יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:14

אלמנתו של מאיר איינשטיין ז"ל: היית המלך שלי

מאות ליוו את איש התקשורת בדרכו האחרונה. אלמנתו אוליביה: "כבר לא אראה כדורגל", בתו סביון: "אגדי", שחר: "הייתה לו יושרה", נמני: "איש מקסים"

|
משפחתו של מאיר איינשטיין ז
משפחתו של מאיר איינשטיין ז"ל (רדאד ג'בארה)

העיתונאי ושדר הספורט, מאיר איינשטיין ז”ל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, הובא היום (ראשון) למנוחת עולמים ונטמן בבית העלמין הישן בהרצליה. כזכור, איינשטיין סבל בשנה וחצי האחרונות מפגיעה במערכת השרירים והלך לעולמו בביתו ביום חמישי בלילה בגיל 65.

מלבד בני משפחתו, מאות קולגות, אנשי ספורט, אוהדים, חברים ומוקירי פועלו הגיעו לבית העלמין בהרצליה כדי לחלוק לו כבוד אחרון. בין הנוכחים: יעקב שחר, רמי ויץ, אורי לוי, דידי הררי, שרון פרי, עפר שלח, צביקה שרף, עודד מכנס, אבי נמני, גיא עזורי, אלונה ברקת, יורם ארבל, טל בנין, עופר בוסתן, יעל ארד, איזי שרצקי, אלי כהן, אבי קובלסקי, זוהיר בהלול, משה גרטל, דני רופ, ניר קלינגר ואוהדים מוכרים (ואסילי, נומה, אפי הנמר).

"בנאדם עם לב רחב, חייכן ואופטימי"

אלמנתו, אוליביה איינשטיין, ספדה לו: “אני יודעת שאתה לא יכול בלעדיי, אבל אתה תצטרך לחכות קצת. אני עוד אבוא לטפל בך כמו שתמיד טיפלתי בך, אתה היית המלך שלי. אומרים ששנה וחצי של מחלה זה מספיק זמן כדי להתמודד עם הפרידה, אבל כשזה קורה זה כל כך קשה. אתה הסתכלת עליי במבט עצוב כל כך, אמרתי לך שהאינפוזיה תעזור לך ואתה ידעת שאני אומרת את זה סתם בשביל לעזור לך. אני אוהבת אותך גיבור שלי, מי יסביר לי את החדשות עכשיו? מי יסביר לי הכל? מי יראה כדורגל בבית? אני כבר לא אראה. ברגע שהלכת אני לא רוצה לדעת על הספורט, אני נפרדת ממך בכאב גדול אהוב שלי”.

אלונה ברקת ואיזי שרצקי (רדאד ג'בארה)אלונה ברקת ואיזי שרצקי (רדאד ג'בארה)
אלישע לוי (רדאד ג'בארה)אלישע לוי (רדאד ג'בארה)

בתו סביון: “אנשים תמיד שאלו אותי איך זה להיות הבת של איינשטיין? אני לא ידעתי מה להגיד כי אני לא יודעת איך זה להיות בת של מישהו אחר. אוהדי הפועל קראו לך מכביסט ואוהדי מכבי קראו לך נאחס, כזה כוח היה לקול שלך שאוהדים האמינו שיש לך יותר כוח מאשר לשחקנים על המגרש. מה שהפך אותך לשדר אגדי, הפך אותך גם לאבא אגדי. אני מקווה שיש להם שם את כל העיתונים והערוצים אחרת אתה תעשה להם את המוות”.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר: “אני מניח שאני לא יכול להוסיף על מה שכבר נאמר עליו. מאיר היה איש מקצוע מעולה, הייתה את היושרה שלו, את הכבוד למקצוע שהוא עוסק בו ואני חושב שהקלטות שהוא השאיר יכולות להיות בית ספר יוצא מן הכלל לכל מי שרוצה לעסוק במקצוע הזה. חבל מאוד שבגיל כה צעיר הוא הלך מאיתנו, יכולנו ליהנות ממנו שנים רבות”.

יעקב שחר, צבי וייצנר, דני קורן (רדאד ג'בארה)יעקב שחר, צבי וייצנר, דני קורן (רדאד ג'בארה)
צביקה שרף (רדאד ג'בארה)צביקה שרף (רדאד ג'בארה)

שחקן העבר וסוכן השחקנים, אבי נמני, אמר: “כשחקן היה כיף לקבל ממנו גם את הביקורת וגם את המחמאות. בשש השנים האחרונות הכרתי איש מקסים עם לב רחב, שונה מהרושם הראשוני שהוא הפגין. השנה האחרונה הייתה קשה כי הוא סבל מכאבים מאוד חזקים ולשמחתי כמעט עד הרגע האחרון נתנו לו לעסוק בדבר שהוא הכי אוהב. הדבר היחיד שמנחם זה הוא לא סובל יותר כי היה לו סבל כמעט בלתי אפשרי”.

העיתונאי אבי רצון: “הציבור בישראל הכיר את מאיר איינשטיין כשדר ועיתונאי, לי הייתה הזכות להכיר את מאיר האדם. אתם לא תאמינו, אבל מאיר היה רך כחמאה, 12 שנים ישנו באותה מיטה יותר ממה שישנתי עם רעייתי. כשמאיר לא אהב משהו שהפריע לעבודה העיתונאית שלו, הוא היה נהפך לחיה וכשהוא הצליח להשיג את שלו היה לו חיוך של מיליון דולר. אין מי שימלא את החלל של אדם כמו מאיר, אין מי שימלא את החלל של אבא כמו מאיר”.

דידי הררי ורון שלום (רדאד ג'בארה)דידי הררי ורון שלום (רדאד ג'בארה)
שרון פרי (רדאד ג'בארה)שרון פרי (רדאד ג'בארה)

עופר בוסתן, נציג משרד התרבות והספורט וראש מנהל הספורט, הספיד בשם השרה מירי רגב: “מאיר ריגש את כולנו במשך ארבע עשורים, הוא שידר את הרגעים הגדולים בתולדות הספורט הישראלי. מאיר בישר על מחלתו במגרש הביתי שלו, מול הצופים בטלוויזיה. בראש ובראשונה איבדנו מקצוען ברמה הגבוהה ביותר, הוא היה אדם שאהוב על כולם. הוא היה ויישאר לעד, חלק בלתי נפרד מהספורט הישראלי. שרת התרבות והספורט, מירי רגב, משרד התרבות והספורט, והספורט הישראלי מרכינים ראש עם לכתך. נוח על משכבך בשלום”.

עופר בוסתן (רדאד ג'בארה)עופר בוסתן (רדאד ג'בארה)
אבי נמני (רדאד ג'בארה)אבי נמני (רדאד ג'בארה)

דידי הררי: “מאיר ואני נתקלנו אחד בשני פחות או יותר כל יום בסיום השידור שלי כשהוא מגיע עם החולצת ג’ינס שלו והתיק שתלוי על הכתף עוד מימי הצבא ועם חיוך גדול. ניסיתי לקבל ממנו הצעות לגבי מכבי תל אביב, הוא היה החלטי כמו תמיד ובעיקר חייכן ואופטימי שתמיד סימלו אותו בעיני. הוא והרדיו עשו דבר נפלא, כשנתנו לו לשדר מהבית ולתת לו להמשיך להשמיע את הקול שלו גם כשכמעט לא היה לו קול ולא היה כמעט יכול לנשום. זו אמירה של תחנה שמכבדת את השדרים ואני חושב שזה נתן לו כמה חודשים להתקיים כי כשהוא היה מול המיקרופון, כאילו הכל נשכח מסביב, כל העולם וכל הכאבים שלו”.

משה גרטל (רדאד ג'בארה)משה גרטל (רדאד ג'בארה)
מוחמד אבו יונס (רדאד ג'בארה)מוחמד אבו יונס (רדאד ג'בארה)
הלוויתו של מאיר איינשטיין ז"ל (רדאד ג'בארה)הלוויתו של מאיר איינשטיין ז"ל (רדאד ג'בארה)

יעל ארד: “אני פה כאדם שחלק עם מאיר את אותה אהבה, אהבה לספורט. מאיר היה שדרן נהדר ומה שאפיין אותו יותר מהכל, זאת התשוקה האדירה שלו לספורט, לתחרות, להישגיות ולתוצאות. הוא שידר את טקס המשואה שהדלקתי, עשה זאת בצורה מאוד יפה כמו שעשה כל דבר ובאנו לחלוק לו כבוד. הוא ידע לתווך בין הספורטאים לבין הציבור בצורה המושלמת”.

יהי זכרו ברוך.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */