יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:20

מרציאנו יודח מההרכב, זהבי: רגעים לא נעימים

השוער שהיה חלש ב-4:1 מול ספרד לא יפתח נגד אלבניה. הקפטן: "זה הזמן לתמוך ולא להרוג אותו, כולם ראו את ההבדלים". דורון בן דור, שליח ONE לחיחון

|
אופיר מרציאנו וסרחיו ראמוס (אחמד מוררה)
אופיר מרציאנו וסרחיו ראמוס (אחמד מוררה)

“כאשר מגיעים לשחק נגד נבחרת כזאת כמו ספרד, צריך לעשות מינימום טעויות ולנצל מקסימום  הזדמנויות”, כך היטיבו לסכם בנבחרת ישראל את התחושה לאחר התבוסה 4:1 אמש (שישי) בחיחון.

חיצי הביקורת, באופן טבעי, הופנו לאלישע לוי, שהחליט לתת לאופיר מרציאנו את המפתחות בשער. יהיו כאלה שאולי יאמרו שקל לבקר ולומר שבדיעבד זו הייתה טעות של אלישע, אבל חדי העין יכלו להבחין שמרציאנו, שמשחק בליגה השנייה בסקוטלנד, רחוק מלהיות האיש שאמור היה לפתור את סוגיית השוער ונראה שהירידה לשחק בליגה השנייה בסקוטלנד לא עשתה טוב לא לכדורגל הישראלי בכלל ולא לשוער בפרט.

בנבחרת התקשו להסביר את ההופעה הנוראית של השוער שהיה מספיק כן לומר: "אני מאוכזב מאוד מההופעה שלי, אבל זה חלק מהמקצוע. יש ימים כאלה שפחות טובים ואני חושב שקבלת ההחלטות שלי לא הייתה טובה”.

רפאלוב ומרציאנו מאוכזבים (אחמד מוררה)רפאלוב ומרציאנו מאוכזבים (אחמד מוררה)

מרציאנו יאבד  את חולצת ההרכב במשחק הבא מול אלבניה. השחקנים והמאמן אלישע לוי ניסו לצאת להגנתו של השוער. המאמן אמר: “אני יודע שהיה למרציאנו משחק לא טוב וזה קורה, אבל לא בגלל זה הפסדנו. אני חושב שנעשה עוול אם נפיל עליו את ההפסד, כי בכל זאת שיחקנו מול נבחרת שלפעמים היה נראה שהיא משחקת עם הרבה יותר שחקנים במגרש מאשר אנחנו”.

גם חבריו של מרציאנו יצאו להגנתו. הקפטן ערן זהבי אמר: “אחרי השער הראשון שמרציאנו ספג באתי לעודד אותו. אלו רגעים לא נעימים לשוער. זה הזמן לתמוך ולא להרוג אותו. ברור לנו שמול ספרד אסור לטעות. כדי לנסות ולעשות משהו מולם אתה צריך להיות ביום מושלם שלנו לעומת יום גרוע שלהם ואני חושב שכולם ראו את הבדלי הרמות”.

ערן זהבי מודה לקהל (אחמד מוררה)ערן זהבי מודה לקהל (אחמד מוררה)

אלישע יצטרך לתת את הדעת גם על שיטת המשחק. מה שעבד מול אלבניה לא עבד מול ספרד ויכול שלא להתאים מול אלבניה בחודש יוני באצטדיון סמי עופר במשחק על המקום השלישי. עד אז, לוי יחכה לראות אלו שינויים לעשות מלבד עמדת השוער, כאשר אריאל הרוש, שהיה מאוכזב מאוד מההחלטה שלא להרכיבו והיה בן הראשונים לצאת את האצטדיון, עשוי לקבל קרדיט. יש גם את עמדת המגן השמאלי, אותה עשוי לקבל טאלב טוואטחה שנכנס טוב למשחק במקום רמי גרשון שפתח כמגן, היה חלש והוסט לעמדת הבלם במקום איתן טיבי שנפצע שם הרגיש הרבה יותר נוח. גם תומר חמד עשוי לחזור לתמונת ההרכב מול אלבניה ולשחק לצידו של ערן זהבי, שעם קצת יותר ריכוז יכול היה לעקוץ את ספרד בדקות הראשונות.

בתוך כך, מנכ”ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר, עזב את האצטדיון בזמן המשחק לאחר שקיבל בשורה מרה; חברו הקרוב נפטר במפתיע מדום לב בגיל 46, שבוע וחצי אחרי שאביו של החבר נפטר. ראש מערך ההסברה, שלומי ברזל, עזב כדי להיות עם קמר בשעתו הקשה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */