יום שבת, 05.04.2025 שעה 18:00
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

קיזוז עם כוכבית: על מאמנים שנגד ונציגי קב' שבעד

מאמנים ושחקנים התבטאו נגד הקיזוז, אבל בפועל נציגי הקבוצות בהנהלת ההתאחדות הצביעו בעד. איך צוות מקצועי חושב כך וההנהלה עושה אחרת?

|
הנהלת ההתאחדות. החלטה שלא קשורה לספורט (עמית מצפה)
הנהלת ההתאחדות. החלטה שלא קשורה לספורט (עמית מצפה)

התיאטרון שנקרא "הכדורגל הישראלי" רשם אתמול פרק נוסף ולא מחמיא במיוחד. יש האומרים ששיטת הקיזוז היא שיטה מבורכת שתורמת לכדורגל שלנו מבחינת רייטינג ומתח ויש רוב שטוען שמדובר בשיטה לא ספורטיבית שפוגעת ברוח הספורט בליגות הבכירות.

ההחלטה להעביר את שיטת הקיזוז היא אולי ניצחון של אבי לוזון כיו"ר ההתאחדות אבל את ההחלטה העבירו 24 מתוך 31 חברי הנהלת ההתאחדות שמאמינים שהשיטה, שהביאה לנו מתח גדול בסיום הליגה, צריכה להמשיך עונה נוספת. על פניו, מדובר בהחלטה לגיטימית אבל אי אפשר להתעלם מכך שרוב רובו של הכדורגל הישראלי היה ועדיין נגד השיטה. אז איפה הם היום?

מכבי חיפה הצהירה בכל הזדמנות שהיא נגד השיטה כשאלישע לוי אמר זאת מהיום הראשון, בלי קשר למה שקרה במחזור הנעילה. 

כך גם מכבי ת"א (נמני ובושינסקי אמרו לא פעם שהם נגד) ושתי הקבוצות אכן הצביעו נגד. בית"ר ירושלים, שהיתה היחידה שהתנגדה כבר בישיבה הראשונה, הצביעה אף היא נגד ומכבי נתניה הצטרפה לאופוזיציה.

הצלע הרביעית של הגדולות, הפועל ת"א, נקטה בצעד של תמיכה בשיטה וגם ראשי המועדון, בהם מוני הראל, גבי קצרה ואלי טביב, אמרו שהם חושבים שהשיטה לגיטימית, למרות שלא פעם יוסי אבוקסיס אמר שהוא "לא מת על השיטה" וגם איתי שכטר אמר בראיון שהיא לא הוגנת.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
נציג חיפה: מדוע לא קיזזו את השערים?

השאלה היא היכן היו אלו שאמרו כל העונה שהם נגד הקיזוז? איפה היו כל אלו שטענו שזו שיטה לא ספורטיבית וצריך לבטל אותה והאם יש קשר בין נציגי הקבוצות בהנהלת ההתאחדות לשחקנים ולצוות המקצועי שעושה הכל על המגרש כדי להשיג נקודה ועוד נקודה?

אמרו שהם נגד...אז אמרו
לפני תחילת הפלייאוף, ערכנו סקר בין כל מאמני הליגה האם הם בעד או נגד השיטה. מאמני הפועל ר"ג, הפועל ב"ש, הפועל חיפה, הפועל פ"ת ואחי נצרת הצהירו בצורה חד משמעית שהם נגד. אגב, מאמנים כמו יוסי מזרחי וראובן עטר הודו שהשיטה לא ספורטיבית אבל לא אמרו שצריך לבטל אותה. אם המאמנים של המועדונים נגד, למה הבעלים מצביעים בעד?

יובל נעים חוגג הישארות. הקיזוז הוא הסיבה לכך שהוא נקלע לקרב הזה (קובי אליהו)
יובל נעים חוגג הישארות. הקיזוז הוא הסיבה לכך שהוא נקלע לקרב הזה (קובי אליהו)

מאמן הפועל ר"ג, יובל נעים אמר אז: "לדעתי זו תהיה השנה הראשונה והאחרונה של השיטה הזו. אמנם בהתאחדות רוצים את המתח עד הסוף, אבל מאמני הקבוצות יתנגדו לזה בעונה הבאה. אני כמאמן קבוצה לא צריך את הלחץ הזה, מחזירים אותי אחורה, מחזירים אותי לנקודת ההתחלה אחרי שעונה שלמה אספנו נקודות כדי להישאר בליגה". להזכיר לכולם, הפועל ר"ג התדרדרה למבחנים רק בגלל הקיזוז.

ויקו חדד, מאמן הפועל ב"ש בעונה החולפת, הודה: "אני חושב שזו שיטה לא פיירית. יש ליגה, כולם משחקים נגד כולם והכי הוגן שהאלופה והיורדות ייקבעו על פי המשחקים האלה".

יואב כץ ואפרים גבאי. הבעלים הכריז שהוא נגד, הנציג בהתאחדות הצביע בעד (עמית מצפה)
יואב כץ ואפרים גבאי. הבעלים נגד, הנציג בהתאחדות הצביע בעד (עמית מצפה)

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, הצהיר שהוא נגד הקיזוז, אולם האדומים מהכרמל דווקא הצביעו בעד. שלומי דורה אמר אז: "לדעתי שיטת הקיזוז היא שיטה שאין בה הרבה חלקים הוגנים. בסך הכל אתה עובד קשה כל השנה ומי שזוכה בהקלות הן אלו שלא הצליחו לעמוד במטרות שלהן במהלך העונה".

מאמן הפועל פ"ת, אלי מחפוד, אמר: "אני חושב שהשיטה לא טובה ולא פיירית. שחקנים וקבוצות צוברים נקודות, עובדים קשה, לנו יש פער שצריך להספיק לנו להישאר בליגה, אבל אז באים ומקזזים לנו את הנקודות, זה יכול לפגוע במועדון שלם. זה לא ספורטיבי, גורל האלופה וגורל היורדות יכול להיקבע על ידי חמישה משחקים בלבד וזה לא פייר". גם הפועל פ"ת הצביעה בעד השיטה. למה המאמן נגד והבעלים בעד?

אלי מחפוד. גם בפ&qout;ת לא מתייחסים לדעתו של המאמן (קובי אליהו)
אלי מחפוד. גם בפ"ת לא מתייחסים לדעתו של המאמן (קובי אליהו)

השאלה שצריכה להישאל היא מדוע יש פער כ"כ גדול בין מי שמנהל את הקבוצות לבין מי שמאמן את הקבוצות. אין ייתכן שיואב כץ נגד אבל בהפועל חיפה מצביעים בעד? איך ייתכן שאלי מחפוד נגד ובהפועל פ"ת מצביעים בעד? האם נציגי הקבוצות בהנהלת ההתאחדות לא מקשיבים לרחשי ליבם של אלו שאחראים על הצלחת הקבוצה על המגרש ומדוע יש הצועקים נגד הקיזוז אולם דבריהם נוחתים על אזניים ערלות?

הנהלת ההתאחדות בנויה מהאנשים הבאים: אבי לוזון, שטרן חלובה, מוני הראל, חיה יונה, אלונה ברקת, חזי מגן, צבי וייצנר, באסם סולימן, ירון קוריס, אביב בושינסקי, ציון וייצמן, קובי כדורי, גיל לב, חסן אבו סאלח, אריאל שיימן, אפרים גבאי, איציק קורנפיין, ריקי בכר, דודי גיל, מנדל דוידוביץ', נתן סלובטיק, פרוספר אזגי, ויקטור יונה, אריה זייף, אבנר קופל, שמואל שניצר, שמעון מימון, עו"ד קרן נהרי ורביב ספיר, שנעדר מהדיון. כולם נבחרו ע"י חברי ההתאחדות בבחירות שנערכו לפני מספר חודשים. ברשימה לא נמצאים מאמנים או שחקנים.

אבי לוזון. לא חשוב מה ספורטיבי, העיקר שיש לו גב  (קובי אליהו)
אבי לוזון. לא חשוב "ספורטיבי", העיקר שיש לו גב בהנהלת ההתאחדות (קובי אליהו)

קיזוז עם כוכבית חדשה
ההחלטה להמשיך את הקיזוז הגיעה אתמול עם חידוש, שטוען שבמצב של שוויון נקודות יתקיים משחק מכריע על האליפות. אם לוקחים עוול ומנסים לתקן אותו, הוא עדיין עוול. פיילוט הקיזוז הוחלט לשנתיים אולם בין לבין החליטו להכניס בו שינויים.

שיטת הקיזוז תמשיך גם בעונה הבאה, אבל לשחקנים ולמאמנים אין יותר מדי על מה להתלונן. כולם יכולים להגיד שהם נגד הקיזוז אבל בסופו של דבר המועדון בראשו הם עומדים בעד השיטה ותומך בה.

יש האומרים שהפועל ת"א "גנבה" את האליפות, שמכבי חיפה נפגעה, שהפועל אשקלון חגגה עליה למקום השני למרות שכפ"ס היתה לפניה בטבלה ועוד ועוד. הקיזוז הביא למצב שהפועל ת"א מתוארת כ"גנבת" על לא עוול בכפה ושמכבי חיפה מקופחת, בצדק מסוים. בהתאחדות לכדורגל חייבים למצוא פתרון להרגשה ששוררת בין חלק נכבד מקבוצות הליגה שמרגישות שהשיטה מרמה אותן. אח"כ, איך בעלי ההון ישקיעו בכדורגל אם האמון שדבר, שהיה אמור להיות טהור, ונוצרה ההרגשה מאוד לא נעימה סביב הענף מספר 1 שלנו.

וטיפ אחרון ליו"ר ההתאחדות הספרדית. גם בליגה "הקטנה" שלכם הפערים בין ריאל וברצלונה לבין שאר הקבוצות אדירים. תעשו קיזוז, זה יעשה לכם מתח. מעניין מה רונאלדו ומסי יחשבו על זה.

לכתבה זו התפרסמו 193 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 193 תגובות ב-136 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
136
אבי27/05/2010 11:03
אני לא יופתע אם  קבוצה אשר תמכה  בשיטה תיפול ליגה אמן !
כולל  שיימן  אדם לא יציב  בנפשו !
היכולת עלובה של עונה שעברה מזל  שהיה פליאוף אמצע  זה מה שיציל את מכבי הרצליה  מביזיון של מבחנים!
מר שיימן מאמן  שאין לו  מושג  בענף .
השב   •  01
135
אדום בנשמה27/05/2010 10:21
שיר שחייב לשיר האליפות הלכה הביתה מהכרמל אז בוא נגיד תודה לאל שהאליפות של הפועל חיפה תאכלו תלב כמו ביתר ומכבי שונא אתכם
השב   •  01
134
ברוך27/05/2010 09:39
הוא מצויין מפני שגיא לוזון הכי ראוי
לאמן את הנבחרת הבוגרת.והוא לא מינה אותו.אחרת כולם היו מדברים.
השב   •  00
133
פתח תקואי27/05/2010 09:31
נמאס מהבכי של חיפה.
השב   •  01
אין תקווה27/05/2010 10:54
אפילו שחקנים טובים הפסקתם להביא לנו.
טוב לא נורא עוד שנה שנתיים עם דני לוי ואתם חוזרים לאן שצריך.
לליגה הלאומית @@!  ד"ש בלוד
השב   •  10
132
אורן27/05/2010 09:05
הביאה מתח, הביאה קהל, הביאה את הכדורגל לרמת עניין שלא היתה בשנים האחרונות. צריך להודות שזו שיטה טובה
השב   •  10
אייל גלברג27/05/2010 10:18
ובאמת נראה לך עכשיו שתראה אחלה כדורגל ב- 30 מחזורים ראשונים? למה להשקיע אם מקזזים לך.. בושה וחרפה.. למה שיטות כאלה אין בליגות הבכירות באירופה. אנחנו כנראה לא אירופה עדיין
השב   •  00
חיפאי27/05/2010 10:53
מכבי ת"א מנצחת ומשיגה תוצאות טובות כל העונה כך גם מכבי חיפה בסוף יש קיזוז ובמקום 4 הפרש למכבי ת"א על חיפה יש 2 נקודות, מכבי ת"א נקלעת למכת פציעות ועוד הרחקה מיותרת למספר משחקים והיא מאבדת נקודות במחזורים האחרונים וחיפה זוכה בהפרש נקודה בתואר (לאחר הקיזוז). עדיין אתה חושב שהשיטה טובה.
השב   •  00
131
שונא ביתר27/05/2010 08:47

האם מחלקים הנקודות שצברה לנושים?

השב   •  00
130
קולאוטי המלך27/05/2010 08:45
0 שערים 0 תארים 0 גולים בקיצור 0
מכבי זה מכבי תל אביב.
השב   •  00
129
מני לוי27/05/2010 07:39
לספר השיאים של גינס.
השב   •  00
nir27/05/2010 08:33
השב   •  00
128
המבין27/05/2010 07:23
ראיתם איזה מתח היה בסיום, שלא כמו בליגה הספרדית לצערי, למה אתם חושבים שהכדורגל הישראלי לא משודר כבר בערוץ 2 בימי שבת קבוע כמו פעם ? זה לא מעניין אף אחד.
אם הכדורגל יתחיל לייצר איזשהו מתח ועניין, גם הרייטינג יבוא, וגם החסויות, זכויות שידור וכול זה = כסף , מה שיתרום (לפי דעתי) רבות לכדורגל הישראלי שגם ככה לא רואים בו רמה מי יודע מה.
השב   •  00
127
הפנתרים השחורים!!27/05/2010 07:19
השב   •  00
126
אליאב27/05/2010 07:16
העיקר שעלינו בזכות לוזון
השב   •  00
125
ג''ניניו27/05/2010 02:09
אני מקווה שלא עוד הרבה זמן
השב   •  00
124
10 לב אדום27/05/2010 01:12
מכבי חיפה ביזו את עם ישראל לדורותיו ולכן נענשה!
השב   •  00
123
נימני27/05/2010 01:07
הלוואי ירדו ליגה יש לי הרגשה שזה יקרה בעונה שמיתקרבת
השב   •  00
122
מני לוי27/05/2010 01:04
אם הדברים ידועים מראש אז מה הבעיה?
חבל שחיפה עשתה ביזיון באירופה.
השב   •  00
121
ניר27/05/2010 00:45
בכל הכתבות על שיטת הקיזוז כמעט ואין טוקבקים של אוהדי הגועל!
והם בדר"כ לא מפספסים שום הזדמנות להגיב אפילו אם זו כתבה על סייף הם מגיבים ומהללים את ה"אליפות"* שלהם.
השב   •  20
120
רעיון מעולה27/05/2010 00:30
אפשר לקזז ללוזון חצי מהקדנציה בהתאחדות בשביל שיהיה מתח!
השב   •  20
119
תחזית לאלופה בשנה הבאה27/05/2010 00:23
שנה הבאה שלא יהיה שתי קבוצות עם אחוזי צבירות נקודות מטורפים כמו השנה יקרה מצב שקבוצה שתסיים במקום 4-5(הפועל תל אביב לדוגמא.) את הליגה הרגילה ותהייה במרחק של 5 נקודות אחרי הקיזוז תיקח אליפות.
אתם תראו זה יקרה ואז יבטלו את השיטה
לדוגמא לא צריך ללכת לשוייץ
שימו לב לאשקלון שבלי הקיזוז בחיים לא היו עולים ליגה!
לצערי שנה הבאה הפרייאר של מכבי יעזוב את ישראל אחרי השטות הזו וגם שחר בדרך
השב   •  20
אוהד בני יהודה27/05/2010 00:35
הם מה איכפת להם אלה שיושבים שם ומחליטים החלטות הם לא אוהדים של שום קבוצה מה איכפת להם מה יעלה בגורל המועדונים מי תירד מי תיהיה אלופה מצידם שהיתפוצצו כולם מי שנפגע זה אנחנו האוהדים השרופים שהמועדון כן חשוב לנו ולא ההיתי רוצה שבני יהודה תשחק באירופה אם אני יודע שזה קרה מחוסר ספורטיביות ומזל שלא לקחנו למכבי ת"א תמקום השלישי כי לא היה מגיע לנו
השב   •  00
ברק27/05/2010 11:05
בני יהודה באירופה יא חללית, בגלל גמר הגביע
השב   •  00
118
מירית רנדי27/05/2010 00:20
מכבי חיפה עשתה ביזיון באירופה ונענשה.
יש אבא לעם ישראל.
השב   •  03
117
חיים26/05/2010 23:54
השב   •  00
116
עידן26/05/2010 23:41
בן שתי קבוצות טובות בכיף וזהו בלי מתח בלי כלום בן אדם לא יכול להיות מרוכז בכדורגל כשהוא במתח לא צריך קיזוז אני תמיד ההיתי יושב לראות כדורגל אפילו בן שתי קבוצות מרכז טבלה למה לפגוע במועדונים ולסכן אותם
השב   •  00
115
תומר26/05/2010 23:34
כל כבוד ללוזון וחבורת הליצנים בזכותם הצלחתי להיגמל מהכדורגל בארץ הוא פשוט לא מעניין ולא ספורטיבי
השב   •  30
114
טימי26/05/2010 23:23
מה לקח מה? אחלה שיטה זה שהגועל חזקים וזכו זו בעיה נפרדת אבל זו שיטה מעולה. חיפה לא זכתה בגלל חוסר ספורטיביות אלא בגלל לוזריות ובגלל שהיא לא מספיק טובה נקודה. אולי אם היו יודעים מההתחלה שאין קיזוז אז חיפה היו עושים במכנסיים ממחזור 26? ומפסידה את משחק העונה כבר בליגה הסדירה. חיפה אתם בזיון ואני נגעל מכם אתם בנוסף לחסרי זהות אתם גם סמל ללוזריות.
השב   •  13
113
ירוק בדם26/05/2010 23:19
למי שעוד לא הבין את העסק, נעשה דיל ע"י מרכז הפועל עם לוזון שהומלך ליו"ר. יש סיבה אחת בלבד לקיזוז. מרכז הפועל הבין, ובצדק, שאיבד לגמרי את ההגמוניה על כר הדשא לפני הרבה שנים. תראו את טבלת הזוכות האליפות ב 20 השנים האחרונות ותבינו לבד. אז הם החליטו לבטל את היתרון הספורטיבי של קבוצות מכבי ובית"ר על שולחן ההתאחדות. רוב אנשי המקצוע של קבוצות הפועל חושבים שזה לא ספורטיבי, העסקנים החליטו אחרת. נשיא הפועל חיפה, שהוא איש עסקים החליט שזה לא ספורטיבי, והעסקן שלו הצביע הפוך בגלל הדיל. זה כל הסיפור, ושלא ימכרו לנו לוקשים על מתח ואטרקטיביות. יענקל''ה שחר כבר הבין מזמן מי שולט בהתאחדות, ולכן פרש משם, כי זו רק הצגה.
השב   •  50
112
הגועל = אליפות*26/05/2010 23:12
אחרי הקיזוז הליגה אשכרה התחלקה ל-3 ליגות שונות (ושלא יעבדו עליכם ויגידו לכם שזה פלייאוף נפרד כי), כולם ראו רק את הפלייאוף העליון וכמעט אף אחד לא ראה את הפלייאוף האצעי והתחתון.
אז קבלו רעיון. צריך לעשות שמתחילת העונה הליגה תהיה מורכבת רק מהקבוצות של הפלייאוף העליון ואז לא צריך 16 קבוצות אלא 6, וזה הסתירה בלוזון ליג.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
111
מירית רנדי26/05/2010 23:08
ביזיון חיפני באירופה
השב   •  10
תגובה27/05/2010 01:39
צודק אפס שערים אבל לפחות הפועל חיפה הביאה כבוד ארצי ולאומי זכתה באליפויות עלתה שלבים בגביע אופ"א עלתה לליגת האלופות לא קשורה למאבקי ירידה תאמין לי אתה צריך להיות גאה בהפועל שלא מכירים את הליגה השנייה
השב   •  00
110
הגועל = אליפות*26/05/2010 23:07
אליפות עם כוכבית - זה מה שאתם שווים.
ואני לא מאשים אותכם שלקחתם אליפות כי לא הייתי מצפה שתפתחו רגליים רק כדי שיהיה צדק ספורטיבי, אבל לפחות בהצבעה הייתם מוכיחים שאתם שוים יותר מאליפות עם כוכבית, והייתם מצביעים נגד, כי לכאורה אתם יכולים לקחת אליפות גם בלי קיזוז
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
109
יוני26/05/2010 23:06

השב   •  20
108
תץ26/05/2010 23:00
גם סקוטלנד, דנמרק, קרואטיה, רומניה. וישראל עוד תרד בדירוג כל עוד המוקיון מכהן כיו"ר ההתאחדות.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
107
ירוק26/05/2010 22:44
מעבירים החלטות בלי שום חשיבה,לדוגמא ששנה שעברה החליטו לעשות קיזוז היו צריכים לתת לקבוצה שהפחיתו יותר נקודות מהקיזוז יתרון במקרה של שוויון שנקודות ולא ללכת על הפרש שערים כי גם ככה הקבוצה שבמקום הראשון נפגעה מקיזוז של יותר נקודות
השב   •  20
106
אורי26/05/2010 22:28
השיטה רק תרחיק משקיעים, תבריח שחקנים לחו"ל ותוריד את הרמה בליגה
השב   •  10
105
תרנגול מתהפך כתום26/05/2010 22:21
זה מה חיפה עשו
השב   •  00
104
עידן26/05/2010 22:17
אבי לוזון מה איכפת לו הוא רוצה לשבת וליצחוק קצת שנשעשע אותו לא איכפת לו מה יעלה בגורלנו אתם חושבים שאיפת לו מי תירד מי תעלה מי תיהיה אלופה הוא רוצה לשבת ולצחוק אבל מי שהמועדון שלו יקר לו והוא אוהד שרוף אז בטח שזה חשוב לו והוא יהיה נגד השיטה רוצה להיות במתח על חשבון הגורל שלנו
השב   •  00
103
ירוק26/05/2010 22:16
השב   •  00
102
עידו26/05/2010 22:16
אני מסכים איתך במאה אחוז.
השיטה רעה מאוד, וזה יום עצוב לכדורגל שלנו כשאנחנו למעשה מבינים שלא מנהלים אותו אנשי מקצוע שחיים את הכדורגל.
ונכון, הפועל ת"א לא צריכה לפתוח רגליים רק כי לחיפה "הגיע לקחת".
הביקורת סביב המועדון היא ההתנהלות שלו ביחס לכל זה.
במקום שגוטמן או אבוקסיס יצאו כמו גברים ויצהירו: "הקיזוז היא שיטה מתחת לכל ביקורת, וכנראה של היינו סוגרים את הפער בלעדיו. מצד שני, בהתאחדות נותנים לנו- אנחנו ניקח.
הרי לא מצפים מאיתנו לפתוח רגליים.
כל קבוצה הייתה נוהגת כמונו כולל מכבי חיפה". היה אומר, וגם היה צודק ב 200 אחוז. הביקורת היא שבמקום לבוא ולהגיד את כל זה כמו גברים, הם הלכו להתחבא מאחורי תירוצים קלושים.
"הקיזוז הוגן", "כולם ידעו עליו", "אנחנו בעד", "לא אנחנו קבענו את החוקים" ועוד. שטויות מסוג זה מכעיסים את כל אוהדי הכדורגל. ובנוסף, המועדון מתלהם(אם כי בצדק יש לציין) נגד מכבי ת"א על חוסר ספורטיביות. מתוך דבריהם ניתן להבין שהקיזוז הוגן, ספורטיבי וטוב לכדורגל, אבל פתיחת רגליים לא.
אתה מבין את האבסורד שבטענות?
יש סיבה למה הרבה אוהדים בארץ יצאו כנגד הפועל ת"א השנה.
ואגב, מתוך 4 הגדולות של הכדורגל שלנו אתם היחידים שתומכים בקיזוז.
אין ספק שהביקורת והתגובות כנגד הפועל ת"א יצאו מכלל פרופורציה, אבל זה לפחות נותן לך להבין ולו במעט את ההיגיון מאחוריהם.
ובנימה מעט שונה- כל הכבוד לכם על עונה נפלאה, עם כדורגל יפה ושוטף.
למרות שדעתי היא, שהפועל ת"א מודל שנת ה 2000 הייתה יותר טובה מזו הנוכחית. אני לא רואה את הפועל ת"א של היום מנצחת את צ''לסי, פארמה, לוקומוטיב מוסקבה ומילאן.
נגד מכבי חיפה ורובין קאזאן התקשתם, ובהרבה דקות נראיתם כאובדי עצות מולם. מצטער לבשר לכם ידידיי אבל הפועל ת"א של היום היא קבוצה טובה אבל רק לליגה ולשלבים המוקדמים של אירופה. ושלא תטעו, מכבי חיפה בטח שלא יותר טובה.
אני בספק אם נעבור שלב בליגה האירופית וגם אם כן אני לא רואה אותנו עוברים לשמינית.
ומילה לסיום- בהצלחה לנבחרת היום.
לילה טוב
השב   •  00
אדום בגשם26/05/2010 22:55
אתה בהחלט צודק, אם המצב היה הפוך - שחר לא היה מחזיר את הצלחת להתאחדות..
אין זה מתפקידם של גוטמן ואבוקסיס לבקר את השיטה אלא לעסוק באימון הקבוצה נטו

הם מעולם לא אמרו גם משהו טוב על השיטה, ומעולם לא אמרו שהם בעדה ואמירות כמו "כולם ידעו עליו" הם תשובה לכל אלו שללא הרף היו נוהגים להציג את הדברים כאילו האליפות נלקחה מחיפה וניתנה להפועל
כאילו התיישבה לה איזה מועצה דמיונית במשרדי ההתאחדות באישון לילה ואמרה לעצמה - בואו נדפוק את חיפה ונצ''פר את הפועל. נו באמת!
אז צריך לומר שוב ושוב- האלופה היא ראויה כי כללי המשחק היו זהים לכולם (!) מתחילת הליגה וכל מי שמזכיר את הקיזוז שוב ושוב, בעיקר אוהדי חיפה (לא אתה) , ניכר שזו השיטה שלו לפרוק את התסכול והאכזבה וזה גם בסדר

בקיצור , השיטה היא כזו , אני אישית חושב שמה שטוב לפרמיירליג טוב גם לנו , אבל זה לא משנה כלל ועיקר.

לעניין המשחק מול מכבי- טוב זה עניין סובייקטיבי, אבל בתכל''ס , מבחינה ספורטיבית עלה ממנו סירחון שגם חלק מאוהדי מכבי ת"א מודים בו (חלקם אף גאים בו). לא פלילי, לא מכור , אבל מסריח

ולסיום, הביקורת שלך על הפועל מעניינת , אבל יש לזכור שגם חיפה של העונה רחקוה מאד מאד מזו של איגביני, רוסו ושות''..

יאללה שיהיה בהצלחה לכולנו באירופה, חיפה והפועל מועדונים שיודעים לתת פייט בזירה האירופית וחלאס עם השנאה ביננו

השב   •  10
אותו אדום מתגובה 7227/05/2010 03:05
סך הכל הטענות שלך מוצדקות ואולי הסברת לי במעט למה התעצבנו עלינו השנה. אמנם לדעתי רוב הטענות הם של ילדים קטנוניים שלא מוכנים לקבל את זה שהפועל זכו השנה. בכל מקרה, אני באמת מאחל לחיפה בהצלחה באירופה שנה הבאה. אני מקווה שהיריבות הספורטיבית(בלבד!) שהייתה בינינו השנה תסתיים, סך הכל שתי הקבוצות נתנו עונת כדורגל מהנה ונקווה לכזו גם בעונה הבאה.
השב   •  00
101
כחוליגן26/05/2010 22:16
במקום שההנהלה תכלול נציגי קבוצות, שימו לב מי נמצא בה:
אבי לוזון (מכבי פ"ת)
נתן סלובטיק (נחשו מאיפה - רמז - פ"ת, לא הפועל, לא בית"ר, לא מחנה יהודה, לא עמישב.)
אריה זייף (נחשו מאיפה - רמז - פ"ת, לא הפועל, לא בית"ר, לא מחנה יהודה, לא עמישב.)
שטרן חלובה - צפרירים חולון - ליגה ב''.
חיה יונה - מכבי ב"ש - יש קבוצה כזו??, 
קובי כדורי - סקציה נס ציונה.
ריקי בכר - יו"ר ועד עובדי דיסקונט.
דודי גיל - ?
שמעון מימון - מכבי חולון נשים!
ויקטור יונה - האיש והאגדה.
אבנר קופל - ר'' מנהלת ליגת הכדורסל!
עו"ד קרן נהרי - כי עבריינים צריכים עו"ד טוב וצמוד!!
השב   •  40
100
תרנגול מתהפך כתום26/05/2010 22:09
שחר לקח את הכסף של ליגת האלופות ובמקום לחזק את הקבוצה נתן לה להתבזות ולעשות שיא שלילי באירופה
שאי אפשר לשבור.
שחר חשב שפה בארץ לא יעשו מההופעה המבישה הזאת עניין בגלל הקשרים שלו בערוץ הספורט ששדרו את זה.
אבל החרה צף .
זה גמר את הקבוצה מבפנים ומנע ממנה כל תואר השנה..
השב   •  31
מירית רנדי26/05/2010 23:10
מאד הגיוני
השב   •  00
99
ביתרי לעד26/05/2010 22:01
ההתאחדות היתה צריכה לדון בביזיון של חיפה באירופה השנה.
שיא שלילי בליגת האלופות שאי אפשר לשבור!!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
גיל26/05/2010 22:21
בירת המדינה,אשר צריכה לייצג אותנו,קבוצת ירושלים! יורדת ליגה עונה הבאה..זה ביזיון.
השב   •  00
98
כתום בנשמה26/05/2010 21:54
אני עכשיו רוצה שאיזה ילד קטן ירוץ לכביש כי אני רוצה קצת מתח מה איכפת לי הילד מיסתכן לא אני אני רק יהיה במתח אבל מי שהילד הזה חשוב לו? לא הירצה תמתח הזה אותו דבר הקבוצות יאלה לוזון דיי תחזיר לנו תספורט גם ככה יש אנשים אין להם כלום בחיים חוץ מספורט יאשתם אותי
השב   •  20
97
כחול26/05/2010 21:51
מהסיבה הפשוטה והעצובה - אין לה נציג בהנהלת ההתאחדות (ראו רשימה).
השב   •  00
96
כתום בנשמה26/05/2010 21:51
תגידו לי מה אתם משוגעים אנחנו לא רוצים בכלל קיזוז לא של שערים ולא של נקודות אז דיי אם השטויות רשמתם את זה הרבה פעמים וזה לא עיניין אף אחד תרשמו תגובות יותר לעיניין מאשר לראות תחכמה שלכם
השב   •  00
95
HTA 4 EVER26/05/2010 21:38
השב   •  00
94
נמרוד26/05/2010 21:30
ספורט הוא דם המשחק קודם כל.אח"כ כסף.ואתה יודע את זה חתיכת צבוע
השב   •  00
93
אוהד בני יהודה26/05/2010 21:28
מי שהמועדון שלו כל כך חשוב לו ויקר לו יעדיף לרדת לים בחודש אפריל שהוא יודע שהוא הבטיח תתואר או תהישארות בליגה כי גם ככה יש לפעמים מתח בלי קיזוז אם אני אוהב תמועדון שלי אני שומח עליו שהוא יביא לי מתח במשחקי גביע או בשיטות יותר ספורטיביות וכמו שאני מכיר תליגה שלנו היא תמיד היתה מותחת בלי קיזוז גם למטה גם למעלה
השב   •  00
רונן26/05/2010 22:38

מתח ?

חה חה חה
השב   •  00
92
מישל פלאטיני26/05/2010 21:03
הפועל זכתה בכוכבית?, באליפות?, או באליפות עם כוכבית. *או שחיפה לקחו בסוף?
השב   •  00
91
ys26/05/2010 20:57
השיטה הוכיחה את עצמה, היה יותר עניין, היה יותר קייטינג ובעלי הקבוצות עשו קופה במחזורים של הפלייאוף כמו שלא עשו בכל העונה.
הכסף זה הדלק שמניע את הכדורגל ולכן השיטה הוכיחה את עצמה.
מה שגם היה עניין עד הרגע האחרון.
חיפה  לא הפסידה את האליפות בגלל בקיזוז, האליפות הייתה אצלה ביידים במחזור האחרון והיא פשוט לא הייתה מספיק טובה.
מי שרוצה אליפות לוקח
השב   •  22
הציוני26/05/2010 21:18

וכך הלוזון הזה יאכל את מה שבישל, שילחץ כחול!

השב   •  170
90
אוריאל26/05/2010 20:36
באותה מידה יכולים לעשות בסוף העונה משחק אחד של מקום ראשון נגד מקום שני ולא להתייחס לכל הנקודות שנצברו עד אותו הרגע - וזה לא נכון - זה ההבדל בין ליגה לגביע, בליגה כל המשחקים נחשבים,מכיוון שגם הפועל תל אביב וגם מכבי חיפה שיחקו נגד אותם קבוצות "תחתית" ולכן הנקודות האלה שוות בדיוק כמו המשחקים נגד בית"ר ומכבי תל אביב.
לשם העיניין - גם פנדלים הרבה יותר "מותחים" ממשחק שלם של 90 דקות - אז בוא נוותר על המשחקים ונעשה רק פנדלים!
השב   •  11
אלי גוטמן26/05/2010 21:27
התוצאות של הקבוצות נשמרות, אבל פשוט נותנים ל 5 המשחקים האחרונים יותר נקודות. אם מה שאמרת הוא נכון אז איך זה שמכבי תא למשל לא התמודדה על האליפות
השב   •  10
89
יציע 526/05/2010 20:23
השב   •  11
88
יוני26/05/2010 20:22
ראשית, תשים את הסמל האמיתי של הקבוצה שלך (מכבי חיפה)
שנית, על איזה כוכבית אתה מדבר? הפועל לקחה אליפות לא בגניבה אלא שהיא שיחקה על פי כללי המשחק שנקבעו מראש ושכולם שיחקו על פיהם.
ולמרות הקיזוז, אם הקבוצה שלך הייתה מספיק טובה, היא הייתה מנצחת את בני יהודה במחזור האחרון וזוכה באליפות. אבל פשוט התפרקתם בחודשיים האחרונים וזו התוצאה.
אז תפסיקו להשמיץ כי אתם סתם מתבכיינים. ומעניין, כי עד לפני שבועיים, האשמתם אותנו בבכיינות, ופתאום גמרתם את כל הטישיו שבעולם.
תשלימו עם זה שיש אלופה יותר מראוייה ותנסו שוב בשנה הבאה.
וזכור שזה רק ספורט ותפסיק עם השנאה העיוורת.
השב   •  43
עידן26/05/2010 22:48
אין לי טענות כלפי הפועל תל אביב מלבד זה שהיא ממשיכה להצביע בעד הביזיון הזה.
הטענות שלי הם כלפי ההתאחדות לכדורגל שמקזזת הישגים שהושגו במגרש ומחלקת תארים שלא לפי ההישגים של הקבוצות.
הפועל קבוצה נהדרת אבל לא הגיוני שהקבוצה שהשיגה יותר נקודות לא תזכה באליפות.
אגב, גם הפיינל פור לא הגיוני אבל זה כבר דיון אחר.
השב   •  10
87
דודו26/05/2010 20:19
24 מתוך 31
מתמטיקה פשוטה!
זה שרשום שנתניה היא הצלע הרביעית מהגדולות לא אומר שרק 4 בחרו להצביע נגד הקיזוז
שוב כמו שאמרת הבנת הנקרא!
אבל מזה משנה 7 או 4
השב   •  10
86
עושה ביד26/05/2010 20:12
השב   •  00
85
רונן26/05/2010 20:06


ממתי מאמנים או שחקנים קובעים את הכללים ? שחקן או מאמן משחק על פי הכללים נקודה סוף

דמגוגיה זולה זה מה שאתם עושים פה
או נכון יותר יצוג בעלי המאה .

את הכללים קבעו עסקנים שיודעים היטב
שהכסף הגדול קובע מי תהיה אלופה ואם לא יעשה צעד דראסטי לא יהיו צופי ואוהדי כדורגל בכלל בארץ .

ממתי מחפשים צדק בספורט ?

השפיץ של הנעל קובע את התוצאה לא הצדק לכן כולנו אוהבים כדורגל .

הקיצוץ נכון מאד לזמננו אף על פי כן ולמרות הקמפיין כנגדו .

 
השב   •  02
84
אדום ממריד26/05/2010 20:01
מכבי חיפה ביזו את שם עם ישראל ונענשו
השב   •  03
83
12326/05/2010 20:00
השב   •  01
82
אליפות בלי כוכבית26/05/2010 19:58
השב   •  13
81
משה26/05/2010 19:57
השב   •  10
80
משה26/05/2010 19:55
השב   •  40
79
הירוק ירוק מאוד26/05/2010 19:49
השב   •  11
78
אלי26/05/2010 19:49
השב   •  11
77
עידן26/05/2010 19:40
כל מי שבעד שוואן יוסיפו כוכבית ליד הפועל תל אביב ברשימת האלופות להצביע.
רק כך נשפיע!
ברגע שיתיחסו באתרי האינטרנט לאליפות הזו באמת כגניבה יתחילו להבין את הטעות!
תצביעו בעד!
השב   •  12315
יש גביע יש צלחת26/05/2010 20:14
לא משנה אם על כל נצחון עד הפלייאוף מקבלים 1.5 נקודות כביכול. צריכים לנצח וזהו תתרגלו לזה, זה לא שמכבי מפסידה אליפות בגלל הפלייאוף אז היא מקופחת(בכדורסל כמובן) פשוט היא נותנת פייט כל השנה גם בפלייאוף אין מה לעשות. גם לא פייר שלא עלינו משנת 70'' למונדיאל.
השב   •  10
אדום עולה26/05/2010 21:00
אוו מכבי שלום מכבי שלום איך זה לאכול את הלב שהדאבל אדום?
לא ראיתי ששמו באליפות של בית"ר כוכבית אחרי המשחק נגד בית שאן.
השב   •  12
76
ירוק בנשמה26/05/2010 19:24
עוד לא הבנתם שכל מי שהצביע זה מהפועל?(ת"א,ר"ג,חיפה,ב"ש,ועוד הרבה )פשוט ההתאחדות שלנו זה בזיון אחד גדול!
השב   •  21
75
א.א26/05/2010 19:22
אני יפתיע ואסביר מדוע יש בקיזוז ערך ספורטיבי ברור. כל הקבוצות יודעות בתחילת השנה מה הולך לקרות הליגה חשובה כי הניקוד יורד בחצי אז אי אפשר לטעון שמשחקים על פארש (כמו השיטה בבלגיה למשל) אבל המשחקים בפלייאוף חשובים יותר, במשחקים האלו אתה מתמודד נגד קבוצות שמתמודדות איתך על אליפות או נגד ירידה מה שגורם למשחקים האלה להיות סופר חשובים לשני הצדדים וככה יש פחות משחקים אם פוטנציאל להיות לא ספורטיביים וההכרעה היא בין הקבוצות המתמודדות ולא במשחקי קצוות או משחקים נגד קבוצות מרכז טבלה חסרות שאיפות. אבל הכי חשוב שכולם יודעים מראש שהמאני טיים הוא בסוף העונה..שיהיה בהצלחה לכולם.
השב   •  30
סלבדור26/05/2010 19:51
השב   •  10
74
גיל26/05/2010 19:18
השב   •  00
מישהו26/05/2010 20:42
לא רוצים אליפות כשיש קבוצה אחרת שלקחה יותר נקודות!!
השב   •  10
73
מקור בכיר בקבוצה26/05/2010 19:13
אולי נחליט שניצחון, הפסד ותיקו שווים אותו דבר? ככה כל הקבוצות יגיעו בשיוויון נקודות למחזור האחרון ויהיה אחלה מתח.

או לחילופין, פשוט נפסיק לראות כדורגל, לשמוע ברדיו ולקרוא בעיתון (כולל נבחרת). רק במחזור הלפני אחרון נתעדכן וככה יהיה לנו אחלה מתח.
השב   •  60
72
אדום26/05/2010 19:10
הרבה כאן אומרים שהפועל גנבו לחיפה את האליפות,שנעשה הכל כדי לקחת תואר ,ושנשתמש בכל האמצעים..
אבל מה הייתם רוצים שנעשה? ניתן לחיפה את האליפות כי הקיזוז לא ספורטיבי? תחשבו בהיגיון. כל קבוצה הייתה מתנהגת כמו הפועל. לא הייתם מצפים ממנו לפתוח רגליים כדי להפסיד את האליפות?
התגובות ההזויות פה הם תוצאה של תסכול וקנאה.

אני, דרך אגב, נגד הקיזוז וחושב שחייבים לבטל אותו
השב   •  52
71
דודו26/05/2010 19:08
אפשר לסגור את הליגה
רק 7 קבוצות נגד הקיזוז
כאשר רק "גדולה" אחת נגדה
הבועל "עלובי החיים" ת"א(ידוע שזה הדרך היחידה שלהם להשיג אליפות)
ושלא ינסו בסוף השנה לתרץ דברים!
השב   •  41
מני26/05/2010 19:44
נשמה רק 4 קבוצות הצביעו נגד..
השב   •  12
70
הסבא26/05/2010 19:06
שיעבירו את המשחק ליום חול ויהיה יותר צופים ששומרים שבת ותאממין לי יש מלא כאלה
השב   •  10
69
יואב26/05/2010 19:05
כולכם קנאים לקחנו דאבל בזכות המלך
גאון הכדורגל אבי "השפיץ" לוזון
יאללה לקיזוז ולאוהדי בית"ר יגזענים!
השב   •  02
68
חיפאי26/05/2010 19:05
 מכבי חיפה מבקשת סליחה
מצבור האוהדים ומעם ישראל
על השיא השלילי שעשתה.
השב   •  23
67
ארקדי א.26/05/2010 19:04
השב   •  00
66
אדום מהכרמל26/05/2010 19:02
מכבי חיפה את שם עם ישראל באירופה עם שיא שלילי ולכן נענשנו.
השב   •  02
65
ניסים 726/05/2010 18:56
מר לוזון היקר,בגלל שיטת הקיזוז המפוקפקת שלך הפועל ת"א לקחה אליפות,לא נותר רק לאחל לך גם קיזוז בחייך במקום שתחגוג עד 120 מאחלים לך שתחגוג עד 60 באהבה גדולה אוהדי בית"ר,מכבי ת"א ומכבי חיפה.
השב   •  52
64
Niro26/05/2010 18:55
יהיה מתח חבל על הזמן.
מה אתה אומר על זה לוזון??
עד הסוף
השב   •  00
63
אדום מבושה!!26/05/2010 18:52
בטלו את השיטה ההזוייה הזו!
לא רוצה אליפות עם כוכבית
לא רוצה
כל הארץ מדברים על האליפות עם הכוכבית!!
תחזירו לחיפה את האליפות!!
השב   •  133
אלי גוטמן26/05/2010 21:30
השב   •  20
62
אריאל26/05/2010 18:48
השב   •  20
61
אלופ האלופים26/05/2010 18:48
במגרשים אז שיורידו את מחירי הכרטיסים ותאמינו לי זה יעלה את המתח ויביא הרבה יותר אוהדים יותר טוב מאשר איזה שיטה חסרת היגיון ולא הוגנת יש תשובות לכל דבר אבל לחפור מתחת לאדמה ולהוציא שיטה שאף  קבוצה לא דוגלת בה זה כבר מתחת לכל בקורת
השב   •  00
60
מויש26/05/2010 18:45
עונת 1990/91 – הפועל פ"ת ומכבי חיפה רצו לאליפות כשהן בודדות בפסגה מן הרגע הראשון. ארבעה מחזורים לסיום, אחרי ניצחון, תיקו והפסד במשחקים בין הקבוצות וכשלחיפה יתרון בן ארבע נקודות, הגיע משחק העונה בפ"ת, כשהפועל יודעת שהיא חייבת ניצחון על מנת לשמור על סיכוייה לאליפות. יוסי שושני עשה את העבודה כשכבש צמד, אבל חיים ליפקוביץ'' וקוונו בני כהן דאגו לפסול את שני השערים – אחד בטענת נבדל ואחד בגין עבירה על השוער. צילומי הטלוויזיה הוכיחו שבשני המקרים לא היה ולא נברא. שלושה ימים מאוחר יותר התייצבו הקבוצות למפגש נוסף, הפעם במסגרת גמר גביע המדינה, ושוב שערוריית שיפוט בלתי מתקבלת על הדעת – שתי דקות בלבד בתוך המשחק החליט השופט עובדיה בן-יצחק להכריע אותו לטובת חיפה, כשמיהר לשלוף כרטיס אדום לעברו של גיא גת. הפועל עוד הצליחה לתת פייט, כששלטה במחצית הראשונה וירדה ממנה ביתרון 0:1 (אחרי שבעטה שלוש פעמים נוספות לקורות ולמשקופים), אבל במחצית השנייה אזל כוחם של עשרת השחקנים בלבן והמשחק הסתיים בהפסד 3:1. האירועים זכו בהמשך לכינוי "שוד הדאבל", ועד היום מסוגלים לגרום גם לאוהדי הקבוצה הרגועים ביותר התקף עצבים בלתי נשלט.
השב   •  41
59
ירוק26/05/2010 18:42
יותר נורא שהפסדנו לנתניה וסכנין..
זה מה שהרס את האליפות.

אבל כולם ידעים שהאליפות השנה היא בתכלס ירוקה
השב   •  30
58
שמעון כאסח, אופסייד26/05/2010 18:36
אם בליגה הספרדית קבוצות היו מפסיקות לשחק אחרי שהבטיחו את הישארותן בליגה - הייתם צודקים. אבל אתם יודעים שזה לא המצב.
חוץ ממאבקי האליפות יש מאבקים על המקומות לליגה האירופאית. המגרשים מלאים באוהדים גם במשחקי "גארבג'' טיים".

אם זה היה המצב בליגה שלנו - הייתם צודקים. אבל זה לא המצב. קבוצות מפסיקות לשחק במחזור ה 20 ומתכוננות לעונה הבאה. בזכות הקיזוז קבוצות שמפסיקות לשחק - מועמדות לרדת ליגה !
חיפה לא פגעה במאני טיים ולכן הפסידה את האליפות.
כפ"ס זלזלה במאני טיים - ולא עלתה ליגה !


אולי הקיזוז ישנה משהו בהתייחסות של הקבוצות (והשחקנים) למשחקים עצמם.

אין פלא ששחקנים שמשחקים בניוטרל רוצים לעשות לעצמם חיים קלים. וחבל שבוואן משתפים איתם פעולה (ובתור התחלה יצנזרו את ההודעה הזאת) ומצד שני בוכים על איכות הליגה שלנו.

השב   •  30
57
חיליק26/05/2010 18:32
השיטה הזאת פוגעת קשה מאוד בקבוצות התחתית שמתאמצות קשה כדי לשרוד בליגת העל. הפועל רעננה,למשל, הייתה קורבן רציני של הקיזוז.

חבל שאלי מחפוד היה היחיד בפ"ת שהתנגד לזה. אולי הגולם הגדול דני לוי צריך ללמוד ממנו משהו.
השב   •  10
56
השרגאוניאן26/05/2010 18:23
השב   •  00
55
נו באמת26/05/2010 18:23

הפועל השנה יכלה לקחת אליפות מהר מאוד אם היא לא הייתה מצליחה באירופה אבל היא התקדמה וזה הרס לה הרבה נקודות.
לעומתה חיפה בזכות זה שלא שמה אפילו גול בשלב הבתים הגיעה מפוקסת לכל משחקי הליגה ופירקה את הליגה.
זה תמיד ככה. ואם הפועל רוצה להצליח באירופה היא תאלץ לוותר קצת על הליגה. אז ברור שעדיפות היא הקיזוז.
אבל חייב לעשות את זה הוגן.
יש רוב לקבוצות ששמות באמת כסף בכדורגל הישראלי. וזה פשוט ביזיון שלא מכבדים את הרוב.

השב   •  00
54
השרגאוניאן26/05/2010 18:22
השב   •  10
53
השרגאוניאן26/05/2010 18:22
השב   •  10
52
גימי26/05/2010 18:19
השיטה טובה מאוד .אחרת כל הקבוצות שלמעלה מתחילות לפתוח רגליים בסןף העונה וזה כבר לא ספורטיבי .
השב   •  11
51
אדום עולה26/05/2010 18:19

היה מצביע נגד הקיזוז הייתם מוציאים משהו אחר כמו "עכשו הם נגד אחרי שלקחו אליפות" אז חוץ מהראל עוד 12 נציגים של קבוצות מליגת העל כמו ברקת, והנציג של בני יהודה הצביעו בעד זה לא רק שמוני הצביע בעד.

השב   •  22
50
עמיר26/05/2010 18:19
השב   •  10
49
יקי26/05/2010 18:18
הם ידעו שכל הגדולות יהיו נגד והם גם ידעו שהם יפסידו.
גם להם זה לא מתאים אבל בגלל שזה לא משנה מה הם יצביעו הם החליטו ללכת על מה שלוזון רצה.
מלקקים טוב
השב   •  21
48
מאיר26/05/2010 18:18
את העיקר - מדובר בסידור לא ספורטיבי - את זה כתבתי בכל התגובות שלי.
כל שאר הטיעונים בטלים בשישים. כולם ידעו מראש, כולם הסכימו, אז מה? זה עושה את זה לנכון, לצודק, לספורטיבי?
לוזוניה ממשיך להוביל את הכדורגל אל החושך המוחלט.
השב   •  40
47
ישראל26/05/2010 18:18
עם הקיזוז היה לוקח לבית"ר אוו להפועל את האליפות האוהדים היו אומרים כאן שהשיטה הצליחה.
השב   •  02
46
עופר26/05/2010 18:17
השב   •  30
45
עופר26/05/2010 18:13
עם אתם רוצים לשנות את הקיזוז אצביעו
ואל תיקנו מנוים עד שהחלטה תשונה
כחול- נגד הקיזוז
אדום- בעד הקיזוז
השב   •  474
הציוני26/05/2010 21:17
אתם תקנו מנויים, מכבי יקנו מנויים. ביתר לא יקנו כי אין להם קבוצה כרגע, וחיפה סיימו בטעם רע ובינתיים הרכש לא מלהיב. אבל זה לא קשור לקיזוז
השב   •  10
44
ישראל26/05/2010 18:13
גאידמק בלי להעליב את אוהדי בית"ר אך עם המילארדר הזה לא היה בא ולא היה רוכש כל מה שזז אף אחד לא היה חושב על הרעיון הזה כי הוא בעצם נועד לדפוק את בית"ר.
השב   •  40
43
אבי פיני26/05/2010 18:11
תבינו שלבעלים, או למנהלי הקבוצות לא אכפת מהזעה של השחקנים, הרי הקיזוז מהווה ערך כספי מוסף לליגה, וכל מנהל במיוחד של הקטנות הצביע בשביל שיוכל להכניס עוד שקל.
השב   •  10
42
מור26/05/2010 18:09

השב   •  51
41
בן26/05/2010 18:08
שיטת הקיזוז בסך הכל אומרת שעל הפסד מקבלים 0 נקודות, על תיקו 0.5 נק, ועל ניצחון 1.5 נקודות.
במקום לקרוא לשיטה קיזוז פשוט יכלו להחליט בהתאחדות שזוהי צורת חלוקת הנקודות החדשה ואף אחד לא היה מתרעם או מתבכיין. ולחיפה אגב היתה חצי נקודה יותר והיא היתה זוכה באליפות.
השב   •  10
40
אדום26/05/2010 18:08
השב   •  11
39
אלקטרו-רד26/05/2010 18:07
תבין אתם פישלתם,הגעתם לפער של 12 נקודות,נפלתם והפועל ניצלה את זה.
אתה צודק,ללא הקיזוז אתם הייתם אלופים,ואני יודע את זה,הבעיה היא שאם המצב היה הפוך כל המדינה הייתה:"אתם פישלתם במאני טיים"

כל אחד שמח שמשהו בעדו,שמשהו נגדו הוא מבואס.
בקיצור יעקוב שחר הביא את זה על עצמו,וזה הסיבה שהוא לא מתלונן,לא אמר מילה מאז שלקחנו אליפות.
השב   •  24
אלופ האלופים26/05/2010 18:42
להבדיל מגוטמו הבכיין לקחו לי שתו לי וגם אחרי שלקח אליפות בכה למה מכבי תל אביב פתחו רגליים כמוהו כמו כל הקבוצה והאוהדים קבוצה של בכיינים
השב   •  11
יוני26/05/2010 23:08

השב   •  00
38
ירוק מרכז26/05/2010 18:05
מי שחושב שהשיטה הזו דפוקה (ואמשיך לומר זאת גם אם מכבי חיפה תזכה באליפות בגללה) צריך לעשות את הדברים הבאים:
1.לא לשלוח טוטו (גם ככה אין ערך לספורטיביות)
2.להחרים את משחקי הנבחרות (שממילא שייכות למוסד המתועב "ההתאחדות")
3.לא ללכת למשחקי כדורגל בליגות בהן מונהגת השיטה
4.להתנתק מיידית מכל ערוץ טלויזיה המשדר ישירות את הליגות ה"מקוזזות"
5.שחר,גולדהאר,קורנפיין-צאו משם ומיד!שישארו עם הפועל פ"ת,הפועל עכו וכמובן עם האלופה הפועל ת"א(סליחה.כפר-סבא)
השב   •  150
אדום26/05/2010 18:18
יאללה לכו וכמה שיותר מהר
השב   •  13
אילן26/05/2010 19:21
שבא למשחקים וקונה מנויים (כמוני כבר 15 שנה) צריך להפסיק לקנות מנויים ולהפגין נגד הכדורגל הזה..
העניין שאנחנו נעניש את הקבוצה שאנחנו אוהדים וחבל.. אבל אין ספק שחובה לעשות משהו. הפגנה ענקית מול משרדי ההתאחדות של כל הקהלים שחושבים שזו שיטה דפוקה. כ
השב   •  10
37
האמפריה עוד תחזור26/05/2010 18:05
השב   •  01
36
האמפריה עוד תחזור26/05/2010 18:04
איך זה יכול להיות שהבעלים של הפועל פ"ת שהוא שונא את לוזון הצביע בעד, איך ירון קוריס שהקבוצה שלו כמעט ירדה ליגה הצביע בעד והבעלים של כפ"ס שמע עלה אם לא השיטה
בדוק יש פה משהו מכור
השב   •  30
כחול26/05/2010 21:56
הפועל פ"ת לא הצביעה בעד, אין לה נציג
השב   •  10
35
רועי26/05/2010 17:59
השב   •  00
34
שלומי26/05/2010 17:58
השב   •  30
33
איציק26/05/2010 17:58
השיטה לא תתפוס עבורכם אם לא תפיקו ממנה תועלת.
השב   •  11
32
קוף ירוק26/05/2010 17:57
מה קורה במקרה של יותר מ2 קבוצות עם אותן נקודות בראש הטבלה? והאם משחק נגד הירידה במקרה של שיוויון נקודות גם קיים?
השב   •  60
31
שוד לאור יום26/05/2010 17:56

זה שהפועל לא רצתה לגנוב את האליפות הזאת אתה יכול לטעון עד מחר
בינתיים רואים שאתם מצביעים בעד לגניבות ולקיזוזים

אתם יודעים לקחת רק בחוסר ספורטיביות

השב   •  01
30
מישהו26/05/2010 17:55
השב   •  100
אדום26/05/2010 18:09
ואם היתה נדפקת עוד היו מבטלים אותה באמצע העונה
השב   •  30
29
מאור26/05/2010 17:53
השב   •  21
28
אריאל26/05/2010 17:51
אני לא אומר שהגיע לנו אליפות. גם אם אתה מוביל בפער של 200 נק'', אם בסופו של דבר במשחק האחרון, ברגע האמת, כשאתה תלוי אך ורק בעצמך אתה מפשל לא מגיע לך אליפות.
אבל הסיבה האמתית שהפועל הצביעו בעד היא שהצבעה נגד משמעותה הודאה שלא הגיע לה אליפות, וזה משהו שהפועל הבכיינים לא מסוגלים לעשות.
במקום לצאת גברים ולהגיד משהו בסגנון של: "האמת היא שמכבי חיפה הובילה במשך רוב העונה במה שהיה אמור להספיק לה לאליפות בעונה רגילה, אבל בגלל שאנחנו התעוררנו מאוחר וחיפה נחלשו ניצלנו את השיטה הלא ספורטיבית כדי לקחת  את האליפות.  אבל בכל זאת השיטה לא ספורטיבית וצריך לבטל אותה."
אבל במקום זה הפועל יוצאים פשוט צבועים. פתאום השיטה טובה אחרי שהיא עזרה להביא לכם אליפות?! קצת כבוד עצמי! באמת.
השב   •  142
אוהדומה26/05/2010 18:06
עם כל הכבוד- אותם מאמנים, שחקנים שכביכול נגד הקיזוז, הובלו להביע את התנגדותם.כי זו דעתם של הפרשנים. דווקא לטביב והראל היה האומץ לתמוך בשיטה,ומה הפלא בלומפילד היה מלא ,באדום לוהט בכל מחזורי הפליאוף,ובכדורגל מקצועני - כסף לצערנו הוא שם המשחק-תשאלו את שמעון גרשון.
השב   •  11
27
יחיאל26/05/2010 17:48
ב91 חיפה ניצחו אותנו בגמר אחרי הרחקה לא מוצדקת של גיא גת,
ולקחנו אליפות אחרי שבמשחק העונה מולנו פסלו לנו 2 שערים חוקיים!
חיפה - הכל חוזר אליכם עכשיו!
השב   •  42
26
לירן-שד אדום G.G.M.U26/05/2010 17:46
הבעלים לא אכפת להם הגינות ההשקעה לנצחונות שיימחקו בגלל השיטה העיקר שיווצר להם איזשהו סיכוי להישאר בליגה אבל שוכחים שבכל זאת יירדו קבוצות אז למה לא לקבוע את זה לפי הכדורגל! ! ! !
השב   •  00
25
ביז''ו ירוק26/05/2010 17:45
נוצר חלון הזדמנויות שלא יחזור, להתנתק מההתאחדות המיושנת והסחטנית הזו, ולהקים מנהלת ליגה. חיפה ביתר ומכבי תא בטח יסכימו. יחד איתם כל קבוצות מרכז הטבלה יהוו רוב, ולשאר פשוט לא תהיה ברירה להצטרף.
למי שלא מבין מה הפרשנות של זה, זה אומר שכל הכסף מהחסויות והזכויות - לקבוצות. מפרסומות, מטוטו ומווינר - לקבוצות. כל ההחלטות מתקבלות באופן ד מ ו ק ר ט י.
ושההתאחדות תנהל את הנבחרת. גם ככה הרמה שלה מתאימה לה.
השב   •  21
24
בית"ר אהבת חיי26/05/2010 17:44
אליפות עם כוכבית: סיפורה של הפועל ת"א ולוזון בדרכם לאליפות הגנובה.
השב   •  132
23
נתניה26/05/2010 17:40
השב   •  83
אביעד26/05/2010 17:46
אל תדאג, הקהל יבוא בדיוק בהתאם להשקעה של קבוצותיהם, ככה זה תמיד עבד וככה זה ימשיך לעבוד
השב   •  91
דם צהוב-בת-ים26/05/2010 20:34
אתה עושה צחוק ..אין לכם קהל.אתם לא מביאים יותר מ 2000 צופים בבית.
השב   •  10
22
מלאיו26/05/2010 17:40
הפועל ירושלים שירדה אל ליגה א'' . זה הטפוס שקבע שימשיכו במדיניות הקזוז והקפוח.
גם כן , התאחדות לכדורגל.
השב   •  60
21
רון אמסלם26/05/2010 17:38
רק כך הם ילמדו לכבד אותנו
השב   •  30
20
אורן26/05/2010 17:37
השב   •  29
.26/05/2010 17:56
הקיזוז לא הצליח בכלל.המטרה הייתה ליצור מתח בין כול הקבוצות בליגה ולא רק בין מכבי חיפה והפועל ת"א האליפות הייתה צריכה להיות גם בין ביתר ומכבי
אבל כול העונה רק הפועל וחיפה היה במאבק וככה זה נשאר בקיזוז רק הפעם ידה של הפועל על העליונה.אז בעצם המשיכו את המאבק על האליפות עם עוד חמישה משחקים וקיזזו לקבוצות בחצי את הנקודות מה שגרם לשיוון נקודות בין הקבוצות.השיטה לא הצליחה חיים שלי.הבנת ?
השב   •  31
19
אלי26/05/2010 17:36
השב   •  33
18
אביעד26/05/2010 17:34
אז ככה כתב יקר. הסיבה שהמאמנים והשחקנים נגד השיטה היא שהם, בדיוק כמו אחרוני האוהדים, מושפעים מהתקשורת ולא עושים את המחשבה מה טוב לכדורגל, אלא רק מה טוב להם אישית (או שפשוט מצטרפים לעדר).

בעלי הקבוצות לעומתם, הינם אנשי עסקים, רובים משכילים, רובם חכמים, רובם שמים את האינטרסים הצרים שלהם בצד ורואים את טובת הכלל, במיוחד שהכלל, כולל את עתידן הכלכלי של קבוצותיהם.

ולגבי הסיפא שלך. מצב הליגה הספרדית לא טוב, אבל שם, בניגוד לכאן, כמעט בכל עונה יש מאבק על האליפות, אם בין שתי הגדולות, ואם יותר, ככה שמתח לא חסר להם, והאמת שגם רייטניג לא, כל ליגה צריכה לפעול לפי מה שמתאים לה, לנו מתאים הקיזוז, להם כנראה יותר תתאים חלוקה יותר שיוויונית של כספי הטלוויזיה (כמו שיש אצלנו למשל).
השב   •  56
ירוק מרכז26/05/2010 17:57
אתה בטוח שכל בעלי הקבוצות אינטיליגנטים,משכילים וכו?
השב   •  31
17
איליה26/05/2010 17:31
ולכל האוהדים שכולם ישירו כל משחק
מי שלא קופץ לוזון מי שלא קופץ לוזון
מי שלא קופץ לוזון מי שלא קופץ לוזון
השב   •  102
shbaron26/05/2010 17:47
עוד לפני השיטה האדיוטית אנחנו שרים את זה ונמשיך לשיר עד שיעלם מהכדורגל לחלוטין
השב   •  30
16
26/05/2010 17:31
השב   •  61
15
חיים26/05/2010 17:31
וזו הסיבה שרב הבעלים בעד והמאמנים נגד.
השב   •  10
14
גיא26/05/2010 17:30
השב   •  20
13
ניר א26/05/2010 17:30
השיטה מעולה
 מכניסה מתח ועינין בליגה של 16 קבוצות מקרית שמונה עד באר שבע .
אחרת הליגה  הייתה נגמרת בינואר
כאן יש מתח עד הסוף ץ
וגם נותנת לגיטימצייה לקבוצות קטנות .
 הליגה לא שייכת לינקלה שחר ולא למכביתא .
הכדורגל הוא משחק של ההמונים וטוב עשה לוזון שהצליח בשנת 2010 להחזיר את הרייטינג לכדורגל.
היום יש הרבה אפשרויות ולא כמו פעם בשנות ה 70 שהכדורגל היה  הבידור העיקרי .
אבי לוזון שאפו ענק .
השב   •  213
מאור26/05/2010 18:02
רייטינג זה מעניין את אנשי הטלוויזיה לא את אוהדי הספורט בישראל !
השב   •  30
הראל26/05/2010 18:40
השב   •  30
12
אלון נחום26/05/2010 17:28
צריך שחקנים כמו יוסף אבו לבן בליגת העל
השב   •  13
11
26/05/2010 17:28
מי שחושב שחתול עושה מיאו שילחץ כחול ומי שחושב שחתול עושה קוקירוקו דילחץ אדום
השב   •  87
10
26/05/2010 17:27
השב   •  41
9
מויש26/05/2010 17:26
שכחתם את שוד הדאבל? הא כתבי החצר של מכבי חיפה?
השב   •  53
אדום עולה26/05/2010 18:16
זה שאלה רצינית שמעתי על זה אבל אף פעם לא קיבלתי הסבר אפשר לדעת מה קרה אז באותו שנה עם הדאבל של חיפה?
השב   •  00
ירוק26/05/2010 19:44
השב   •  00
8
דן שפירא26/05/2010 17:26
קומבינה של טביב והראל עם לוזון
שלא יחקור את נושא הבעלות של
הפועל ואת ההעברות הלא כשרות
של שחקני כפס  להפועל  בקיצור
מין עסקת חבילה  ככה מתנהל החרארגל בישראל שנת 2010
השב   •  95
7
26/05/2010 17:26
השב   •  41
6
אלי26/05/2010 17:23
השב   •  65
5
מאור26/05/2010 17:23
לא משנה כמה תארים היא תיקח. קבוצה גדולה הייתה מתמודדת לבד כדי לזכות בתארים, אבל הפועל היא לא קבוצה גדולה מבחינת מנטליות ולכן היא עושה הכל, גם אם זה לא ספורטיבי, כדי להחליש את היריבות שלה ולגנוב להם את התארים המגיעים להם, כפי שעשתה בעונה שחלפה לחיפה.
השב   •  4114
אדום בדם26/05/2010 17:29

השב   •  21
אוהד26/05/2010 17:31
השב   •  44
אביאל26/05/2010 17:35
מה אתה רוצה שהפועל תעשה?
הפועל המציאה את הקיזוז? היה קיזוז, הוא לא נועד מראש כדי לעזור להפועל כי לא ידעו למי הוא יעזור. הפועל לא המציאה את הקיזוז ולא עשתה אותו כדי "לגנוב" ממכבי חיפה את האליפות.
שכל אף פעם לא היה הצד החזק שלכם.

בינתיים, תאכלו את הלב. יש דאבל
השב   •  32
אביאל26/05/2010 17:47
שמנהל מחלקת הכדורסל שלה לשעבר היה משחד שופטים
השב   •  11
יוסי26/05/2010 17:55
הפועל תמיד תהיה אנדרדוג ותעשה כל קומבינה אפשרית כדי להתקדם. אליפות עם כוכבית.אות קלון
השב   •  34
אדום עולה26/05/2010 18:15
כי עם כן גם הקבוצה הלא תמימה שלך הרסה את הכדורסל הישראלי בזכות שמעון מזרחי הוא זה שהפנה את השופטים לטובתו גרם להוצאת חוקים נגד קבוצות אחרות בקיצור גרם שרק קבוצה אחת תיהיה בישראל בכדורסל.
השב   •  10
4
מישהו26/05/2010 17:22
אם זו הליגה השישית בטיבה באירופה למה בכלל צריך את השיטה ההזויה הזו?
השב   •  150
שער 1126/05/2010 17:32
אנגליה,ספרד,איטליה,גרמניה, הולנד,צרפת,פורטוגל,טורקיה, יוון,בלגיה,ישראל
השב   •  21
איתי מהרצליה, תל-אביב26/05/2010 17:46
גרמניה מזמן עוברת את איטליה בקהל ענין ורווחיות כמובן, אוטוטו גם שולחים קבוצה נוספת לאירופה ע"ח איטליה, והליגה השישית באירופה (רשמית, מבחינת כספים וקהל) היא. הליגה השניה באנגליה
השב   •  30
ניר הירוק מלידה26/05/2010 20:39
כי בלגיה זה לא ליגה ואף אחד לא מכיר אותה
השב   •  00
3
sd26/05/2010 17:22

השב   •  173
ירוק בדם26/05/2010 17:31
השב   •  81
אוהד26/05/2010 17:32
באמת?
השב   •  47
ירוק26/05/2010 19:43
השב   •  30
2
ירוק בדם26/05/2010 17:21
אבל בתכלס לא הגיע לנו אליפות משום שהפסדנו בשני המשחקים הכי גורליים (הפועל ת"א ובני יהודה), ואפשר להבין למה אני קורא למשחק מול בני יהודה הפסד. יש את שנה הבאה, אפשר לכפר על השנה הגרועה הזאת.
השב   •  1019
רק בחיפה יש מכבי26/05/2010 17:33
מצידי שהיינו מפסידים בסוף הליגה 10 משחקים, אם יש לנו יותר נקודות מלקבוצה במקום 2, אנחנו צריכים להיות אלופים.

ללוזון, עד 120 בקיזוז.
השב   •  102
1
ישדאבל26/05/2010 17:21
בעד קיזוז-כחול
נגד-אדום
השב   •  24219
בית"ר אהבת חיי26/05/2010 17:49
אוהד הבועל..
השב   •  253
אדום26/05/2010 19:00
תחשבו על סיטואציה. הפועל תל אביב מנוהלת על ידי סמי עופר. הבחור מוציא מיליונים ומביא שחקנים בלי הכרה. לראשי מכבי תל אביב ומכבי חיפה יש אפשרות להחליש את האוליגרך. הם יצביעו נגד? תהיו אמיתיים. כל אחד מכם בתור מנהל של קבוצה שחשוב לו ממנה היה רוצה לפגוע במכבי תל אביב בייחוד שניתנת לו אפשרות לעשות את זה בדרך חוקית כביכול. הבעיה האמיתית היא לא שהפועל הצביעה בעד היא שהקבוצות הקטנות שהן הרוב המוחלט בהתאחדות היו בעד. לסיכום מכבי תפסיקו להיות יפי נפש לפני גולדהאר לא הייתם כל כך נגד הקיזוז נכון? היחידה שיוצאת פה נקייה היא ביטר שהתנגדה לפני ומתנגדת עכשיו למרות שהקיזוז לא יפגע בה.
השב   •  22
.26/05/2010 20:12
השיטה הזאת באמת לא פיירית, אבל אין מה לעשות, אם זה הוחלט צריך לקבל את זה.
להגיד שהאליפות "גנובה" זה שטויות, כי זה באותה מידה יכל לפגוע בהפועל.
אז אוהדי חיפה, די לדבר שטויות, איבדתם את האליפות כשהפסדתם להפועל במשחק העונה.

השב   •  20
צפוני מהכרמל ירוק עולה26/05/2010 22:00
אני נגד השיטה לא פייר פשוט
השב   •  00
ירוק26/05/2010 23:02
תחליט את מי אתה אוהד.. הסמל שלך זה ביתר ירושליים.. ולמטה אתה כותב צפוני מהכרמל ירוק עולה? איך זה מתקשר ח ח ח? ובקשר לקיזוז אני נגד! וכל שפוי יגיד ככה
השב   •  00
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */