יום שלישי, 16.04.2024 שעה 16:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

נעצרה בצפון: ב"ש הובסה 5:1 ע"י מכבי חיפה

ליגת העל לנוער, מחזור 8: האדומים קיוו להיצמד לצמרת, אך הושפלו במתחם האימונים בקצף, כאשר המארחת השלימה שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)

המחזור השמיני בליגת העל לנוער יצא היום (שבת) לדרך, כאשר במוקד מכבי חיפה גברה 1:5 על הפועל באר שבע במתחם האימונים בקצף. הירוקים שיחקו יותר טוב מיריבתם לאורך כל חלקי המשחק והצליחה לייצר מומנטום לאחר הניצחון בשבוע שעבר על מכבי ת”א. מנגד, האורחת, שהייתה במקום הרביעי ערב המשחק והייתה יכולה להתקרב לחבורה המובילה, ספגה מכה לא פשוטה והתרחקה מעט משאיפות הצמרת כשירדה למקום החמישי.

בנוסף, גם איגביני יעקובו היה ביציע ביחד עם אלון חרזי וחזה בדור הבא של קבוצתו לשעבר מנצחת את הפועל ב”ש. שחקן נוסף שהיה ביציעי המתחם היה הקשר הנבחן שהגיע בהמלצתו, מארבלוס אג’ויה.

מיהו הניגרי הטוב ביותר בתולדות ליגת העל?

המחצית הראשונה התחילה כולה בשליטה של הקבוצה הביתית, כאשר כבר לאחר שמונה דקות עלו הירוקים על לוח התוצאות. חמודי כנעאן השאיר בכדור עומק נפלא את גל קתבי, שנשאר לבד מול עמית קרן, לא התבלבל והעלה את קבוצתו ליתרון. המכבש הירוק נמשך, כאשר בדקה ה-16, שוב כנעאן וקתבי היו מעורבים בשער כאשר החליפו מסירות ביניהם ברחבה, החלוץ בעט כדור שנהדף על ידי קרן לרגליו של טימוטי מוזי, שהכפיל את היתרון. בדקה ה-31 חזר הצבע ללחיים של האדומים, כאשר לאחר ערבוביה ברחבת הצפוניים, הכדור הגיע לנועם דיעי, שלא התקשה להכניע מקרוב את רועי פוקס.

איגביני יעקובו ואלון חרזי (אחמד מוררה)איגביני יעקובו ואלון חרזי (אחמד מוררה)

המחצית השנייה בדיוק באותה צורה כמו הראשונה. כבר בדקה ה-47, שוב זה היה המצטיין במגרש, כנעאן, שנכנס לרחבה, סחט פנדל, אותם תרגם ים כהן לשער שלישי עבור הירוקים. בדקה ה-73 זה כבר הפך לתבוסה, כאשר שוב קתבי היה שם כדי לכבוש צמד ולנגוח את הרביעי של קבוצתו מול קרן חסר האונים. בדקה ה-89 זה כבר נהפך לתבוסה, כאשר שוב כהן היה שם, הפעם בבעיטה מרחוק ששינתה כיוון וחדרה לרשתו של קרן. בסיום המשחק חמישה שערים מהדהדים לשער של הפועל באר שבע האומללה.

מארבלוס אג'ויה (אחמד מוררה)מארבלוס אג'ויה (אחמד מוררה)

מרדכי: “רואים את השיפור שלנו”, עובדיה: “לצערי נשארנו בפגרה”

מאמן מכבי, איתי מרדכי, אמר לאחר המשחק: “רואים את השיפור שלנו, הן המקצועי והן הקבוצתי. התחלנו להבין יותר אחד את השני וזה נראה טוב. עדיין יש לנו על מה להשתפר ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. יצרנו הרבה מאוד מצבים ואהבתי לראות את זה, הכל עבד לפי תכנית המשחק”.

איתי מרדכי (אחמד מוררה)איתי מרדכי (אחמד מוררה)

הנבחן שהגיע בהמלצתו של יעקובו, אג'ויה: “ראיתי אותו רק באימון אחד, אבל אפשר לראות שיש לו טכניקה טובה ומהירות טובה. נמשיך לבחון אותו השבוע ואני מאחל לו הצלחה”.

“לצערי נשארנו בפגרה”, אמר איציק עובדיה, מאמן ב”ש. “לא נראינו מספיק טוב, קיבלנו גולים ילדותיים של חוסר ריכוז. לא הופענו למשחק, זו לא היכולת שאנחנו צריכים להראות. הייתה פה היום קריסת מערכות טוטאלית, שבראש ובראשונה מתחילה אצלי ואחר כך בשחקנים. בקבוצות נוער יש הרבה עליות וירידות ביכולת, נקווה לתקן בהמשך”.

איציק עובדיה (אחמד מוררה)איציק עובדיה (אחמד מוררה)

מחצית ראשונה

דקה 6: מצב ראשון לקבוצה האורחת. בני נתן הוביל התקפה מתפרצת עבור החבורה של איציק עובדיה, מסר כדור מעולה לאיתמר שבירו, האחרון שלח בעיטה חזקה מ-18 מטרים, אך היה לא מדויק והכדור הלך אל מחוץ למסגרת.

חמודי כנעאן עולה לכדור גובה עם שלמה קראדי (אחמד מוררה)חמודי כנעאן עולה לכדור גובה עם שלמה קראדי (אחמד מוררה)

דקה 8, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: שער ראשון בקצף. כדור עומק נפלא של כנעאן השאיר את קתבי לבדו מול שוער האורחת, עמית קרן, החלוץ לא התבלבל ובעט למשקוף ופנימה, יתרון ראשון לקבוצה הביתית.

דקה 16, מכבי חיפה עלתה ל-0:2: הירוקים מכפילים את היתרון. שוב כנעאן העביר כדור רוחב, הפעם לים כהן שהיה על סף הרחבה, האחרון ביצע מסירה כפולה נהדרת עם גל קתבי בתוך הרחבה, שלח בעיטה חזקה שנהדפה על ידי שוער האדומים ישר לרגליו של טימוטי, שלא התקשה לכבוש מול שער ריק.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)

דקה 24: מצב ראשון לאדומים מבאר שבע. ערבוביה ברחבה של הקבוצה הביתית כמעט והסתיימה בשער מצמק לטובת האורחים, אך הבעיטה של קינגס קנאגווה הלכה רק לרשת החיצונית.

דקה 31, הפועל ב”ש צימקה ל-2:1: האורחת חוזרת למשחק. קרן שהעלה לרחבה תומר יוספי שוב גרמה לבלאגן ברחבת הירוקים. הפעם, דיעי היה זה ששלח את רגלו לכדור והכניע מקרוב את רועי פוקס.

חמודי כנעאן מנסה לעקוף את נועם דיעי (אחמד מוררה)חמודי כנעאן מנסה לעקוף את נועם דיעי (אחמד מוררה)

דקה 45: מצב נוסף לקבוצה הביתית. ים כהן הכניס כדור פנטסטי לעבר הרחבה, מוזי המשיך בבעיטה מעולה אך שוב זה היה קרן שהצליח למנוע מהירוקים להגדיל את יתרונם.

מחצית שנייה

דקה 47, מכבי חיפה עלתה ל-1:3: החבורה של איתי מרדכי בדרך להבטיח את הניצחון. שוב זה היה כנעאן, שהיה אחראי על השער, כאשר הפעם הוא הצליח לסחוט פנדל מהגנת האורחת. כהן לא התקשה מול קרן, בעט חזק לפינה השמאלית ופנימה. משחק מעולה לכנעאן, שעד עכשיו מעורב בכל השערים.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים (אחמד מוררה)שחקני הפועל באר שבע חוגגים (אחמד מוררה)

דקה 58: כמעט ונכנס הרביעי. כדור חוץ ארוך של המגן השמאלי זיו מורגן הגיע עד לרחבה, כאשר קתבי המשיך בנגיחה למוזי, שנגח אף הוא לעבר השער, אך קר היה שם והציל בצורה נפלאה שער בטוח.

דקה 73, מכבי חיפה עלתה ל-1:4: מהלך נהדר נוסף של הירוקים שוב נגמר ברשת של עמית קרן. אסף סלע הגביה בצורה נהדרת מהאגף הימני, קתבי עלה ראשון לכדור ובנגיחה פנטסטית קבע צמד אישי עבורו. משחק נפלא למארחים.

גל קתבי נאבק עם שלו אביטן (אחמד מוררה)גל קתבי נאבק עם שלו אביטן (אחמד מוררה)

דקה 82: הירוקים כמעט והגדילו את יתרונם. פריצה מסחררת של כנעאן באגף הימני הסתיימה בכדור רוחב שטוח לדולב בורה שרשם החמצה ענקית, כאשר מעשרה מטרים בעט גבוה מעל השער והחוצה.

דקה 89, מכבי חיפה עלתה ל-1:5: עכשיו זו כבר תבוסה של הירוקים.שוב זה היה כהן, הפעם הוא בעט חזק ברגל שמאל מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשלו אביתן מהגנת האורחת, שינה לחלוטין את כיוונו, ונכנס פנימה. 

מכבי חיפה: רועי פוקס, ג’יג’י דרסיליה, מורגן זיו, אדם אבו ג’נב, מוחמד ג’אבר, אסף סלע, אלון דרעי (דולב בורה, 65), ים כהן, חמודי כנעאן (דניאל מור יוסף, 83), טימוטי מוזי (גיא דהן, 62), גל קתבי (גיל חדד, 75).

הפועל באר שבע: עמית קרן, ניר איצקוביץ’, פאדי אל אפיניש, נועם דיעי, עילי טרוסט (יצחק הוטה, 70), תומר יוספי (יגיל אוחנה, 62), קינגס קנאגווה (עומרי אביטן, 62), בני נתן (אדיר פיטוסי, 84), דניאל קראדי (איליי בן שטרית, 62), שלו אביתן, איתמר שבירו.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */