יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:28

פנרבחצ'ה וברצלונה הביסו, באיירן חזרה לנצח

הספרדים בדרך לטופ 16 עם 64:93 על ז'ילונה גורה ומאזן 1:6, גם הטורקים בדרך ל-16 האחרונות עם 64:81 על שטרסבורג. 70:81 לגרמנים על חימקי מוסקבה

|
אנטה טומיץ´. הספרדים בדרך לשלב הבא (GettyImages)
אנטה טומיץ´. הספרדים בדרך לשלב הבא (GettyImages)

המחזור השביעי ביורוליג נפתח הערב (חמישי) כאשר מלבד המשחק הקריטי של מכבי תל אביב במלאגה, שישה משחקים נוספים נערכים כשבמשחק המוקדם באיירן מינכן חזרה למסלול הניצחונות על חשבון חימקי מוסקבה בבית 1, פרבחצ'ה הביסה בביתה את שטרסבורג וגם היא עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי שניצלה את ההפסד של חימקי וטיפסה לראש בית . בבית 3, ברצלונה שמרה על המקום הראשון אחרי שהביסה את ז'ילונה גורה וגם היא קרובה להבטחת המקום בטופ 16. בבית 3, ארמאני מילאנו השיגה את ניצחונה הראשון העונה נגד אנדולו אפס, אולימפיאקוס גברה על על לבוראל קוצ'ה ונותרה במקום הראשון.

בית 1
חימקי מוסקבה - באיירן מינכן 81:70
המשחק נפתח בשליטה של הגרמנים שסיימו את הרבע הראשון ביתרון של 14:23, הרבה בזכות יכולת טובה של פול ציספר שקלע 8 אישיות כבר בעשר הדקות הראשונות. הרוסים פתחו טוב יותר את הרבע השני והורידו מעט את ההפרש, אך לקראת סיום המחצית התעשתו שחקניו של וטיסלאב פשיץ' והחזירו לעצמם את השליטה במשחק ולהפסקה ירדו ביתרון 30:42.

ג´ון בראיינט מול ג´יימס אוגוסטין (GettyImages)
ג´ון בראיינט מול ג´יימס אוגוסטין (GettyImages)
 

הרבע השלישי נמשך באותה המגמה ובאיירן המשיכה להגדיל את יתרונה במשחק. הרוסים התעוררו והצליחו בדקות האחרונות לצמק את ההפרש וכשנותרו 10 דקות בלבד לסיום, היתרון של באיירן עמד על 51:59 בלבד. גם את הרבע האחרון פתחה האורחת טוב יותר והמשיכה להגדיל את יתרונה ובסיום 70:81. ג'ון בראיינט הוביל את קלעי המנצחת עם 17 נקודות, אלכס רנפרו הוסיף 14 משלו. מנגד, 14 נקודות של ג'יימס אוגוסטין לא מנעו את ההפסד.

פול ציפסר (GettyImages)
פול ציפסר. פתח את המשחק היטב (GettyImages)
 

פנרבחצ'ה אולקר - שטרסבורג 64:81
המארחת של ז'ליקו אוברדוביץ' פתחה את המשחק בצורה נהדרת וירדה עם יתרון שמונה נקודות בתום הרבע הראשון, 14:22. הצרפתים לא אמרו נואש, וצמצמו את הפער ברבע השני ושתי הקבוצות ירדו למחצית כשהטורקים ביתרון שש, 34:40. עם פתיחת המחצית השנייה, המארחת העלתה הילוך וריצת 0-9 בסיום הרבע השילישי העניקה לה את היתרון הגדול ביותר שלה במשחק, 47-61.הטורקים המשיכו לקלוע גם ברבע האחרון וכבר עלו ליתרון 20 שבע דקות לסיום. הצרפתים עוד הצליחו לצמצם מעט את הפער, אך זה לא הספיק להם לספוג את הפסדם הרביעי העונה ולרדת למאזן שלילי של 4:3. יאן וסלי הצטיין בשורות הצהובים כחולים עם 20 נקודות, בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 13 משלו והטורקים ניצלו את ההפסד של חימקי וטיפסו למקום הראשון בבית עם מאזן 1:6 והם במרחק נגיעה מהשלב הבא.

בוגדן בוגדנוביץ´. הטורקים כבשו את המקום הראשון בבית  (GettyImages)
בוגדן בוגדנוביץ´. הטורקים כבשו את המקום הראשון בבית (GettyImages)
 

 בית 2

אולימפיאקוס - לבוראל קוצ'ה 52:59
היוונים עלו למאזן 1:6 והם קרובים מאוד ל-16 האחרונות. רבע ראשון חלש מבחינה התקפית נגמר עם יתרון למארחת, 6-12. ברבע השני הידיות התחממו, ורבע התקפי טוב של היוונים בהובלתו של וסיליס ספאנוליס הוריד אותם ליתרון 14 נקודות במחצית, 22:36. הרבע השלישי היה כולו של הספרדים ועם ריצת 0-9 הורידו את הפער לחמש בלבד. שתי נקודות של מיחליס טסריליס העלו את הפער לשבע נקודות. הרבע האחרון נגמר בשוויון 13, והיוונים שמרו על המקום הראשון בבית. מנגד הספרדים רשמו את הפסדם השלישי העונה והם במאזן 3:4, אך נמצאים במקום שני ובעמדה טובה להעפלה. ספאנוליס הוליך את הקלעים של אולימפיאקוס עם עשר נקודות, 16 נקודות של יואניס בורוסיס לא הספיקו עבור האורחים.

מילאנו - אנדולו אפס 84:88
האיטלקים, השיגו את ניצחונם השני במפעל ושמרו על סיכוי להעפיל לשלב הבא כשהם במאזן 5:2. מילאנו ירדה עם יתרון 21:23 בתום הרבע הראשון, אך ברבע השני הטורקים לקחו את ההובלה עם 44:46. גם ברבע השלישי הקרב היה צמוד, כאשר האיטלקים ניצחו 19:22 והגיעו לרבע האחרון עם יתרון נקודה. אף קבוצה לא הצליחה לבצע ריצה שתעניק לה יתרון משמעותי, והאיטלקים הצליחו לשמור על היתרון הקטן עד לסיום. ג'אמל מקלין קלע 26 נקודות עבור המארחת, שהשיגה את ניצחונה הראשון העונה. 17 נקודות של בירקן בטוק לא הספיקו עבור הטורקים, שירדו למאזן 4:3.

לימוז' - צדביטה זאגרב 78:69
הקרואטים פתחו בסערה את המשחק ונטלו את היתרון מהרגע הראשון עם 0-6 בפתיחה. הצרפתים אומנם צימקו את הפער, אך הרבע הראשון נגמר עם יתרון לאורחים, 18:20. ברבע השני הקרואטים השכילו להגדיל את הפער בזכות הופעה נהדרת של לוקה באביץ' שצלף מחוץ לקשת, וירדו ליתרון במחצית 39:48. הרבע השלישי היה חלש מאוד מבחינה התקפית, שתי הקבוצות לא הצליחו לקלוע דקות ארוכות, אך הקרואטים הגיעו לרבע האחרון עם יתרון מבטיח של 51:63. ברבע הרביעי הצרפתים עשו קולות של חזרה עם ריצת 0-7 שצימצמה את הפער לשש בלבד, אך האורחים היו מרוכזים יותר בדקות הסיום והשיגו את ניצחונם השלישי העונה, שהקפיץ אותם למקום הרביעי בטבלה ל חשבון היריבה.

בית 3
ז'ילונה גורה - ברצלונה 93:64
הקטאלונים המשיכו ביכולת הנהדרת שלהם והם שמרו על המקום הראשון בבית עם מאזן 1:6. הקבוצה של פאבלו לאסו לא התקשתה מהפתיחה, ופתחה פער של שש נקודות בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה צמוד וברצלונה ירדה במחצית ביתרון תשע נקודות. ברבע השלישי האורחת ביצעה את הבריחה הגדולה שלה, כשריצת 0-7 העניק לקטאלונים יתרון 19 נקודות בדרך לגארבג' טיים ברבע הרביעי. ברבע האחרון הפולנים פשוט התפרקו וריצת 0-12 של הספרדים הגדיל את הפער ל-30 הפרש. המארחת ניסתה להמתיק את הגלולה, אך הספרדים החזקים שמרו על היתרון הגדול עד לסיום.. אלכס אברינס הוליך את הקטאלונים עם 16 נקודות, קרלוס ארויו הוסיף 15 משלו וארבעה אסיסטים, .

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */