אירוע הגאלה של בית"ר ירושלים ייערך הערב (שבת) ב-21:25 באולמי ה-View בירושלים. האירוע יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ב-HD, ערוץ 550 ב-HOT וכמו כן גם באתר.
אל האירוע יגיעו ראשי הקבוצה, כל השחקנים והצוות המקצועי ביחד עם עובדי המועדון. מלבדם, גם הקהילה העיסקית בירושלים הוזמנה לאירוע שצפוי להיות חגיגי בצורה יוצאת דופן ויכלול ארוחת ערב, הופעה של עינת שרוף ועוד הפתעות, כשגם המוזמנים אייל גולן ודודו אהרון שיגיעו לאירוע, עשויים להפתיע ולעלות לשיר.
מי שעומד מאחורי ההפקה של האירוע הזה הוא יועץ השיווק של בית"ר ירושלים, אבנר קופל, שעמל רבות בשבועות האחרונים כדי להרים אירוע ראשון מסוגו עבור בית"ר: "ערב הגאלה מיועד לקשור את הקהילה העיסקית של האוהדים למועדון", מסביר קופל, "אנחנו רוצים לשנות את פני המועדון גם בנושא הקהילתי והחברתי וזאת כמובן בנוסף לכדורגל. ניתן כבר לראות שינוי בכל מה שקשור לנושא המפרסמים, שינוי לטובה".
בבית"ר יכריזו על מפרסם ראשי חדש שייתן את חסותו לקבוצה, דבר משמעותי מאוד, לאחר שבשנה שעברה המועדון התקשה מאוד במציאת ספונסרים. מלבד המטרה החשובה לקשור את הקהילה העסקית לבית"ר ירושלים, במועדון מקווים גם למכור מנויים לתא הכבוד בטדי באמצעות נקודות מכירה שיהיו במקום כפי שמסביר קופל: "מקווים שאנשי העסקים יירכשו מנויים לתא הכבוד המחודש בטדי, כשהמגמה היא שנגיע לסדר גודל של מכירת 200-300 מנויי כבוד".
|
אייל גולן. יגיע לאירוע (ברק פכטר) |
|
|
אחרי שבשנה שעברה נוצר קרע בין אוהדי בית"ר לבעל הבית ארקדי גאידמק ולהנהלת הקבוצה, האוהדים השנה מביעים אמון בטביב וכבר למעלה מ-2,600 מנויים נמכרו, נתון גבוה ביחס לעונה שעברה בה נמכרו 1,700 מנויים פחות או יותר. למשחק מול הפועל תל אביב נמכרו כבר למעלה מ-8,500 כרטיסים, נתון שגורם לאבנר קופל להתגאות: "אנחנו יותר משבוע לפני המשחק מול הפועל תל אביב וקצב מכירת הכרטיסים מדהים, מצפים לטדי מלא".
לסיכום, ניתן לומר כי בית"ר ירושלים פותחת לא רק עונה חדשה, אלא גם עידן חדש בכל מה שקשור לאופק העיסקי ולפוטניצאל שיש למועדון הזה מבחינת מיתוג וסדר גודל של קהל. המטרה של הצהובים היא להפוך למועדון קהילתי, חברתי ועיסקי שאולי גם ניתן יהיה להרוויח ממנו.
|
אוהדי בית"ר ירושלים. חזרו להביע אמון בקבוצם (עמית מצפה) |
|
|
אבנר קופל מסביר שבית"ר לא יכולה להיות רק קבוצת כדורגל, אלא הרבה יותר מזה: "כשהתבקשתי לייעץ בנושא השיווקי, בדקתי ע"י גורמים חיצוניים את כמות הקהל בכל הארץ שיש להם זיקה, חיבה א או אהדה לבית"ר ירושלים, והנתונים מראים מעל לחצי מיליון אנשים ברמה הארצית, וזו כמות אדירה, לא חשובה מהות הקשר לבית"ר, העיקר שהוא קיים".
אחד ממקורות הגאווה הגודלים של בית"ר העונה בהקשר החברתי הוא העובדה שבניגוד לקבוצות אחרות בליגה, כולל מכבי תל אביב שלא מצאה ספונסר, בית"ר עשתה את החיבור עם עמותת "גדולים מהחיים" והעניקה להם "שטחי פירסום" על חולצות הקבוצה, במקום שחזית החולצות של השחקנים תישאר ריקה. "זה בהחלט מראה על שינוי כיוון בבית"ר", מסכם אבנר קופל, "ברגע שהכל יתחבר, הקהל יבין שהוא מקבל מוצר איכותי. הקהל הוא הלקוח שלנו ואנחנו רוצים לתת לו את המוצר הטוב ביותר".