יום חמישי, 28.03.2024 שעה 23:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

פאס כבש בדקה ה-95, סכנין ורעננה נפרדו ב-1:1

עידו לוי כבש (54) והיה משוכנע שהוא מביא ניצחון לסילבס, אך הוא הפך לגיבור טראגי כשנגע בידו ברחבה בתוספת הזמן וסידר לבלם פנדל ושוויון דרמטי

|
פאס חוגג (עמרי שטיין)
פאס חוגג (עמרי שטיין)

דרמה גדולה באצטדיון דוחא. אחרי שנראה היה שבני סכנין הולכת לספוג הפסד בית רביעי העונה בשישה משחקי בית, היא הצליחה להשוות בפנדל של אברהם פאס בדקה ה-95, שקבע 1:1 הערב (ראשון) בין המקומיים לבין הפועל רעננה, זאת במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

החבורה של יוסי אבוקסיס הייתה זו שפתחה את המשחק טוב יותר; המארחת פתחה את המשחק בבליץ וז’אורז’יניו היה קרוב להבקיע פעמיים, אך בפעם הראשונה נעצר על ידי אריק ינקו, בעוד בפעם השנייה פספס במעט את המסגרת. גם סיראז’ נסאר מצא את שוער רעננה מוכן. מנגד, הקבוצה של סילבס בקושי איימה על שערו של מחמוד קנדיל בחצי הראשון.

אחרי הבליץ בני סכנין נרגעה ולמעשה אף נעלמה לדקות רבות. בפתיחת המחצית השנייה רעננה ניצלה זאת, כשעלתה ליתרון משער נגיחה של עידו לוי אחרי הרמה נהדרת של רנה מיחליץ’. לאחר השער סכנין ניסתה שוב ללחוץ על סכנין ולהשיג שער שוויון, אך כל ניסיונותיה לא צלחו, עד שעידו לוי נגע בידו ברחבה. אברהם פאס כאמור תרגם את הפנדל לשער שוויון. בזכות התיקו סכנין נותרה במקום השביעי מתחת לבית”ר עם 15 נקודות, בעוד רעננה נשארה במקום השמיני עם 14 נקודות. 

השחקנים עומדים דקה דומייה (עמרי שטיין)השחקנים עומדים דקה דומייה (עמרי שטיין)
השחקנים עומדים דקה דומייה (עמרי שטיין)השחקנים עומדים דקה דומייה (עמרי שטיין)

מצטיין: רנה מיחליץ’

הסלובני אמנם לא בלט יתר על המידה, כמו כל קבוצתו, אך בישל שער נפלא והיה אחראי כמעט לכל המצבים של קבוצתו.

הרגע ששינה את המשחק: הנגיעה ביד ברחבה של עידו לוי

כולם כבר היו בטוחים שרעננה הולכת לנצח, אבל הבלם, שהעלה את הקבוצה מהשרון ליתרון, נגע ביד ולקח ממנה שתי נקודות בתוספת הזמן.

המאכזב: ז’אורז’יניו

אמנם הברזילאי של בני סכנין ניהל את המשחק שלה היטב וסידר לא מעט מצבים ליד השער של ינקו, אך הוא גם חייב ללמוד לכבוש ולהכריע משחקים כאלה, זה מה שמצופה מהכוכב של הקבוצה.

פלאח עם הכדור (עמרי שטיין)פלאח עם הכדור (עמרי שטיין)

אבוקסיס: “מרוצים מהנקודה”, סילבס: “שרדנו את הדק’ הטובות שלהם”

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס: ״כשאתה משווה בדקה ה-94 אתה צריך להיות מרוצה מהנקודה כי שיחקת נגד קבוצה שהיא פחות או יותר ברמה שלך. החצי הראשון היה אולי הכי טוב שלנו העונה ואולי גם חלק מהמשחקים בעונה שעברה, החצי הראשון היה פשוט פנטסטי. ברבע שעה האחרונה הימרתי על המשחק, הכנסתי שחקני התקפה למשחק כדי לעשות בלגן במשחק, לשמחתי זה הביא לנו נקודה הפנדל הזה. תמיד אני רוצה לנצח בבית, שיחקנו נגד קבוצה קשה ובעתיד ננסה להביא יותר נקודות”.

חוסר התמיכה מהקהל: ״הייתי בטוח שאחרי הניצחון בטדי יגיע הרבה קהל כי ניצחון בטדי לסכנין זה משהו שדוחף את הקהל. חבל שיש נתק קטן בכל הסיפור הזה, אני חושב שלקהל יש השפעה מאוד מאוד גדולה על הקבוצה, אני מקווה שבעתיד הקהל יחזור. כשהגיעו לפה אלפי צופים הייתה פה אווירה אחרת של כדורגל, אנחנו רוצים את הקהל והלוואי והוא יחזור. אני חושב שאנחנו צריכים להתחזק, אם יהיו שחקנים טובים שישפרו אותנו אז נביא״.

אבוקסיס. "חסר לשופטים אם לא היו שורקים לפנדל" (עמרי שטיין)אבוקסיס. "חסר לשופטים אם לא היו שורקים לפנדל" (עמרי שטיין)

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: ״אני מאוכזב מאוד. לי באופן אישי זה יום מאוד קשה כי הייתי בהלוויה של חבר מאוד קרוב, אז גם ככה המשחק היה לי מאוד קשה. אחרי ששרדנו את הדקות הקשות איזנו טיפה את המשחק ובמחצית השנייה היה לנו משחק יותר חכם, הצלחנו לצאת למעברים טובים, כבשנו את השער וגם היינו יכולים להגדיל את התוצאה. בדקה האחרונה זה היה עניין של מזל ואין לי טענות לשופט שהוא שופט טוב למרות שעשה החלטה קשה, עשה אותה ולפחות יצאנו מפה עם תיקו. אנחנו קבוצה, לא פראיירים וזה בטוח.

על ינואר: ״אנחנו תמיד חושבים איך לחזק את הקבוצה. כשיגיע הזמן ננסה למצוא משהו, זה לא שמחכים בחוץ כוכבי על. רעננה צריכה משהו יותר חד, מרענן בחלק הקדמי אבל אני מרוצה גם ככה כי יש לי קבוצה טובה. אי אפשר להשוות את העונה הקודמת לעונה הנוכחית כי הייתה לנו קבוצה שונה לגמרי, דברים התחברו יותר בקלות, לקחנו יותר נקודות. השנה אנחנו לוקחים בקושי את הנקודות אבל לוקחים, לנצח אותנו זו משימה לא קלה וזה דבר מאוד מאוד חשוב. אם נצליח להביא משהו תוסס בחלק הקדמי אז אני מאמין שנוכל לעשות את הקפיצה קדימה. אנחנו צריכים לאסוף נקודות ואם נגיע לרגעי ההכרעה ונהיה בפליאוף העליון אז זה יהיה הישג אדיר בשבילנו״.

סילבס. "עמדנו בגבורה" (עמרי שטיין)סילבס. "עמדנו בגבורה" (עמרי שטיין)

מחצית ראשונה

דקה 5: המארחת הייתה קרובה לעלות ליתרון מהיר כבר בפתיחה. רמזי ספורי פרץ באגף הימני, העביר רוחב לז’אורז’יניו שבעט לשער, אך סחט הצלה מאריק ינקו. אבידור לא הצליח להשתלט על הריבאונד.

דקה 7: בני סכנין המשיכה בניסיונות שלה לכבוש שער מהיר. אחרי כדור רוחב שהורחק, יובל אבידור השתלט על הכדור וניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו עלה מעל השער.

מחמוד קנדיל (עמרי שטיין)מחמוד קנדיל (עמרי שטיין)

דקה 15: המצב הכי טוב במשחק עד כה. יובל אבידור החל בהתקפה של סכנין, מסר לסיראז’ נסאר, שהכניס כדור לז’אורז’יניו. הברזילאי בעט ממצב נהדר, אך פספס את המסגרת במעט והחמיץ הזדמנות נהדרת לכבוש.

דקה 18: ז’אורז’יניו התנהל עם הכדור ליד רחבת הפועל רעננה, ניסה לסדר לעצמו מצב בעיטה ונבלם, הכדור הגיע לסיראז’ נסאר שמתוך הרחבה בעט טוב, אבל נבלם על ידי אריק ינקו.

דקה 23: סוף-סוף גם האורחת הגיעה למשחק. מוחמד שכר שלח כדור עומק נהדר לרועי שוקרני, שבעט היטב, אבל סחט הצלה מקנדיל.

מיחליץ' עם הכדור (עמרי שטיין)מיחליץ' עם הכדור (עמרי שטיין)

מחצית שנייה

דקה 54, רעננה עלתה ליתרון 0:1: אחרי דקות רבות ללא מצב ממשי ליד השערים, כאשר בני סכנין שולטת, האורחת עלתה ליתרון מפתיע. אחרי כדור חופשי מהאגף הימני של מיחליץ’, עידו לוי עלה הכי גבוה ונגח לרשת של קנדיל.

שחקני רעננה חוגגים (עמרי שטיין)שחקני רעננה חוגגים (עמרי שטיין)

דקה 57: החבורה של סילבס פספסה הזדמנות נהדרת לכבוש. מיחליץ’ הכניס כדור רוחב שטוח לקרניצקי, שבעט בנגיחה, אבל סחט הצלה מרהיבה מקנדיל.

דקה 59: הקבוצה הביתית הגיבה מהר. עלי עותמאן ספק ניסה להרים ספק לבעוט, ינקו היה במקום והדף, ז’אורז’יניו לא הצליח להגיע לריבאונד.

דקה 69: הזדמנות נוספת לבני סכנין. וונדרסון הרים מהאגף השמאלי, ז’אורז’יניו נגח חלש לידיים של אריק ינקו. 

ירדן כהן נאבק עם נסאר (עמרי שטיין)ירדן כהן נאבק עם נסאר (עמרי שטיין)

דקה 80: אחרי זמן רב שלא איימה ברצינות על שערו של ינקו, סכנין הגיעה למצב נהדר. סיראז’ נסאר פרץ בשמאל, חתך למרכז וסידר לעצמו מצב בעיטה נוח, אך החמיץ במעט את המסגרת.

שחקני רעננה מתנפלים על השופט (עמרי שטיין)שחקני רעננה מתנפלים על השופט (עמרי שטיין)

דקה 95, בני סכנין כפתה שוויון דרמטי והשוותה ל-1:1: עידו לוי, שכבש את השער לזכות רעננה, נגע בידו ברחבה והשופט פסק לפנדל לזכות המקומיים. אברהם פאס הוותיק ניגש לבעוט והכניע את אריק ינקו.

פאס בועט את הפנדל (עמרי שטיין)פאס בועט את הפנדל (עמרי שטיין)
פאס חוגג (עמרי שטיין)פאס חוגג (עמרי שטיין)

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, ניר לקס (עידן שמש, 61), חאלד חלאילה, סיראז' נאסר, רמזי ספורי (מוחמד זבידאת, 82), ז'אורז'יניו ויובל אבידור (ג’וד נורו, 71).

הרכב הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני (ירדן כהן, 46), בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, אלי בבייב, אלכסנדר קרניצקי (רוג’רס קולה, 78), רנה מיחליץ’ ומוחמד שכר (קונלייד לוצא'נגה, 71).

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */