יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:59

צפו בדרמה: איטליה בחצי עם 3:4 ענק על יפן

חגיגת שערים בקונפדרציות: היפנים הובילו 0:2 (הונדה וקגאווה), האזורי הפכו ל-2:3 (דה רוסי, אושידה ובאלוטלי), אוקזאקי קבע 3:3 וג'ובינקו הכריע

|
ג´ובינקו, פירלו ובאלוטלי חוגגים בברזיל (רויטרס)
ג´ובינקו, פירלו ובאלוטלי חוגגים בברזיל (רויטרס)

איטליה עלתה הלילה (אור לחמישי) לחצי גמר גביע הקונפדרציות, לא לפני שניצחה 3:4 את יפן במשחק דרמטי במסגרת בית 1. אחרי שניצחו את מקסיקו במחזור הראשון, האיטלקים היו צריכים ניצחון על היפנים בשביל לעלות ועבדו קשה בשביל להשיג אותו.

בדקה ה-22 היפנים ניצלו עד תום טעות קשה של מתיאה דה שיליו שהחזיר כדור אחורה ברשלנות וגרם לג'אנלואיג'י בופון להכשיל את שינג'י אוקזאקי. קייסוקה הונדה לא נכשל והעלה את יפן ל-0:1 מהנקודה הלבנה.

האזורי היו בהלם בדקה ה-33, אז טעות נוספת בהגנה, הפעם של ג'ורג'יו קייליני, סידרה מצב נוח לשינג'י קגאווה והקשר של מנצ'סטר יונייטד קבע 0:2 ליפן בבעיטה מתוך הרחבה ברגל שמאל.

איטליה הוכיחה שיש לה הרבה אופי וחזרה למשחק בדקה ה-41 מנגיחה של דניאלה דה רוסי, שגם ספג צהוב ולא ישחק מול ברזיל, במשחק ביום שבת שיכריע מי תסיים ראשונה בבית 1.

צפו: 3:4 מטורף לאיטליה על יפן

האיטלקים ביצעו קאמבק מופלא בתחילת המחצית השנייה. בדקה ה-50 עמנואלה ג'אקריני סיפק כדור רוחב, אותו אטסוטו אושידה דחק לשערו הוא. בדקה ה-53 מריו באלוטלי קבע 2:3 בפנדל אחרי נגיעת יד של מקוטו הסבה ברחבה.

יפן לא ויתרה והשוותה ל-3:3 בדקה ה-69 משער של אוקזאקי, אך המילה האחרונה הייתה של איטליה. ארבע דקות לסיום, סבסטיאן ג'ובינקו המחליף סיים ברשת מהלך קבוצתי יפה ששלח את האזורי אל ארבע האחרונות.

ג´ובינקו מאושר משער הניצחון (רויטרס)
ג´ובינקו מאושר משער הניצחון (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */