יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:09

זהבי כבש, גוואנגז'ו ר.פ רשמה הפסד בכורה

ליגה סינית: שערו ה-7 העונה של הישראלי (1) לא עזר למוליכה שנוצחה לראשונה עם 3:1 לגוויצ'ו. אולונגה (22) וילאביץ' (75 ו-95) הפכו, ליאנג הורחק

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

המחזור השביעי בליגה הסינית יצא היום (שישי) לדרכו, כשקבוצתו של ערן זהבי, גוואנגז’ו ר.פ אירחה את  גוויצ’ו צ’יצ’אנג ונחלה את הפסד הבכורה שלה העונה, כשנכנעה לקבוצת התחתית בתוצאה 3:1. הישראלי אומנם העלה את קבוצתו ליתרון בזק (השער המהיר בתולדות גוואנגז’ו ר.פ) עם כיבוש מספר 7 העונה, אך הכחולים לא השכילו לשמור על היתרון וכעת הם עלולים לאבד את המקום הראשון לשנחאי סיפג בסיום המחזור.

המחצית הראשונה נפתחה בסערה, כשכבר לאחר 36 שניות מצא זהבי את הרשת של קבוצת התחתית ורץ לחגוג עם חבריו את שערו השביעי העונה בליגה. הקשר הגיע לעוד שני מצבים טובים ב-45 הדקות הראשונות, אך לא מצא את המסגרת. האורחת לא התרגשה מהפיגור המוקדם והצליחה לכפות שוויון בדקה ה-22, כאשר מיכאל אולונגה הרשית מהקצה השמאלי של הרחבה, עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה.

המחצית השנייה התנהלה בשליטתה של מוליכת הטבלה בכל מה שקשור להחזקת הכרדור, אבל הקבוצה בלבן הייתה מסוכנת הרבה יותר ובדקה ה-75 גם השלימה את המהפך. מי שרשם את שמו על שער הניצחון היה ניקיצה ילאביץ’, ששיחק בעברו באברטון והאל סיטי והוא זה שגם הוסיף שער נוסף עמוק בתוך תוספת הזמן, כדי לקבוע את תוצאת המשחק. 1:3 לגוויצ’ו שסיימה את המצשחק ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקתו של ליאנג שיאנג בדקה ה-87.

מחצית ראשונה

דקה 1, גוואנגז’ו ר.פ עלתה ל-0:1: המארחת יצאה להתקפה הראשונה שלה במשחק כאשר הכדור עבר לצד ימין ומיד לאחר מכן הורם למרכז הרחבה, שם חיכה הישראלי שעשה תנועת עומק נפלאה ונגח פנימה מתוך רחבת ה-5.

דקה 18: הכוכב הישראלי כמעט חגג צמד. אפוסטולוס ג’יאנו חילץ את הכדור בחצי המגרש של היריבה ומצא את זהבי על סף הרחבה מצד ימין. הקשר הניף את רגל ימין ושלח בעיטה חזקה שעלתה מעט מעל המשקוף. 

דקה 22, גוויצ’ו השוותה ל-1:1: האורחת יצא להתקפה מהירה וזכתה להרבה מאוד שטח פנוי מההגנה הכחולה. הכדור עבר מהאגף השמאלי אל תוך הרחבה, שם חיכה מיכאל אולונגה, ששחרר בנגיעה בעיטה חזקה ברגלו השמאלית והכניע את צ’אנג יואליי בשער המארחת. 

דקה 45+2: עוד הזדמנות למלך השערים של הליגה. בעיטה חופשית ממרחק של 40 מטרים מהשער עלתה לרחבה וננגחה לכיוון הקורה השמאלית, שם חיכה זהבי שפספס את הכדור בסנטימטרים ספורים לפני שיצא החוצה.

מחצית שנייה

דקה 60: מוליכת הטבלה עוד לא התעוררה מאז החזרה חדרי ההלבשה ודווקא אולונגה היה קרוב להשלים צמד, כשהחמיץ את המסגרת שלוש פעמים ברבע השעה הראשונה של 45 הדקות המכריעות.

דקה 75, גוויצ’ו עלתה ל-1:2: האורחת מהתחתית השיגה את השער לו הייתה ראויה. הרמה שעלתה לעומק הרחבה הכחולה הורחקה בצורה רעה וניקיצה ילאביץ’ היה במקום הנכון כדי לנצל זאת ולנגוח פנימה מ-7 מטרים. 

דקה 87, גוויצ’ו נותרה ב-10 שחקנים: המגן השמאלישל האורחת, ג’יאנג ליאנג, ראה את הכרטיס האדום והותיר את קבוצתו בחיסרון מספרי בדקות המכריעות של ההתמודדות.

דקה 90+5, גוויצ’ו עלתה ל-1:3: המארחים יצאו קדימה על מנת להשיג את השוויון והלבנים ניצלו זאת עד תום, כשילאביץ’ סיים התקפה מתפרצת עם בעיטה מתוך הרחבה אל הרשת הגבוהה וקבע את תוצאת המשחק.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */