יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:35

אלוף מקומי: וינצ'נזו ניבאלי הבטיח זכייתו בג'ירו

האיטלקי ניצח בקטע ה-20, שנערך בתנאי מזג אוויר קשים, ויזכה בתואר היוקרתי לראשונה. אוואנס יסיים שלישי, קאבנדיש צפוי לזכות בתואר הספרינטר

|
ניבאלי חוגג זכייה מרשימה לאיטלקי (רויטרס)
ניבאלי חוגג זכייה מרשימה לאיטלקי (רויטרס)

מעט יותר מחודש לפני שמירוץ האופניים הגדול בעולם, הטור דה פראנס, ייצא לדרך, הבטיח וינצ'נזו ניבאלי את זכייתו בג'ירו האיטלקי, התואר החשוב הבא, יחד עם הוואלטה הספרדי, בעולם האופניים. עבור ניבאלי, הרוכב בקבוצת אסטנה, שזכה ב-2010 בוואלטה, זוהי זכייה ראשונה בתואר היוקרתי.

ניבאלי המקומי הבטיח את הזכייה לאחר שניצח בקטע ה-20 והלפני האחרון, בו התמודדו הרוכבים בתנאי מזג אוויר קשים, וכעת הוא מקדים את השני, ריגוברטו אורן אורן, ב-4:43 דקות. לרוכבים נשאר עוד הקטע האחרון המשמש באופן מסורתי לחגיגות, כשמאבק היחיד יהיה על הזוכה בקטע עצמו.

אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, את המקום השלישי על הפודיום יאייש אלוף הטור דה פראנס מלפני שניים, קאדל האוונס האוסטרלי. בקרב הספרינטרים, אשר מסומן על ידי החולצה האדומה, מוביל כרגע ניבאלי, אך במקום השני ניצב הספרינטר הבריטי הנהדר, מארק קאבנדיש, והוא צפוי לנצח בקטע הסיום ולזכות בתואר המאיץ המצטיין.

סטפאנו פיראצי, מוביל את טבלת המטפסים עם 82 נקודות ויסיים את המירוץ כבעליה של החולצה הכחולה המסמלת את מלך ההרים. בתואר הרוכב הצעיר המצטיין, המסומן בחולצה הלבנה, צפוי לזכות קרלוס אלברטו גומז מקולומביה ובתואר הקבוצתי תזכה קבוצת סקיי הבריטית.

ניבאלי רוכב בשלג ובקור בקטע ה-20 (רויטרס)
ניבאלי רוכב בשלג ובקור בקטע ה-20 (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */