יום שבת, 20.04.2024 שעה 19:20

נבחרת ישראל נחתה במחנה האימונים בברלין

החבורה של אלישע לוי הגיעה לגרמניה, השחקנים חתמו שוב על הקוד האתי. נאתכו: "מי שלא רוצה שלא יהיה פה". בן חיים הבלם נטש אך יהיה כשיר לאימונים

|
יוסי בניון ומנור סולומון, היום באימון (אחמד מוררה)
יוסי בניון ומנור סולומון, היום באימון (אחמד מוררה)

נבחרת ישראל נחתה היום (שני) במחנה האימונים בברלין שבגרמניה שיימשך שלושה ימים, כל זאת לקראת צמד המשחקים מול מולדובה (ידידות ביום שלישי הבא) ומול אלבניה במסגרת מוקדמות המונדיאל ב-11.6.

בין השמות המעניינים שהגיעו לאימון לפני הטיסה ניתן למנות את הוותיקים, הבלם טל בן חיים והקשר יוסי בניון ממכבי תל אביב ואת מנור סולומון ממכבי פתח תקווה, שטרם מלאו לו 18. בן חיים נטש את האימון בשל מתיחה ונבדק על ידי ד”ר מרק רוסנובסקי. השחקן צפוי להיות כשיר. שוער הפועל באר שבע, דודו גורש, חוזר לסגל אחרי שריצה עונש השעיה וצפוי לפתוח.

יוסי בניון (נעם מורנו)יוסי בניון (נעם מורנו)

ערן זהבי יחמיץ את האימונים בגרמניה ויגיע למשחק מול מולדובה. גם טאלב טוואטחה יחבור לנבחרת בגרמניה. דוד קלטינס קיבל צלחת על הופעת הבכורה מול ספרד. לפני האימון שחקני הנבחרת חתמו שוב על הקוד האתי, כל זאת על מנת לרענן את זיכרונם בעקבות הסערות האחרונות שעוררו תומר חמד, אריאל הרוש וקני סייף.

חלוץ הפועל באר שבע, בן שהר: “אנחנו מתרגשים, כמו בכל משחק. עברנו עונה קשה וארוכה, אבל עדיין בכל פעם שהנבחרת קוראת לך אתה צריך לבוא ולתת מעצמך. בכל זאת, זאת נבחרת ישראל ומצפה לנו משחק מאוד חשוב מול אלבניה”

מנור סולומון (אחמד מוררה)מנור סולומון (אחמד מוררה)

הנעדרים מהנבחרת: “אני חושב שזו זכות גדולה להיות בנבחרת ומי שלא רוצה להיות אז שלא יהיה, אבל אני חושב שגם היו פצועים ושחקנים עם עונה מתישה שיכול להיות שהיו להם דברים, לא נכנס לזה ולא שופט אף אחד. אני חושב שהיו פציעות וזה לא מתפקידי לשפוט אם הם פצועים או לא. אני באתי לפה ואני יכול להעיד על עצמי שאני תמיד רוצה להיות בנבחרת, יש הרבה שחולמים להיות בנבחרת”. 

עידן ורד, איתי שכטר, אייל גולסה, אלי דסה (נעם מורנו)עידן ורד, איתי שכטר, אייל גולסה, אלי דסה (נעם מורנו)

היחס כלפי הנבחרת: “אין זילות, לא מתפקידי לשפוט את הפצועים. אני יכול להעיד רק על השחקנים שנמצאים פה, כי אין לי מושג מה קורה עם מי שלא פה.  אם קוראים לי או לשחקן אחר לנבחרת הוא צריך להיות גאה ושמח, בעתיד עוד 20 שנה, אתה תוכל להגיד שיחקתי ככה וככה משחקים בנבחרת, אתה תהיה גאה בעצמך. ככה זה צריך להיות, אתה שחקן מקצוען שמכבד את המועדון, המקצוע והכדורגל, אז אתה בא ונהנה. אני לא שופט אף אחד, אני רואה שיש שחקנים שבאו וצריך להסתכל עליהם”.

דני עמוס, עומרי גלזר ודודו גורש (אחמד מוררה)דני עמוס, עומרי גלזר ודודו גורש (אחמד מוררה)

אלבניה: “המשימה הקרובה היא אלבניה, שם היה לנו משחק טוב וניצחנו אותם. גם פה לא יהיה קל, אבל עכשיו כבר שבועיים לפני התכנסנו כדי להתכונן מנטלית ופיזית. מקווה שנעשה את זה. זה לא יתן לנו כלום, יש עוד את ספרד ואיטליה, אבל ננסה לעשות את המקסימום”.

טל בן חיים ומארק רוסנובסקי (נעם מורנו)טל בן חיים ומארק רוסנובסקי (נעם מורנו)

היכולת האישית: “אני חושב שעשיתי עונה מצוינת וטובה, כמובן שהרצון שלי הוא לשחק ולפתוח בנבחרת. מרגיש טוב והרגשתי טוב לאורך העונה, מקווה להביא את זה לנבחרת. אני יכול להבטיח שלא אפתח את הפה אם לא אפתח בהרכב”.

ביברס נאתכו (נעם מורנו)ביברס נאתכו (נעם מורנו)

נאתכו: “לא מרגיש שיש מגמה של שחקנים שלא רוצים להיות פה”

קשר צסק”א מוסקבה, ביברס נאתכו, אמר: “החופש כרגע לא מעניין אותנו, באנו לפה במטרה מסוימת. זו נבחרת, משהו שאנחנו באים אליו באהבה ובשמחה. רוצים להיות פה. יהיה זמן כבר לחופש”.

ביברס נאתכו (אחמד מוררה)ביברס נאתכו (אחמד מוררה)

הנעדרים הרבים: “יש שחקנים פצועים ועם זה אין מה לעשות, מי שלא רוצה להיות בנבחרת שלא יהיה. זה בונוס עבור השחקנים. מי שפה רוצה להיות פה, לא מרגיש שיש מגמה של שחקנים שלא רוצים להיות פה”.

החזרה של בניון וטל בן חיים: “באופן אישי עבורי זה כבוד לשחק עם שחקן כמו יוסי, שעשה קריירה שאני לא יודע אם היה עוד שחקן שעשה קריירה כזו. יש פה הרבה שחקנים שיכולים ללמוד ממנו המון”.

טל בן חיים (אחמד מוררה)טל בן חיים (אחמד מוררה)

עתידו: “לגבי עונה הבאה אני עדיין לא יודע, עברתי תקופה מצוינת, אני שישה מחזורים בנבחרת השבוע, התקופה הכי טובה אולי בקריירה שלי. יש לי חוזה לעוד עונה. אין סיכוי שאחזור לישראל, זה לא נכון עבורי כרגע”.

הביקורות על אלישע: “קרה משהו, המאמן טיפל ושם זה נגמר. לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה, אנחנו בתור שחקנים צריכים לעמוד בדרישות שלו. אני בטוח שתומר חמד לא התכוון לפגוע באף אחד”.

דן איינבינדר (נעם מורנו)דן איינבינדר (נעם מורנו)

המשחק מול אלבניה: “בשבילם זה משחק הכל או כלום, זו נבחרת טובה וה-0:3 שלנו שם זו תוצאה מיוחדת שאני לא בטוח שתחזור שוב. מדובר במשחק בית שלנו עם הקהל, נצטרך לשחק נכון ולקוות לנצח”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */