יום רביעי, 03.07.2024 שעה 17:10
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

בלאט: לא מבין את הקללות, רק חינוך יציל אותנו

מאמן מכבי נגד אוהדי הפ' לאחר ה-74:76 והסוויפ ברבע. אליהו: "מי שאומר שהוא לא חושב על העתיד שקרן". אדלשטיין: "במכבי החמיאו". צפו בתקציר

|
אליהו שואג, רנדל צופה לשמיים (יוסי ציפקיס)
אליהו שואג, רנדל צופה לשמיים (יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) בקושי רב על הפועל תל אביב 74:76 בהיכל נוקיה והשלימה סוויפ על האדומים בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הצהובים הצליחו לחזור מפיגור ברבע השלישי, הרבה בזכות יכולת טובה של מורן רוט.

"בהחלט היה פה פייט", אמר מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט בסיום והוסיף: "מורן עשה עבודה מצויינת, יוגב במשחק האחרון עשה על גבול הטריפל-דאבל ובכל יום נתון בפלייאוף מישהו צריך לעשות קפיצת מדרגה ומורן וליאור והיקמן לאורך כל הסדרה עשו משחקים טובים וככה צריך לעשות כדי לנצח משחקים טובים".

בלאט המשיך והפנה אצבע מאשימה: "יש דברים שהם לא קשורים לספורט וזה חבל. אני מבין את הקללות של אוהדי הפועל קצת פחות טוב. אני זוכר פעם אחת שהלכתי לשחק עם בנטון בנאפולי, ניצחנו אותם במשחק השישי של הטופ 16 והוצאנו אותם מהעלייה לטופ 8. יכולנו להפסיד ושנינו היינו עולים, אבל שיחקנו משחק ספורטיבי והנשיא של נאפולי בא וקילל אותי ואמר שלא ייתן לנו לצאת חיים מהאולם ושאני אשם ואחר כך כשבאתי לרדת, מישהו ניסה לבעוט בי וצעק לי יהודי חרא. התנהגות לא ראויה באה מהבית ומה שיציל את כולנו זה חינוך טוב של ילדינו, אפשר לצעוק ולהתלהב ולהשתגע, אבל אפשר גם לחנך לדברים קצת יותר אנושיים מזה ואני לא מדבר על משהו ספציפי, אלה על התופעה בלבד".

לסיום הוסיף בלאט על האופי של הקבוצה ועל מצבו של קיינר מדלי: "אולי אנחנו לא הכי כישרוניים או הכי יפים, אבל יש לנו משהו והמשהו הזה זה אופי של קבוצה שיודעת להילחם על שלה, לא לוותר, לא לאבד אמונה, להמשיך לעבוד לפי הכללים ולעבוד קשה. מדלי לא התאמן עד לפני יומיים, הוא לקח סוג של תרופה שעל פי ההנחיות של הרופאים כל סוג של מגע מחוץ לתחום לא אפשרי, אבל לפני יומיים הוא חזר להתאמן ועד המשחק הבא הוא יחזור לעניינים".

צפו במכבי עושה סוויפ על הפועל

פורוורד מכבי ת"א, ליאור אליהו: "לא באנו הכי מוכנים, לא יודע להסביר למה, אולי כי חשבנו שהם יבואו אחרת, אבל הם הפתיעו את כולם והם שיחקו חזק מהתחלה ולנו לקח קצת זמן, אבל עשינו מהפך ואני שמח שניצחנו. אני הייתי בתקופה פחות טובה לפני ובסדרה חזרתי לעצמי, ציירו את זה כאילו זה עונה שלמה, אבל זה היה רק חודשיים שלושה, ברוך השם אני מרגיש מצוין. באתי במחשבה להתרכז בריבאונד, אבל יש ימים שהכדורים נופלים יותר לידיים. היתה סוג של מצוקה בהתחלה אבל נכנסתי למשחק והרגשתי טוב והתרכזתי בזה בעיקר".

על עתידו הוסיף אליהו: "מי שיגיד שהוא לא חושב על העתיד שלו הוא שקרן, להגיד לך שלא שואלים אותי כל יום מה יהיה מחר זה לא יהיה נכון. אבל אני לא יודע עדיין. יש לנו פלייאוף לפנינו אבל שתסתיים העונה ונזכה באליפות ואז נדבר על זה".

טימור מנחם את סטיט (יוסי ציפקיס)
טימור מנחם את סטיט (יוסי ציפקיס)
 

בצד האדום, מאמן הפועל, ארז אדלשטיין, סיכם: "אנחנו נשארים עם מחמאות ועם חזון ועם עתיד וזה הדבר הכי חשוב בכל הסיפור הזה. זה מועדון גדול וקבוצה חדשה שהניהול שלה הוא בחבלי קליטה, צעד אחר צעד יעשה את העסק יותר בריא. בר טימור הוא המנצח הגדול של השנה, גם ליותם שירן היו משחקים טובים וזה החזון שלנו. גם אנשי מכבי באו אליי בסוף ואמרו שזה מדהים מה שקורה בהפועל, כבר ממחר נצטרך להיערך לעונה הבאה. זו היתה שנת לימוד ואני רוצה להאמין שמפה יהיה רק אנרגיות ללכת למה שהפועל צריכה להיות. אירופה, סגל רחב, אולם".

גארד הפועל, בר טימור: "עשינו עונה טובה והיה חסר לנו רק קצת כדי לקחת ניצחון בסדרה. עצוב מאוד שנגמרה העונה, דיברנו על זה שבשנה שעברה בתאריך הזה עלינו ליגה והשנה העונה הסתיימה ואני מקווה ששנה הבאה אנחנו נגיע רחוק יותר, זה עצוב ומבאס אבל זה החיים. אם היינו מתחילים עם הסגל שסיים אותה היינו מגיעים למקומות אחרים. היתה לי עונה טובה במועדון טוב וגדול, אני מרוצה, אבל תמיד שואפים לעוד ואני מקווה שימשיך להיות טוב".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */