יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:05
ארי שמאי

איך שמחתם בטוטו

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: מראות השמחה של קרויף והחברים מביכים. הפועל תוכל לתכנן באפריל את העונה הבאה בליגת העל, אבל נצטרך לבנות קבוצה חדשה

1.יאמר כבר בתחילה, היה זה החלש שבמשחקים מאז הגיע רפואה להפועל. ברשצקי, אולי בגלל משחק הליגה הראשון נגד אחותנו הקטנה, קבוצת נעוריו, היה רחוק מרמתו; גלבאן למרבה הצער היה מאוד קרוב אליה; ונכון שאם קצת יותר מזל וקצת פחות פשכצקי אולי היה רושם רפואה ניצחון חמישי רצוף, אבל גם הוא יודע שקצת מזל וקצת פשכצקי גם הובילו לשוויון המצחיק של שחר הירש. אבל זו בדיוק הליגה הזו, קצת מרגשת וקצת משעשעת, וגם מובילה אותנו למפגשים מופלאים מול קבוצה מיתולוגית עם אוהדים מיתולוגיים באצטדיון מיתולוגי, ועוד ביום שישי ב-15:00 קרוב לבית. אה, וזה נורא נחמד לשחק ביום שישי בשעה 15:00, אפשר להספיק לקידוש, למרות שרובנו לא עושים אותו.

2.ואף קובי רפואה בעצמו יהיה הראשון להודות שגם בארבעת המשחקים שניצחנו, למרות השיפור מהחודש שקדם, היינו רחוקים מלהבריק. אבל בליגה הזו, כשאף קבוצה אחרת לא ממש רוצה לעלות, ובהתחשב בחודש המזעזע שעוברת כפר סבא "האימתנית" מאז ניצחנו שם במקרה בגול עצמי, צריך לקרות משהו מיוחד על מנת שהניסנובים לא יצטרכו לתכנן את העונה הבאה בליגת העל המפחידה, כולל הדרבי מול סגנית האלופה, כבר בסביבות אפריל. בן פורת יוסף עלי עין, את זה חובה להגיד גם אם לא עושים קידוש.

3.אז אם כבר מפנטזים על העונה הבאה, צפויים לניסנובים כאבי ראש וכיס. כי גם הם יודעים שלמעט דגני, גוטליב, ברשצקי ואולי ינקו והירש, נצטרך שוב, אלא אם נחפוץ להפוך לנדנדה בין הליגה המפחידה לזו המרגשת, לבנות מחדש קבוצה חדשה. ואני יודע שיש אנשים שמפנטזים על האפשרות שקבוצת הסינים של כבירי תקבל את הזכויות על האצטדיון בבת ים, תרכוש את הקבוצה, ותעשה לגולדהאר מה שהוא עשה ליענקל'ה שחר. תמשיכו לפנטז חברים, דרישת התשלום של החברים האירופאים מאופ"א קרובה הרבה יותר מהנחת אבן הפינה של האצטדיון בבת ים.

מוטי ברשצקי. אחד היחידים שכדאי להשאיר (עמרי שטיין)מוטי ברשצקי. אחד היחידים שכדאי להשאיר (עמרי שטיין)

4.ובמלאת שנה להליך הפירוק, נבקש לומר משהו לידידינו הג'ינג'י וגולש הגלים עוה"ד שאול קוטלר. אנחנו סומכים עליך ואף מקווים שתדוג בחכתך דגים שמנים יותר מבכור צבאן, שבסך הכל גבה מהפועל הלוואה שנתן לה בטובו, ואף הצהיר מיידית כי במידה שיתבקש, יחזיר על פי דין כל סכום. כי גם אתה יודע קוטלר יקר, שצבאן (אחיו של אליל נעורינו פיני חוזז), הוא הראשון לתת והאחרון לקחת, ואת האש צריך לכוון לעבר כל מיני ספקולנטים שחפצו לעשות הון ממכירה עתידית של הפועל, וסתם נוכלים שעבורם שימשה הקבוצה מכבסה וצינור. חג חשמונאים שמח קוטלר.

5.ואי אפשר לסיים את הטור מבלי לברך את סגנית האלופה ואוהדיה החביבים על זכייתם אמש בגביע הטוטו, ולנוכח מראות השמחה המביכים של קרויף והחברים, נראה שמעכשיו אפשר גם לומר איך שמחתם בטוטו. חג חשמונאים שמח גם לכם אוהדי מכבי חביבים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים