יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דמארי הוצג במכבי חיפה: לא מפחד מציפיות

החלוץ קיבל את המספר 10 והוצג עם איולפסון. עוד הוסיף: "לא שכחתי לשחק כדורגל ולכבוש, אני עדיין רעב. כואב על הפועל". דיווח: איסמעיל סילבה מועמד

|
דמארי, איולפסון (עמרי שטיין)
דמארי, איולפסון (עמרי שטיין)

מכבי חיפה נמצאת בתקופה רעה במיוחד. רק בשלישי האחרון הפסידו הירוקים 2:0 להפועל באר שבע ומאזנם בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות עומד על ניצחון בודד וחמישה הפסדים, אחד מהם למכבי פתח תקווה, כבר בסיבוב ח’ של גביע המדינה.

עם זאת, רוחות חדשות נושבות במועדון, כאשר חלוץ הרכש החדש, עומר דמארי, הוצג היום (חמישי) רשמית במסיבת העיתונאים של הקבוצה וקיבל את המספר 10. יחד איתו, הוצג גם בלם הרכש, שכבר היה בסגל במשחק האחרון, הולמר איולפסון. השניים יהיו בסגל מול מכבי פתח תקווה.

דמארי הוצג במכבי חיפה: לא מפחד מציפיות

כמו כן, בשבדיה מדווחים הערב כי הקשר הברזילאי שמשחק בקלמאר המקומית, איסמעיל סילבה לימה מועמד להגיע למכבי חיפה ולחזק את הסגל של רנה מולנסטיין, במועדון הירוק הכחישו את הדיווח המדובר. 

בחזרה לדמארי. החלוץ החדש ישתכר 400 אלף יורו בעונה והגיע בהשאלה לשנה וחצי עם אופציה של חיפה לרכישה. החלוץ שערך אימון בכורה בירוק חתם באמצעות האחים רונן וגלעד קצב, שעשויים לקבל פנייה גם בנוגע לעומרי אלטמן אם זה ישוחרר מהפועל. במקביל חיפה תחליט לגבי עתידם של שובל גוזלן, שמועמד לבית"ר ולק"ש, כמו גם שחר הירש שמעומד לק"ש ולהפועל.

דמארי אף דיבר במסיבת העיתונאים בה הוצג ואמר: “קודם כל מאוד מחמיא שמועדון כזה גדול רוצה אותי ונלחם עליי, כי היו לי עוד הצעות. זה המקום שרציתי להיות בו, מקום טוב, אולי המועדון הכי גדול בישראל. יש כאן שחקנים טובים ואני חושב שאני יכול להצליח פה, מקווה לעשות זאת כבר ביום שבת”.

עומר דמארי באימון הבכורה (עמרי שטיין)עומר דמארי באימון הבכורה (עמרי שטיין)
דמארי ליד ורמוט (עמרי שטיין)דמארי ליד ורמוט (עמרי שטיין)

כושרו: “מן הסתם לא שיחקתי הרבה זמן, אני לא בשיא הכושר, אבל עבדתי מאוד קשה בחודשיים האחרונים, עשיתי אימונים אישיים ושמרתי על כושר גופני טוב. אני יודע שמצפים ממני להרבה, אין לי יותר מדי זמן להתאקלם. אני יודע שחובת ההוכחה עליי, אבל אני לא מפחד מלחץ וציפיות, מאמין בעצמי וביכולות שלי”.

המצב של הפועל ת”א: “ברור שזה כואב לי, שיחקתי שם, זה מועדון חשוב לכדורגל הייתה לי תקופה טובה שם, אבל אני בטוח שהם יתגברו על הקשיים”.

-עומר דמארי (עמרי שטיין)-עומר דמארי (עמרי שטיין)

אוהדי מכבי חיפה: “אין ספק שיש כאן קהל מדהים, ממלאים כמעט כל משחק את האצטדיון, מרגש לשחק תחת אצטדיון מלא. אני מחכה לרגע הראשון לשחק מולם באווירה הזאת. מאוד אוהב את זה שממשיכים לעודד גם כשמפסידים וגם כשמנצחים, המטרה שלנו לתת להם סיבות לחייך”.

הציפויות ממנו: “אם יש ציפיות, זה אומר שמחזיקים ממך, כך שזו מחמאה עבורי. תמיד ציפו ממני בכל מקום שהייתי בו, בחלק מהמקומות זה הצליח, בחלק פחות, אני לא מתרגש מציפיות או מלחץ, חובת ההוכחה היא עליי ומקווה שלא אאכזב את האוהדים”.

הקבוצה: “בונים פה משהו לטווח ארוך, גם עכשיו בינואר באים שחקנים טובים שיכולים לעזור ובונים גם לשנה הבאה קבוצה חזקה מאוד, יש עדיין מטרות גם השנה, להביא את הקבוצה לאירופה, וגם לבוא ליהנות ולשחק כדורגל התקפי, חיובי ושמח. יש הרבה משחקים ויש עוד מטרות לעונה”.

עומר דמארי עם רפי אוסמו (עמרי שטיין)עומר דמארי עם רפי אוסמו (עמרי שטיין)

הסכום ששילמו עליו באירופה: “קודם כל שילמו עליי האמת סכום גבוה במונחים ישראלים, לא עמדתי בציפיות מהרבה סיבות, גם לא קיבלתי מספיק הזדמנויות אבל זה לא משנה עכשיו. 

הקשר עם ורמוט: “יש לי חיבור טוב עם גילי, עוד מהפועל ושיחקנו יחד גם בנבחרת. קשר טוב גם מקצועי וגם מחוץ למגרש. הוא  המליץ לי הרבה, אבל לא הייתה לי התלבטות בכל מקרה. הוא עזר לי, הסביר לי על הרבה דברים במועדון”.

התקופה באירופה: “התחלתי טוב באוסטריה וינה, הייתי בכושר שיא, ואז הייתה לי מחלה שהורידה לי את הכושר וגרמה לי להיראות פחות טוב גם כשהגעתי לגרמניה. אחרי זה בזלצבורג פתחתי טוב, ואז שברתי את כף הרגל ולא שיחקתי הרבה. אבל לא שכחתי לשחק כדורגל ולא שכחתי לכבוש, אני עדיין אותו שחקן ועדיין רעב”.

עומר דמארי באצטדיון סמי עופר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)עומר דמארי באצטדיון סמי עופר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

הולמר איולפסון סיפר: “אני כאן שבוע, מתאמן עם החבר’ה ומה שראיתי עד כה זה שיש כאן איכויות אישיות אמיתיות. אני מקווה שזה עניין של זמן עד שהקבוצה תתחבר ותשחק כיחידה אחת”.

מה מכיר בישראל: “אני ימכיר את יוסי בניון וטל בן חיים מהפרמייר ליג, דיברתי גם עם קיארטנסון, שהיה מאוד חיובי ואמר שזו ליגה טובה והתקדמות לעומת נורבגיה. דיברתי גם עם ניקיטה והוא סיפר לי דברים דומים”.

איולפסון (עמרי שטיין)איולפסון (עמרי שטיין)

הסיבות להגעתו: “הייתה התעניינות מבטיס בקיץ, אבל מכבי חיפה באה מוקדם בדצמברף התחלנו לדבר ואהבתי את מה ששמעתי. זה הזכיר לי לא מעט את רוזנברג, גם הם לא היו בתקופה טובה כשהגעתי ובסוף זכינו בדאבל שנתיים ברצף. היה כיף להיות חלק מדבר כזה כשהקבוצה נבנית ויש תהליך. יש כאן הזדמנות דומה ויהיה נחמד להיות חלק מפרויקט כזה, להחזיר קבוצה גדולה למקום אליו היא שייכת”.

האוהדים: “הקהל כאן בלתי ייאמן. ראיתי אותם במשחק בשלישי, שרו כל המשחק, כמו גיהנום, אני לא יכול לחכות לשחק עבור הקהל הזה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */