יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:39
ארי שמאי

הפועל היא אוסף של שחקנים רעים

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: אם השריף לא יציל את הפועל, פואד יהיה אשם בירידה ללאומית. וגם: העונש של בית"ר שערורייתי. כמה רדיוסים קיבל שחר?

 1. רק אל תספרו שמה שהתרחש הערב בבלומפילד הוא סנסציה. כי אין שום דבר סנסציוני בעובדה שהקבוצה המאומנת מצמרת הליגה השנייה, זו שביום סביר יכולה להוציא תיקו מול כל קבוצה שממוקמת מתחת למקום השלישי של ליגת העל, קיפצה בקלילות אל רבע גמר הגביע מעל משוכה בדמות חבורה מקרית של שחקנים, בינוניים ברובם, נטולי חדוות משחק ותשוקה בעיניים, שכבר לא זכור מתי שיחקה לאחרונה ולו קצת "כדורגל". וכמו ששתי הקבוצות נראות היום, יש סיכוי לא רע שיפגשו בשנה הבאה במשחקי הגביע, גם אז זה יהיה משחק בין קבוצה מליגת העל לקבוצה מהליגה הלאומית. רק שאז אף אחד לא יטען שנצחון של הקבוצה מליגת המשנה זו סנסציה.

2. אי אפשר כמובן לבוא בטענות "לשריף" על התצוגה המחפירה היום, לא ציפינו אפילו מהמקצוען הזה להפוך במטה קסם את היכולת של חבורת השחקים שלובשים את מדי הפועל שלנו. הבה נקווה שסשה לוקאס החשוב כל כך יחזור מהפציעה, שדודו ביטון יחזור לכושר, שגילי (תודה שנשארת) ורמוט יתעורר, ששון מלכה יקבל דקות וחכמת משחק, שההגנה תתייצב והשריף יוכיח שהוא יכול להצליח גם בקבוצה שהוא לא בונה. הבה נקווה באמת. כי אם זה לא יקרה, פואד יהיה אשם בירידה של הפועל לליגה שהקבוצה של פליקס נעים ואורן ניסים משחקת בה עכשיו. בעצם לא רק פואד, גם השלט.

3. ויש גם שני צדדים חיוביים בהפסד היום. הראשון הוא שלו היינו מנצחים היה לנו סיכוי של אחד לארבע לקבל שני משחקי דרבי על הראש, ותודו שהנימוק הזה לבדו מספיק לשיפור ההרגשה. הצד השני הוא שהפסדנו לקבוצה מרגשת, עם קהל מרגש, עם שלט מרגש על פטיש ומגל, ועם אורן ניסים אחד מרגש, שהוא אחלה אורן ניסים, מי יתן ואוהד בית"ר כבוד אחלה נשיא המדינה רובי ריבלין יתן לאלירן סיימון את הגביע. תודו שעדיף סיימון על ייני אחרי שניצח אותנו פעמיים ברבע הגמר. תמיד חברים צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. את החצי שני פואד שפך.

שחקני הפועל ת&qout;א מאוכזבים. אוסף של שחקנים בינוניים נטולי חדווה (חגי ניזרי)
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים. אוסף של שחקנים בינוניים נטולי חדווה (חגי ניזרי)
 

4. אם יובל נעים ואלי לוי היו מנצחים אתמול את מכבי, אז היה מדובר בסנסציה. הנצחון האחרון של אשקלון על בית"ר, הוא לא סנסציה, כי אשקלון של יובל נעים ואלי לוי היא קבוצה ברמה של תחתית ליגת העל, כלומר ברמה של בית"ר והפועל. אז כל הכבוד לחברים מאשקלון שכמעט עשו אמש סנסציה, מזל שלא קיבלנו אותם, ככה פואד והשלט אשמים רק בהפתעה רגילה ולא בסנסציה.

5. והרשו לי בבקשה למחות נמרצות על העונש השערורייתי והבלתי ספורטיבי שגזר היום הדיין סלע כשהפחית נקודה לבית"ר י-ם על השלכת מצית לכיוונו של וקללות גזעניות. כי חוש הצדק מתקומם ממש כשבשבוע שחיפה של שחר לא מקבלת ולו רדיוס אחד על המהומות במשחק מול מכבי, לבית"ר מורידים נקודה בגלל אוהד שזרק מצית וכמה מאת שקיללו ערבים. כי הרי ידוע שהמדינה שלנו בכלל לא נוהגת בגזענות כלפיה אזרחיה הערבים ואת בית"ר צריך להעניש, ובחומרה, על התנהגות אוהדיה. אפילו שלאף אחד מהם לא קוראים פואד.

6. ולא שזה היה עוזר, אבל לדיון המשמעתי החשוב לא שלחה בית"ר את יושב הראש שלה אלא את הדובר, טביב מתחמק מטלפונים ומפטר מאמן שנמצא במקום הרביעי בגלל שהוא רוצה חיזוק, מביא במקומו במהלך תמוה את גיא לוי, וחוץ מזה גם אף אחד לא יודע לספר מתי יחזור ממיאמי. בקיצור, ולמרות שלא למדתי בשיקגו מנהל עסקים, הרשו לי לקבוע שמדובר בניהול טביבי אופייני. ואני נוכח לאחרונה הן באמצעות הפייסבוק והן דרך חברי הרבים מקרב אוהדי בית"ר, שיש להם לא מעט טענות כנגד טביב. נו מילא, עכשיו לפחות לא יהיה ניתן לאמר שהטענות נגדו הן בגלל שהוא תימני. של אוהדי בית"ר כלפי טביב הכוונה, לא של חיים רמון כלפי פואד.           

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים