יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-29 26מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

"בינתיים הכישרון האישי מציל אותנו ואת ג'ורדי"

במכבי ת"א לא מרוצים מהקלות בה משחקים נגדם אחרי ה-2:3 בנתניה: "הכדורגל לא טוב. משחק ההגנה רע מאוד". תסכול מהפציעות. נשלל חשש לקרע אצל גולסה

|
וידאר קיארטנסון חוגג (אחמד מוררה)
וידאר קיארטנסון חוגג (אחמד מוררה)

מכבי תל אביב יצאה לחופשת ראש השנה שלה עם 2:3 על מכבי נתניה במשחק כדורגל גדול אך עם הרבה מאוד דאגות וכאבי ראש לקראת המשך העונה. אם לא הספיקו הפציעות שקדמו להתמודדות במחזור הרביעי בליגת העל, הצטרף לכך דור מיכה שעלול למצוא עצמו כחודשיים ומעלה מחוץ למגרשים עם קרע בשריר הארבע ראשי אותו ספג תוך כדי החימום למשחק. 

מיכה מצטרף לרשימת פצועים ארוכה הכוללת בתוכה את אלי דסה שלא משחק כבר יותר מחודשיים ועדיין לא יכול לחזור גם בחודש הקרוב וגם את אייל גולסה, שמאז משחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה מתקשה להחלים מהפגיעה בברכו. גולסה ממשיך במנוחה ובאימונים קךים. לא אובחנו ממצאים מיוחדים בצילום MRI שנערך בברכו. הוא צפוי לעבור צילום נוסף בעוד כמה שבועות אם הכאבים לא יעלמו. במכבי טענו כי נשלל חשש לקרע.

״אנחנו לא אינטנסיביים מספיק״

איתן טיבי משחק עם מסיכה על פניו, שרן ייני עם פגיעה בזרת ברגלו וגם טל בן חיים הבלם לא בקו הבריאות ואמש עוד ספג מכה בראשו ואף לא זכר בסיום את אשר קרה. הוא צפוי לקבל מנוחה של כמה ימים כדי להתאושש מהפגיעה.

“אנחנו כבר חודשיים לא משחקים בהרכב הכי חזק שלנו וגם הרוטציה לא פשוטה כשאתה מוציא מתוכה שחקנים משמעותיים כמו דסה וגולסה. עכשיו בלי מיכה זה יהיה הרבה יותר קשה”, אמר בתסכול אחד משחקני הקבוצה לאחר המשחק. אלא שלצערה של מכבי ת”א, לא רק הפציעות מפריעות, גם סגנון המשחק של ג’ורדי קרויף עד כה לא מרגיע את אנשי המועדון שלא ממש מבינים מדוע מה שקורה באימונים לא מתורגם לכר הדשא. 

קרויף לא התחזק בקשר אחורי אמיתי ובנה את הקבוצה שלו סביב מספר מערכים דינמיים שהוא יכול לשנות תוך כדי תנועה ומשחקים, גם כדי לחפות על היעדר בעל בית באמצע המגרש. התוצאה – קל לשחק נגד הצהובים של קרויף כאשר הם אלה אשר מנסים ליזום ויתרה מכך, הם מתקשים בעצמם לייצר מצבי הבקעה ברמה גבוהה. אומנם אמש עומר אצילי וניק בלקמן התחרו ביניהם על תואר השער היפה ביותר, אולי של העונה כולה, אך לא היה מדובר בתוצאה של שטף של משחק או גלי התקפות שתמו בבעיטות מרחוק בדרך לרשת. גם השער של וידאר קיארטנסון הגיע לאחר מבצע אישי אדיר של החלוץ האיסלנדי, שבא בעקבות טעות בהגנת נתניה שאיבדה ברשלנות היישר לרגליו.

וידאר קיארטנסון חוגג (אחמד מוררה)וידאר קיארטנסון חוגג (אחמד מוררה)

במכבי ת”א אמרו בביקרות: “במשחקים באירופה התרכזנו בעיקר בלשמור על רשת נקייה ואחר כך עשינו מה שצריך כדי להשיג את השער שצריך. בליגה בינתיים אנחנו מתקשים מאוד לפתח את המשחק ההתקפי המצופה מאיתנו וצריך להגיד את האמת, הכדורגל שלנו עוד לא טוב. אולי חוץ ממכבי פתח תקווה בגביע הטוטו, לא היה משחק אחד שבאמת שיחקנו בו טוב. עד כה הכישרון האישי של השחקנים פה הוא זה שמציל אותנו וגם את ג’ורדי, כי ההרכבים שלו לא התאימו בחלק מהמשחקים לחומר השחקנים שלו או ליריבה וזה היה יכול לעלות ביוקר כמו נגד בית”ר. גם אתמול משחק ההגנה היה רע מאוד ואין שום שיפור בעניין הזה, קל מדי לשחק נגדנו, קל להגיע למצבים”. 

לאחר המשחק, היו אלה אצילי שרשם שער אדיר ומשחק מצוין שלו וגם ניק בלקמן, שהיה חתום על שער מרהיב לא פחות, שניסו לסכם את מה שקרה ולהסביר את המשחק אשר התפתח בנתניה. בלקמן אמר: “היה חשוב מאוד לנצח, כן, זה היה שער יפה ולא פשוט, אך מבחינתי היה חשוב שניצחנו. הראינו גישה טובה מהדקה הראשונה, היכולת קיימת פה אצל השחקנים והגישה היא מה שחשוב יותר מהכל. אני תמיד מאמין בעצמי ונותן 100 אחוז מעצמי וזה מה שהכי חשוב. אני מסתכל כעת קדימה לעבר השנה החדשה, אני רוצה רק להתמקד בעתיד ולהתקדם כקבוצה”.

כחלון מקדים את בלקמן (רדאד ג'בארה)כחלון מקדים את בלקמן (רדאד ג'בארה)

אצילי הקדיש את השער שלו לאחיו שהתחתן והוסיף על המשחק: “לא ניצחנו בגלל מזל, מחצית ראשונה היינו פחות טובים, מחצית שנייה כבר השתפרנו ועשינו את מה שצריך. יש לנו משחק קשה בשבוע הבא ואני מקווה שגם אותו ננצח. אני לא יודע אם בכל משחק אנחנו לא טובים במחצית הראשונה, אבל כן שמנו לב על זה ונשים דגש. מבטיח שבמשחק הבא נראה הרבה יותר טוב במחצית הראשונה. אין לי הסבר ללמה זה קורה. זה לא שאנחנו אומרים בחדר הלבשה ‘בואו נעלה מנומנמים’ ל-45 הדקות הראשונות. מכבי נתניה שיחקה כדורגל ובאה לשחק ומגיע לה כל הכבוד, לנו היה חשוב לצאת עם שלוש נקודות וזה מה שחשוב. לא ראיתי בדיוק מה קרה לדור מיכה, הוא שחקן מצויין והוא ייחסר לנו במשחקים הקרובים. מקווה שיחזור מהר”. 

בנושא אחר. היועץ המקצועי לצוות האימון, סטיב מקלארן, הוא המועמד המוביל להחליף את הארי רדנאפ בברמינגהאם, כך נטען בדיווחים באנגליה. כפי שפורסם ב-ONE בזמנו, מקלארן יכול לעזוב את הצהובים בכל חודש שכן הוא חתום על חוזה מתגלגל, כך שאם ירצה לממש את ההצעה שיש לו מאנגליה, קרויף ייאלץ לחפש איש מקצוע חדש אשר ילווה אותו.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */