יום חמישי, 18.04.2024 שעה 06:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מצאה רכש: דן מורי סיכם לשנתיים בבני יהודה

אחרי ה-0:2 על מכבי חיפה במחזור הפתיחה, אבוקסיס יצרף את הבלם ששוחרר מבית"ר. אברמוב ייפגש עם האוהדים: "בואו נפתח דף חדש, המחאה העציבה אותי"

|
דן מורי. שוב כתום (אחמד מוררה)
דן מורי. שוב כתום (אחמד מוררה)

ביום שאחרי הניצחון 0:2 של בני יהודה על מכבי חיפה, כנראה שהתיאבון של הכתומים נפתתח והמועדון הודיע על הצטרפותו של הבלם דן מורי, ששוחרר רשמית קודם לכן מבית”ר ירושלים. אחרי זמן ממושך בו יוסי אבוקסיס לא הצליח למצוא שחקן שיתאים לו לסגל, מורי, בן ה-28, יחזור לקדנציה שלישית בשכונת התקווה.

מי שהלך במסדרונות אצטדיון המושבה כמה דקות לאחר סיום המשחק בין הכתומים למכבי חיפה, לא יכול היה שלא לשמוע את חגיגות הניצחון מתוך חדר ההלבשה הכתום. שחקניו של יוסי אבוקסיס שרו בקולי קולות ומי שעמד בראש החגיגה היה מתן חוזז, כובש הצמד ב-0:2 של המארחים, שהורם על הכתפיים בזמן ששמו נצעק בחלל החדר.

בדיוק כמו לפני שנתיים, בני יהודה פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון חלק על הירוקים והמשיכה את המומנטום החיובי מהמשחקים באירופה. בזמן שהשחקנים חגגו, היה מי שדווקא צינן את ההתלהבות. בחדר ההלבשה ניגש אבוקסיס, מי שכבר מכונה בשכונה כ"קוסם" ואמר לחניכיו: "תהיו צנועים ושקטים, זו רק ההתחלה".

מי שברה את שיאי ההעברות בישראל?

מה שאולי העיב על החגיגה בכתום אתמול הייתה מחאת האוהדים. כפי שהבטיח ארגון האוהדים של הכתומים לא עודד את הקבוצה במהלך המשחק ואף שר נגד ההנהלה. בשל כך, הבעלים ברק אברמוב יצא במסר לאוהדים.

״שלום לכל האוהדים הכתומים.

נתחיל מהסוף - כאב לי והעציב אותי לראות את המחאה שלכם אתמול. אני, כבעלים, ואנחנו, כמועדון, מבינים את החשיבות של הקהל האדיר שלנו. כמובן שאנחנו רוצים וצריכים אתכם איתנו, ואת ההוכחה הטובה ביותר לכך קיבלנו רק לפני שלושה חודשים, בגמר הגביע. בתקופה האחרונה נוצרו פערים מסוימים בין המועדון והקהל, לא מעט מהדברים שגרמו לכך נבעו משמועות שהן ברובן שקריות ובחלקן, במקרה הטוב, חצאי אמת. 

“הצוות הניהולי והמקצועי עובד מסביב לשעון בשביל לשפר כל פרט קטן במערכת הזו שנקראת בני יהודה. 10 משחקים רשמיים כבר מאחורינו ואני בטוח שכולכם מרגישים את השינוי. אנחנו בונים קבוצה לוחמת, שכל שחקן בה נותן את כל מה שיש לו וקצת יותר; אבל בלעדיכם כל זה לא שווה כלום. באמת. 

שחקני בני יהודה חוגגים עם זובאס (נעם מורנו)שחקני בני יהודה חוגגים עם זובאס (נעם מורנו)

“אני סמוך ובטוח שבימים הקרובים ניפגש עם ראשי ארגון האוהדים במטרה לשמוע שוב את אשר על ליבם. כמובן שגם נשמיע להם את האמת שלנו, כפי שהיא, ממקור ראשון ולא משמועות. אבל עוד לפני שתתקיים הפגישה עם ראשי ארגון האוהדים, חשוב לי להבהיר את עניין חלוקת היציעים והליך מכירת הכרטיסים למשחק אתמול מול מכבי חיפה. בעקבות הוראת המשטרה נעצרה המכירה המוקדמת, בשל החשש שאוהדי חיפה ירכשו כרטיסים ליציע שלנו. האופציה היחידה שעמדה בפנינו הייתה למכור כרטיסים רק לבעלי מנויים, כך שיוכלו לרכוש אותם עבור אוהדים שאינם מחזיקים במנוי. 

“לגבי חלוקת היציעים - כיומיים לפני המשחק פניתי באופן אישי לנציגי ארגון האוהדים ושאלתי אותם האם הם מעדיפים, באופן חד פעמי, שנעביר את האוהדים שלנו ליציע המערבי ונעניק את היציע המזרחי רק לאוהדי מכבי חיפה. נעניתי בשלילה ולכן המצב נשאר כפי שהיה. בכל מקרה, כפי שכבר אמרתי, בימים הקרובים נקיים פגישה עם ארגון האוהדים במטרה לפתוח דף חדש.  

שיהיה לכולנו יום כתום ועונה מוצלחת, ברק”.

"שוב הצלחנו להפתיע לא מעט אנשים", אמר שחקן במועדון, "לא הרבה נתנו לנו סיכוי מול מכבי חיפה. הוכחנו שוב שנהיה קבוצה שקשה לשחק נגדה. מכבי חיפה אמנם שלטה אבל לא הגיעה להזדמנויות. דווקא אנחנו יכולנו לנצח בתוצאה יותר גבוהה". במועדון ציינו לטובה פעם נוספת את אמיליוס זובאס, שעצר פנדל מכריע של גילי ורמוט בדקה ה-88. מי שעדיין מחכים בקבוצה שיחזור לכושר הוא נריוס ולאסקיס, שהחמיץ מצב קורץ במחצית הראשונה. "זה לא נריוס של עונה שעברה, הוא עדיין לא חד. נקווה שייכנס לכושר מהר, אחרת נהיה בבעיה", אמר גורם במועדון.

חבשי מקדים את מזרחי (נעם מורנו)חבשי מקדים את מזרחי (נעם מורנו)

"הכי חשוב שפתוח את העונה ברגל ימין", אמר אעיד חבשי, הבלם ששייך לירוקים ומושאל לקבוצה של ברק אברמוב: "גם אם זו הייתה קבוצה מליגה ג’ הייתי רוצה לנצח ולפתוח ברגל ימין. פתחנו טוב את העונה כבר במשחקים באירופה ואני מקווה שנמשיך ככה. יש לנו עוד שנה ארוכה, המשחק הבא מול הפועל אשקלון הוא סופר קשה״.

מבחינה אישית הוסיף הבלם: "גדלתי במכבי חיפה ואני מאחל להם בהצלחה בהמשך, כעת אני בבני יהודה ואתן הכל בשביל הקבוצה. הגעתי לכאן כדי לשחק, אני מתאמן חזק, צריך להוכיח את עצמי באימונים, בסוף מי שטוב ישחק. חשוב לי השנה לשחק, לעבוד קשה ורק ככה אתקדם מבחינה אישית״.

בנושא אחר, במועדון מאוד התאכזבו לגלות כי הבלם בן ה-20 פז בן ארי, לא זומן לסגל הנבחרת הצעירה של מרקו בלבול. בן ארי, שמציג יכולת טובה עד כה בפתיחת העונה, נחשב לבלם העתיד בעיני אנשי המועדון ועד כה היה חלק מסגל הנבחרת. "פז הוא שחקן מוכשר, שעובד קשה ובינתיים מציג יכולת טובה, לא מובן למה הוא נכלל. כנראה שיש מספר בעלי קבוצות שדוחפים את השחקנים שלהם לנבחרת".

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */