שבוע (ברגע שריאל תישאר אם אותו סגל ותיבנה היא תפרק את ברצלונה) וגם זה בקושי.
נכון יוניטד לא בעונה הכי זוהרת שלה, אבל ליוניטד יש משהו שאין לאף קבוצה בעולם וזה לחימה עד השניה האחרונה.
אז אתם לא הקבוצה הגדולה בהיסטוריה, אפילו לא קרובים, לא באמת עשיתם משהו יוצא דופן, מול קבוצה יוצאת דופן בשיא כוחה.
ובסוף הזלזול שלכם יוביל רק להפסד.
תודה..
השב   •  62
121
ברסה עולה05/05/2011 17:35
ברצלונה אלופה
השב   •  23
120
יוני05/05/2011 17:31
השער של ריאל נפסל בצדק .אדום של ואן פרסי היה מוצדק .תמשיכו לקנאות יעלובים מסכנים . פרגוסון המסכן ועלוב הזה כבר עכשיו מתכנן איך להרוס את התקפה של ברצלונה .הזה עלוב
השב   •  67
119
אינטר05/05/2011 17:27
ברסה לא יכולה נגד קבוצות אנגליות. ברסה חזקה נגד קבוצות חלשות כמו שיש בליגת הפח זבל הספרדית.
השב   •  77
אנג''לו פרוצי05/05/2011 19:47
תן מזרחי קצת יותר כבד אחי
השב   •  00
118
מסי הגבר05/05/2011 17:23
כולם להמר על ברצלונה היא הולכת לפרק ליונייטד תתחת !
השב   •  70
117
מסי המלך05/05/2011 17:19
כואב פשוט כואב לראות את היריבה הכי שנואה שלך מצליחה כ"כ! אל תקנאו פשוט תפרגנו!!
השב   •  90
116
מסי המלך05/05/2011 17:16
כמה ילדים מטומטמים יש כאן שאלוהים ישמור.שוב פעם אוהדים אנגלופילים מתחילי לדבר שהם ינצחו לפני המשחק -בדיוק כמו לפני שנתיים..!! תמשיכו אתם לדבר וניפגש במגרש.
נכון אתם צודקים-השופטים לטובתינו.כן בטח! 
אף לא ידעתי ששופטים יכולים להעניק:
גביע עולמי לנבחרות
2 גביעי אלופות
גביע אירופה לנבחרות
2 סופר קאפ אירופיים
גביע ספרדי
2 גביעי סופר קאפ ספרדי
גביע עולמי לקבוצות
3 כדורי הזהב -לשני שחקנים הכי טובים בעולם(מסי ורונלדיניו)
3 מועמדים לכדור הזהב בשנה האחרונה
מאותה קבוצה(בארסה כמובן)
ומאמן גאון -שאת שיטת המשחק שלו עוד ילמדו באוניברסיטה לכדורגל.
עכשיו שאלה פשוטה: את כל זה נתנו השופטים? הקנאה עושה את שלה והתשובה ידועה לכולם!לא!
נתראה ב-28.05.11
השב   •  166
מוריניו המלך05/05/2011 19:18
השב   •  11
115
הלוחש לחמורים05/05/2011 16:52
הקטר הקטאלוני. הבכיין האנגלי והבכיין הפורטוגזי - גם זה לא יעצור אותם. ב-28/05 גם פרגי הגדול יצטרף למועדון בכייני השיפוט. אוי בארסה  בארסה מה עשית?? שיגעת את כל העולם עם הכדורגל הייחודי שלך, הרגת את מוריניו (כנראה שיגיע לבית משוגעים בקרוב), גרמת ל-3/4 עולם להתאהב בך לרבע עולם לסבול, לקטר, להתלונן והעיקר - לבכות ולבכות ולבכות.
השב   •  188
חמור05/05/2011 17:36
חמור לא הידיוט
השב   •  02
הלוחש לחמורים05/05/2011 18:12
אתה שייך כנראה ל-1/4 המתוסכל.
השב   •  50
רוני05/05/2011 20:15
רושמים אידיוט* יא אידיוט.
השב   •  20
114
ks3s05/05/2011 16:51
אתה ילד מסכן . לא מבין מה קשר שרוני נראה כמו חזיר וואן דר סאר מבוגר למבין בכדורגל ?
אם אתה הולך בקטע כזה אז ברצלונה נראת כמו 11 נקבות שבאו לרקוד באלט ולא לשחק כדורגל
השב   •  96
113
mesut ozil2305/05/2011 16:39
גם ככה השופטים לטובת ברצלונה לא משנה מה יקרה ברצלונה "תנצח" למנצ''סטר אין סיכוי מול ההצגות המגעילות והלא ספורטיביות של בארסה
השב   •  66
112
su05/05/2011 16:39
הפעם אני לטובתם כי בארסה משחקת מלוכלך. הם יודעים להתמסר ויש להם 3 שחקנים טובים אבל כל השאר עושים הצגות ומבזבזים לנו הצופים את הזמן ב 90 דקות. במקום לבעוט לשער הם מוסרים אחורה קדימה אחורה קדימה וככה כל המשחק עד שמסי שהוא שחקן גדול עושה פעולה. בקיצור תחסכו ממנו את השעמום של הכדורגל הזה אנחנו רוצים משחק פתוח ולא כמו של בארסה. ארסנל אמנם משחקת דומה אבל היא מגיעה להמון מצבים.
השב   •  715
הלוחש לחמורים05/05/2011 16:57
השב   •  31
הלוחש לחמורים05/05/2011 17:00
בכדורגל סובלים. הם לא מבינים כל כך מה מהנה מיליוני אנשים במשחק הזה. זה נראה להם כמו 22 טמבלים שרצים אחרי הכדור. תן לי לנחש - מעולם לא שיחקת כדורגל נכון?? ואני לא מתכוון ברמה השכונתית בכתה ב''.
השב   •  71
su05/05/2011 19:13
אני פשוט מעדיף את הכדורגל הישן על מה שיש היום. אני אוהד של ארסנל מגיל צעיר ורואה ומשחק כדורגל כלכך הרבה בחיים. תאמין לי שזה לא כיף לראות את המשחק של ברצלונה. ראיתי גם נשים שמבינות יותר ממך
השב   •  31
אנג''לו פרוצי05/05/2011 21:09
טמבל,דוקא נשים אוהדות את ברסה,ובדיוק מהסיבות שהזכרת,חוסר הבנה בסיסי של המשחק וחזות היופי מעל הכל,ברסה קבוצת כוסיות
השב   •  22
111
ווה ווה 4305/05/2011 16:35
מי הקבוצה שלכם? ברצלונה כחול מנצ''סטר אדום
השב   •  2944
110
ווה ווה 4305/05/2011 16:32
אפשר לחשוב איזה סיכוי יש למנצ''סטר הם לא מגיעים לברצלונה לביצים. ואן דר סאר הזקן יקבל פריצת דיסק כשהוא יזנק לכדור מבעיטה של מסי ורוני שנראה כאילו שפכו חומצה על הפנים שלו לא יצליח לעבור את בוסקטס עוד בחצי. מוריניו רק יגיד להם לעשות בונקר מסריח ולהתפלל למתפרצות.
השב   •  84
איש הקולה05/05/2011 16:58
ואן דר סאר אולי מבוגר אבל סביר להניח שהוא השוער הכי טוב בעולם. רוני יראה איך שיראה שחקן גדול אל תזלזל באויב זה הסיבה הכי גדולה להפסדים
השב   •  41
מוריניו המלך05/05/2011 19:15
השב   •  10
109
קוקו מאילת05/05/2011 16:29

נכון שהם לא המציאו את הנפילות והצלילות, יש עוד קבוצות שעושות את זה, הנורמה הבזויה הזו שגורה בעיקר במדינות הלטיניות, אבל הבעיה עם ברצלונה היא שהשופטים, אולי בהוראה מגבוה קונים כל שטות שלהם.
מסצ''ראנו רואה גול מתקרב של ריאל ? אז הוא פשוט נופל ויודע שהשופט ינצל את הנפילה כדי לפסול את הגול, והשופט אכן פוסל שער חוקי לחלוטין. רונאלדו חוטף לפויול כדור מול הגנה דלילה של ברצלונה, יש לו אפשרות להבקיע, פויול נופל מכלום, השופט שורק ונעצרת התקפה מסוכנת, וכך קורה שוב ושוב..ברצלונה מבטלת את התקפת היריב לא ע"י הגנה מעולה אלא באמצעות נפילות מבוימות ושריקות שופטים בזויות.
גועל נפש של קבוצה.

השב   •  93
108
בצלאל05/05/2011 16:29
השב   •  32
107
בצלאל05/05/2011 16:28
השב   •  11
106
אריק05/05/2011 16:25
השב   •  31
105
ריקלמה05/05/2011 16:20
השב   •  75
לירן-שד אדום G.G.M.U05/05/2011 17:00
פרגוסון אכל קבוצות גדולות כשאתם הייתם ידועים כלוזרים ומטפחות לבנות נראו בקאמפ נואו כל עונה. . . . מסי הגמד הזה יאכל כאפות רציניות מההגנה של יונייטד ואם הייתי בוומבלי הוא היה אוכל כאפה גם ממני! ! ! ! !
השב   •  32
104
רק בארסה05/05/2011 16:19
אה
השב   •  20
103
RG705/05/2011 16:10
תראו  אני לא אוהב את ברצלונה ונכון שהשיפוט היה מגמתי נגד ריאל( בלשון המעטה) אבל אי אפשר לומר שברצלונה לא משחקת יפה עזבו את הנעת הכדור לאחור .משהוא עובד אצלם שלא עובד בריאל תגידו מה שאתם רוצים אבל בתכלס לנו אין את איינסטה וצ''בי ואהדי ברצונה אין לכם על מה להתלהב שנה הבאה נתפור לכם ת.               
אני אוהב אותך ריאל אני אוהב אותך ריאל אני אוהב אותך ריאל אני אוהב אותך ריאל     יאללה מנצ''סטר
השב   •  43
102
דונאלד דאק05/05/2011 16:02
אייל לחמן
השב   •  41
101
אחד שיודע05/05/2011 15:59
לתגובות של אוהדי בארסה אחרי ההפסד בגמר.
השב   •  2112
עופר האורגינל05/05/2011 16:22
אוהדים משני הצדדים חושבים שהניצחון בכיס שלהם, וגם אתה, אז שתוק.
השב   •  44
הבורר05/05/2011 20:21
המשחק לא יהיה במוסקבה אז כנראה שאצלנו אף אחד לא יחליק כמו טרי אה וגם לא ניתן לכם להגיע למצב שקרנות בסיום יעזרו לכם כמו ב1999 ברסה  תיקח את הגמר
השב   •  31
100
אורן05/05/2011 15:59
שימו לב שגם אוהדי צ''לסי, גם אוהדי מנצ''סטר, גם אוהדי ריאל אינטר וארסנל כולם גילו את הכביסה המלוכלכת של בארסה, כולם יודעים שברצלונה מקבלת עזרה מהשופטים ומאופ"א וכולם נגד זה. ורק אוהדי ברצלונה עיוורים (או שסביר להניח עושים את עצמם) שלא מבינים מה רוצים מהם וטוענים שזה כדורגל יפה. כן עבירות והתחזויות זה כדורגל יפה נכון! אתם לבד חבר''ה. אני עד כמה שאני שונא את מנצ''סטר ואני לא מאמין שאני אומר את זה אני רוצה שהיא תנצח בגמר על מנת שיהיה כדורגל הוגן.
השב   •  3214
דונאלד דאק05/05/2011 16:14
לא מעניין מה אתה חושב.
לא מעניין לטובת מי אתה בגמר.
לא מעניין אם השופטים איתנו.
לא מעניין שצ''לסי שיחקו נגדנו בושידו ובכל זאת נבעטו הביתה.
לא מעניין שריאל התבנקרו וכיסחו ובכל זאת עפו לכל הרוחות.

לא מעניין, פשוט לא מעניין כל עוד אנחנו בגמר והכל אודות לסגנון, סטייל, צ''אבי, אלבס, פדרו, אינייסטה ומסי אחד גדול שלקח את הגנת ריאל לטיול עד הרשת של איקר. 
השב   •  98
רק בארסה05/05/2011 16:14
השב   •  20
עופר האורגינל05/05/2011 16:23
השב   •  11
אבי05/05/2011 16:33

השב   •  31
99
פדרר05/05/2011 15:59
שלא תשחקו עם 10 שחקנים
השב   •  219
98
מימון05/05/2011 15:55
נמאס מהבכי של כולם במיוחד אלה שמלקקים למורניו מאמן של התחת שלי ברצלונה הקבוצה הכי טובה שקיימת כרגע וזה המצב הכל יכול להיות בלונדון אבל כולם יודעים בתוכם מי הקבוצה שמשחקת את הכדורגל היפה ביותר יאלה ש יאלה ברסה
השב   •  310
97
הפועל באדום מתל אביב05/05/2011 15:43
החודש היו 4 משחקי קלאסיקו. בשניים היו תיקו (בברנבאו בליגה ובצ''מפיונס בקאמפ נואו), באחד בערסה ניצחה (בברנבאו בצ''מפיונס) ובאחד ריאל ניצחה (בברנבאו בגמר גביע). המסקנה: השד לא כל כך נורא, יונייטד יכולים לנצח את בערסה כמו שהם יכולים לנצח את ריאל!!
השב   •  75
96
עופר האורגינל05/05/2011 15:33
על מה יש להתייעץ עם מאמן שניצח פעם אחת בדקה ה100
השב   •  82
95
קוקו מאילת05/05/2011 15:31
הקבוצה שלך משחקת כדורגל טוב, אתה אחד המאמנים הגדולים בכל הזמנים אם לא הגדול שבהם, אין לך צורך בעצות של בונקריניו עם הכדורגל התבוסתני שלו שלא מכבד את השחקנים של קבוצתו ואת המשחק.
מנצ''סטר יכולה להכניע את ברצלונה רק אם תשחק בדרך שבה שיחקה כל השנה.
השב   •  50
94
ארסנל בלב, והלב כואב05/05/2011 15:24
זה מסצ''ראנו. התגובה הזאת מראה שלאדם אין נאמנות למועדון, אלא נאמנות להצלחות.
השב   •  237
עופר האורגינל05/05/2011 15:39
גם הנרי עזב בשביל תארים.
כל שחקן שיכול, מתקדם למועדון עם סיכויי זכיה יותר גבוהים.
צא מהסרט העלוב שלך.
השב   •  67
איש הקולה05/05/2011 17:01
יש הרבה שחקנים שנאמנים לסמל תסתכל על ג''ררד למשל הוא שחקן ענק אומנם קצת חלש לאחרונה אבל בכלליות אני בטוח שאין קבוצה שלא תרצה אותו והוא נשאר בליברפול למרות שאני לא רואה אותם לוקחים תואר בזמן הקרוב אם אני לא טועה הם אפילו חשבו על למכור אותו והוא סירב והסכים לקבל משכורת נמוכה יותר.
השב   •  20
93
ליר05/05/2011 15:21
תגיד לי מה אתה חושב זה פרו אבולושין שאפשר להתמסר מאחורה כל המשחק
אין למנצסטר מה לעשות נקודה
השב   •  22
92
עמית05/05/2011 15:15
זה רק מראה שמוריניו הוא המאמן הכי טוב ונקווה ושהשופט לא יהרוס ויתן את המשחק לבארסה כי זה כבר נמאס
השב   •  66
91
דור05/05/2011 15:15
השב   •  42
90
מאניטו05/05/2011 15:14
ובארסה יותר טובה מזו של 2009.
לדעתי יהיה משחק חד צדדי בשליטת בארסה, יונייטד ינסו לעקוץ במתפרצות מהירות או בהגבהות מהאגפים ואולי אפילו ינסו להשיג שער מהיר.
ייגמר בניצחון לברצלונה, עם בכי ונהי מכיוון מדריד, שמצידם יפרסמו וידאו שמראה בכלל את פרגוסון חוגג עם הגביע.
השב   •  610
89
מלך הקופים05/05/2011 15:06

אם אתם כובשים גול מהיר נגד ברצלונה
פשוט אחר כך להניע כל המשחק כדור מאחורה ואז נראה איך פפ וחבורת הבכיינים הליצנים שלו ( בכיינים כן כן ראינו איזה בכי אחריי ההפסד לאינטר באלופות שמרוב הבכי הפעילו את ההמטרות) נראה איך הם יגיבו ויגידו על הכדורגל המגעיל שהם מציגים

השב   •  169
88
אדום05/05/2011 14:58
אנחנו עוד נזכה בצ''מפיונס ליג!
השב   •  92
87
חמור עם חור05/05/2011 14:45
אולי אני חמור, אולי יש לי חור (בשכל כמובן) אבל מנ''צסטר תפסיד לברצלונה בגמר, כי מה לעשות (ואני בכלל לא סובל את ברצלונה) הם פי 58699455450 יותר טובים.. בליגה האנגלית אני מאמין שאנחנו נצא עם הצלחת :) לכו לעזאזל מנצ''סטר, גועל נפש של מועדון.
השב   •  1229
השד היודע כל05/05/2011 15:23

רוב אוהדי צ''לסי פה דווקא אמרו טובות עלינו. טפו עליך ועל אוהדים כאלה שלא יודעים לפרגן כשצריך. ואל תדאג הצלחת תהיה אדומה ויהיה כתוב עליה 19 בגדול

השב   •  56
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 15:40
90 אחוז מרוב האנשים שלא אוהדים את ברסה  ממש לא רוצים שהיא תצליח דגש על אוהדי צ''לסי וריאל מדריד במיוחד
השב   •  61
חמור עם חור05/05/2011 19:32
כולם יודעים שבחיפה יש רק הפועל :) כפרה עלייך נשמה
השב   •  12
86
הלוחש לחמורים05/05/2011 14:42
מה לא לעשות.
השב   •  91
85
מדריסטה05/05/2011 14:41
אם ריאל במשחק פתוח בקאמפ נואו הצליחו לצאת בתיקו עם הגנת טלאים ושוער שיש פעם בדור, מנצ''סטר חייב ללכת על ניצחון ולא על הישרדות. מה שאומר: התקפה בכל הכוח והגנה בכל הכח. במשחק אחד הכל יכול להיות
השב   •  64
מאניטו05/05/2011 15:15

השב   •  42
MrJones05/05/2011 19:19
אתם שוכחים שהקבוצה ששיחקה וחטפה 5:0 הוקמה חודשיים קודם..
השב   •  01
84
מישהו שמבין05/05/2011 14:28
ח :D
אני מבין כבר מפה שמה שיעצור את ברסה זה התקפיות בלתי פוסקת ולחץ עליהם.

2) שחקן צמוד ליד אלבס
3) כמובן 4 שחקנים ליד מסי
4) לוזריות כמו מוריניו
5) .ברסה לוקחת בסופו של דבר
השב   •  94
83
blanco is the color05/05/2011 14:27
יש להיזהר ולהתריע למשטרה על השודד העונה לשם פפ שכבר הספיק לשדוד 2 גביעי אירופה לאלופות השודד הינו אדם ערמומי ביותר אשר מורה לשחקניו להטיל עצמם לריצפה תוך כדי התגלגלויות ואחיזת הראש בעוד שההוראה ליתר השחקנים להקיף את השופט ולהפעיל עליו לחץ מסיבי עד שירחיק את שחקני היריבה לרבות נפילות תיאטרליות ברחבה והקפה של השופט בדרישות לפנדל שיטה את המשחק לטובתם ובנוסף לחץ על השופט לפסול שערים חוקיים בטענות הזויות ומשונות העיקר ששיטת "הלחץ" עושה את שלה מומלץ לנעול את השודד פפ בתא מיוחד בשער הכבוד שלא יוכל לשדוד את הגביע השלישי שלו
השב   •  2814
Neez05/05/2011 15:07
אותי וחבריי כשהיינו משחקים כדורגל בכיתה ג'' . זאת רמת הנתוח של המשחקים די אז.
השב   •  63
82
אוהדת ריאל05/05/2011 14:26
מפרקת את ברצלונה! , ברצלונה מאוד חלשים נגדה ! .. הם "אכזרים" ברצלונה ישברו על המגרש , לא יעזור : האליפות של מנצ''סטר !
בהצלחה למנצ''סטר ! (:
השב   •  378
צהוב עולה05/05/2011 14:45
הרי לפני שנתיים ברצלונה ניצחה את מנצ''סטר בגמר אני לא אומר שברצלונה תנציח אבל להגיד שברצלונה חלשים נגדם זה פתטי
השב   •  45
השד היודע כל05/05/2011 15:21
השנה הכל יהיה אחרת
השב   •  42
81
שי חדד05/05/2011 14:25
השב   •  20
80
יוסי05/05/2011 14:20
                ואלדז
אבידל   פויול   פיקה   אלבס

              בוסקטס
   אינייסטה           צ''אבי
  
   פדרו       מסי          ויה
השב   •  111
יוסי05/05/2011 20:06
                      ואן דר סאר
   אברה       פרדיננד       וידיץ''       אושה

              גיגס            קאריק
  ולנסיה                                     נאני

           רוני
                              צ''יצ''ריטו
השב   •  11
אוראל06/05/2011 13:52
השב   •  00
79
עמרי05/05/2011 14:10
איזה לוזר
השב   •  613
לירן-שד אדום G.G.M.U05/05/2011 14:41
מסי הולך לבכות הרבה בגמר הזה עד עכשיו היה לכם משחקים של לונה פארק (באדיבות השופטים כמובן) הגמר הזה תימצאו את עצמכם מול קבוצה קשוחה ותילחם איתכם על כל כדור הטיקיטאקה שלכם יהיה בין השוער לבלמים! ! ! !
השב   •  33
עמרי05/05/2011 17:40
השב   •  20
78
איתמר05/05/2011 14:09

השב   •  63
עמרי07/05/2011 01:52
השב   •  00
77
blanco is the color05/05/2011 14:03
מנצ''סטר צריכה להיערך לזה מראש.
זה התחיל לפני שלוש שנים מול ארסנל בגמר כשהשוער ליימן הורחק מעבירה גבולית שספק אם היה צורך אפילו בצהוב שנתן לבארסה את הגביע במתנה לפני שנתיים מול צ''לסי 5 פנדלים שלא נשרקו שהביאו לבארסה גמר במתנה המשיך בשנה שעברה מול אינטר אדום שלא היה בעקבות הצגה מזעזעת של בוסקטס (ואל תגידו לי שזה קוזז עם פסילת שער של בוז''אן כי הייתה נגיעת יד ברורה של קייטה) המשיך השנה מול ארסנל אדום לואן פרסי האדום המצחיק והלא קשור ביותר מאז תולדות הכדורגל המשיך בחצי הגמר נגד ריאל אדום לפפה מהתחזות שלא הייתה מביישת את תאטרון הקאמרי של אלבס שירד על אלונקה עלק וחזר תוך 3 שניות והמשיך בצהוב מוזר לראמוס על דיבורים שמנע ממנו משחק בגומלין ולמרות הכל לבארסה זה לא הספיק הם היו צריכים את השופט גם שיעזור להם בגומלין בפסילת שער חוקי למהדרין של היגוואין שנפסל בטענת עבירה של רונאלדו כשהעבירה אם כבר הייתה בכלל על רונאלדו רק שמשום מה השופט לא שמע על המושג חוק יתרון.או שהחוק הזה פשוט לא קיים נגד בארסה.בקיצור מנצ''סטר ראו הוזהרתם אני בכלל הייתי ממליץ לחקור את כל השופטים ששפטו בליגת האלופות את בארסה יותר מידי צירופי מקרים עד שכמעט ולא זכור מתי הם ניצחו בכבוד בפעם האחרונה.תבואו עם שוטרים שיאבטחו את זירת הפשע אתם היעד של השוד הבא
השב   •  328
צהוב עולה05/05/2011 14:44
על הדרך של המאמן שלך מוריניו ואינטר בשנה שעברה באלופות ותראה כמה טעיות שיפוט היה לטובתם
השב   •  60
messi05/05/2011 15:17
בקיצור אתה עיור
השב   •  50
הלוחש לחמורים05/05/2011 15:41
ולנו ליהנות.
השב   •  20
76
יוסי05/05/2011 13:51

מסכים איתך חלקית ואני אסביר לך למה.אני הייתי עושה הכל כדי לנצח חוץ מלשחק מלוכלכך מה זה מלוכלכך אתה שואל.זה לעשות הצגות על כל נגיעה ולשבור רגליים.ריאל על פי רוב ההילוכים החוזרים לא נגעה ולא הייתה קרובה לרגל של ברצלונה ושהיו עבירות הכן היו עבירות.. אבל לא תמיד אדום.אתה לא מבין שום דבר בספורט וחבל כי ספורטאי המטרה שלו לנצח לא לעשות הצגות

השב   •  23
אלאבס05/05/2011 14:01
השב   •  00
75
הבורר05/05/2011 13:50
השב   •  31
74
מ. פלאטיני05/05/2011 13:36
השב   •  00
השד היודע כל05/05/2011 15:20
השב   •  00
73
הבורר05/05/2011 13:31
המאמנים מהכדורגל האנגלי (כולל מוריניו) הם תככנים רמאים ובשבילם משחק כדורגל זה לשים חומות בהגנה ולשחק על מתפרצות רק תארים מעניין את המאמנים האגואיסטים האלה שלא חושבים על הקהל תתחילו להתמודד עם משחק הכדורגל בכדורגל לא בחארטה מילא יונייטד תמיד היו ככה וקיבלו בראש באלופות תמיד ממדריד ומילאן אבל איפה מדדריד המהנה ההתקפית פשוט הם הורסים תכדורגל!
השב   •  2314
מה?05/05/2011 13:49
מה ברצלונה עושים כדי לזכות בתארים האלה? אני חושב שלא!
ברצלונה שלך קונים שחקנים בגיל 12!
בגללם אסרו את זה!
כל ההצגות שהם עושים על המגרש, כדי למנוע התקפות יריב?
היא קבוצת כדורגל, כמו כל קבוצה, היא אולי טובה יותר, וזהו!
אתם האוהדים הורסים את החוויה! אתם והשדרנים, שכל פעם מיפיפים את הקבוצה המצויינת הזאת, והופכים אותה לאל, הרסתם את כל הכיף
השב   •  64
אוהד יונייטד - וביתר ירושלים05/05/2011 13:54
השב   •  52
הבורר05/05/2011 14:21
מנצסטר משחקים הכי משעמם שיש.אתה צודק לא ניסחתי נכון אני מדבר בעיקר על מנצסטר
השב   •  22
רן05/05/2011 16:24
השב   •  11
72
שלמה05/05/2011 13:25
מורניו לוקח שחקנים ומתעולל בהם
לראות שחקנים ברמה כמו אדמיור ,פפה ואחרים מסתובבים  במגרש ומחפשים רק מלחמה ומלחמה  ולשמוע את השחקנים חוזרים ואומרים בשביל המאמן מוכנים להקריב . נו באמת
השב   •  25
71
אחד שיודע05/05/2011 13:20
זה שאתה אומר שבארסה הקבוצה הכי גדולה אי פעם מראה כמה אתה מבין בכדורגל. בארסה אומנם משחקת את הכדורגל היפה ביותר אבל בעוד 10 שנים לא ידברו על הכדורגל שלכם אלא על ההחלטות ההזויות מול ארסנל ריאל צ''לסי מילאן אינטר. אומנם זה הביא לכם כמה גביעים אבל זה לא מה שהייתי רוצה שיזכרו מהקבוצה שלי מנצ''סטר.
ובכל זאת יכול להיות שזה לא מפריע לך וזה טוב כי זה ממחיש את ההבדל הגדול בין אוהדי בארסה לאוהדי מנצ''סטר יונייטד.
השב   •  145
חיים05/05/2011 13:54
זה שריאל קבוצה של בכיינים והם מנסים להדביק לבארסה סטיגמה של נהנים משופטים וחסרי חוט שידרה כמוך נתפסים על זה זה עצוב מאוד.
להזכירך במשחק של ברסה אינטר בקאמפ נאו שנה שעברה היה גול של בוזאן בדקה ה 90 הוא נפסל בתענה לבדל (שלא היה) שמעת מישהו מברסה שדיבר על זה בכלל ?
ועכשיו לעינינו היו בהיסטוריה של הכדורגל הרבה החלטות "רעות" של שופטים אני לא שמעתי שמישהו דיבר עליהם אבל על קבוצות גדולות כן .
השב   •  11
blanco is the color05/05/2011 14:13

המסירה שבוז''אן קיבל הייתה מקייטה שהוריד לעצמו את הכדור ביד איזה אופסייד בראש שלך

השב   •  21
צחי כהן05/05/2011 15:00
בארסה הקבוצה הכי טובה שהייתה ושתיהיה בהיסטוריה קבוצה שבא משחק השחקן מספר 1 בעולם בלי צל של ספק מסי מסי ואת צ''אבי אינייסטה הענקים !
השב   •  04
השד היודע כל05/05/2011 16:37
את בארסה של היום לבארסה של שנות ה-90?! הם היו הרבה יותר טובים ואתה גם משווה אותם למנצ''סטר של שנות ה-70'' 80'' ח צחי הצחקת אותי היא בחיים לא תהיה הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה.
נ.ב- אפילו לא הזכרתי את ריאל של פעם
השב   •  30
as05/05/2011 17:50
מנצסטר של שנות ה-70 80 לא זכתה באף אליפות וסהכ ב-3 גביעי אנגליה במשך 20 שנה וברצלונה של שנות ה-90 אמנם באמת הייתה קבוצה גדולה שיצא לי גם לראות הרבה פעמים אבל זכתה בליגת אלופות פעם אחת והפסידה בגמר פעם אחת (4:0 למילאן) ברצלונה הנוכחית יותר עוצמתית מזו של שנות ה-90 במסגרת האירופית מבחינת יכולת המשחק ובתוצאות ב-7 השנים האחרונות ברסה זכתה ב-5 אליפויות שני גביעי אלופות עוד פעמיים חצי גמר אלופות והשנה שוב בגמר אז אמנם היו קבוצות טובות בהיסטוריה אבל בתוצאות ברסה הנוכחית טובה מזו של שנות ה-90 ומנצסטר של שנות ה-70 80 בכלל לא ראויה לאיזכור אגב גם במנצסטר אלו נחשבות שנות השפל של המועדון יותר ה-20 שנה בלי אליפות !ב-20 השנים האחרונות זכתה מנצסטר ב-11 אליפויות ! ואולי עוד אחת בדרך ועוד שני ליגת אלופות תעשה את ההשוואה. אתה אמור להיות אוהד מנצסטר שיודע הכל
השב   •  11
משה05/05/2011 18:27
מאותה סיבה שמכבי ת"א כדורסל לוקחת הרבה תארים בליגה המקומית.אין רמה. פעם הרמה של הליגה הספרדית הייתה גבוהה. היום, חוץ מריאל ובארסה, הקבוצות הספרדיות חלשות מאוד.
השב   •  20
70
רוברטו קרלוס05/05/2011 13:19
שהגביע ישאר באנגליה..
השב   •  98
69
הרצל קביליו המלך!05/05/2011 13:16
כן-כחול

לא-אדום
השב   •  6916
השד היודע כל05/05/2011 15:17
בטח מי שעשה אדום לא ראה את פרגוסון באברדין ובתחילת הקריירה ביונייטד
השב   •  31
אתלטיקו מדריד05/05/2011 22:51
מחכים שתפרוש פרגי :)
השב   •  10
68
4405/05/2011 13:10
אוהדי צלסי וארסנל תומכים במנצסטר יונייטד. המשיח מעבר לפינה.
השב   •  78
67
דר שולץ05/05/2011 13:07
אפילו כשחקן לא היתה לו יכולת כזו!
ובכלל, ראית איך השופטים חוגגים על ריאל? שמת לב לשלישייה של שטארק ב 5:0 נגד ריאל? ואפילו הנורבגי השמן הזה מ 2009 הבקיע צמד בשישיה שריאל חטפה, וגם איזה ישראלי אחד, יפת משהוא, הבקיע במשחק הזה! איזה קבוצה מדהימה יש לשופטים!
הפלאטני הזה ממש גאון. ב- 2009 נגד צ''לסי, כדי שאף אחד לא יחשוד, הוא הורה לשופט במשחק הראשון לא להרחיק לפחות שניים משחקני צ''לסי על משחק ברוטאלי, ואז במשחק השני הוא הורה לשופט הנורבגי לחכות עד ש 90 הדקות יעברו, אז להוסיף 3 דקות. שמת לב איך השופט הנורבגי (אותו אחד שהבקיע שלישיה נגד ריאל) דחף את כל שחקני צ''לסי ומסר מסירה גאונית לאינייסטה שכל ילד היה מבקיע שער כזה.
שמת לב איך נגד ארסנל ברבע הגמר פלאטיני הגיע לשיא. קודם כל הוא הורה לשופט לפסול שער חוקי של מסי במשחק הראשון במצב של 1:0 לבארסה (שלא יחשדו יותר מדי) ושארסנל תוכל להפוך את התוצאה. ואז במשחק השני בדקה ה-56 בעזרת שלט רחוק פלאטיני שלט על התדר של השריקה של השופט שרק ואן פרסי לא יוכל לשמוע, וכך אפשר יהיה להרחיק אותו. זה הרי ידוע שואן פרסי הוא החלק הכי חשוב בהגנה של ארסנל ועדיף להרחיק אותו מאשר את אחד הבלמים למשל!
מה אגיד לך. פלאטיני, הצפרדע הזה, ממש קוסם!
השב   •  22
אורן05/05/2011 16:07
לך תשטוף את הפנים קצת אולי יעבור לך. נ.ב. רגע זה אמור להיות מצחיק? תגיד לי שאני אדע אם לצחוק או לא
השב   •  02
66
4405/05/2011 13:02
מה שרבים הרגישו הפך לעובדה. ברצלונה מרמה את השופטים, ואלו שמחים ליפול בפח כי אופא מגבה אותם.
השב   •  61
ריאל מדריד05/05/2011 16:29
את בנפיקה ומילאן.
השב   •  20
65
רועי05/05/2011 13:01
ולא יעזור לכם כלום! מי זה פפ?! תאמינו לי אם הוא היה מאמן קבוצה אחרת אין סיכוי שהוא היה מגיע לשלבים האלה , מוריניו הגדול לקח פעמיים את האלופות ובפעם הראשונה עם פורטו קבוצה שלעולם לא תהיה שווה יותר מגג רבע גמר . אני רוצה לראות את פפ מאמן קבוצה כמו פורטו , קל מאוד כשיש לך כלים כמו מסי ,צ''אבי , אנייסטה וכו'' .
השב   •  73
64
יוסי05/05/2011 12:59
ואן דר סאר
  אברה       וידיץ     פרדיננד     רפאל

גיגס  פארק  פלטצר  קאריק  נאני/ולנסיה

                     רוני 

תזכרו את ההרכב הזה!!
השב   •  130
שון05/05/2011 14:21
אחד הקשרים ועולה עם צ''יצ''יאריטו. אחלה חלוץ,זריז,מהיר ומסוכן.
השב   •  21
מנצסטר05/05/2011 15:02
ואן דר סאר
אברה      וידיץ     פרדיננד     רפאל

נאני     גיגס    קאריק        ולנסיה
  (  גיגס שיחק פה נגד שאלקה ועבד)
           רוני     ציצאריטו  

מחליפים:פארק פלטשר ברבאטוב סקולס סמולימג/אוונס פאביו אושה
השב   •  31
63
בלוז05/05/2011 12:54
השב   •  267
אני05/05/2011 14:57
השב   •  17
62
יציק05/05/2011 12:50
השב   •  34
61
איציק05/05/2011 12:50
לקרא ולא להאמין,המאמן הכי גדול לבנתיים בהסטוריה של הכדורגל מצפה לטיפים מגוטמן הבכיין.סליחה ממוריניו הבכיין.

מסתבר והולך שברצלונה מציגה את הכדורגל היפה ביותר מאז שנולד המשחק עצמו ולכן כולם משקשקים כולל פרגוסון הגדול.בושה.
השב   •  35
60
אחד שיודע05/05/2011 12:39
מנצ''סטר יונייטד זה כוח.
השב   •  114
59
שלומי05/05/2011 12:39
בכיין מילהה שהם משחקים תמשחק הכי מעניין שיש בעולםם
השב   •  20
58
גיא גלוגאו05/05/2011 12:37
לא מיגע לברצלונה אם לא האדום של פפה היה נגמר 0-0 ואז ריאל היו עולים. השופטים כל הזמן עוזרים להם כמו הפנדל שלא שרקו לצ''לסי נגד ברסה
השב   •  138
אני05/05/2011 14:56
ונגיד שהיה יוצא 0-0. ברצלונה היתה נלחמת פי 10 ממה שהיה המשחק הקודם. תמשוכיו לתרץ שהכל זה בגלל השיפוט. זה הרי ברור שבארסה עולה כי היא פשוט יותר טובה.
השב   •  21
57
מאניטו05/05/2011 12:36

השב   •  58
56
WILD CAT05/05/2011 12:25

השב   •  62
55
דר שולץ05/05/2011 12:15

שום טענה שבעולם לא יכולה להעלים את העובדה שברצלונה היא הקבוצה הגדולה ביותר מאז ומעולם, וזה כולל את התקופה של רונאלדיניו. אם בארסה זה מאזה 3 ריאל זה BMX ללא הילוכים ועם גלגלי עזר. חמישיות ושישיות רשומות באותיות זהב.

השב   •  53
54
אורן05/05/2011 12:06
האמת יוצאת לאור. אוהדי צ''לסי וארסנל הרגישו את זה על בשרם, וכעת גם אוהדי מדריד. אופ"א מושחתת מהיסוד ומטה את משחקי הטורניר לטובת ברצלונה. זה אמנם חשאי אך רואים את זה באופן שקוף. עד שפלאטיני המלוכלך שולט בארגון הזה לא יהיה לנו כדורגל הוגן בצ''מפיונס. חבל שהבנאדם הזה הורס לנו את ההנאה שלנו בחיים שנקראת כדורגל.
השב   •  4324
בארסה05/05/2011 12:28
השב   •  54
אביחי05/05/2011 12:36
ל54 כמה שתבכה לא יעזור בארסה בוומבלי ואתם לא חח
השב   •  46
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 15:49
הפסדתם למנצ''סטר להזכירך מה אתה רוצה מברצלונה?
השב   •  54
גם אני רוצה לדעת05/05/2011 15:56
אורן יודע הכל, אם תרצו הוא גם יגיד לכם מה התכנונים על הגמר.
איזה אורן זה, הוא פשוט יודע הכל ממקורות הכי חשאיים באופ"א.
השב   •  41
ריאל מדריד05/05/2011 16:30
אתה יודע ששיחקו כדורגל גם לפני שנתיים כן?
להזכירך המשחק עם 5 הפנדלים שלא נשרקו?
השב   •  61
הנסיך(דל פיירו)05/05/2011 20:29
מוריניו לקח 2 אליפויות אירופה בעזרת טעויות שופט למה לא מזכירים את זה כל הזמן ודווקא מזכירים את ברצלונה?
שחקו כדורגל
ותבין מי שהשחקן האהוב עליו זה דל פיירו (וסטויצ''קוב)חייב לאהוב כדורגל משהו כמו 20 שנה בערך לפחות
השב   •  21
53
עמיחי05/05/2011 11:57
זהו המקצוע האמיתי שלהם ולא כדורגל.
השב   •  113
52
שי05/05/2011 11:48
ח למרות שאני אוהד ריאל זאת הייתה תגובה מצחיקה
השב   •  00
51
אורן05/05/2011 11:46
מאז סדרת הסופרקלסיקו הכדורגל נהיה מגעיל וכולם רוצים את ברסה כי זה העדר -ברסה=מזדה 3 .אני מתפלל שהשיפוט יהיה אמיתי כדי שנוכל להנות מהכדורגל שלמעשה הפך למסחרי ותאב בצע
השב   •  116
חיים05/05/2011 13:57
תחליף קבוצה .
השב   •  21
ריאל05/05/2011 14:40
גם לך אני מציע להחליף קבוצה אבל דחוף
השב   •  21
50
מוריניו05/05/2011 11:39
אם אתה רוצה לנצח תעשה ככה

תתחיל לבכות מהיום, לא משנה על מה, תתבכיין על הכל
תשים את רוני כמגן ימני, את נאני כבלם אחורי, את הרננדס קשר אחורי, לא צריך חלוצים, מי בכלל צריך לעבור את החצי

תביא מאמן קראטה לאימונים שילמד את השחקנים איך לשבור רגליים, בעצם אני אשלח לך את פפה
תשלח בקשה לאופ"''א שיאסרו על ברצלונה לשחק עם נעליים, ושלא ירשו לואלדס לעמוד עם כפפות בשער
 אם אפשר תוותר על עוד שחקן שדה, ושים עוד שוער בשער
תבקש מפפ שיגיד למסי להשתמש רק ברגל בימין
 והכי חשוב, תגיד הרבה פורקה, פורקה

אם תעשה את כל מה שאמרתי, יש סיכוי שתגיע לפנדלים, ואם תגיע לפנדלים, אז תבקש מאופ"א שרק ג''ון טרי בועט את הפנדלים של ברצלונה

ממני, שותפך לבכי, בכייניניו, לוזריניו, מורניו
השב   •  4217
חיים05/05/2011 13:58
השב   •  42
לא משנה05/05/2011 17:44
השב   •  20
49
שפוי05/05/2011 11:30

השב   •  51
48
ארק05/05/2011 11:30
אני אישית חושב שפרגסון מאמן יותר טוב,
אבל להגיד שמוריניו לא מאמן?
ליגת אלופות עם פורטו ואינטר,
מחק את השלטון של מנצ''סטר באנגליה,
טרבל עם אינטר בעצם.
ולריאל יש את העונה הכי טובה שהייתה לה שנים, גם לקחה תואר, גם דורסת קבוצות בליגה וגם חצי גמר ליגת אלופות.
אולי ברצלונה טובה יותר מריאל, אבל מוריניו מאמן ענק.
השב   •  143
47
ניר_:D05/05/2011 11:27
ריאל הקבוצה הכי בכיניית בעולם !! לוזרים כמה שלא משקיעים בה בסוף היא נופלת !! כמו מורינו
השב   •  55
46
גיא בן שלוש05/05/2011 11:27
אם חשבתם שמוריניו ויתר לכם אז ממש טעיתם!
השב   •  64
45
בבריונות הם יפסידו.05/05/2011 11:18
השב   •  62
44
או פסיכולוגיה,טקטיקה וכסח?05/05/2011 11:16
השב   •  20
43
מאניטו05/05/2011 11:15
כשלוזריניו אימן בצ''לסי הוא בכה שהשיפוט לטובת יונייטד והכל מכור.
לפני שבוע פרגוסון בכה שהשיפוט לטובת צ''לסי.
ככה זה, השופטים טועים לכל הכיוונים כי אי אפשר שלא לטעות, וקשה למאמנים מצליחים לקחת אחריות על הפסדים.
ועוד דבר - אם בארסה היא כזו יקירת אופ"א אז למה היא קיבלה את ההגרלה הכי קשה?
ארסנל, שחטאר וריאל?
השב   •  116
מנצסטר05/05/2011 14:55
זאת הגרלה לא קובעים אותה בא מהשורש גורל אם שמעת
לפעמים עדיף לסתום
השב   •  10
השד היודע כל05/05/2011 15:14
וניסיון עשיר כזה זה גם דבר מאוד שגרתי לשמוע. שיפוט נוטה עלאק קל לך להגיד כי כאוהד ברצלונה אתה לא רואה את בכלל
השב   •  01
42
הוא מתכוון לנצח בבושידו.05/05/2011 11:14
השב   •  50
41
שון05/05/2011 11:14
עם כל הכבוד למוריניו ( ויש כבוד..הבנאדם עשה הרבה בכדורגל ולקח 2 אליפויות אירופה ) אני חושב שפרגוסון מכיר את השחקנים שלו יותר טוב מכל אדם אחר,מורניו אולי יוכל לתת לו טיפים על השחקנים של בארסה כי אותם הוא מכיר יותר טוב. לכל אוהדי בארסה,אל תקלו ראש ואל תחשבו שהולך להיות פיקניק,ממש לא! למנצ''סטר יש הגנה מצויינת שחקני אגפים מהירים וחזקים וחוד זריז וחכם. אני עדיין חושב שהמשחק מול ריאל היה יותר קשה,בלי לפגוע באוהדי מנצ''סטר אני חושב שמבחינת כישרון הסגל של ריאל קצת יותר נוצץ.. אם פרגי ישחק עם ולנסיה,סונג,צ''יצ''יאריטו ורוני אז המשחק יהיה בקצב מסחרר! ברבטוב קצת יותר איטי וכבד ולכן אני לא חושב שהוא ישחק איתו.
השב   •  91
MrJones05/05/2011 14:40
השב   •  11
40
ניטרלי05/05/2011 11:08
כדאי לסר אלכס להתרחק ממוריניו כי האיש לוזר  ופרגוסון יודע שאין לו באמת סיכוי מול המכונה הקטלונית,יונייטד תשחק סגור ותנסה לבנות על מתפרצות אבל אין לה את הכלים מול מסי אינייסטה וייה צאבי והחברים,ברסה תנצח כי היא פשוט הרבה יותר טובה עם כל החיבה ליונייטד.
השב   •  1720
שון05/05/2011 14:54
אתה פשוט לא מבין בדורגל, סליחה שאני אומר. ליונייטד אין כלים להתמודד עם מסי וייה צ''אבי ואינייסטה ?! יש לה את שתי הבלמים הטובים באנגליה (פרדיננד ווידיץ'') פלוס מגן שמאלי שיכול לנטרל את הצד של פדרו (פטריס אברה). אנשים פה לא מבינים בכדורגל וזה ממש משגע אותי. חוץ מזה ליונייטד יש קבוצה הרבה יותר מהירה משל בארסה (רוני, צ''יצ''אריטו, רפאל, אברה, נאני, ולנסיה, פארק).
השב   •  33
השד היודע כל05/05/2011 15:12
רואים שאתה אוהד ברצלונה "עם כל החיבה" עלק. אתה פשוט מנסה לקטול כל פעם מחדש את מנצ''סטר ובסוף אתה אומר "עם כל החיבה". לפחות אל תשקר כי זה מרוח לך גם ככה על כל הפרצוף
השב   •  03
39
Roo1005/05/2011 11:05
בארסה, מי אתם בכלל? ארסנל לחצו וניצחו אתכם, בשבת הפסדתם לריאל סוסיאדד (WTF?), סיימתם 1-1 ביתי מול ריאל, ואם לא היו פוסלים גול ראשון מאוד מוצדק של ריאל - הכל היה נגמר אחרת. כן, כל השיפוט תמיד לטובתכם, שופטים עושים את זה גלוי בלי להתבייש! גועל נפש. אתם לא מכונה ולא נעליים, אתם עוד קבוצת כדורגל. אנו נתייצב מולכם בביטחון מלא, כי אנחנו יונייטד הגדולה. ואם גם ב- 28.05 השיפוט יהיה לטובתכם ויהיו הכרעות לא מוצדקות - נתן לכם את כל הגביעים אוטומטית עד 2015 שתהיו מרוצים. ואנחנו נפסיק לראות כדורגל. כדורגל מגעיל.
השב   •  4615
מנשה05/05/2011 11:57
רק התגובה שלך מראה כמה אתם בכיינים, לא יאמן איך כמו ערבים האוהדים של ריאל בעלי יכולת לפרש את העולם דרך משקפיים חד צדדיים.
השב   •  711
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 14:45
התחלת לבכות עוד לפני המשחק מה שאומר שאוהדי מנצ''סטר כבר למדו משהו ממוריניו
מי אלה ברסה תשאל את פרגסון שצריך עיצות מאחרים
השב   •  60
בנאדם מבין.05/05/2011 15:42
של המשחקי חוץ בין הגרועים בליגה ח (מנצ''סטר יונייטד)
השב   •  12
ווה ווה 4305/05/2011 16:36
השב   •  01
38
דס05/05/2011 11:01
בליגה האנגלית, האגרסיבית בעולם, הוא אף פעם לא היה צולל, אלא אם כן זה היה כדי לתקל יריב!
לא יודע מה קרה לו. דווקא אהבתי אותו גם כשהוא עזב, אבל אחרי התצוגה שלו מול ריאל, פשוט לא בא לי לראות אותו משחק שוב כדורגל.

בדרך אגב - יורש לפרגי, כבר אמרנו?
השב   •  133
37
בני05/05/2011 10:57
תן לקטלונים המתחזים והשודדים בראש. כדור רגל זה משחק ספורטיבי וגברי (עם כדור) לא תיאטרון אומנותי.
השב   •  126
36
ריאל אלופה05/05/2011 10:56
אני מאמין שיש כאן קונספירציה מ2009 מאז שהתחילו לשים את הפרסומת של יוניצף.. שיש כאן משהו מלוכלך. לא סתם קבוצה שאף פעם לא שמה פרסומת על החולצה פתאום שמה ועוד בחינם ומאז הפלא ופלא כל העולם עוזר לה.. בטוח יש כאן עניין של כסף והקטארים גם מעורבים ואני בטוח שגם ארגוני טרור.. יש כאן משהו מסריח שעוד יתגלה בשנים הבאות.. ואנשים למנצסטר לא יעזור כלום.. אופא רוצה את ברסה אלופה לכן ברסה תהיה אלופה.. רונלדו צודק שניה הבאה פשוט תתנו להם את הגביע ואנחנו נלך לים להנות.
השב   •  3219
rico05/05/2011 12:06
השב   •  102
ריאל אלופה05/05/2011 13:11
השב   •  31
אני05/05/2011 14:49
השב   •  11
לאומני05/05/2011 23:18
אין לך בושה!
השב   •  00
35
ריאל אלופה05/05/2011 10:49
אני מאמין שאם זה ימשך ככה אז שחקנים פשוט יעזבו את המשחק באמצע.. אם זה לא ספורטיבי אין סיבה להמשיך לשחק.
השב   •  159
גל06/05/2011 13:40
השחקנים של בארסה הם לא כאלה שבאמצע משחק מול ריאל פשוט יקומו וירדו מהדשא-אפילו שריאל עושים רק בונקר ואימוני קראטה ואגרוף עליהם.
השב   •  00
34
סקאוזר05/05/2011 10:43
שחקן אפס בכיין גמד וארגנטינאי, מתאים לרקדניות הבלט של בארסה.
השב   •  4814
שי המתוק05/05/2011 11:42
איזה קנאי יאללה כשהוא היה אצלכם אמרתם הוא הקשר האחורי הטוב בעולם..
השב   •  84
ק.ד06/05/2011 17:17
יא אפס אל תוציא את התסכולים שלך שמכבי חיפה יותר טובה ממכם עלינו, ודרך אגב גם שהוא היה פה לכל אוהדי ליברפול היה ידוע שמסצ''ראנו הוא לא הכי טוב יש הרבה טובים ממנו מסצ''ראנו הוא שחקן שרק טוב בהגנה חוץ מזה אין לו כלום.
השב   •  00
33
ניב05/05/2011 10:41
לא יכלת ללמוד תאטרון באנגליה?!
השב   •  2712
32
ששי05/05/2011 10:40
השב   •  60
31
אחד שיודע05/05/2011 10:40
יהיה משחק יותר גדול מ2009
השב   •  241
30
ששי05/05/2011 10:40
ללמוד איך להתפעם מהצגות למשל בוקטס נוגע נגיעה קטנה ליפול על הרצפה להתגלגל כל המגרש ולהסתיר את הפנים ומידי פעם להציץ לראות מה המצב עם הוציאו כרטיס או לא . אותו גבר עם המגן הברזילי איך שהוא יבוא לבעוט השחקן הראשון לידו ליפול להתגלגל עד שיגמר המשחק כך לחפש להרחיק משחקני ברצלונה ואז יהיה המשחק הכי טוב בעולם משחק ההצגות אלה יציגו ואלה יציגו ואנחנו נביט ונבכה שכך הכדורגל הגיע לרמה הכי ירודה שלו  לרמה של הרמאות גועל נפש מצטער מגעיל ברמות מעוררות פליאה שעד כדי כך שחקני ברצלונה נואשים
השב   •  85
29
ששי05/05/2011 10:35
כי בטח באנגליה לא מקבלים יפה דברים כאלה של בכיינות והצגות תיאטרליות די נמאס מכם ברצלונה כי לעומת המשחק היפה שאתם משחקים אתם הורסים ברגע של הצגות תיאטרליות ומגוחכות  מסי משחק בקבוצה שהורסת את תהילתו כי שחקן כמו בוסקטס או המגן הברזילי או פדרו המגעילים ועכשיו מר מסצארנו הורסים כל דבר טוב זה פשוט מגעיל ונמאס
השב   •  106
28
איתן05/05/2011 10:34
עושה במכנסיים.לא יעזור לך כלום גם אם תתיעץ עם כל המאמנים בעולם. ברסה היא מכונה קטלנית. תתבייש
השב   •  1131
משה05/05/2011 11:01
השב   •  72
השד היודע כל05/05/2011 15:06
שאנחנו אחת הקבוצות עם המשחק הכי יעיל בעולם. אל תזלזל בנו בכזאת קלות ואני מבטיח שהפעם זה לא יהיה כמו 2009
השב   •  10
27
שי05/05/2011 10:27
עם כל הכבוד לפרגי (ויש כבוד,מאמן ענק!)היחידה שיש לה יכולת לתסכל  ולהקשות על  בארסה זו רק ריאל!
אמנם במשחק אחד הכל יכול להיות, אבל עדיף שמנצ''סטר תשחק מבוקר וזהיר, ולא תחפש הרפתקאות מיותרות בכדי שלא תצא מהגמר הזה עם טראומה.שיהיה בהצלחה..
השב   •  1715
26
פפ הנחש05/05/2011 10:27
ההרכב של בארסה כולל 11 שחקנים ושופט, ההרכב של מנצ''סטר כולל עשרה שחקנים, איפה הכוחות?  שחקני מנצ''סטר אמנם לא ספגו אדומים ובכלל לא בסכנת הדחה בגלל צהובים, אבל שוכחים שבמשחק מול בארסה החוקים קצת אחרים חה חה חה .
השב   •  3011
25
צהוב עולה05/05/2011 10:23
אתם בכיינים רוצי לקצץ רגלים ולא לקבל כלום מנצ''סטר לא משחקים כמוכם בכלל היא קבוצה עם כבוד .. אתם אבדתם את הכבוד כשראול עזב
השב   •  75
24
MrJones05/05/2011 10:23
אופ"א רק שומעים מוריניו וישר כל השיפוט עובר לבארסה! אל תזכיר את השם שלו בכלל!
השב   •  2914
בארסה05/05/2011 11:09
מצחיק.
השב   •  01
דניאל המגניב05/05/2011 12:10
מה גרם לך להבין את זה סוף סוף ולא לכתוב תגובות שיביאו כחולים מאוהדי בארסה
השב   •  51
MrJones05/05/2011 14:36
האדום של פפה לא היה מוצדק אבל פסילת הגול של היגוואין כן ומקסימום אפשר להגיד שיש ספק קטן. אני כבר יודע מי אני רוצה שיקח את הגביע וזה בטוח לא בארסה!
השב   •  01
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 15:59
מה הם יעדיפו לראות בונקר בגמר?
השב   •  51
23
אילו פרידלר05/05/2011 10:21
בעזרת האל ומוריניו
השב   •  3216
עמיחי05/05/2011 11:52
אני מציע שפרגוסון מוריניו וגוטמן יפגשו ביחד על מנת לבחור את המטפחות.
השב   •  38
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 15:58
ח אוהד הפועל ת''א אומר בעזרת האל ובכיינים
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח
השב   •  32
22
צהוב בנשמה05/05/2011 10:21
ארסנל כמעט עשתה את זה..
מנצ''סטר יכולה..
השב   •  187
21
שי05/05/2011 10:16
לרכוש כמה מטוסי f-16 ופרגוסון אולי ירכוש גם את שירותיו של ליברמן כיועץ אסטרטגי לענייני טבח שחקני כדורגל במגרש.
תפסתי ממך קצת יותר פרגי.
השב   •  1211
השד היודע כל05/05/2011 15:02
לפחות תראה שאתה אוהד הצלחות של ברצלונה
השב   •  13
20
מאניטו05/05/2011 10:15
תתחיל לבכות לפני המשחק על זה שהשופטים אוהבים את בארסה.
תגיש בקשה לאופ"א להרחיק מהגמר את מסי כי הוא גמד, את גווארדיולה כי הוא לא מגולח, ואת צאבי ואינייסטה כי יש להם שמות מצחיקים מדי.
תפנצ''ר את הגלגלים באוטובוס של בארסה כדי שיגיעו מאוחר ותקלקל להם את הקפיצים במזרונים במלון.
תוריד אוויר מהכדור ופזר דבק על הדשא בוומבלי כדי שלבארסה יהיה קשה להניע כדור.
תביא לשחקנים מאמני קראטה ורוגבי לפני המשחק.
תן הוראה לכל שחקן לעשות לפחות חמש עבירות מאחורה על מסי.
מי שמקבל אדום - מקבל מענק אליפות.
תכין תירוצים להפסד ותגיד שאתה בכלל רוצה לאמן קבוצה אחרת בשנה הבאה.


השב   •  6436
אמיר05/05/2011 10:27
הודיע שהוא לא יגיע היום .
השב   •  295
עומרי05/05/2011 10:49
השב   •  14
משה05/05/2011 11:04
השב   •  31
צ''ירכ05/05/2011 14:21
כול פעם שיש קרבה של שחקן יריב ברדיוס 5 מטר ליפול חזק על הדשא ולהתחזות ממש כמו נקבות! 
וכמובן לבכות ולהמשיך לבכות לשופטים על נפילה עד שלשופט נמאס! ומכך גם המשחק נגמר!

השב   •  84
המצחיק של מאניטו05/05/2011 15:55
(ל''ת)
השב   •  10
19
ביתרי בדם05/05/2011 10:13
לשלוח את השחקנים שלו ללמוד תיאטרון כמו שחקני ברסה כי אם תשחקו כמו גברים אתם תשארו ב 10 שחקנים פלוס אתם תעשו עברות עם הגב ועוד כמה  דברים משונים
השב   •  246
18
הנמר מהספארי05/05/2011 10:11
גם מאמן בגילו המופלג מצטנע ומודה שהוא לא יודע הכל ושהוא יזדקק לעזרה.זאת גדולה של בן אדם שלמרות שהשיג כבר הכל עדיין לא מתיימר להיות החכם מכולם.כל הכבוד לו.. ובהצלחה ליונייטד !!
השב   •  657
השד היודע כל05/05/2011 15:00
הנה אוהד שמבין
השב   •  50
17
הצל05/05/2011 10:07
על ההצגה בנפילה שרונאלדו פגע בו עם הג''ל חוחובה למראה מוקפד גווארדיולה נתן לו ציון 9 (בתוספת אלונקה והיה פה 10 מושלם).ההצגה הזו מעלה מאוד את הסיכוי שמסצ''ראנו ימשיך בברסה גם בעונה הבאה
השב   •  3711
צ''ירכ05/05/2011 14:17
מי לא יכול ללמוד? תאמין לי מגיע לשחקני בארסה אוסקר! שחקני התאטרון הטובים ביותר בעולם הכדורגל!

קבוצה פשוט מחליאה עם שחקני בלרינה שנופלים ומתחזים כמו נקבות! זה כדורגל יפה זה? אולי אצל אנשים שאוהבים טלנובלות כי לגברים זה לא! אתם מביישים את הכדורגל הגברי!
השב   •  104
16
דניאל המגניב05/05/2011 10:06
הסיבה היחידה שאנחנו לא בגמר זה בגלל השופטים המכורים, והליגה זה בגלל שעד עכשיו שיחקנו בלי קאקא והיגוואין.
לא היה מזל העונה למרות שהראנו יכולת מעולה נגד בארסה ברצף של הקלאסיקויים אבל מה לעשות לא בוכים על חלב שנשפך, מקווה שעונה הבאה יהיה יותר מזל
השב   •  1813
barça05/05/2011 18:17
לשחק בונקר זה לא יכולת מדהימה.. זה דוחה.. לשחק התקפי מול הקבוצה הטובה בעולם זה יכולת מדהימה בלי שום קשר לתוצאה.. מקווה שפרגוסון יבין את זה ושיהיה משחק מעניין.. יאללה בארסה
השב   •  23
דניאל המגניב06/05/2011 01:45
נמאס לי כבר מהמיחזורים שלכם. שיחקנו בונקר במשחק אחד נגדכם ברצף של הקלאסיקויים בכל השאר שיחקנו פתוח והתוצאות לא איחרו לבוא, בסופו של דבר בתחילת העונה נתתם לנו בראש חמישייה ועכשיו ברצף של ארבעה משחקים הצלחתם לנצח רק אחד וגם זה עם אדום לא מוצדק
השב   •  00
15
מוטקה05/05/2011 10:03
או 8-2-0 או 7-3-0 כי מוריניו אוהב לתקוף.
השב   •  113
14
סלים מג''ד אל כרום05/05/2011 09:55
דבר אחד בטוח שהפחד משתלט על השועל הסקוטי והוא התחיל לעשות במכנסיים.
לא מוריניו ולא גרנט ולא ואנחאל ואפילו האו''ם לא יכולים לעזור לו לרבות שחקני יוניטיד עצמם.
אז תתבייש ותתרכז בשחקנים אחרת פפה יעזור לאנשילוטי ביום ראשון ראה הוזהרתה
השב   •  1654
טוני05/05/2011 10:28
חזק אחי אהבתי יאללה ברסה תנו להם בראש ולהראות לעולם שזוהי הקבוצה הטובה ביותר מאז ומתמיד ושימותו כל הקנאים
השב   •  612
רועי05/05/2011 13:02
ח מי זה פפ , תן אפילו לגרנט לאמן את ברסה והוא לוקח את האלופות
השב   •  34
גל06/05/2011 12:39
תן לגראנט את בארסה והוא מבטיח לך שתוך עונה הם יורדים ליגה.
השב   •  00
13
שונא ריאל05/05/2011 09:55
אם הוא באמת מתכוון להיעזר במויניו אין מצב שהוא מנצח את המשחק.
אלכס מאמן אדיר שלא צריך את העזרה של מוריניו, יש לו גם קבוצה נפלאה שיבוא לשחק כמו שהוא שיחק עד היום.
ככה יהיה משחק מרתק ותכלס הכל פתוח מנצסטר קבוצה מצויינת.
השב   •  3216
הצל05/05/2011 10:07
תניעו כדור מאחורה 70-30 ולא נוכל להנות גם מיונייטד המדהימה
השב   •  1111
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 14:39
מאמן כזה צריך עזרה ממישהו אחר זה לא ציפיתי לשמוע בחיים
השב   •  60
השד היודע כל05/05/2011 14:58
אז מותר לו לבקש עזרה ממוריניו ומי אתה שתגיד לו אחרת חתיכת אידיוט טפו עליך יחתיכת מסריח
השב   •  24
12
רן05/05/2011 09:52
השב   •  1922
11
שמעון05/05/2011 09:52
את  פשוט סטנדאפיסטית  מעולה או  פשוט סנילית !
ח

מאמן  ליגה ז שהוריד את  ריאל  לאשפתות.
השב   •  1730
10
מאניטו05/05/2011 09:48
כנראה שיש דברים שאף פעם לא משתנים.
השב   •  2148
9
הלב ירוק05/05/2011 09:48
הוא הקשר האחורי הטוב בעולם.זה נכון שהוא לא מבקיע שערים אבל המחויבות שלו באמצע המגרש מעוררת הערצה
השב   •  1425
סער05/05/2011 10:20
מסצ''רנו הוא יותר הגנתי והוא יכול לשמש כבלם אז בכלל הוא שחקן מצוין.
השב   •  101
משה05/05/2011 11:06
השב   •  41
8
השד האדום05/05/2011 09:47
אנחנו נראה מי תנצח בסוף אחריי שיש לכם פה כל כך פתוח ושמחים.!
השב   •  6325
7
ברצלונאי05/05/2011 09:46
אם היה לך סיכוי קטן בגמר אז ברגע שהזכרת את השם מורניו דמך בראשך אתה  "הדלקתה " את המכונה מקאטלוניה . פרטים נוספים תבין בוומבלי ב 28 לחודש זה.
השב   •  2551
הצל05/05/2011 10:08
מי ישמע מה ברסה עשו מול ריאל של מוריניו בסדרת הקלאסיקו האחרונה
השב   •  2011
לירן-שד אדום G.G.M.U05/05/2011 17:08
מה תעשו תצללו ותתבכיינו עד שנברח מרוב פחד? ? ? ?
השב   •  38
6
אורן05/05/2011 09:46
כשמוריניו אימן בצ''לסי הם היו מוכנים להרוג אחד את השני
השב   •  567
ניב05/05/2011 10:42
השב   •  290
5
joel2105/05/2011 09:46
לאדון פרגסון: אתה לא צריך לקחת עצות מהמאמן מוריניו איך לעצור את ברצלונה כי לשניכם יש מכנה משותף : שניכם בכיינים גדולים ומתלוננים על השופט עוד לפני שהתחיל המשחק והדבר היחיד שהוא יכול לייעץ לך הוא זה איך לייצר שחקנים על המגרש בכדי לסיים קריירות של שחקני יריבה ואם תקשיב לו אז אני מציע לך להתאמן כבר עם רק 9 שחקנים על המגרש  
השב   •  2477
הצל05/05/2011 10:10
הזלזול שלך מעיד על 0 הבנה בכדורגל- אוהד הצלחות
השב   •  256
דורון05/05/2011 13:36
השב   •  90
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 14:37
למדתם מילה אהה
אתה אוהד ריאל מדריד הקבוצה הכי גדולה באירופה אולי נקרא לך אוהד הצלחות ילוזר ממורמר
אתה זה שלא מבין בכדורגל ואם פרגסון שהוא המאמן הכי גדול בעולם צריך עצות מאחרים אז הוא פתטי לוזר  ופחדן
השב   •  102
השד היודע כל05/05/2011 14:56
השב   •  21
4
הגאון05/05/2011 09:41
שים את ריו פרדיננד כקשר אחורי, תתחיל לדבר על השופטים ועל ההצגות של בארסה מהיום עד המשחק.
השב   •  8051
השד האדום05/05/2011 09:47
השב   •  2310
הצל05/05/2011 10:00
תניעו כדור מאחורה עד המוות, גם אם ואלדס הופך לקשר ופיקה לעושה משחק תעשו את זה ולא מעניין אותי ממיליוני צופים שיראו משחק מרדים ומשעמם.העיקר התוצאה
השב   •  4317
ריאל אלופה05/05/2011 10:52
ואם תאבדו כדור פשוט תפלו ואל תפחדו שמשהו יקרה השופט כבר איתנו.. אם תראו שהיריבה עדיפה עליכם אז אל תדאגו השופט כבר ידאג לאזן את זה..
השב   •  298
הנסיך (דל פיירו)05/05/2011 14:34
ח למה נהפכתם אוהדי ריאל
השב   •  122
ים05/05/2011 22:29
השב   •  21
3
בארזי05/05/2011 09:37
מה שיגרום לכך שכרגיל החלטות שיפוט "תמוהות" יביאו עוד נצחון לברסה באירופה.
השב   •  9540
יהודי05/05/2011 09:57
אין מה לעשות בימינו זה פאתטי להגיד שברצלונה לא משחקת את הכדרוגל הכי יעיל ומהנה והיא הקבוצה הטובה בעולם
השב   •  1734
מאניטו05/05/2011 10:00
ארסנל, שאחטר וריאל מדריד.
כשאי אפשר לעשות כלום על המגרש אז מדברים על קונספירציות ותירוצים.
יותר טוב שתתכונן ליום ראשון.
השב   •  2020
הצל05/05/2011 10:01
כתם למפעל האלופות לדורותיו (הקבוצה אחת הטובות שראיתי שיכלה ללא השופט לנצח גם 3 ו 4:0 במשחק דאז ).חבל שההיסטוריה חוזרת
השב   •  293
12305/05/2011 10:19
הכי יפה לעין , ממש לא הכי יעיל. עובדה שריאל עמדה מולה כל עוד לא הרחיקו שחקן בשלושת המשחקים האחרונים אפילו שבארסה משחקת הרבה יותר טוב ויפה, עדיין שאתה אומר יעיל תסתכל במבחן התוצאה וזה שלא שרקו ל200 פנדלים לצ''לסי מול בארסה ב2009 שהרחיקו את ואן פרסי ברבע הגמר של ברצלונה-ארסנל ואת פפה בחצי הגמר אפילו לאינטר הרחיקו שחקן בעונה שעברה זה פשוט מרגיז ממש לא כיף לראות ככה כדורגל יש שאומרים שהחלטות שיפוט זה חלק מהמשחק,אבל זה ממש לא הגיוני שהם יהיו שנויות במחלוקת כל פעם לאותו צד
השב   •  235
דין05/05/2011 11:59
היה לכם את הבית הכי קל..
ארסנל לא פראיירים אבל לכולם היה דיי ברור שתעברו אותם ושחטאר.?
השב   •  114
דורון05/05/2011 13:35
לפי ה"תכנון" של אופ"א יונייטד היו אמורים לעבור גם את צ''לסי וגם את אינטר אלופת אירופה
השב   •  70
ווה ווה 4305/05/2011 16:33
השב   •  01
2
אוהדת05/05/2011 09:36
עובדות, מורניו הגדול מכולם!
ראול לחזור מיד לריאל !
השב   •  3940
1
כריסטיאנו רונלדו05/05/2011 09:33
מילה הוא גבר
השב   •  8317
שמשון05/05/2011 13:20
השב   •  723
ים05/05/2011 22:27
השב   •  02
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */