יום שישי, 19.04.2024 שעה 18:30

פילדלפיה הדהימה את דטרויט ועלתה ל-0:1

הפיסטונס השאננים נכנעו 90:86. בוסטון טיילה מול אטלנטה. הלייקרס גברו 114:128 על דנבר, 36 נק' לגאסול. אורלנדו ניצחה 100:114 את טורונטו

|
טיישון פרינס מנסה לעצור את איגודאלה, ללא הצלחה (רויטרס)
טיישון פרינס מנסה לעצור את איגודאלה, ללא הצלחה (רויטרס)
דטרויט פיסטונס הגיעה קצת שאננה למשחק הפלייאוף הראשון שלה הלילה (בין ראשון לשני), ופילדלפיה ניצלה זאת כדי להדהים אותה עם 86:90 ולעלות ל-0:1 בסדרה.

אנדרה מילר קלע 20 נקודות ו-ווילי גרין הוסיף 17 (שיא קריירה בפלייאוף) ועזרו לסיקסרס לנצח.

הפיסטונס נראו מחוייכים מדי לפני ובמהלך המשחק, כאילו מדובר במשחק טרום עונה, ושילמו על כך. 24 נקודות של ראשיד וואלאס לא עזרו.

הפיסטונס שסיימו במקום השני במזרח עוד הוליכו ב-15 הפרש במהלך הרבע השלישי, אבל פילדלפיה לא נכנעה. וואלאס לקח על עצמו את האחריות להפסד לאחר שהחטיא זריקה שיכלה לקבוע שיוויון 88:88. איגודאלה קלע לאחר מכן 2 זריקות עונשין וסגר את הסיפור.

איגודאלה סיים עם שיא קריירה בפלייאוף, 16 נקודות. בצד המפסיד, צ'ונסי בילאפס סיים עם 14 נקודות וריצ'רארד המילטון עם 13.

בוסטון לא התקשתה מול אטלנטה
ריי אלן קלע 18 נקודות וקווין גארנט 16 והוליכו את בוסטון סלטיקס לניצחון 81:104 במשחק הראשון בפלייאוף מול אטלנטה הוקס.

מאמצע הרבע השלישי ההפרש בו הוליכו הסלטיקס נע בין 12 ל-27. בשורות ההוקס בלט אל הורפורד עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'ו ג'ונסון הוסיף 19 נקודות.



בצד המנצח, פול פירס קלע 16 נקודות וראג'ון רונדו הוסיף 15. גארנט ואלן היו חדים ומרוכזים והראו כי הגיעו מוכנים לתחילת הפלייאוף.

הלייקרס וגאסול ניצחו את דנבר
כבר במשחק הראשון של פלייאוף 2008 גילו בלייקרס שיש להם על מי להסתמך כשקובי בראיינט לא בכושר, וזה הרבה.

פאו גאסול נתן משחק עם ענק עם 36 נקודות, 16 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בניצחון 114:128 על דנבר, שנתן לקבוצתו יתרון 0:1 בסדרה והשיג את ניצחונו הראשון בפלייאוף.

הספרדי חיפה על שלושה רבעים חלשים בסטנדרטים של בראיינט, לפני שמי שעתיד להיות ה-MVP נכנס לעניינים ברבע האחרון עם 18 נקודות ברביעי בלבד.

הנאגטס הצליחו להדוף פתיחה טובה של הלייקרס, שעלו ל-11:21 ברבע הראשון, עם ריצה משלה שהעלתה אותם ל-33:41, הרבה בזכות שחקני הספסל, לינס קלייזה וג'יי.אר סמית'.



הרבע השלישי היה זה שקבע את תוצאת המשחק, כשהלייקרס, שהיו רוב הזמן ללא בראיינט, נהנו ממשחק טוב של אודום וגאסול בדרך ל-22:39 ברבע.

עד הסיום שמרו הביתיים על היתרון שלהם והשיגו ניצחון, כשגם בראיינט משתתף בחגיגה עם כמה קליעות ניתור אופייניות.

עוד קלעו ללייקרס: בראיינט 32 נק', לאמאר אודום 17 נק' ו-14 ריב', לוק וולטון 16 נק'.

קלעו לנאגטס: כרמלו אנתוני 30 נק' ו-12 ריב', אלן אייברסון 30 נק' ו-7 אס', לינאס קלייזה 23 נק', ג'יי.אר. סמית' 15 נק'.

הנאגטס פתחו עם: אנתוני קארטר, אלן אייברסון, כרמלו אנתוני, קניון מרטין ומרכוס קמבי. הלייקרס התחילו עם: דרק פישר, קובי ברייאנט, לאמאר אודום, ולדימיר רדמנוביץ' ופאו גאסול.

רבע ראשון - 22:26 ללייקרס
הלייקרס פתחו טוב ואחרי ועלו ליתרון 6:11 עם דאנק אדיר של פאו גאסול. אייברסון נכנס טוב למשחק ועם 3 נקודות השיב מלחמה עד 11:9, אבל מהר מאוד הלייקרס התעשתו ועלו ל-9:15.

ההפרש המשיך לתפוח ככל שהרבע התקדם כשהאלמנט המפתיע במשחק של ג'קסון היה לוק וולטון, שקיבל את רוב הכדורים וגם סיפק נקודות ואסיסטים בדרך ל-11:21.

לקראת תום הרבע ההתקפה של הלייקרס נעצרה. החטאות של פארמר ואודום עזרו לנאגטס לחזור לצמק מעט וסל של כרמלו אנתוני עשה 26:22 ללייקרס בסיום הרבע.

מחצית - 56:58 ללייקרס
הקאמבק של דנבר נמשך וההפרש ירד עד לנקודה בלבד - 25:26, אבל סל של וויאצ'יץ' ונקודות מהעונשין של טוריאף שמרו על ההפרש של הלייקרס.

דנבר המשיכה לנגוס ביתרון של הלייקרס ולינאס קלייזה הליטאי נתן יתרון ראשון לנאגטס במשחק עם שלשה. שלשה נוספת שלו עשתה 30:34 לאורחים.

במשך דקות ארוכות ברבע השני היתה רק קבוצה אחת על המגרש - דנבר. ג'יי.אר סמית' חדר בלי בעיה בתוך ההגנה של הלייקרס והעלה את קבוצתו ליתרון שיא - 33:41.

בראיינט ראה שהמצב לא משהו והחל לקחת את העניינים לידיים, הלייקרס צימקו לנקודה בלבד - 49:48. גאסול עלה מהספסל והמשיך את הריצה של הלייקרס עד 50:54 ובסיום המחצית 56:58 לקבוצה הביתית.

רבע שלישי - 78:97 ללייקרס
המארחים פתחו את הרבע בריצת 2:9 שהקפיצה את יתרון ל-58:67 עד שאנתוני קארטר עשה סוף לריצה של הלייקרס ושמר את קבוצתו בטווח פגיעה.

בתחילת הרבע נראה היה שדנבר לא יצאה מחדרי ההלבשה ופאו גאסול, שהמשיך לתת משחק ענק ניצל זאת על מנת להוביל את הלייקרס עד ל-60:73 עד שהגיע פסק הזמן הבלתי נמנע של ג'ורג' קארל.

מאותו רגע נע היתרון של הלייקרס סביב ה-10-14 נקודות במשך דקות ארוכות, כשדנבר לא מצליחה לייצר ריצה משמעותית. למנוחה בין הרבעים ירדו הלייקרס ביתרון 78:97 עם שלשה בשנייה האחרונה של ג'ורדן פארמר.

רבע רביעי
הנאגטס החליטו לא לוותר וריצת 2:8 בתחילת הרבע עזרה להם להקטין את ההפרש ל-99:86. ההפרש המשיך להתקזז ככל שהרבע נמשך וסמית' עשה 91:101. בראיינט מייד ענה בשלשה ששמרה את הפער של דו-ספרתי.



עבירה חמישית של בראיינט על אנתוני (7:03) אילצה את הכוכב לשוב לספסל, אחרי שסוף סוף הצליח להיכנס לקצב.

סל רדף סל ברבע האחרון, דבר שהתאים מאוד ללייקרס בדרך לשמירה על היתרון עד לדקות הסיום של המשחק. לאחר משחק חלש, יחסית לרמה שלו, נכנס בראיינט למשחק ברבע האחרון וקלע כמעט את כל הנקודות של הקבוצה המכריע.

לקראת הסיום הורחק אלן אייברסון לאחר שספג שתי עבירות טכניות ובעצם נתן את הניצחון ללייקרס.

משחק ענק לדווייט האוורד ב-100:114 של אורלנדו על טורונטו
25 נק' ו-22 ריבאונדים, זה היה ההספק של ה"סופרמן" דווייט הווארד במשחק הפתיחה של אורלנדו מג'יק מול טורונטו ראפטורס ואנתוני פארקר, שבלט בשורות האורחים עם 24 נק' ו-8 ריב'. הווארד חתם את ההתמודדות עם 0:10 ברבע האחרון, בקרב שלמן הפתיחה היה בשליטה של המג'יק.



אורלנדו הצליחה לעצור את כוכב הראפטורס כריס בוש, על 21 נק', נסטרוביץ' הוסיף 16 נק' ו-8 ריב', אך זה לא היה מספיק כדי להקשות על המדורגת 3 במזרח.

הרבע הראשון של המג'יק היה מדהים. 7 הזריקות הראשונות שלהם צללו פנימה, ו-9 מתוך 11 הזריקות מעבר לקשת נגמרו בנקודות. לאחר 12 דקות משחק, זה היה כבר 23:43 למארחים. טורונטו ניצחה בשני הרבעים הבאים, ב-7 וב-3 נק' הפרש, אבל עם מינוס 10 לפני הרבע האחרון, הם פשוט לא יכלו למג'יק.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */