יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:34

חיכו לה: צפו בנס ציונה מביסה את חיפה 73:97

הכתומים הוכיחו עליונות אדירה וחגגו על הירוקים, גודס כיכב עם 20 נק'. ראשל"צ הביסה את נהריה 66:86, גלבוע ניצחה את הרצליה 83:98. צפו בתקצירים

|
מיטשל וואט חוגג (חגי ניזרי)
מיטשל וואט חוגג (חגי ניזרי)

למשחק הזה ציפתה עירוני נס ציונה זמן רב. החבורה של נדב זילברשטיין, שהפסידה בשני המחזורים האחרונים שלה בליגה בשניות האחרונות, לא הותירה סיכוי הערב (שני) למכבי חיפה במשחק הביתי וניצחה 73:97.

נס ציונה רשמה משחק אדיר ונשמה מעט לרווחה אחרי שהפסידה בשמונה מתשעת המשחקים האחרונים שלה. הכתומים, שמאזנם עומד על 13:12, רשמו את משחקם הטוב ביותר השנה והוכיחו שלמרות החיסרון המשמעותי של קרייג סמית', יש להם קבוצה נפלאה ובעיקר סגל איכותי.

ניצחן ענק לנס ציונה!

בניגוד לכתומים, הירוקים רשמו הופעה איומה. חניכיו של רמי הדר דווקא הגיעו במומנטום נהדר למשחק, שכלל שלוש ניצחונות רצופים, אך את מה שקרה להם הערב קשה מאוד להסביר. מורן רוט ודגן יבזורי נראו רע ויכולת טובה של רנה רוז'ו לא עזרה לירוקים האומללים. הקבוצה מהכרמל ירדה למאזן של 11 ניצחונות מול 14 הפסדים.

הרבע הראשון נפתח בצורה טוב מצד שתי הקבוצות, שקלעו באחוזים טובים. אחרי 10 דקות 20:23 לנס ציונה. ברבע השני הכתומים פתחו מבערים ורשמו את הרבע הטוב ביותר שלהם העונה. אור סולמון עלה מן הספסל וקלע שלוש שלשות רצופות, אנתוני גודס, שרק הגיע, היה נהדר גם הוא ולקראת המחצית גם מיטשל וואט הראה מה הוא יודע. החבורה של נדב זילברשטיין ניצחה 11:30 ברבע ולהפסקה היא ירדה ביתרון 31:53.

נדב זילברשטיין מרוצה (משה חרמון)
נדב זילברשטיין מרוצה (משה חרמון)
 

המחצית השנייה נפתחה טוב עבור חיפה שהחלה להוריד את ההפרש, אך נס ציונה חזרה לעצמה, פתחה את ההפרש בחזרה וניצחה את המחצית השנייה בשתי נקודות. ניצחון ענק לקבוצה הצנועה מנס ציונה, שמקווה להשתחל לפלייאוף ברגע האחרון.

קלעו לנס ציונה: אנתוני גודס 20 נקודות, אור סולומן 15, לאמיין וילסון ומיטשל וואט 14 כל אחד, גיל אמיתי 13, טל דן 10, מאיר טפירו 8 ופרסטון נואלס 3.

רמי הדר על הקווים (חגי ניזרי)
רמי הדר מאוכזב (חגי ניזרי)
 

קלעו למכבי חיפה: רנה רוז'ו 19 נקודות, אייק אפוואיבו 13, אלכס צ'וברביץ' 9, וויל גרייבס וחנן קולמן 7 כל אחד, מורן רוט 6, אנטון שוטבין ודגן יבזורי 5 כל אחד וטמיר אריאלי 2. 

רבע ראשון: 20:23 לנס ציונה
חמישיית עירוני נס ציונה: מאיר טפירו, לאמיין ווילסון, פרסטון נואלס, טל דן ומיטשל וואט.
חמישיית מכבי חיפה: מורן רוט, חנן קולמן, וויל גרייבס, רנה רוז'ו ואייק אפוואיבו.

טל דן פתח את המשחק עם שתי נקודות יפות מתחת לסל (0:2 לנס ציונה). מאיר טפירו המשיך בפתיחה הנאה של הכתומים ורשם סל ועבירה במתפרצת (0:5). זה כבר היה 0:7, לאחר שתי נקודות של טל דן. של נוסף של דן קבע 0:9, אך דווקא אז חיפה נכנסה למשחק ורשמה ריצת 0:8 משלה. מיטשל וואט עצר את הריצה הירוקה עם שתי הנקודות הראשונות שלו (8:11 לנס ציונה). המשחק המשיך להיות צמוד, שש דקות ברבע, 15:16 לנס ציונה. שתי הקבוצות המשיכו בפתיחה האיכותית והתוצאה נותרת צמודה (20:22).

אוהדי נס ציונה מרוצים (רדאד ג´בארה)
אוהדי נס ציונה מרוצים (רדאד ג´בארה)
 

רבע שני: 30:53 לנס ציונה
הכתומים פתחו את הרבע עם ריצת 0:4 (20:27). אור סולומן צלף שלשה והפער עלה לדו-ספרתי (20:30 לנס ציונה). סולמון להט וקבר שלשה נוספת (20:33). לא ייאמן, סולומן קבר שלשה שלישית ברציפות וקבע ריצת 0:13 (22:36 לנס ציונה). גודס הגיע לשש נקודות אישיות וזה כבר 2:17 ברבע (22:40). גודס הוסיף שלשה נוספת (25:43 לנס ציונה). מיטשל וואט הוסיף שתי נקודות נוספות (30:48). וואט הגיע לתשע נקודות והפער עלה ל-23 הפרש (30:53).

מאיר טפירו. קבוצתו סיפקה כדורסל נפלא (רדאד ג´בארה)
מאיר טפירו. קבוצתו סיפקה כדורסל נפלא (רדאד ג´בארה)
 

רבע שלישי: 56:80 לנס ציונה
פתיחה נפלאה לירוקים במחצית השנייה. החבורה של רמי הדר עלתה עם המון אנרגיות ועם ריצת 3:10 (41:56 לנס ציונה). שלשה של אנתוני גודס ציננה מעט את ההתלהבות (43:59). רוז'ו הוריד את ההפרש שוב (48:61 לנס ציונה). גיל אמיתי שוב השתיק את ההתלהבות עם שלשה נפלאה (48:64 לנס ציונה). למרות פתיחת הרבע הנהדרת של חיפה, נס ציונה השתלטה עליו, ניצחה בו 25:27 וירדה לרבע האחרון ביתרון 24 נקודות, 58:80.

נדב זילברשטיין מרוצה (משה חרמון)
נדב זילברשטיין מרוצה (משה חרמון)
 

רבע רביעי: 73:97 לנס ציונה
פתיחה הרבע האחרון לוותה בתחושה של גארבג' טיים ארוך. זילברשטיין איפשר לשחקני הספסל שלו לקבל מעט דקות וההפרש נותר גבוה. עד לסיום יותר מדי לא השתנה והכתומים רשמו ניצחון ענק, שיעזור להם מאוד בקרבות הפלייאוף העתידיים שלהם.

טפירו ונואלס חוגגים (רדאד ג´בארה)
טפירו ונואלס חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

מכבי ראשון לציון לא הותירה סיכוי לעירוני נהריה עם 66:86
שחקניו של שרון דרוקר התאוששו משני ההפסדים האחרונים שלהם בליגה בעזרת הצגה יפה מול אחת הקבוצות המפתיעות בליגה, עירוני נהריה. הרבע האחרון הוא זה שעשה את ההבדל בהתמודדות. המארחים לחצו על הדוושה, ניצחו בו 8:27 ופירקו לחלוטין את הקבוצה ההמומה של רועי חגאי. אייזה סוואן בלט עם 20 נקודות, ניצן חנוכי הוסיף 13 ושון דאוסון תרם 12. שישה שחקנים בכתום קלעו בספרות כפולות. מנגד, רוברט רותבארט היה נהדר עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, מארק ליונס הוסיף 16 וג'ון וויליאמסון סיפק דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים.

ראשל"צ מתפוצצת על נהריה

הגיע השינוי: גלבוע/גליל ניצחה את בני הרצליה 83:98
אריאל בית הלחמי, המאמן הטרי יחסית ושחקניו התאוששו מהתבוסה הקשה במחזור שעבר וגברו בקלות יחסית על החבורה מהרצליה. גלבוע עדיין נמצאת במצב לא פשוט בכלל בטבלה, אך הניצחון הזה צפוי לתת לה לא מעט רוח גבית לקראת המשך הדרך. הרצליה, שהייתה בטוחה שהיא מגיעה לטייל בצפון, נראתה רע ושחקניה היו עסוקים בעיקר בכל מה שלא קשור לכדורסל. אלכס יאנג היה נהדר בשורות הצפוניים עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים, נמרוד טישמן קבע שיא קריירה עם 18 נקודות ומרכוס לואיס הוסיף 17. ג'ספר ג'ונסון לא הושיע מנגד עם 22 נקודות, ג'וליאן רייט הוסיף 15 משלו.

שיא קרירה לטישמן!

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */