יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:46
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5626מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

בנתניה מתגאים: זו קבוצה שונה, עלינו מדרגה

היהלומים מאושרים לאחר ה-1:3 על ק"ש. סבע, קייטה, הויבך, צעירי וכחלון זכו למחמאות. נתניה תממש את האופציה על הגינאי. ברדה: "בית"ר? רק פנצ'ר"

|
שחקני נתניה מאושרים (שחר גרוס)
שחקני נתניה מאושרים (שחר גרוס)

מכבי נתניה שבה אמש (שבת) למסלול הניצחונות, כאשר ניצחה 1:3 את עירוני קריית שמונה בביתה, זאת במחזור השמיני של ליגת העל. לאחר התבוסה מול בית"ר ירושלים (4:1), היהלומים לא התרגשו וחזרו ללהוט אל מול הקהל הביתי, וניצחו בצורה משכנעת. זה לא היה קל בכלל, נוכח מפגן החמצות מול שערו של איתמר ניצן לאחר שער היתרון של אלחסן קייטה, כאשר ק"ש אף הענישה את נתניה עם שער שוויון במחצית השנייה, אבל דיא סבע היה שם כדי להוריד את הלחץ כעבור דקה עם שער יתרון שני, ומשם הדרך לניצחון נסללה והחלוץ הגינאי הוסיף עוד אחד כדי לחתום את תוצאת המשחק.

לאחר הניצחון החשוב מאין כמוהו, בנתניה חגגו על כר הדשא עם האוהדים. עם שריקת הסיום שי ברדה ניגש מיד לסבע ולקייטה, כובשי השערים, והודה להם, בעוד סלובודאן דראפיץ' קיבל חיבוק חם מ"ויני" הקמע של הקבוצה. השחקנים התיישבו מול אוהדי נתניה ושרו איתם. בלט בהיעדרו ערן לוי, שנבצר ממנו להגיע לאצטדיון בשל הכאבים העזים בגבו.

סילבס: "בנינו שלד חדש לגמרי"

אחרי החגיגות, השחקנים התפנו לאימון שחרור קל על אופני הכושר באצטדיון, כאשר מי שזכו למחמאות היו סבע, על ניהול משחק מופתי עם סרט הקפטן וכמובן על השער ששחרר הרבה לחץ והפגין את האופי החזק של הקבוצה, וגם המגנים שחזרו ל-11, בן צעירי ו-ויקי כחלון, זכו למחמאות על משחק טוב מאוד, בעוד האחרון אף רשם צמד בישולים. יחד איתם, גם קייטה כובש הצמד הנהדר וטים הויבך, שרשם הצלחה הירואית מקו השער והשלים משחק מעולה נוסף במרכז ההגנה. לגבי השניים האחרונים, שזכו לסטנדינג אוביישן מצד הקהל הצהוב-שחור, בקבוצה מתמוגגים מההשתלבות שלהם ומהעבודה שהם מביאים נקודות הלכה למעשה. 

בנוגע לקייטה, שמחזיק בחוזה עד סוף העונה, בנתניה צפויים להתחיל לעבוד על מימוש האופציה שלו לקראת הקיץ ואף לנסות ולהאריך את חוזהו לאור המאזן המצוין שלו: חמישה שערים בחמישה משחקים, ובממוצע שער בכל 71 דקות. "אתם יודעים כמה זמן חיכינו והתמהמהנו עם החתמת החלוץ", אמר עליו שי ברדה. "הוא עובד בצורה יוצאת מן הכלל, חבלי הקליטה שלו בכלל לא היו קיימים, הוא התחבר מהר מאוד. הוא חלוץ אדיר, מתאים בדיוק לשיטה שלנו".

קייטה. יעבדו קשה לשמור עליו (שחר גרוס)קייטה. יעבדו קשה לשמור עליו (שחר גרוס)

"זו מכבי נתניה שונה, זו עוד עליית מדרגה מבחינה מנטלית אצלנו", אמר שי ברדה בסיום המשחק. "דווקא בדקות הראשונות של החצי השני הגענו לכמה מצבים והחמצנו. זה היה מבחן מנטלי חשוב. אנחנו צריכים להיות בוגרים, יש משחקים שבהם אנחנו צריכים לקחת את הנקודות ולא לתת ליריבה שטחים”. 

"בשבוע שעבר זה קרה מול בית"ר ירושלים, וגם היום זה קרה, אבל אנחנו נטפל בזה. שיחקנו מצוין נגד בית"ר, התוצאה הייתה פנצ'ר. המשחק היום היה צומת חשוב מאוד כי לקחנו נקודות ולא שקענו בתבוסה. הפסדנו לקבוצה מצוינת והמשכנו הלאה, עכשיו הלאה, לבני סכנין. זה הדבר הכי חשוב כרגע, ולהמשיך ליהנות. המיקום בטבלה כרגע הוא לא רלוונטי. אנחנו צריכים לייצר יציבות וברגע שנעשה את זה, נוכל לסמן מטרות מחדש".

שחקני נתניה בטירוף (שחר גרוס)שחקני נתניה בטירוף (שחר גרוס)

על היכולת המעולה של סבע: "לדיא יש מטרה אחת השנה מעבר להבקעת השערים. הוא היה חייב לשפר את משחק ההגנה שלו והוא עשה התקדמות מאוד משמעותית בעניין הזה. אני מאוד שמח שהוא נדבק לקשר האחורי ועשה פעולות הגנתיות טובות. דיא שחקן מצוין. אם אנחנו נצליח לשפר את הדבר הזה אצלו, אנחנו מקווים שהוא יוביל את נתניה למקומות טובים".

"היינו משחקים שלא הצלחנו לשמור על יתרון, אבל הפעם חזרנו להוביל, אולי זה משהו מנטלי אבל עברנו את זה", הצהיר אביב אברהם בסיום. "אנחנו קבוצה טובה, גם אם אנחנו יורדים לפיגור אנחנו לא מורידים את הראש, יש לנו שחקנים שיכולים להכריע כמו ערן לוי, שהיה חסר מאוד, דיא וקייטה. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי רחוק. לא בשביל הקלישאות, אנחנו באמת מסתכלים הלאה ממשחק למשחק. לא מדברים יותר מדי ולא מסתכלים רחוק. יש לנו חדר הלבשה טוב, אנחנו חברים טובים. מגיעים כל יום לאימון מאושרים ושמחים".

בתוך כך, בקבוצה ציינו גם לאחר המשחק העובדה כי מאות אוהדים נתקעו בקופות האצטדיון ולא נכנסו למשחק, זאת כתוצאה מתקלת תוכנה במערכת הדפסת הכרטיסים של "לאן". בנתניה העריכו כי לפחות בסך הכל כאלף אוהדים אוהדים נכנסו לבסוף למשחק ללא כרטיס, כאשר בחברת הכרטיסים הבטיחו כי יפצו את המועדון על אובדן ההכנסות.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */