יום רביעי, 19.02.2025 שעה 20:27
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
5124-5123מכבי ת"א2
4327-4923מכבי חיפה3
4131-4423בית"ר ירושלים4
3525-3323הפועל חיפה5
3533-3623מכבי נתניה6
3033-2223עירוני ק"ש7
2832-2523מכבי בני ריינה8
2534-2923הפועל ירושלים9
2438-2023מכבי פ"ת10
2332-1823בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1845-3223מ.ס אשדוד13
1437-1723הפועל חדרה14

מה האינטרס של שחר לסחוב את לוזון על הגב?

בכירים בהתאחדות לכדורגל חושפים: "שחר הוא השותף הסמוי והשקט של היו"ר אבי לוזון וסגנו שטרן חלובה. הוא נותן את הטון והם סופגים את כל הרפש"

|
יעקב שחר סוחב את אבי לוזון
יעקב שחר סוחב את אבי לוזון

בזמן שכל הכדורגל הישראלי נמצא בכאוס אחד גדול, ואיש אינו יודע האם האגו של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ינצח את טובת הכדורגל הישראלי, יש איש אחד בשם יעקב שחר, איש עסקים מכובד מאוד, הבעלים של קבוצת הכדורגל המפוארת, מכבי חיפה, שמגבה את לוזון בשפל של הכדורגל הישראלי וסוחב אותו על גבו נגד מדינה שלמה.   

למערכת ONE הגיעו אינספור שיחות של בכירים יותר ובכירים פחות היושבים בתוך ההתאחדות לכדורגל עם סיפורים המעידים ומסבירים את האינטרסים האמיתיים של שחר לגבות את לוזון. בעצם, השליט החזק בהתאחדות לכדורגל הוא לא אחר מאשר שחר. למי שלא יודע, לוזון וסגנו שטרן חלובה, הם בעצם הפרונט, אבל השותף השלישי והסמוי בקואליציה שמחייבת שינוי מיידי הוא לא אחר מאשר שחר.

בהתאחדות לכדורגל סיפרו ל-ONE: "אין ספק שהשותף האמיתי לקואליציה של לוזון וחלובה הוא שחר, אבל הוא השותף הסמוי, השקט וזה שעושה את הטלפונים בשקט למי שצריך. הוא לא מגיע למסדרונות ההתאחדות, לא מדבר בשם הכדורגל אבל קובע הכל. למעשה, מי שעומד בראש השלטון של ההתאחדות לכדורגל הוא האיש החזק יעקב שחר. הדוגמא הבולטת ביותר על כך שמדובר בשלישייה שקובעת לכל הכדורגל מה יקרה מחר, היא הציטוט של לוזון לגבי מכרז השידורים". 

עוד סיפרו בהקשר לכך: "כששאלו את לוזון איך הוא העז להוציא מכרז לשידורי הכדורגל לעונות המשחקים 2016-2020 הוא לא התבלבל ולא היסס וענה: 'הלכתי למשרד של שחר, קיבלתי את אישורו ויצאתי לדרך'. ככה מתנהל הכדורגל הישראלי. חלובה ולוזון חוטפים את העגבניות לפרצוף ושחר נותן את הטון בשקט. הוא נהנה מהשלטון וההחלטות והם סופגים את הרפש והריקבון מהתקשורת ומהציבור. מדובר פה בשלטון של שלישייה שקובעת את סדרי היום. לוזון היו"ר וחלובה הסגן אבל שניהם עובדים אצל שחר. הם לא עושים כלום בלי לקבל את אישורו. זה בעצם כל הסיפור".  

אבי לוזון (משה חרמון)
אבי לוזון. הוא לא היו"ר האמיתי? (משה חרמון)
 

"פרשת חברת ההשכרה 'הרץ' בבעלותו של שחר, שהיא גם נושא בפני עצמו, הוא רק בורג קטן בשליטה של שחר בלוזון וחבריו. הוא החזק והוא היו"ר האמיתי. עובדה שמכבי ת"א מועדון גדול יותר ממכבי חיפה אבל אף אחד לא סופר אותו בהתאחדות לכדורגל", סיכמו בהתאחדות.

הבעלים של חיפה אמנם ישב בוועדת דודי כהן ונשמע במסיבת העיתונאים המפורסמת ההיא כמי שבאמת רוצה שינוי, אבל מציאות לחוד ומסיבות עיתונאים לחוד. פרופסור ירון זליכה הודיע שאם אבי לוזון לא יפנה את מקומו בסוף השנה כספי הטוטו ווינר לא יעברו לקבוצות הכדורגל של ליגת העל. שחר אמר בחדרי חדרים שלא מתאימה לו ההתערבות של לימור לבנת וחבריה ושהוא יסחוב את לוזון עד איפה שצריך. בינתיים הכדורגל הישראלי נפגע, ליגת העל תיפתח בשבת הקרובה ואיש אינו יודע אם באמת כספים יגיעו וקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית יוכלו לספוג את האגו של לוזון ואת השליטה של שחר.

יעקב שחר (חגי ניזרי)
יעקב שחר. אמר בחדרי חדרים שלא מתאימה לו ההתערבות של לבנת (חגי ניזרי)
 

בכירים בכדורגל הישראלי אמרו ל-ONE: "בסופו של דבר, עם כל הכבוד שאנחנו נותנים לשחר רק הכסף ידבר. אם נתפורר ישמעו אותנו בענק. לא ברור איך מדינה שלמה רוצה להזיז את לוזון וחלובה הצידה, להעיף אותם הביתה, ורק שחר מגבה אותם. לא ברור, לא מובן והוא העיקר נשאר נקי. בגלל זה אנחנו קוראים לו הטפלון של הכדורגל הישראלי".

לכתבה זו התפרסמו 228 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 228 תגובות ב-138 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
138
יוסי23/08/13, 10:05
השב   •  00
137
שקיפות22/08/13, 14:35
הכל מכור
השב   •  00
136
משפחת22/08/13, 13:00
היה ברור מי יצא מובס, השרה והטוטו. ומי יביס לוזון עם המשפחה והחיילים. יאלה טולוזון
השב   •  00
135
אור22/08/13, 11:04
שיעיפו את הירקת הארורה מאירופה אמן אמן אמן אמן
השב   •  11
134
תשתחוו לאלופה22/08/13, 09:52
עם בעלים כמו שחר לא פלא שחיפה מחזירה את הכדורגל הישראלי אחורה. בושה .
השב   •  25
איל22/08/13, 15:32
השב   •  00
133
צפוני כחול22/08/13, 09:38
תשובה? בבקשה: תורידו את המילה "מה" בתחילת הכותרת ואת סימן השאלה שבסוף הכותרת. מה שנשאר זה התשובה.
השב   •  03
שי22/08/13, 14:26
השב   •  10
איל22/08/13, 15:37
השב   •  00
132
בנגי22/08/13, 08:54
האם יש תגובה שמצדיעה ליעקב שחר ,ומעניין מדוע ומי שמבין .מבין.
השב   •  10
131
עידן22/08/13, 08:53
הלוואי והיו 12 בעלי קבוצות כמו שחר
השב   •  30
אודי22/08/13, 09:47
ובעיקר כיון שהוא מן אתכם בדרך עקיפה.קונה שחקן במליון דולר ומוכר לכם את אותו שחקן בחזרה במליון שקל.
השב   •  11
130
יואב-סתם אחד22/08/13, 08:37
השב   •  62
איל22/08/13, 15:38
השב   •  00
129
גיא22/08/13, 08:32
שגולדהאר לא יקנה אותך, ואז יהיה שקט בהתאחדות.
השב   •  01
איל22/08/13, 15:38
השב   •  00
128
קאמרו22/08/13, 08:17
השב   •  40
בללי22/08/13, 13:45
השב   •  00
127
חיים22/08/13, 07:25
ושמישהו יבדוק איך זה שבנו להם את האיצטדיון הכי מפואר בישראל ואנחנו משחקים בפח האשפה של הגועל ?
השב   •  03
126
מנש22/08/13, 06:35
מועדון גדול מאיתנו, זו השערורייה האמיתית..!
השב   •  92
תום22/08/13, 07:46
עכשיו מסתבר למה.
השב   •  22
125
ציון22/08/13, 06:32
הכדורגל הסתאב הגיע הזמן לנקות אורוות ואז גם הליגה והנבחרת יראו טוב יותר
השב   •  01
124
עכואי22/08/13, 04:41
שחר הציל את בית''ר הרבה פעמים מפירוק בזכות הכסף והשחקנים שהם קיבלו למה שהוא ירצה לעשות רע לבית''ר אחרי כל זה ?
השב   •  31
בני22/08/13, 07:56
כמו נתניה והפועל פתח תיקוה
השב   •  01
123
רפי22/08/13, 04:32
נא לבדוק אם יש לשחר קשרים עיסקים עם ההתאחדות לכאורה ,
השב   •  01
122
איליה22/08/13, 02:40
אין הכדורגל הישראלי בחיים לא יתקדם שחר שולט בהכל זה פשוט בושה מה ששלישיה הזאת עושה צריך לסלק אותם מהכדורגל
השב   •  11
121
איל22/08/13, 00:54
השב   •  32
120
איל22/08/13, 00:53
השב   •  52
119
ארז חיפה22/08/13, 00:29
אם מה שכתוב פה לא נכון (תנו הוכחות שכן!), אני ממליץ לשחר לנסות ולהגיש תביעת דיבה נגד האתר.
לגבי שחר, עד שסוף-סוף יש בעלים יציב, תומך ומשקיע שהעלה את רמת הכדורגל פה בכמה רמות, הביא קבוצה פעמיים לליגת אלופות ובזכות הקבוצה הזו עלתה מכבי ת"א גם לליגת האלופות, הביא לבית"ר שחקנים ועזר לה וייתכן שעדיין עוזר לה להתמודד עם המצב הקשה, עזר להפועל עכו (אם אינני טועה) ובכלל הביא גאווה לצפון עם קבוצת פאר שגדולה בכמה רמות מקבוצה הזויה ועתיקה שההישג הגדול שלה מאז שאני זוכר את עצמי הוא מקום אחרון בבתים של ליגת האלופות. אני גם לא בעד לוזון בלשון המעטה ולו רק בגלל ניגוד האינטרסים הברור שקיים אבל שחר? תביאי הוכחות ומקורות ואז אסכים איתך לחלוטין. כל היתר ובפרט מכבי ת"א שמועדון גדול יותר ממכבי חיפה (האמת שהצחיק אותי) הם לא יותר מגיבוב אוסף של מילים. כנראה שמכבי ת"א שוב משקשקת מהקטר הירוק.
השב   •  122
צהוב22/08/13, 01:10
כשמכבי לקחה אליפויות, השחקנים של הקבוצה שלך נסעו בטרמפים למשחקים נגד הפועל אזור במסגרת מה שמוכר היום כליגה ב׳. אבל אף אחד לא מצפה מנערים בני 14 לדעת. אבל לא נורא, תהנו מזה כל עוד אפשר כי גולדהאר כנראה יקנה גם אתכם בסוף רק כדי לשמש לנו קבוצת מילואים.. בהצלחה מחר!
השב   •  02
סלאח מוסר לכם דש חם22/08/13, 08:26
עוד שנה גג הוא אף ממכם אף בעל הבית לא החזיק מעמד אצלכם אליפויות מתקופת אבא אבן והמנדט הבריטי גם ככה לא יקח הרבה שמכבי חיפה תעקוף אותכם
השב   •  20
meno22/08/13, 08:56
הם כולם עוד יאכלו את הכובע, צריך להצדיע לשחר.
השב   •  10
בנגי22/08/13, 09:19
הרי בסוף תגמרו כמו ביתר ירושלים בזמן גידאמק, הפועל תל אביב בזמןטביב,חבל . חבל.
השב   •  10
ארז חיפה22/08/13, 11:43
אני בן 30 וממה שאני זוכר מאז שנולדתי הקבוצה הכי טובה ללא ספק היתה מכבי חיפה, בשנות ה-90 מכבי ת"א עוד היתה יריבה למכבי חיפה, אבל אחר כך? נו באמת, חבל על המילים.
השב   •  00
118
ירוק עד22/08/13, 00:23
איזה בולשיט- אף בעלים בישראל לא עושה כסף מהכנסות הקבוצה שלו, תהיו בטוחים בזה!
ההכנסות של חיפה מספיקות במקרה הטוב לכיסוי ההשקעה של שחר בקבוצה, לא יותר.
שחר הוא אמנם איש עסקים ממולח שיודע היטב איך לטפח את הונו האישי, אבל כדורגל בישראל הוא פשוט לא עסק מכניס!
השב   •  50
117
מוניר ירוק מלידה22/08/13, 00:18
השב   •  60
116
לירן22/08/13, 00:13
אוהדים שזורקים מוטות ברזל שמעתיקים שירים שמקללים את אלירן עטר בכל העונה ואיפלו גול הוא לא שם לכם 5000 מנוים זה הכמות מנוים הכי עלובה בליגה וואלה ב"ש עוד מעט עוקפת אותכם מי אתם ומה אתם מועדון קטן מהכרמל וזהו מי סופר אותכם בכלל אתם בדיחה בארץ ובארופה אתם מועדון בסדר גודל של נתניה ב"ש הפועל חיפה יאלה דיי לעוף על כלום נמאסתם אתם חיים בסרט שאתם תקחו אליפות השנה עם בוקלי וקטן ח אתם בדיחה שכבר לא מצחיקה רק מעוררת רחמים
השב   •  513
ארז חיפה22/08/13, 01:47
ננסה לעשות לך קצת סדר בראש:
1. אנחנו אוהדי מכבי האמיתית ולא "מכבי" ההסטורית.
2. אנחנו אוהדים את הקבוצה הטובה ביותר ב-20 שנה האחרונות, הקבוצה הישראלית היחידה שהגיעה פעמיים לליגת האלופות (מעשית 3), והישראלית היחידה שהיתה מעל המקום האחרון בליגת האלופות.
3. אנחנו אוהדים את הקבוצה שקרעה 10:0 את הדינוזאור ההסטורי שנקרא מכבי ת"א.
4. אנחנו אוהדים את הקבוצה שלקחה 7 אליפויות בזמן שאוהדי מכבי ת"א ההזויים והנאלחים (לא כולם) התעסקו עם טיטולים וסמרטוטים.

אוהדי קבוצה שלוקחת אליפות אחת בעשור (!) וארבע אליפויות ב-20 שנה (!) צריכים להשיל נעליהם מעל רגליהם כשהם מדברים על מכבי חיפה. אתה עוד אוהד הזוי של הצוללת הצהובה.
מי ייתן שרק בעוד 10 שנים תעלו מעל פני המים ותקחו אליפות. בכל זאת, קצת רחמים עליך ועל הענתיקה מת"א.
השב   •  51
רועי22/08/13, 05:20
אם כל מה שכתבת היה נכון לא היינו שווים התייחסות ! האמת שאתה רועד מפחד מאתנו , במקום זה ספור עד 10 זה גם כמות הגולים שהשפלנו אתכם וגם כמות השנים עד לתואר הבא שלכם !
השב   •  21
סלאח מוסר לכם דש חם22/08/13, 07:34
תפרט לי בבקשה מה ההישג שלכם באירופה בעשרים שנה האחרונות לעומת מכבי חיפה ומה ההישג שלכם משנת 2000 בליגת העל תיקרא בוואלה בלי שחר לא היה הסכם אם הטוטו בקשר לקטן ובוקולי מה שהם זכו לא ייני שלך וכול השחקנים שלכם זכו אתם מועדון קטן ואנחנו לא סופרים אותכם ביי חמש עשרה שנה לא מנצחים בקרית אליעזר
השב   •  10
115
מלך הקופים22/08/13, 00:08
יענקלה יש רק אחד . ההכפשות לא יעזרו האיש מספר 1 בכדורגל הישראלי .
השב   •  112
114
בית"רי לעד22/08/13, 00:06
מתגלה בהתחלה כעוזר ותורם לכדורגל הישראלי ובסוף פוגע בקבוצתו עד שהיא כמעט נהרסת!רק שלארקגי לא היה פרוטקציות כמו שחר
השב   •  23
איל22/08/13, 00:56
השב   •  12
ירוק22/08/13, 00:57
שמע אחי זאת אחת ההשוואות המדוייקות שראיתי. שאתה אומר מתגלה בהתחלה כעוזר כמו ארקדי. אז מה אתה מגדיר כהתחלה 20 שנה ורק אחרי זה הוא ירסק אותנו? כי פשוט לארקדי זה לקח 4 שנים אז בהתחלה כעזור אתה מתכוון שלושים שנה. אין אתה פשוט בן אדם מבריק וזה מוזר כי האוהדים של ביתר לא נחשבים כחכמים
השב   •  40
113
הרוב השקט21/08/13, 23:12
ולסרס את השפעתו של האיש הזה בהתאחדות. יש לי כבוד גדול לחיפה בתור מועדון אבל שיתעסק רק בחיפה ולא מעבל לזה!
השב   •  43
112
שמשון21/08/13, 23:08
השב   •  22
111
שמשון21/08/13, 23:07
השב   •  11
110
אלעד21/08/13, 22:51
ותראו איזה דבר יפה הוא יכול לעשות לכדורגל, שאין אינטרסים הכל עובד.
השב   •  46
מלך הקופים22/08/13, 00:10
גולדהאר בכלל יודע את החוקים של המשחק ? אין לו מושג בכדורגל מה הוא יכול לנהל ?
השב   •  41
אבי22/08/13, 06:49
השב   •  20
109
אבי21/08/13, 21:48
לא! רק טובת הספורט נגד עינינו
השב   •  20
108
יוסי21/08/13, 21:28
האליפויות בעשור האחרון הם לא כוכבית, זה קומבינה!
השב   •  75
107
ואדוז21/08/13, 20:51
יש בחנות הזאת גם המשחק של הפועל נגד ואדוז?
השב   •  40
106
הצהוב הצפוני21/08/13, 20:48
השב   •  96
105
אלוף ירוק21/08/13, 20:34
במידינת ישראל ותאמינו אני מכיר את יענקלה אישית הבחור לא מעניין אותו הגרושים של ההתאחדות הוא עושה מספיק כסף ממכירת רכבים איכפת לו מהכדורגל הישראלי והוא מנסה ליישם את השיטה האירופאית בארץ אבל היות ובני ישראל היא ארץ אוכלת יושביה אז תמיד יקומו הקנאים למינהם ויוציאו שם רע מה עוד שכתב חצר אוהד מכבי תל אביב כותב שמכבי תל אביב היא הקבוצה הגדולה בארץ זה מצחיק לכתוב על קבוצה שלקחה אליפות אחת בעשור ולקחה מיליון תארים לפני קום המדינה לעומת הקבוצה הגדולה בארץ באמת זאת שזוללת אליפויות כבר 3 עשורים והשתתפה כבר פעמיים בליגת האלופות אבל מחיר היחצנות והלקקנות עולה כסף רק תגיד כמה שילם לך מיץ פטל על הכתבה המצחיקה שלך אדון כתב
השב   •  4812
בללי21/08/13, 20:53
למה מי אתם? בית"ר נתניה ומכבי גדולות עליכם בהכל
השב   •  56
ירוק אלוף21/08/13, 23:49
רד מהעץ הגבוה שטיפסת עליו אתה אומר ביתר ומכבי בנשימה אחת וההבדל הוא שמיים וארץ
השב   •  31
לירן22/08/13, 00:08
מועדון של קומבינות ושחטויות עם אוהדים הכי גרועים בליגה למקומות עבודה לא נותן לכם לאודד אתם כלום ושום דבר לכו תזרקו מוטות ותעתיקו שירים מהקבוצות הגדולות זה הדבר היחיד שאתם יודעים לעשות מועדון גדול עלק סע סע
השב   •  05
עומר22/08/13, 05:58
פרצוף חמוץ
השב   •  01
104
שאול21/08/13, 20:31
השב   •  22
103
יעקוף21/08/13, 20:20
רק עיוורים לא ראו את זה עד היום
השב   •  43
102
אלעד21/08/13, 20:14
אתה מלך ואתה היחיד שאכפת לו מהכודרגל פה בישראל
השב   •  127
101
שאול21/08/13, 20:13
השב   •  46
100
לפיד21/08/13, 20:05
יענקלה מושחת, אני לא מצליח לדמיין את זה!! יותר קל לי לחשוב שהוא דמות מופת.
השב   •  73
99
אני21/08/13, 19:58
השב   •  43
98
אל אל ישראל21/08/13, 19:43
הם הרי תמיד יושבים זה לצד זה בכל המשחקים ביציע. כמו לוזון, גם שחר עשה הרבה דברים לטובת הכדורגל אבל זה עדיין לא אומר שהוא דמות חיובית. שימו לב, רק דוגמא קטנה, בהפועל השופטים התעללו בעונה שלפני האליפות של קש, במכבי בחצי העונה הראשונה עם בן שמעון, רק במכבי חיפה מעולם לא. ב-15 שנה שאני צופה בכדורגל.
השב   •  43
97
לא סובל אותם21/08/13, 19:01
הקבוצה הזאת נהנית כבר שנים מהחלטות אומללות של בית הדין של ההתאחדות, הקהל הירוק זורק מוט ברזל על המאמן שלו מטר מהשופט הרביעי וכלום אין עונש, היה להם עונש רדיוס על תנאי- השתוללו אבל ביקשו שיתחשבו בהם ובית הדין דחה את העונש לשנה אחרי זה לגביע הטוטו, חוק יעקובו, טעויות שיפוט בכמויות לטובתם ועוד ועוד ועוד..
השב   •  19 6
דוד21/08/13, 21:15
השב   •  20
זורו22/08/13, 09:23
אי ענישה על מוטות וארועי אלימות בזמן שבשאר הקבוצות עפו רדיוסים; ההרחקה ההזויה של ידין ממשחק העונה מול חיפה על הורדת חולצה בחגיגה אחרי משחק; ההרחקה המוזרה של זהבי בליגה על עבירת משמעת בנבחרת כשהתמודדנו עם חיפה על האליפות; אי ביטול התוצאה מול הפועל חיפה במכירה של ישראל כהן שנתנה למכבי חיפה יתרון ביתיות לכל הפלייאוף;
השב   •  10
96
דני21/08/13, 18:30
השב   •  32
95
דוד21/08/13, 18:18
השב   •  22
דוד זורנו22/08/13, 01:11
יאלה נתניה תעשה מנויי אני מחר מקבל מנויי
השב   •  00
94
יוסי21/08/13, 17:52
אם שחר לא היה מעורב בכדורגל הישראלי, הפיצוץ היה גדל וגדל, הרי בליגה שלנו כל שני וחמישי קבוצות מחליפות בעלים, פשוט לכולם נוח לדבר עם שחר כי כולם יודעים שהוא מהיחידים שהכדורגל הישראלי באמת חשוב לו, ושהוא לא כאןרק לשנה או שנתיים. אף אחד לא סופר את מכבי ת"א בהתאחדות כי הבעלים שלהם נמצא בישראל שלושה ימים בשנה. עם כל הכבוד לג''ורדי קרויף הכדורגל בישראל לא מעניין אותו, ובאמת לא כל כך אמור לעניין אותו, אותו צריך לעניין רק מכבי תל אביב, לא לגמרי ברור מי הבעלים של הפועל, את מי בדיוק את רוצה שיספרו בהתאחדות?
השב   •  226
חואן אנטוניו21/08/13, 18:39
קשור לכל הטוב שהוא באופן אישי מרוויח מגוף ציבורי שאמור להיות ניטרלי וחסר פניות כולל לגבי מי שעומד בראשו שאמור להיות ישר והוגן כלפי כל הקבוצות אז בהחלט שווה לדבר על כל הטוב הזה שהוא עושה!
השב   •  34
איל21/08/13, 18:47
השב   •  10
צהוב בנשמה21/08/13, 21:31
מה הוא כבר עשה?
השב   •  22
93
צדק יהיה פה21/08/13, 17:13
מעניין מאוד
השב   •  915
מני מני22/08/13, 05:49
השב   •  20
92
שלומי יציע גימל 10 0 אליפות כוכבית כהן21/08/13, 16:49
רק תמשיך כך
השב   •  4310
91
יוסי21/08/13, 16:17
השב   •  58
ואדוז21/08/13, 20:50
יש גם בחנות הזאת גם משחק של הפועל נגד ואדוז?
השב   •  40
ואדוז21/08/13, 20:51
יש בחנות הזאת גם המשחק של הפועל נגד ואדוז?
השב   •  10
90
מייק21/08/13, 16:17
השב   •  71
89
יוסי21/08/13, 16:13
השב   •  114
ירוק21/08/13, 16:44
אני לא סגור עדיין. אבו סאלח מתפלל בבלומפילד? 10-0 איזה השפלה?
השב   •  32
88
ערן21/08/13, 15:46
אני מביא היום חברים הביתה ואני מפחד להשאר תקוע עם הבירות.
השב   •  195
אייל22/08/13, 08:10
השב   •  00
87
ירוק21/08/13, 15:37
יענקלה שחר בן אדם חכם שיודע מה הוא רוצה לא כמו שער הליגה
השב   •  3221
סטודנט21/08/13, 16:13
שחר אכן אדם חכם שיודע מה הוא רוצה - רק חבל שטובת הכדורגל בישראל זה לא בדיוק מה שהוא רוצה, אלא טובת הכיס הפרטי שלו.
השב   •  710
86
אדום21/08/13, 15:37
מה לוזון עשה לא בסדר?
הוא היחידי שלפחות מנסה לעשות משהו עם הכדורגל פח הזה בארץ.
הוא לא קשור למכבי פתח תקווה הוא רק אוהד של הקבוצה עובדה שהיא ירדה ליגה והוא בכה מול המצלמות..
מכל היורים האחרים הוא היה הכי דומיננטי
השב   •  248
בכר22/08/13, 10:07
הוא עשה כאן תחרות מאירופה והכריז שכל זה שלו ובזכותו. הוא לא בנה את המגרשים ולא מימן כלום אבל לקח את כל הקרדיט. אז אלא שנותנים את הכסף החליטו להראות לו מאיפה משתין הדג. פוליטיקאים שברמה או שתיים מעל לוזון. זה הכל אחי. אם היה יודע לחלק את הקרדיט - לא היה קורה כלום. אבל קפץ לו הלוזון בראש. ועמוס גם.
השב   •  10
85
אוהד21/08/13, 15:35
מכפישים את שמו של יענקלה שעשה ועושה רק טוב לכדורגל הישראלי. בתור הבעלים של אחת הקבוצות הגדולות ביותר בישראל (לא מביע פה דעה, זוהי עובדה) לגיטימי שתהיה לו השפעה.
מזה ועד להגיד שהוא השליט והדיקטטור של ההתאחדות, לא מתאים.
השב   •  4614
84
חיפאי ירוק21/08/13, 15:22
בגללו הפסדנו את האליפות בגלל הקיזוז.
השב   •  114
83
איל21/08/13, 15:21
השב   •  3933
יוסי21/08/13, 15:29
השב   •  84
גולדי הון21/08/13, 18:17
גם אם הוא היה הבעלים של הפועל חיפה?
השב   •  22
82
רועי21/08/13, 15:20
השב   •  75
81
אדום21/08/13, 15:19
אבל כששמעתי ששחר נותן מכוניות להתאחדות, יותר נכון משכיר להם, היה זועק לשמיים ניגוד האינטרסים שכאן.
השב   •  168
80
אוהד שפוי21/08/13, 14:58
בזכות שחר מכבי חיפה היא הקבוצה החזקה ביותר בשנים האחרונות.
חוצמזה שלוזון עשה המון דברים טובים לכדורגל הישראלי ולא צריך לתת לגורמים כמו הטוטו לקבוע יו"ר, בשביל זה יש בחירות.
השב   •  3627
אירוניה21/08/13, 16:50
הוא עשה טוב בשביל מכבי חיפה, אינטרסים קבוצתיים בלבד.
מדברים עליו כאילו הוא הביא את הכדורגל לארץ.
השב   •  32
ירוק21/08/13, 19:07
שחקנים במחירים גבוהים בשביל לממן אותם(שלא יראה כמו תרומה) קח מקרה אנדלובו או עזריאל.
ומשאיל לכל הליגה שחקנים(שהוא משלם להם שכר מכספו).
השב   •  40
79
רונן21/08/13, 14:53
השב   •  3222
שרוף.21/08/13, 15:17
השב   •  125
78
מכביסט21/08/13, 14:52
1. לימור לבנת, עכשיו נזכרת שהוא אח של נשיא מכבי פ"ת? איפה היית לפני 6 שנים כשהוא מונה? לכי תלמדי מה זה אופסייד ואחרי זה תתערבי בכדורגל.
2. אבי לוזון נבחר בדרך דמוקרטית והוא עדיין זוכה לתמיכה כמעט בלעדית אצל ראשי הקבוצות. אז תרדו ממנו.
3. תהיו כנים ותודו שהוא עשה הרבה דברים יפים בכדורגל: בית הנבחרות, יורו לצעירות, אצטדיונים. מה גברי עשה? מה איצ''ה עשה? די עם הקנאה המיותרת הזו.
4. אפילו המינוי ה"בעייתי" של גיא לוזון הוכיח את עצמו. עם קצת יותר מזל היינו עוברים את שלב הבתים ומגיעים ל-4 הגדולות.
5. נכון, הבן-אדם לא הכי תרבותי. ובכל זאת, עושה לנו הרבה כבוד באופא.
6. לכל היו"רים הקודמים הייתה קירבה לקבוצות כלשהן. גברי להפועל פ"ת, איצ''ה להפועל ת"א. עובדה שראינו שבסוף מכבי פ"ת ירדה ליגה, על אפו וחמתו של אבי לוזון. דווקא השופטים רצו להראות שהם לא פוחדים מלוזון. בתכלס, אין לו השפעה שם, אם כבר אז הפוכה.
7. לאיזה שליט אין "איש סוד". נו באמת. עלוב. עוד מעט תגידו ששרה מנהלת אותנו.
8. בהצלחה לכולם בעונה הבאה.
השב   •  2816
שירן21/08/13, 17:12
השב   •  71
ג׳וני22/08/13, 09:17
שאני קורא אוהד מכבי פ״ת מדבר לעניין. גם אם לא עם הכל אני מסכים.
השב   •  00
77
אבירם21/08/13, 14:51
השב   •  91
76
אריק21/08/13, 14:47
השב   •  105
75
עוז21/08/13, 14:47
תמשיכו לצחוק הפרצוף שלכםמתגלה
השב   •  4729
סלאח מוסר דש21/08/13, 14:53
האליפות שלכם אם כוכבית גדולה
השב   •  85
חיים21/08/13, 15:01
לאן אתה חותר לפי דעתי שחר רק עזר להרבה קבוצות והוא בעד מנהלת ליגה אז איפה השחיתות הוא גם עזר לביתר לא ראיתי בכדורגל משהו שונה השנה
השב   •  145
אדומציק21/08/13, 15:16
וה אתם הפסדתם 4-0 לודוז אזמה ?
השב   •  60
74
האימפריה עוד תחזור21/08/13, 14:43
השב   •  116
סלאח מוסר דש חם21/08/13, 15:03
אם הוא עזר לנתניה לרדת ליגה למה נתן לכם את עטר לאמן למה היה לכם טעויות שיפוט במשחקים נגד מכבי חיפה
השב   •  42
המטיף21/08/13, 15:40
השב   •  22
איל21/08/13, 18:44
השב   •  10
73
שלומי21/08/13, 14:40
הוא חווה תסכול גדול כשישב בהתאחדות ולא הצליח להשפיע ולכן הוא עזב,

ושחר צודק - אסור לשר להתערב היום זה לבנת מחר מי יודע מי יהיה, תארו לכם שיגיע שר ממשלה אחרת ויעמיד מישהו מטעמו, אז תתחיל השחיתות האמיתות,
עכשיו זה לא שחיתות, עקום כן אבל שחיתות לא
השב   •  2614
סטודנט21/08/13, 16:12
בוודאי שמותר לה להתערב.
השב   •  22
72
אוהב כדורגל21/08/13, 14:35
לאחר שקראתי את הכתבה האמיצה ואת תגובות אוהדי הכדורגל אני מבין עד כמה אנשים אינטרסנטים מנהלים את הכדורגל,אמרתי איך שחר הצדיק משקיע ומשקיע כל שנה מאות אלפי שקלים בקבוצת כדורגל מאיים שיעזוב ולא עוזב עכשיו הכל ברור!!
השב   •  218
71
מכבי21/08/13, 14:32
אם מכבי תא תצליח לשלוט פה בשנים הקרובות, שחר ינסה לבטח לגרום ללוזון לעשות מהלכים כניסיון לגרום למכבי תא לאבד אליפויות כמו שקורה ממש כיום בכדורסל מדאיג
השב   •  205
המטיף21/08/13, 15:40
השב   •  54
70
אא.ממ21/08/13, 14:32
ח
השב   •  11
69
ליאור21/08/13, 14:30
תמיד אמרתי האיש לא אוהב את מכבי חיפה יותר ממה שהוא אוהב לעשות כסף וכל התקופה שהוא בחיפה הוא לא הפסיד בלשון המעטה ותיהיו בטוחים שאם היה מפסיד כסף כבר מזמן היה עוזב . לא מוכן להשקיע במכבי חיפה ורואים את זה טוב בשנים האחרונות . בקיצור נתקענו איתו
השב   •  4034
מאיר21/08/13, 16:18
הסגל שלנו אולי הכי נוצץ בליגה. אין סיבה להשקיע יותר מידי כשהקבוצה לא באלופות. לליגה הזאת זה יותר ממספיק.
השב   •  75
ליאור21/08/13, 17:12
אם אבוחצירע ותורג''מן הם חלוצים שטובים לך לליגה אז שיבושם לך !
השב   •  43
חב21/08/13, 18:46
ששחר לפעמים אולי הפסיד- לפעמים אולי הרוויח, אבל השקט שהוא נותן למועדון- היא יחיד במינו, ובטח אי אפשר להיות בעל קבוצת כדורגל בלי להאובה את זה, וכמו כל אדם לפעמים גם טועים
השב   •  30
מלך הקופים22/08/13, 00:15
אתה מהאוהדים האפסים האלו שרק רוצים שיקנו ויקנו ויקנו . ואם שחר לא קונה את חריסטופי לדוגמא אז הוא קמצן , אבל אל תשכח שבנאדו עשה העונה רכש טוב בין אם זה ראיוס או גבאי . מיץ'' לא הראשון בכדורגל הישראלי שבא ושם את הכסף וראו שזה עבד בתווך הקצר אבל בתווך הארוך זה לא עובד , הספיק לראות את גאידמק שופך כספים בביתר וראינו את המפלה באירופה . העונה מכבי המשיכה לקנות מכל הבא ליד בגלל שהם בנו על הכסף שיכנס מהאלופות אבל בסופו של דבר הם בנו עליו יותר מדי . אני מבטיח לך שכבר כמה שחקנים אצלם יחתכו בקרוב מאוד או שישבו ביציעים . יענקלה שחר אדם חכם שמסתכל לתקופה ארוכה ולא קצרה .
השב   •  22
68
נתי טובול21/08/13, 14:30
לכדורגל הישראלי אין שיניים
השב   •  30
67
רועי21/08/13, 14:21
בוקר טוב שחר המציא את הקיזוז שחר ביטל אותו ולוזון מרפד, הלב של הפועל נקי, וחיפה? עוד בוכים על הקיזוז.איכס!
השב   •  1914
ירוק כהה21/08/13, 14:43
חוץ מאליפו כוכבית יש לכם אליפות בעשרים שנה בושה
השב   •  51
מכבי תל אביב אלופה21/08/13, 14:58
את הקיזוז המציא יעקב שחר כי פחד מבית"ר אז אין לכם על מה לבכות
השב   •  43
שחר בן-טובים21/08/13, 16:14
השב   •  12
שרון21/08/13, 16:19
אבל הנה משהו קטן שאני מסכים איתך
השב   •  11
ירוק זה חוק22/08/13, 03:33
עדיף לך להיות בשקט
השב   •  00
66
יורם21/08/13, 14:18
הלואי שמכבי חיפה תפסיד בחמישי אמן ואמן
השב   •  99
65
צדק21/08/13, 14:16
השב   •  104
64
אוהב כדורגל21/08/13, 14:12
כולנו ציפינו ששחר המנהל הבכיר והמנוסה בליגה יוציא את הכדורגל מהבוץ וההפך חש בכתבה רמיזות לניגוד עינינים של שחר,אבל מסתבר שבכדורגל הכל מותר
השב   •  104
63
איציק ר21/08/13, 14:10
השב   •  72
62
רונן21/08/13, 14:07
לשחר מתאים הכאוס בכדורגל מתאים לו ליגה חלשה ככה השליטה שלו תהיה חזקה יותר ככה ההשקעה שלו תהיה קטנה יותר.
שחר סתם בלון נפוח שמסתובב כאילו הוא המושיע הגדול של הכדורגל כאילו הוא זה שהציל את ביתר
השב   •  165
61
קסקט מנוול ומושחת21/08/13, 14:06
שבע אליפויות עאלק
השב   •  1611
סלאח מוסר דש חם21/08/13, 14:46
אליפויות על הפרצוף שלך מה קשור שנתיים של לוזון יושב ראש ההתאחדות זה שאתם עגלות זה לא בעייה של אף אחד
השב   •  93
60
מכביסט21/08/13, 14:06
קודם כל מכבי ת״א מועדון גדול יותר מחיפה(זה ברור) ודבר שני לאוהדי האחות הקטנה מהצפון: היו״ר הנערץ שלכם חשף סוף סוף את פרצופו האמיתי, לא באמת מעניין אותו הכדורגל או מכבי חיפה, הוא מנצל את מעמדו אך ורק לטובת עסקיו הפרטיים.. איש קטן ועלוב כמו הקבוצה שהוא עומד בראשה
השב   •  3927
צפוני כחול21/08/13, 15:13
ואולי סוף סוף יהיו הסברים לכל מיני שריקות
השב   •  53
59
אלי בן בשט21/08/13, 14:03
לא יכול להיות שמי שקשור,או עומד מאחרי לוזון,יכול להיות ישר.
השב   •  275
ניר22/08/13, 01:04
בכלל בזכות שחר אתם קיימים תראה לי מישהו שהיה קונה את עזריאל וורד כל אחד במיליון דולר למרות שביתר רצתה פחות ושלא נדבר על כל השחקנים שהשאלנו לכם.
השב   •  00
58
עומרי21/08/13, 14:03
היחד בחיפה שעוד הערכתי.
השב   •  145
יגאל21/08/13, 15:13
זה לא נכון עובדה שהוא בעד מנהלת הליגה ולמה בחרו בו במנהלת לדבר אם לימור לבנת למה לו קם יושב ראש אחר לדבר אם לבנת מה קרה הפכו אותו למפלצת ועוד דבר אם היה שחיתות לפי דעתי אז מכבי פתח תקווה לא היתה יורדת ליגה למה שחר נתן לנתניה את עטר למרות החוזה שלו בחיפה
השב   •  43
57
י שחר21/08/13, 14:02
לוזון חף מפשע
השב   •  84
56
אפי שער 1121/08/13, 14:01
ועדת חקירה מייד
השב   •  3318
55
אבי21/08/13, 13:59
אנחנו פראיירים!! בוא נארגן מרד- למען כדורגל נקי ללא שחיתותגם קאדפי ״לא ספר״ אף אחד - והיום אין לו מניין להאזכרה ניגמר עדיין הלא סופרים!
השב   •  114
54
שמעון אבן צור21/08/13, 13:57
מצא מין את מינו.שחר +לוזון.עכשיו אני מבין הכל.לוזון דואג לשחר והפוך.מוכרים את הכדורגל בישראל בעבור אינטרסים אישיים.
השב   •  103
53
עידן21/08/13, 13:56
גם איצה מנחם וגברי לוי היו בובות של יענקלה ועשו כל מה שרצה.
השב   •  105
52
אמיר21/08/13, 13:53
שחר לא סופר אותכם והוא לא שם עליכם
השב   •  109
51
שירן21/08/13, 13:53
לדעתי לא!
השב   •  3225
גלעד21/08/13, 13:58
השב   •  52
שרון21/08/13, 14:07
עכשיו היא שואלת "ו.?"
השב   •  133
חואן אנטוניו21/08/13, 23:00
אם זה קורה למכבי חיפה זה נחשב ,אם זה קורה לקבוצה אחרת זה לא נחשב. למכבי פתח תקווה זה לא קרה וזה לא יקרה.
השב   •  10
50
סאלח הפאפי21/08/13, 13:53
מההתחלה זה היה ברור אבל כולם כמו עיוורים הולכים אחרי שחר. הגיע הזמן ללכת הכי רחוק עם המנהלת וששום גורם כמו שחר ולוזון לא ינהל את הכדורגל. שלוזון יתעסק בנבחרות
השב   •  92
49
עידו21/08/13, 13:52
למה שחר לא עונה למידע והליכלוכים עליו! ? כנראה שיש דברים נכונים בפרסום ואם הדברים נכונים אז זה מאוד חמור ומישהו צריך להענש
השב   •  113
48
צביקה פיק21/08/13, 13:52
השב   •  163
47
סטודנט21/08/13, 13:51
לשחר יש דווקא אינטרס שהסכם השיווק עם הטוטו לא יעבור - ככה הקבוצות הקטנות יותר יפגעו קשה ולחיפה יהיה סוף סוף סיכוי (אולי) לזכות בגביע המדינה אחרי 16 שנה.
השב   •  245
46
דוד שלח אותי21/08/13, 13:51
השב   •  43
45
מכביסט21/08/13, 13:51
ע"ח מיכה?
השב   •  4611
44
חזי21/08/13, 13:50
מדוע לא אשמים מועצת ההימורים ולימור לבנת בבעיות שיש בכדורגל?

האם הרעש שהם עושים סביב היותו של אבי לוזון קשור באופן כזה או אחר למכבי פ"ת הוא באמת מוצדק? האם זו סיבה לסכן את כל ענף הכדורגל?

אני חושב ששחר ויתר התומכים של לוזון צודקים. האיש עשה עבודה נהדרת לאחרונה, וזה בדיוק לא הזמן המתאים להחליפו.
מה לעשות שפישביין ולבנת החליטו לצאת למאבק אישי לשם מחיקתו של אבי לוזון.

אני בכל אופן מקווה שהם יכשלו
השב   •  915
43
מכביסט21/08/13, 13:49
את כל האליפויות של חיפה בעידן יענקל''ה שחר!
השב   •  142
42
הרדי21/08/13, 13:47
הוא פתח בונדטה נגד הקבוצות הגדולות.אבל היתה קבוצה גדולה אחת חסינה.
בית הדין התלבש על מכבי ת"א,הפועל ת"א ובית"ר ירושלים בהוראה של לוזון.
חיפה יצאה נקייה ללא עונשים,בלי רדיוסים וקנסות גם שהקהל שלה השתולל.
כשגיא לוזון נתמנה למאמן הפועל ת"א הם קיבלו חסינות.
בית הדין המשיך לרדוף את מכבי ת"א ובית"ר ירושלים.
לוזון הוא דיקטטור אבל הוא הדמות בפרונט,מאחורי הקלעים,חלובה ושחר קובעים.
מינויו של ברקוביץ למאמן הנבחרת טורפד בידי חלובה שהתעקש על פרנדדז.
באותו זמן שחר קיבל מכרזים,הירשו לו להחתים 6 זרים,חוק יעקובו.
שחר נוקם ונוטר.
השב   •  276
ניסו21/08/13, 16:17
השב   •  10
41
yosef21/08/13, 13:46
השב   •  70
40
הרוב השקט21/08/13, 13:46
שיושמה ע"י לוזון ושנתיים אח"כ לאדון שחר לא התאים כבר קיזוז אז הוא ביטל ח
השב   •  224
39
לזה לא ציפיתי21/08/13, 13:46
:(

מאכזב מאד.
השב   •  102
38
שמעון21/08/13, 13:42
תבדקו במהלך השנים האחרונות את העונשים המופחתים שמכבי חיפה קיבלה מבתי הדין לעומת קבוצות אחרות על אותם עבירות של נהמות כלפי שחקנים שחומי עור או השלכת מציתים ומוטות ברזל על אלישע לוי כמו כן חוק יעקובו חוקק במיוחד עבור יעקב שחר כאשר באותה תקופה כל קבוצה הורשתה לשתף 4 זרים אולם בשביל מכבי חיפה
חוקקו חוק שאם השחקן בגיל נוער אז מותר לקבוצה להחזיק 5 שחקנים זרים .
השב   •  517
37
קגדי21/08/13, 13:42
המשטרה ומבקר המדינה צריכים לחקור, מדובר לכאורה בשחיתות
השב   •  309
אבי21/08/13, 13:55
מסכים איתך באלף אחוז. דיי נימאס מהשחיתות בכדורגל.
השב   •  84
36
צדק21/08/13, 13:42
השב   •  145
35
לב צהוב21/08/13, 13:41
שני אנשים שאינטרס אישי עולה על אינטרס של הכדורגל שלנו. ברור ששחר קיבל בחרטה אפשרות להשכיר רכבים שלו להיתאחדות וזה ניגוד אינטרסים ברור , חכו ותראו ששחר יצא רע בכל הסיפור הזה.
השב   •  144
34
מיכאל21/08/13, 13:41
דשתם לנו שאנחנו לא יודעים דיי להלצות אני ועוד הרבה כמוני יודעים מי מלוכלך , וצריך לעשות משהוא בנידון אפוא הקברניטים שמנהלים את העסק למה אין שום פעולה מצידם נמעס לשמוע את אותו המנטה
השב   •  81
33
לא אוהב עסקנים !21/08/13, 13:41
ההתאחדות לכדורגל היא איש אחד יעקב שחר לא לוזון לא חלובה שחר הביא תקיזוז וגם ביטל אותו הקטין את הליגה פסל את גיורא שפיגל מכל תפקיד בהתאחדות אישר את המינוי של פרננדז ואחר כך גם את גוטמן פסל את אייל ברקוביץ למרות שכאילו תמך בוא בקיצור קובע הכול ואין שום אחריות עליו בקיצור מה רע לו בדיוק !
השב   •  275
32
אבי21/08/13, 13:41
ממה שקורה בעולם בכלל ובכדורגל בפרט,כמה כח כסף ושליטה קובעים בחיים ,נגמרה הנאמנות הערכים של כבוד ןענווה ,.חייב סדר חדש .כמה רשעים עוד יעלוזו,
השב   •  61
31
איציק21/08/13, 13:41
מה קרה . איפה התגובות של אוהדי מכבי חיפה
השב   •  110
30
שאול21/08/13, 13:40
השב   •  132
29
שרון21/08/13, 13:40
עבורי
השב   •  111
28
שרון21/08/13, 13:40
מקווה שיחזור לעצמו
השב   •  26
27
שפוי21/08/13, 13:39
עכשיו אתם מבינים מאיפה כל האליפויות של חיפה.
השב   •  2915
26
שאול21/08/13, 13:39
זה היה ברור ליודעי דבר שחר הורס את הכדורגל הישראלי מלא בשחיתויות והוא אחד מאלה לגביהם טענו שהכדורגל רקוב.
הכל מתוך שיקולים אישייןם אינטרסים עסקיים שלוזון יקח יחד איתו את שחר ויעופו מהכדורגל הישראלי חייבים כדורגל נקי וטהור פריירים במכבי ת"א שנותנים לזה קרות. מכבי חיפה תמיד נהנית משיפוט מועדף והרגלות הכי נוחות תן לי ואתן לך סדר לי ואסדר לך יעקב שחר צא מהכדורגל בשם העם בישראל
השב   •  186
25
יוסי21/08/13, 13:39
בא לי להקיא מכולכם.
אוהדי הכדורגל להתעורר הכל רקוב.
השב   •  185
24
ניר21/08/13, 13:38
מה שהעסקנים הקנאים לא מבינים שחר מבין הוא האיש היחידי שיכול לנהל מערכת כושלת כמו ההתאחדות ותאכלס גם הוא היה רוצה לראות את לוזון בחוץ(אחרי שלבנת תטוס מהכדורגל הוא יטיס את לוזון)
השב   •  4338
ישראל21/08/13, 13:51
השב   •  133
23
ירון, שער 2 בלומפילד21/08/13, 13:33
לימור לבנת תרמה משהו לכדורגל שלנו? היא רק מנסה להשתלט.

מפריע למישהו הנפוטיזם של משפחת לוזון ? מפריעה למישהו האמביציה שלהם ?

לוזון בנה מגרשים, הביא את יורו הצעירות. שימשיך.

כל זמן שחיים רמון לא יוצא נגדו, הוא יכול להישאר בתפקידו. ועם הגב של חשר הכל מצוין.

גם אם הוא עוזר לאום אל פחם.
השב   •  68
22
אתלטיקו21/08/13, 13:30
מנסים תמיד לחפש את הצדדים השליליים. וזה לא רק הוא תמיד מנסים להראות את כל האנשים המועילים בצד הרע ואחר כך מתפלאים שאין הרבה אנשים שרוצים להיות בעלי קבוצות בליגה שלנו וכל בעלים שמנסה למחור את הקבוצה שלו לא מצליח. תקשורת די לפגוע במדינתו בשביל האינטרסים האישיים שלכם וההצלחה שלכם
השב   •  2533
עדי21/08/13, 14:31
השב   •  61
צהוב21/08/13, 14:36
השב   •  52
מלך הקופים22/08/13, 00:08
לך תשתה מיץ'' פטל
השב   •  00
21
גם בתקופות הכי קשות!21/08/13, 13:26
הדברים ידועים ומפורסמים,הקשרים העיסקיים בכל הקשור להשכרת רכבים ואף פורסמו לפני כשלושה שבועות בטורו של עמיר פלג בידיעות אחרונות.לגופו של עניין אין ספק שמדובר בשערוריה שאין כדוגמתה ורק אנחנו אוהדי הכדורגל שותקים.
השב   •  82
20
ניר21/08/13, 13:25
קרעתם עם התמונה,אבל שחר מסתכל על טובת הליגה והוא מבין שאסור לתת לטוטו יותר מדי כוח,ולהבדיל ממקקי הוא גם דואג לקבוצות שלא יוכלו לפתוח את העונה.
השב   •  95
19
ושון21/08/13, 13:24
רואים עלייך לא פראיר אתה ולוזון מתחברים אחד לשני ועושים בהתאחדות כבשלהם מי יתן שחר ותעלב ותלך הבייתה אמן
השב   •  81
18
עוזי21/08/13, 13:23
עכשיו ברור לכולם מי מושך בחוטים ומי אחראי על הכל אבל זה היה ברור כבר מזמן, עכשיו שיגידו אוהדי חיפפח למי בדיוק יש פרוטקציות בארץ ובאירופה , יחד עם זאת תמיד ניתן לחיפה בראש למאות הכל, הכל שם מסריח בחיפה. מכבי שלנו מכבי תל אביב בחורף בקיץ בסתיו ובאביב.
השב   •  185
מכביסט22/08/13, 12:20
בבית כבר עשור ועד העונה שעברה חמש שנים שלא ניצחתם אותנו בכלל בבית או בחוץ
השב   •  00
17
אביאל21/08/13, 13:23
הגיע הזמן שנדע מה קורה בכדורגל, עכשיו להתחיל לפעול
השב   •  3812
16
נירו21/08/13, 13:20
היא הגדולה והמובילה וקולה לא נשמע
השב   •  530
חנן21/08/13, 14:05
השב   •  191
מלך הקופים22/08/13, 03:19
השב   •  00
15
דני21/08/13, 13:19
שחר כדאי שתברח מהר.לפני שהאניה טובעת.ולפני שיתחילו לפתוח את הקלפים .
השב   •  3214
14
רק מכבי21/08/13, 13:18
אינטרסים ומעמדות בושה וחרפה, התערבות הממשלה ומשרד המשפטים בדחיפות להצלת הכדורגל!
השב   •  141
13
צצהוב כחול מלידה מעריץ לוזון,ברדה מוואלי וגל ברקן21/08/13, 13:16
השב   •  4014
מור21/08/13, 13:52
אצבע לכל אוהדי מקקי ובבית יותר קשה ולא תשכח לעולם.
השב   •  127
פחיפה אליפות פעם ב-70 שנה21/08/13, 18:32
בלי קשר גם אם אתם הייתם משחקים נגדם היה אותו דבר.
השב   •  10
מלך הקופים22/08/13, 00:07
השב   •  10
12
מכבי פנאטיקס אולטראס 10-2 ו-7-021/08/13, 13:16
לא הועמדה לדין כשאוהדיה זרקו מוט ברזל על אלישע ועל עוד שלל התפרעויות זה מאוד מאוד צפוי ורואים את זה בבירור שיש משהו נסתר בין שחר ללוזון
השב   •  448
11
אבי כהן המלך!21/08/13, 13:15
השב   •  171
10
צצהוב כחול מלידה מעריץ לוזון,ברדה מוואלי וגל ברקן21/08/13, 13:14
השב   •  229
9
הרקו21/08/13, 13:13
היא הגדולה מכולן וחייבת להיות המשפיעה והמובילה ביותר
השב   •  812
שרון21/08/13, 18:25
היא היהלום שבכתר
השב   •  10
קובי22/08/13, 10:22
מעניין מה ויסלה קראקוב תחשוב על זה.
השב   •  00
000000000000000000000000000000022/08/13, 13:44
השב   •  00
8
מכבי תא21/08/13, 13:12
שחר הביתה.
השב   •  3012
תום21/08/13, 13:58
השב   •  11
7
יאיר21/08/13, 13:11
לאורך כל השנים התקשורת התרפסה בפני הנשיא המהולל יעקב שחר סוף סוף יוצאת האמת לאור שחר דורס כל דבר שעומד בפניו
השב   •  216
6
מנחם21/08/13, 13:10
השב   •  197
5
אני ראשון21/08/13, 13:10
יש
השב   •  1824
רביד21/08/13, 13:31
בית״ר לא אלופה, ואתה לא ראשון.
השב   •  112
ירוק21/08/13, 14:52
השב   •  51
נועם21/08/13, 15:51
השב   •  00
4
אייך21/08/13, 13:09
לא יודע עם כולם יודעים אבל לוזון עשה רק טוב מאז שהוא בכדורגל ובמקום לחפש אותו כל הזמן תמצאו מי באמת לא בסדר כי יש המון כאלה.
השב   •  2562
21/08/13, 16:24
הוא לקח לכם אליפות!
השב   •  30
3
אדום עולה21/08/13, 13:09
השב   •  2413
2
יניר21/08/13, 13:08
השב   •  2711
1
VISCA BARCA21/08/13, 13:04
נראה לי אני שם רקע למחשב
השב   •  459
עדי21/08/13, 13:34
השב   •  81
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
/* LAST / NEXT ROUNDs */