יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:20
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

אוהדים הפגינו באימון, נמנע עימות פיזי עם שכטר

אוהדי הפועל התעמתו עם צלם ואחד מהם כמעט הגיע למהלומות עם החלוץ, לפני המשחק מול מכבי פ"ת ב-17:00. שחקנים: "במכבי זה לא היה קורה"

|
שכטר משוחח עם בן שמעון ודומב (רדאד ג`בארה)
שכטר משוחח עם בן שמעון ודומב (רדאד ג`בארה)

שוב תקרית חמורה באימון הפועל ת"א, בעוד ההנהלה של הקבוצה ממשיכה להתחבא מאחורי מכתבים והודעות לתקשורת. כאילו לא די בצרות המקצועיות, לאחר פרסום המכתב שנשלח מחיים רמון לעמותה, התגבשה קבוצת האולטראס במטרה להפגין באימון הבוקר.

יחד עם האולטראס, מי שחזר לנוף של מתחם האימונים דווקא לאחר כמה ימים שקטים, הם אנשי האבטחה שהגיעו כדי למנוע מהאוהדים מגע עם השחקנים.

עם זאת, האוהדים הצליחו להיכנס פנימה והתעמתו עם החלוץ, איתי שכטר. השחקן לא נשאר אדיש והעניינים כמעט והסלימו לכדי עימות פיזי לאחר ששכטר קרא לעבר אחד האוהדים 'מלשין'.

כאילו שזה לא מספיק, לאחר העימות יצאו שי אבוטבול ושכטר מהאימון כדי להשלים עם האוהד, כאשר שכטר התנצל על מה שאמר, נדבך נוסף בהדרדרות ביחסים בין החלוץ והאוהדים.

מעבר לכך, האוהדים אף התעמתו עם צלם ONE, שקיבל חבטה.

רק בכדי להדגיש עד כמה האוהדים שולטים במועדון, מאמן הקבוצה רן בן שמעון, ביקש אימון מסכם סגור, דבר שגרם להוצאה של כל כלי התקשורת, אך האוהדים שעשו את הבלגן נשארו באימון ושוחחו עם אנשי בתוך המתחם.

אוהדי הפועל באימון (רדאד ג´בארה)
אוהדי הפועל באימון (רדאד ג´בארה)
 

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "אנו מגנים אלימות על כל סוגיה ופועלים למניעתה בכל האמצעים העומדים לרשותנו. בתחילת האימון כשהאוהדים נמצאו מעבר לגדר של מגרש האימונים ולא בתוך המתחם, אוהד אחד התעמת מילולית עם שכטר כשבשום רגע לא נוצר מגע פיזי בינם. לאחר מכן נוצר עימות בין אוהד אחד לצלם ואנשי האבטחה שהיו במקום שמנעו את המשך העימות והפרידו בין הצדדים".

שוב עימותים עם אוהדים באימון הפועל (רדאד ג´בארה)
שוב עימותים עם אוהדים באימון הפועל (רדאד ג´בארה)
 

דני עמוס ימשיך בשער, האוהדים: "שכטר לא היה צריך להגיב"
והיה גם אימון בחודורוב. באסיפה לפני מכבי פ"ת (שבת ב-19:30) הראה המאמן קטעים מהמשחק של המלאבסים נגד בית"ר ירושלים. המאמן ציין את החלק הקדמי של המלאבסים כמהיר וטכני והזהיר אותם מפריצות של החלוצים: "אתם חייבים להמשיך את אותה מחוייבות שהפגנתם נגד באר שבע. רק ככה נוכל להתקדם".

עומר דמארי. יישאר או יעזוב? (רדאד ג´בארה)
עומר דמארי. יישאר או יעזוב? (רדאד ג´בארה)
 

השחקנים עצמם מודעים לחשיבות העצומה של המשחק ואמרו: "עם כל הבעיות עם האוהדים, השחקנים, המאמן וההנהלה, זה משחק שחובה לנצח". בנוסף שחקנים בקבוצה אמרו: "ככה אנחנו נראים, המועדון הזה מנוהל על ידי אוהדים וכולם יודעים שמצב יותר גרוע ממה שאנשים אפילו חושבים. אנחנו רוצים לראות אוהדים ועיתונאים במכבי שככה יכולים לגשת לשחקנים".

איתי שכטר. חלוץ המריבה (רדאד ג´בארה)
איתי שכטר. חלוץ המריבה (רדאד ג´בארה)
 

באימון המשיך בן שמעון לתרגל את ההרכב שהריץ באימונים האחרונים. בשער ימשיך דני עמוס ובהגנה יפתחו אוראל דגני ויורגן קולין במרכז, כאשר המגנים יהיו ליאור לוי ושמעון הרוש. גם שי אבוטבול ולוקאס סאשה ימשיכו לקבל קרדיט, כאשר גורדנה ובראין גרזיץ' עדיין לא יכולים לשחק. רמזי ספורי וישראל זגורי ישחקו בכנפיים, כאשר גילי ורמוט ועומר דמארי ישלימו את חוליית ההתקפה.

שי אבוטבול. ניסה לפייס (רדאד ג´בארה)
שי אבוטבול. ניסה לפייס (רדאד ג´בארה)
 

לאחר שסיים את האימון, ניגשו מספר אוהדים לבן שמעון ושוחחו עמו במשך כרבע שעה. גם השחקנים לא נותרו אדישים לאירוע המכוער שקרה לפני האימון וכמה מהם אף אמרו: "שכטר לא היה צריך להגיב והוא יודע את זה. הוא לחוץ מכל הפרסומים האחרונים לגביו וגם מהעובדה שהוא לא מציג את היכולת שהוא רוצה".

מעניין מה עבדורחימי ואיליץ´ חושבים על מה שקורה בהפועל (רדאד ג´בארה)
מעניין מה עבדורחימי ואיליץ´ חושבים על מה שקורה בהפועל (רדאד ג´בארה)
 

הרכב משוער: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, יורגן קולין, שמעון הרוש, שי אבוטבול, לוקאס סשה, רמזי ספורי, ישראל זגורי, גילי ורמוט ועומר דמארי.

ויקטור מרעי בספק להפועל, התלבטות בפ"ת בין דיין לאוגודה
למרות התוצאות הלא טובות של הפועל ת"א, במכבי פ"ת ממש לא מזלזלים באדומים, ואף המאמנים, ייטב לוזון וקובי רפואה, הזהירו את השחקנים מכך שהקבוצה חייבת להיות ממושמעת כי מול הפועל משלמים על כל טעות.

בקבוצה יודעים שחייבים לקחת נקודות גם אם זאת הפועל ת"א, וזה לקראת פתיחת חלון העברות בו אמורה הקבוצה להתחזק במספר שחקנים. קבוצת הנוער של פ"ת תארח את מכבי חיפה, ואם הבעלים הירוק, יעקב שחר, יגיע אליו, עשויים אנשי פ"ת לדון עימו בעסקת המכירה של עומר דמארי.

קובי רפואה מאמן את הבוגרים וגם את הנוער (חגי ניזרי)
קובי רפואה מאמן את הבוגרים וגם את הנוער (חגי ניזרי)
 

קובי רפואה עדיין מאמן במקביל את קבוצת הנוער, אך במועדון מעריכים שזה לא יהיה עוד לאורך זמן. ההרכב ששיחק מול בית"ר ירושלים אמור לפתוח גם מול האדומים מלבד שינוי אפשרי אחד בעמדת החלוץ.

ויקטור מרעי קיבל מכה חזקה בקרסול באימון ולפני המשחק יערוך מבחן כשירות. אם מרעי לא יהיה כשיר, ישנה התלבטות בין רועי דיין לעמנואל אוגודה.

ויקטור מרעי (חגי ניזרי)
ויקטור מרעי. בספק למשחק (חגי ניזרי)
 

הרכב המשוער: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, מרואן קבהא, זיטו, דני פרדה, דיא סבע, פדרו גלאבן ו-ויקטור מרעי (רועי דיין, עמנואל אוגודה).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */