יום שלישי, 16.04.2024 שעה 14:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

לוי: לא ממהר לקנות, אבחר רק שחקנים ראויים

מאמן מכבי חיפה דיבר במסע"ת חגיגית של הקבוצה: "שיחררתי תשעה שחקנים שלא התאימו לרוח של המועדון, אני לא מושיע". צפו במסיבת העיתונאים

|
יעקב שחר ורוני לוי. המאמן התייחס לרכש (עמרי שטיין)
יעקב שחר ורוני לוי. המאמן התייחס לרכש (עמרי שטיין)

מכבי חיפה קיימה אחר הצהריים (רביעי) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה בה דיברו בין היתר הבעלים יעקב שחר, המאמן רוני לוי, קפטן הקבוצה יוסי בניון והמנכ"ל איתמר צ'יזיק.

אם בשנים האחרונות הציגו הירוקים את מספר רב של שחקני הרכש, הפעם במועדון הציגו שלושה שחקנים חדשים בלבד - הקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ שיילבש את החולצה עם הספרה '18', הבלם הספרדי מארק ואליינטה (4) והמגן סאן מנחם (25), שהגיע מעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית.

יעקב שחר: "נתחרה על כל התארים"

המאמן התייחס לחזרתו למועדון הירוק ולמטרות הקבוצה לקראת העונה הבאה, מבלי להתייחס באופן ישיר למאבק האליפות. כמו כן, שפך לוי מעט אור על נושא הרכש כשניתן להבין מדבריו שהקבוצה עדיין לא מוכנה לגמרי לפתיחת העונה והיא שואפת להביא חיזוק נוסף.

רוני לוי: "שם דגש על שיפור ההתנהלות המקצועית"
רוני לוי, מאמן הקבוצה דיבר במהלך מסיבת העיתונאים: "בשבילי מכבי חיפה זה משהו אחר. גדלתי פה, התפתחתי כאן כשחקן וכמאמן. את שנתיי הטובות עברתי כאן. כשחזרתי זה היה כאילו לא עזבתי לפני שבע שנים".

המדים החדשים של מכבי חיפה (עמרי שטיין)
המדים החדשים של מכבי חיפה (עמרי שטיין)
 

המטרות: "אני שם דגש על השיפור של ההתנהלות המקצועית אצל השחקנים. אני מקבל את כל התנאים כדי לעשות כך. לאחרונה אני שומע רבות על המושג שובר שוויון, מבחיניתי יש הרבה שחקנים שיכולים לעשות בחיפה את ההבדל, אך הקבוצה זה הדבר הכי חשוב שיש. נשאף לעשות קבוצה חזקה, בה יוכלו שחקנים להביא לידי ביטוי את יכולתם. המטרה העיקרית היא שהקהל יידע שהשחקנים ייתנו הכל על המגרש. אז אני אדע שיש קבוצה שאפשר לרוץ איתה קדימה. חשוב לי שנהיה בצמרת ולקראת תום העונה נהיה עם אפשרות להשיג משהו".

הרכש: "אנו שואפים להביא שחקנים ולחזק את הקבוצה, שני זרים, אך יש לנו מחלקת נוער מצוינת ומי שמגיע חייב להיות לפחות ברמה הזאת. נתאזר בסבלנות כדי לא לטעות. אנחנו שומרים על שקט ורצינות. אני חושב שנגיע מוכנים לפתיחת העונה. יש לנו רשימה מאוד מאוד ארוכה והרבה אופציות".

רוני לוי (עמרי שטיין)
רוני לוי. "מבחינתי יש הרבה שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל" (עמרי שטיין)
 

"יש רשימה ארוכה מאוד של שחקנים בעמדות שאנחנו מחפשים ואין לי שום ספק שזה שוני מהותי לעומת השנתיים האחרונות. אנחנו כמובן נותנים לכל מי שהיה במועדון את התנאים הטובים ביותר להצליח. אני מאוד מקווה שהשנה תהיה התייחסות קצת יותר רצינית של השחקנים על המגרש, מה שיוביל אותנו להישגים טובים יותר לעומת השנים האחרונות".

"אני חושב שאנחנו עובדים סביב השעון כל יום כדי למצוא שחקנים שיתאימו לקבוצה. אני מאמין שבימים הקרובים אנחנו נמצא את השחקנים המתאימים. אנחנו לא ממהרים לקנות שחקן. אנחנו עושים הרבה מאמצים לבחור את השחקנים שיהיו ראויים למועדון. אחרי שהגעתי לחיפה שיחררתי קרוב לתשעה שחקנים, רובם שחקנים מצויינים שלא התאימו לרוח של הקבוצה. אני מחפש חיזוק מקצועי, אבל אני מחפש גם שחקנים שמנטלית זכו בתארים, הביאו הישגים ויתאימו לרוח ולהישגיות של המועדון".

מארק ואליינטה, סאן מנחם וניקולה דרינצ´יץ´ (עמרי שטיין)
ואליינטה, מנחם ודרינצ´יץ. "שואפים להביא עוד חיזוק"´ (עמרי שטיין)
 

.

שילוב הצעירים: "לשחקנים צעירים צריך סבלנות. לדוגמה שחקנים כמו ליאור רפאלוב ובירם כיאל לא תמיד בגיל 18 או 19 שהם עולים מקבוצת הנוער הם כבר בשלים לשחק באירופה. צריך לשלב אותם בהדרגתיות, חלק מהם חזרו טובים יותר. יש מספר שחקנים שאני רואה אותם מובילים את המועדון, אבל אני בהחלט חושב שהסבלנות היא מפתח כאן".

שיחרורים נוספים: "בסגל היום אין מספיק שחקנים. אנחנו עם סגל מצומצם. כך שאני רואה את כולם נשארים במכבי חיפה ולא רואה אף אחד עוזב. אולי שחקן אחד יידחק לפינה ונדאג לשחרר אותו. אני מקווה שלפחות עד ינואר לא נשחרר שום שחקן. אני חושב שהצעירים צריכים להיות חלק מהסגל, וננסה לשלב אותם ולתת להם הזדמנויות".

תפקידו בקבוצה: "אני לא מושיע, מכבי מועדון ענק עם מתקן גדול, עם רבבות אוהדים ודבר כזה לא צריך מושיע. אני כמאמן יכול להתוות דרך מקצועית וזה מה שאני מנסה לעשות. כל התנאים שמסביב עוזרים לי; אם זה מתקן אימונים, רכש או אביזרים. אמרתי שהסיכוי שלנו להצליח כקבוצה הוא בעבודת צוות וכך אנחנו עושים".

יעקב שחר ורוני לוי (עמרי שטיין)
יעקב שחר ורוני לוי. בעד שילוב צעירים (עמרי שטיין)
 

הקהל: "ראשית, אני מרגיש שהקהל של מכבי חיפה רוצה להיות גאה בקבוצה שלו. עם קהל כזה ומועדון גדול תמיד יש לחצים וציפיות שבאות ביחד, אבל אני פה בשביל להתמודד איתם".

על טוטו תמוז: "הוא שחקן מצוין, מההתרשמות שלנו הוא רוצה להמשיך לשחק בחו"ל. הבאה של שחקן כזה צריך להתאים לתקציב שלנו וכרגע אנחנו לא עומדים בזה. בנוגע לציפיות אנחנו רוצים שתהיה עונה חזקה ורצינית. לכן אני מסתכל לטווח ארוך וצריך לומר שהקבוצה צריכה להיבנות בשלבים. אנחנו מאמינים בשילוב של שחקנים ו-וותיקים וצעירים מאוד מוכשרים. אבל וכמו שאמר יענקל'ה, במועדון גדול תמיד יש הצלחות וכישלונות. אנחנו צריכים להיות סבלניים".

טוטו תמוז
טוטו תמוז. רוצה להמשיך בחו"ל
 

המערך: "4-4-2 הוא איזשהו בסיס שאפשר לעבור ממנו ל4-3-3. כל קבוצה צריכה לדעת לעבור מסגנון לסגנון ויהיה אפשר לשנות את המבנה הקבוצתי".

סגנון המשחק: "אני חושב שלהעיז זה בסדר וזה מצוין, בטח שמכבי חיפה היא קבוצה שרוצה להיות דומיננטית. במשחקים מסויימים צריך להעיז ולשחק יותר התקפי. וזה בסדר. אני מאמין שנוכל להבקיע הרבה שערים ולשחקנים של הקבוצה יש איכויות. אני חושב שאם כן נדע לשלוט ולשחק טוב במשחקים, ובנוסף יהיה לנו בסיס טוב ומאורגן, נוכל לשלוט במשחקים שלנו וזה הבסיס להכל".

רוני לוי (עמרי שטיין)
רוני לוי. מאמין בחלק הקדמי שלו (עמרי שטיין)
 

בניון: "כבר עכשיו אני מרגיש שאנו קבוצה טובה יותר"
הקפטן, יוסי בניון, התייחס לאיש החדש/ישן על הקווים: "כולם מכירים את רוני, אני מרגיש שאנחנו כבר אחרי חודש קבוצה יותר מחוברת. אנחנו נהיה קבוצה שקשה לשחק נגדה, בניגוד לעונה הקודמת, שהיה אפשר היה לנצח בקלות אותנו. כל קבוצה שתשחק נגדנו תתקשה. עדיין יש לנו עבודה רבה אבל אנחנו מתחברים מיום ליום וזה סימן טוב".

רוני לוי (עמרי שטיין)
רוני לוי. הקפטן מכיר אותו היטב (עמרי שטיין)
 

העונה הקרובה: "אני מאוד רוצה להצליח ולזכות בתואר עם הקבוצה ואני מקווה שזה מה שיקרה. אני מתרכז אך ורק בעונה הקרובה, לא רוצה לחשוב מה יהיה בשנה הבאה. הכל יכול להיות אבל אני רוצה רק להתרכז בהצלחה של מכבי חיפה העונה".

יעקב שחר עם בניון, צ´יזיק ורוני לוי במסע&qout;ת (עמרי שטיין)
יעקב שחר עם בניון, צ´יזיק ורוני לוי במסע"ת (עמרי שטיין)
 

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, הציג את אתר האינטרנט החדש של קבוצה והוסיף: "פרט לאתר, אולי שמתם לב לתלבושת החדשה. בהחלט יש איזשהי חדשנות מסויימת".

רוני לוי: "הוא יספר לכם שבמהלך המחנה הוא היה מרוצה מהרצינות והמקצועיות שהפגנו. רצינו להגדיל את התקציב שלנו אבל נוצרה בארץ מציאות חדשה".

איתמר צ´יזיק. חדשנות גם בנוגע למדים (עמרי שטיין)
איתמר צ´יזיק. חדשנות גם בנוגע למדים (עמרי שטיין)
 

כמות המנויים: "השנה הגענו ושברנו את השיא של העונה הקודמת ביחס לתחילת העונה. אנחנו נשבור את השיא של סוף השנה שעברה. ואני רוצה להודות לכל האוהדים הנאמנים שעוזרים לנו ביחד במטרה המשותפת הזאת וזה בהחלט מחמם את הלב. רק לדרבי ביום שבת הקרוב קנו כבר 3,000 כרטיסים. זה אומר שכבר בגביע הטוטו אנחנו נראה מעל 22 אלף צופים במשחק. הצפי הוא שיש יום אחד בעתיד נמכור 27,500 מנויים".

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */