יום שבת, 20.04.2024 שעה 17:10

אלישע לוי: עשו עוול לזהבי, ניסו להסית נגדו

מאמן הנבחרת עולה להתקפה בראיון ל-ONE: "אין סיבה שחמד ירגיש מתוסכל", "האליפות של ב"ש לא מפתיעה", "המום ממה שקורה בחיפה", "מול ספרד השתגענו"

|
אלישע לוי.
אלישע לוי. "זהבי נוח לאימון" (נעם מורנו)

עד המשחק עם נבחרת ספרד אלישע לוי מאמן הנבחרת נחשב לאתרוג, זכה למחמאות והכל נראה ורוד מבחינתו ומבחינת הנבחרת, אבל אחרי תצוגת הנפל בהפסד לספרד, הנבחרת של לוי עלתה לכותרות, לאו דווקא בהקשרים חיובים.

פתאום שחקנים הרשו לעצמם לפתוח פה ולהעביר ביקורת בלי חשבון על המאמן שלהם, משהו נראה סדוק בנבחרת. המאמן גם ספג לא מעט ביקורות על דרך הכנת הנבחרת וניהול המשחק בספרד.

לוי לא כל כך אהב לשמוע ולראות את הביקורת כלפי הנבחרת, כלפיו באופן אישי ומה שקרה עם השחקנים. כעת הוא מדבר בהרחבה ובפתיחות על כל מה שהיה. לוי עדיין עונה על חלק מהשאלות בדיפלומטיות, כמו שאלת הבלם טל בן חיים, שלמרות כושרו המעולה לוי לא מוצא למקום להזמין אותו לנבחרת שלו.

אלישע לוי פותח את הלב ומדבר ללא מעצורים

יש לציין כי נראה שעדיין המאמן הלאומי נושא עמו מטען גדול של כעס, הוא חושב שבחלק מהמקרים סגנון הביקורת כלפיו חצה גבולות. המאמן סבור כי הייתה פה איבוד פרופורציות וכי הגזמנו בכל הקשור לנבחרת. הוא מדבר על ערן זהבי, תומר חמד, אריאל הרוש וניר ביטון שפתחו פה והעבירו ביקורת על הנבחרת, סוגיית השוער, טל בן חיים, יוסי בניון, אברהם גרנט, מאור בוזגלו, הפועל באר שבע וגם המצב העגום במכבי חיפה.

אלישע, התאוששת מההפסד לספרד?
“קודם כל כן. אני חושב שעצם העובדה שאנחנו חוזרים ממשחק נגד ספרד, שנכון לעכשיו היא אחת הנבחרות הטובות בעולם מאוכזבים, זה קודם כל מלמד על הגישה. אנחנו לא מסתפקים בהפסד בכבוד וזה מלמד על הציפיות שיצרנו בעקבות הניצחון האחרון באלבניה. אבל אנחנו קצת מגזימים כמו תמיד. יש מה לתקן ולעבוד, אבל אני חושב שקצת איבדנו את זה והשתגענו. אנחנו מסתכלים קדימה”.

אלישע לוי (אחמד מוררה)אלישע לוי (אחמד מוררה)

במה הגזמנו?
“היו כאלה ואחרים שחשבו שספרד היא המדד שלנו. זו נבחרת שלא הפסידה בבית המון זמן, יש להם מאגר שחקנים בלתי נגמר. אנחנו הצגנו נגדם משחק יותר טוב מכל היריבות האחרות שלהם, בטח מבחינת האיומים לשער. הראינו את הגישה ההתקפית שלנו. כמובן שיש במה להשתפר וראו את ההבדלים הגדולים ביחסי הכוחות”.

לא ציפיתי שננצח נגד ספרד, אבל ההרגשה הייתה שהם יכולים להבקיע כמה שהם רוצים. הייתה הרגשה שישראל מחפשת את עצמה, נראית מסכנה, על זה הביקורת.
“אני חושב שמה שהותיר את הרושם הזה זאת הקלות בה ספגנו. שלושה ימים אחרי הם שיחקו בהרכב משני נגד צרפת והסיפור היה שונה. ספרד היא לא המדד שבו צריך לשפוט אותנו”.

אני בטוח שלא אהבת לראות את מה שהם עשו לנו בהגנה, זה יכל להיות ההפסד הכי כואב שהנבחרת ספגה אי פעם.
“נכון, אבל עובדה שלא, מפני שזה הכדורגל. אני ראיתי את המשחק של באיירן נגד ריאל וזה קורה גם לקבוצות גדולות. גם ברמות של הקבוצות הגדולות אתה רואה קטעים של החזקת כדור והנעת כדור והבדלים גדולים”.

שחקני ספרד חוגגים. אנחנו לא ברמה שלהם (רדאד ג'בארה)שחקני ספרד חוגגים. אנחנו לא ברמה שלהם (רדאד ג'בארה)

“היום כל אחד יכול לצייץ בטוויטר”

לאחר המשחק אריאל הרוש, תומר חמד וניר ביטון ביקרו אותך. האם בדיעבד אתה גרמת לזה? האם לא היה צריך לעשות פסטיבל סביב המערך וסביב סוגיית השוער?
“תראה, אתה מסקר את הנבחרת הרבה  מאוד שנים ואתה יודע שבעיות מהסוג הזה כל הזמן היו, בכל קמפיין ואצל כל מאמן. היום כל אחד יכול לצייץ בטוויטר ויש רשתות ואנחנו בעד הקידמה הזאת. גם בעולם אנחנו קוראים על זה, אבל צריך לדעת לטפל על זה. בניסיון שלי מהקבוצות שעבדתי בהן, תמיד לאורך הקריירה יש בעיות כאלה ואחרות עם שחקנים. החכמה היא לטפל”.

לא היה נכון יותר לעצור את הפסטיבל כבר אחרי יום?
“ניסו לייצר שהבעיות האלה בגלל אלישע ובגלל הסגנון, שדווקא לאורך הקריירה תמיד אמרו שההישגים שלי הם בגלל האופי שלי. החכמה היא התגובה והגבתי נכון. לגבי השוערים, אני בעד היררכיה. אחרי משחק אחד נגד סרביה גורש נכנס לעמדה, הוא עשה עבודה מצוינת ונוצרה היררכיה. לאחר שהוא ספג את הצהוב ולא יכל לשחק, הגענו למצב שיש לנו שלושה שערים בערך באותה רמה. אני לא שמעתי לפני זה מישהו שמצביע על שוער שחד משמעית צריך לשחק. עקבנו אחרי השוערים, ניר דוידוביץ’ נסע לסקוטלנד לראות את מרצאינו”.

“ביום חמישי לפני המשחק בכינוס ישבתי עם השוערים, אמרתי להם שבמשחק נגד ספרד יעמוד מרציאנו, היה לו מספיק זמן להתכונן, אני לא חושב שזאת הייתה הבעיה. כשאני באתי לכינוס של הנבחרת עוד לא ידעתי מי יהיה השוער. לא האימון זה שקובע בלבד, אני בודק את המצב המנטלי ומחליט. כולם חכמים בדיעבד. נגד ספרד היינו יכולים להפסיד עם כל שוער, הוא תפס משחק לא טוב ועשו עליו עליהום. מבחינת הביקורת אני חושב שאנחנו מפסידים כקבוצה והיו לנו עוד בעיות. כבר אחרי המשחק הוא הבין מה יקרה ולא רצה להתראיין. אני נתתי לו עצה בתור מי שיותר מנוסה ממנו ללכת ולדבר ולהגיד מה שהוא חושב”.

מה אתה אומר על התגובה של אשתו של מרציאנו?
“כמו שאמרתי אנחנו לא יכולים לשלוט על הדברים האלה. היום כל דבר יוצא החוצה, אין לי בעיה עם זה, זה העידן שאנחנו חיים בו. השחקנים צריכים להבין שכשהם יוצאים ומצייצים או המקורבים שלהם מצייצים, הם נושאים באחריות למה שמתפרסם”.

אופיר מרציאנו. ידע שהוא יפתח (רדאד ג'בארה)אופיר מרציאנו. ידע שהוא יפתח (רדאד ג'בארה)

תומר חמד הוא גולר, יש לו מספרים נהדרים בנבחרת, הוא מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. בדיעבד, אתה לא חושב שהוא שילם את המחיר על כך שזהבי משחק איפה שהוא רוצה?
“נגעת בנקודה מאוד מעניינת. קודם כל, הוא מאוד מוערך. אם אני מסתכל על הקמפיין שלנו, בחמישה משחקים תומר כבש שלושה שערים חשובים. בשלושת המשחקים הראשונים הוא פתח בהרכב. בשני משחקי החוץ נגד אלבניה וספרד, כשהדילמה היא אם לשחק עם שני חלוצים או אחד בגלל אופי היריב. על פניו אין שום סיבה מבחינתו להרגיש מתוסכל”.

“ביקרנו גם אותו וגם את כיאל ואני באמת רוצה לברך אותם על זה. הוא מבחינתי צריך להעמיד את עצמו לרשות נבחרת ישראל. הוא לא שיחק בשני המשחקים, כמו שהרבה מאוד פעמים הוא לא משחק גם בברייטון וגם שם הוא מוערך. כשאתה מגיע לשחק משחק חוץ אתה שואל את עצמך שאלה פשוטה: ‘יש לנו שני חלוצי אמצע טובים, חמד וזהבי, מי מהם ישחק?’.

“במשחק הזה אני התכוננתי לכך שבעיקר נהיה באזור השער שלנו כי הם ילחצו אותנו, ולכן החלטתי לפתוח עם זהבי שהסגנון שלו זה יותר ללכת לאמצע, מאשר לשחק עם שני חלוצים ולאבד את האמצע. לכן מאוד התאכזבתי לשמוע שחמד לא משחק בגלל זהבי. הבחירה והשיקול מקצועיים לחלוטין”.

תומר חמד. השיקולים הם מקצועיים בלבד (רויטרס)תומר חמד. השיקולים הם מקצועיים בלבד (רויטרס)

מה אתה אומר על הטענות שלזהבי יש יחס מיוחד?
“אני אימנתי במהלך הקריירה שלי לא מעט טאלנטים ואני יכול להגיד באמת שזהבי שחקן קבוצתי ושחקן מאוד נוח לאימון. כל הידיעות האלה שמתפרסמות שהוא ביקש לשחק באמצע פשוט לא נכונות. כשצריך היה לשחק בצד ,למרות שזה לא התפקיד שלו, הוא עשה את זה. זה פשוט לעשות לו עוול ולהסית נגדו. בכל הפרמטרים הוא ראשון, ב-GPS, בכל פרמטר הוא ראשון באימון. הוא לא מקבל שום פריבילגיה וזה פשוט לא נכון”.

“צר לי שהייתי צריך להגיב בצורה כזאת כלפי חמד והרוש. מהיום הראשון בנבחרת אמרנו שהיא מעל הכל. גם אם אתה מאוכזב ולא משנה מי אתה. אני מאוכזב מאיך שהם הגיבו. גם אם אתה חושב שמגיע לך לשחק וזה לגיטימי, אבל צריך לבוא ולדבר בפורום הנכון. זה לא לעניין שמה שזוכרים מהמשחק נגד ספרד זה את הכתבות האלה, זאת לא הדרך שלנו. המרקם הקבוצתי זה הדבר הכי חשוב וכל מי שלא יתנהג בצורה הזאת, נגיב כלפיו באותה צורה”.

ערן זהבי. מוביל בכל הפרמטרים (איתי כהן)ערן זהבי. מוביל בכל הפרמטרים (איתי כהן)

ניר ביטון גם אמר שהוא הלך אחורה בקמפיין הזה.
“בסדר, זאת זכותו, כל אחד יכול לדבר, אני חושב שכל מי שהתראיין צריך לבדוק את עצמו, לעבוד קשה. מי שעובר את הקווים האדומים ופוגע בחברים שלו לקבוצה ייענש. אני מצפה משחקנים בנבחרת ישראל, חוץ מזה שהם יהיו כישרוניים ופיזיים ומתאימים, הם צריכים להיות עם האופי המתאים. טאלנטים כאלה צריכים לדעת ולתת מעצמם למען הנבחרת”.

“רוצה להגיע למצב בו יהיה שוער קבוע”

מה עם עמדת השוער? דודו גורש לא משחק והפך לשוער שני, מה אתה הולך לעשות בעמדה הזו? האם עמרי גלזר, שמשחק קבוע במכבי חיפה ונמצא בכושר טוב, הוא שוער העתיד של הנבחרת? לא כדאי להגיד: ‘אני לא הולך לעלות בקמפיין הזה. אתן לשוער הצעיר הזה את המפתחות כדי לבנות אותו לעתיד לקמפיין הבא’?
“זה דוגמה קלאסית למה שקורה בנבחרת. בנבחרת אתה תמיד יכול לקוות לקבל את השחקנים ברגע הכינוס במצב הטוב ביותר. אם נקח את גורש, שהיה באנקר בנבחרת ובאמת עשה עבודה מצוינת, לא עבר הרבה זמן והשתנה המצב בקבוצה שלו. אין לנו שליטה על מה שקורה בקבוצות. ברגע שהוא לא מקבל דקות זה משנה את הסטטוס שלו וזה רלוונטי לגבי כל שחקן. גלזר הוא אחד מהצעירים, הוא, מיכאל אוחנה, דוד קלטינס ודור אלו. הם שייכים לסגל באופן קבוע בקמפיין שלי ותמיד יש מחשבה להסתכל קדימה. מצד אחד לקחת שחקנים צעירים, ואני בקשר הדוק עם הנבחרות הצעירות, וכן אני רוצה שהשחקנים האלה, יחד עם הוותיקים ישחקו. הממוצע גיל של הנבחרת הוא 26, הגאווה שלי היא אם כן שחקן כזה ייקח את המנהיגות. אנחנו נעקוב אחרי השוערים האלה, מחמוד קנדיל, בוריס קליימן וגיא חיימוב. יש לנו מספיק שוערים, אני כן רוצה להגיע למצב בו יהיה שוער קבוע”.

עומרי גלזר. משלב את הצעירים בסגל (נעם מורנו)עומרי גלזר. משלב את הצעירים בסגל (נעם מורנו)

היו לך תכניות לגבי גורש, הן התנפצו.
“נכון, אני רוצה גם בעמדה הזו ליצור היררכיה. זו הזדמנות טובה לעקוב במשחקים שנותרו עד לסיום העונה ולקחת את השוער שיכן יקח את ההזדמנות וייתן לנו יציבות. יש לנו בנבחרת פחות או יותר איזה שלד שמתגבש. אם זה צדק ודסה בהגנה, רמי גרשון, נאתכו, אלמוג כהן, זהבי ותומר חמד. יש חבורה שהיא גרעין הנבחרת, ככל שיהיו לנו יותר שחקנים כאלה זה יהיה יותר טוב”.

אחרי הסיפורים שיצאו בעקבות ההפסד לספרד, האם אלישע של עכשיו הוא כבר לא “אלישע הנחמד”?
“אני לא רואה את זה כבעיה, אבל אני מתמודד עם זה כל הקריירה. תמיד, בכל קבוצה, כשהצלחתי אמרו שזה בגלל האופי וכשזה לא מסתדר אומרים ההפך. בגיל שלי אני לא אהפוך להיות מישהו אחר. בגישה שלי אני מאוד סבלני, אבל אני לא מטאטא שום דבר ומתמודד עם כל בעיה כפי שהיה במקרה הזה. ככה אמשיך, לא השעיתי את חמד או הרוש כדי להראות שאני חזק. אולי לשחקנים לוקח זמן להכיר אותי, אני אוהב סדר ולעבוד בגבול לבין להיות מאוד ליברלי לבין לשים דגש על משמעת”.

טל בן חיים הבלם בכושר מעולה, למה שלא תזמן אותו לשיחה להיפרד ממנו? להגיד תודה רבה ולעשות משחק פרידה כמו שצריך ותגמור את הסיפור הזה. איך אין לו מקום בסגל?
“אני קודם כל חושב שטל בן חיים ויוסי בניון נמצאים בכושר מצוין ואני מאוד מכבד אותם והייתי מכליל גם את אליניב ברדה בקטגוריה הזו. הם שחקני נבחרת לכל דבר, מבחינת כישרון, אופי, אלה סוג השחקנים שהייתי רוצה לראות בנבחרת. אין לי זכות להפריש אותם, כמאמן נבחרת התפקיד שלי זה לבוא, ואם אצטרך למשימה מסוימת את בן חיים או בניון, אז אני יכול להביא שחקן כזה שיתרום מהמנהיגות ומהכישרון

טל בן חיים. אי אפשר להתעלם מהגיל (משה חרמון)טל בן חיים. אי אפשר להתעלם מהגיל (משה חרמון)

שלו. אם אני מסתכל על העתיד אי אפשר להתעלם מהגיל שלהם, זו הדילמה שלי. אני לא מסתכל על התעודת זהות, אני לא אומר שהם לא יהיו בנבחרת, הכל פתוח וזה תלוי במשחק”.

מול ספרד, בן חיים היה בשיא ועם כל הניסיון שלו, הוא לא יכל לתרום?
“נכון לעכשיו הם נמצאים בכושר מצוין ומשפיעים על הקבוצות שלהם. אין לי שום עניין להחליף את הבלמים שעשו עבודה טובה מול אלבניה. הכל זה דברים שבדיעבד. כל אחד זכותו לעשות מה שצריך, מבחינתי הכל פתוח. שוב אני אומר, זה תלוי משחק. לגבי העתיד אני תמיד שוקל מה אני רוצה. יוסי בניון הוא דוגמה לתשוקה ואהבה למשחק הזה”.

“אני מאמין במאמן הישראלי”

מה הבעיה של הכדורגל הישראלי? זה נראה שבאירופה הפערים מצטמצמים, רק לא אצלנו
“גם אם הפערים מצטמצמים, עדיין הם מאוד גדולים. נגיד קצב, משחק בלי כדור, משחק לעומק, הקפדה על הדברים הקטנים. אלה דברים שצריך להשריש מהיסוד, מקבוצות הנוער. אנחנו נמצאים בזירה אירופאית וזה מאוד קשה להתמודד עם זה. משקיעים עכשיו מלא בנבחרות הצעירות, הרבה אנשי מקצוע”.

היו צריכים להביא אנשים מחו”ל לקבוצות הילדים ולהשקיע. נראה שמביאים חברים במקום אנשי מקצוע.
“במכבי ת”א יש צוות זר שעושה עבודה מצוינת ושינה את התפיסה של המועדון. ראינו דוגמאות הפוכות, בב”ש יש צוות ישראלי שעשה דברים יפים. במכבי חיפה יש מחלקת נוער מצוינת וצוות זר שלא הצליח. אין פה שחור או לבן. אני מאוד מאמין במאמן הישראלי, יש הרבה מאמנים טובים. צריך להשקיע קודם כל בתשתיות ובמתקנים, זה היסוד”.

אלישע לוי. הפערים מאירופה עדיין גדולים (נעם מורנו)אלישע לוי. הפערים מאירופה עדיין גדולים (נעם מורנו)

אתה מופתע מכך שהפועל ב”ש בדרך לאליפות שנייה?
“שש נקודות זה פער מאוד משמעותי. אני לא מופתע, ב”ש לקחה אליפות שנה שעברה והיא ממשיכה את אותה מגמה ועם אותו סגל. זו ממש לא הפתעה עבורי”.

היית יכול להיות חלק מזה.
“אין לי שום קרדיט מה שקורה שם. הייתה לי את הזכות להפוך אותה מקבוצת תחתית לקבוצת צמרת בשלוש שנים. יש לי זיכרונות מאוד טובים מהאנשים שם, אני פוגש אותם כל הזמן ואני מפרגן להם. הם עושים דברים גדולים”.

מי שחקן העונה שלך?
“בוא נגמור את העונה ואז נחליט. צריך לחכות עד הסוף. מאור בוזגלו כמו תמיד עושה עונה טובה מאוד, אבל אי אפשר להתמקד רק באחד”.

איך אתה רואה את הפציעה שלו?
”זה בד לאק, ממש חבל הוא היה בכושר טוב, עד שהצליח לחזור מהפציעה הקודמת. זה מסביר על הדינאמיות שדיברתי עליה. אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. גם ליאור רפאלוב פצוע כרגע ולא ברור מה קורה איתו”.

אתה רואה מה שקורה בהפועל ת”א. אחרי שכבירי לא רצה אותך בגלל משחק השרוכים, אתה אומר לעצמך ‘איזה מזל שלא הלכתי לשם’?
“אני מאוד מאמין בגורל. באתי מאוד נקי לעשות כל מה שאני יודע, זה לא הסתדר. מועדון כזה אני רק יכול לאחל לו בצלחה, חשוב מאוד שהפועל ת”א תישאר בליגה. דברים מתגלגלים ואתה לא בוחר אותם”.

מאחל להפועל ת"א להישאר בליגה (רדאד ג'בארה)מאחל להפועל ת"א להישאר בליגה (רדאד ג'בארה)

איך אתה רואה את העונה של כריסטיאנו רונאלדו עד עכשיו?
“כל הזמן אנשים אומרים מסי או רונאלדו. זו שאלה באמת לא הוגנת. רונאלדו זה הווינר הכי גדול שראיתי, הוא לא הבקיע עד השלבים הגבוהים בליגת האלופות וכבר התחילו לבקר אותו. אבל כשצריך אותו, הוא תמיד מגיע. הוא משנה סגנון, ברגל או בראש וברגע שצריך לקחת תואר הוא מאוד קבוצתי, עושה הגנה ומ שחק טקטי. צריך להנות ממנו וללמוד”.

עופר עיני כבר הכריז שהוא רוצה שתמשיך לעוד קדנציה, הוא דיבר איתך על זה? 
“לא, אבל זה היה נעים לשמוע שהוא מעריך את העבודה שלי. בלי שום קשר אני לא יודע מה יקרה וכמה זמן אהיה בנבחרת. זה יפה לראות שהוא מעריך דברים אחרים חוץ מהתוצאות. אני חושב שהתוצאות שלנו עד כה הן טובות, אני אוהב אתה אמון הזה ואעשה כל מה שאני יכול כדי לקדם את הנבחרת”.

אברם גרנט אמר שהוא מעדיף לאמן קבוצה מאשר נבחרת.
“כן כי הוא עבד הרבה מאוד שנים בנבחרות. אני מאוד אוהב את העבודה בנבחרת, יכול להיות שעוד כמה שנים אדבר כמוהו. יש מלא עבודה בנבחרת והיא מאוד אינטנסיבית”.

אלישע לוי. אוהב מאוד את העבודה בנבחרת (נעם מורנו)אלישע לוי. אוהב מאוד את העבודה בנבחרת (נעם מורנו)

המשחק הבא הוא מול אלבניה, משחק חשוב.
“אלבניה זה משחק מאוד חשוב עבורנו, אני מאוד דואג שנקבל את השחקנים במצב טוב.ץ אין לנו מאגר גדול ואני מקווה שנקבל אצת השחקנים בכושר טוב”.

מפתיע אותך מה שקורה במכבי חיפה? הקבוצה הזו לא מצליחה להתרומם.
“כאחד שהיה שם והאחרון שלקח אליפות עם המועדון הזה, אני יודע כמה חשוב שמכבי חיפה תהיה בקדמת הבמה, אני חושב שכולם מחכים לרגע הזה שתהיה קבוצה כזו. אני מופתע, אני לא יודע מה בדיוק קורה שם. בהיכרותי עם יענקל’ה שחר אני יודע שהוא לא יפסיק, הוא ימשיך לעשות הכל עד שזה יתפוס. הכדורגל צריך את מכבי חיפה טובה ובצמרת”.

כנראה שלא רק המאמנים הם הבעיה שם, החליפו כל כך הרבה ועדיין לא מצליחים.
“המקום מנוהל בצורה הטובה ביותר, משודרג עם אצטדיון עם 30 אלף צופים, אני בטוח שבסופו של דבר זה יקרה ומכבי חיפה תחזור לצמרת”.

מה אתה מאחל לקראת יום העצמאות?
”חג שמח לכל האזרחים, בריאות, אושר ובאמת שהכדורגל שלנו יתקדם למקומות שכולנו רוצים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */