יום שני, 08.07.2024 שעה 04:29
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

יורו לאמין הסנגלי חתם לשלוש עונות בבני יהודה

רכש מפתיע לזהובים שיחליף את גלבאן. גם קולאוטי ואלרואי כהן מועמדים. קשטן לקראת ק"ש ב-18:00: "המשחק החשוב ביותר". אבוחצירא ייעדר

|
יורו לאמין מול בני יהודה (חגי ניזרי)
יורו לאמין מול בני יהודה (חגי ניזרי)

אמנם נותרו עוד כמה מחזורים עד תום העונה, אבל מסתבר שעונת המלפפונים כבר החלה, כשבני יהודה היא הראשונה להחתים שחקן לעונה הבאה. מדובר ביורו לאמין, קשרה של נבחרת סנגל שהגיע משיראק הארמנית. לאמין חתם בבני לשלוש עונות ואמור להחליף במרכז המגרש את פדרו גלבאן שמסיים חוזה ויעזוב את הקבוצה.

על פי האתר הרשמי של הקבוצה, לאמין היה במעקב של אנשי המאמן, דרור קשטן ומנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו מאז צמד המשחקים מול קבוצת שיראק הארמנית במסגרת הליגה האירופאית העונה.

לאמין, בן 24, הבקיע 17 שערים במדי שיראק בעונה האחרונה (16 שערים בליגה ושער נגד יריבה ממונטנגרו בליגה האירופאית) והיה לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה הארמנית כאשר שיראק מובילה את הטבלה בהפרש 5 נקודות מספר מחזורים לסיים ובדרך לאליפות הראשונה בתולדותיה.

הקבוצה ממשיכה להאמין שניתן להשיג כרטיס לאירופה. הערב (שבת) ב-18:00 יפגשו הכתומים את עירוני קריית שמונה במטרה לחזור עם שלוש נקודות שישאירו את החלום האירופי קיים. בקבוצה רוצים מאוד להמשיך את המסורת מהשנים האחרונות וכל עוד זה אפשרי, יילחמו על כך.

יש לציין ששחקני הרכב רבים מסיימים חוזה מלבד גלבאן ולא ברור אם ימשיכו בעונה הבאה. השחקנים שמסיימים חוזה: אביב חדד, גל כהן, איציק עזוז, כפיר אדרי, קסטוטיס איבסקביצ'יוס, שלו מנשה וננאד מרינקוביץ'. שלושת המושאלים: רפי דהן, יגיל ביטון וסארי פלאח צפויים לחזור לקבוצתיהם.

ההנהלה עדיין לא ישבה עם שחקנים על מנת לחדש את חוזיהם, אך נראה שמי שבוודאות צפוי להמשיך הם: כפיר אדרי וקסטוטיס איבסקביצ'יוס כשגם הסיכויים גבוהים אצל המגן איציק עזוז. שמות רבים גם עולים כאופציה לחיזוק אך עדיין לא נעשתה פנייה רשמית. בין השמות: אלרואי כהן, רן יצחק, רוברטו קולואטי וכמובן מספר שחקנים זרים.

המאמן דרור קשטן שוחח עם השחקנים לקראת המשחק ואמר: "אמרתי שמכבי חיפה טובה גם אם חסרים לה שחקנים. אני שמח מהקבוצה, מהניצחון מהדרך. אני מרוצה מהעמידה על המגרש. מול ק"ש זה המשחק הכי חשוב העונה, משחק מפתח. היא הקבוצה היחידה בליגה שלא ניצחנו אותה"

גם המנכ"ל משה דמאיו התייחס למשחק החשוב: "כמו משחק גמר גביע מבחינתנו. יש לקבוצה שלנו מסורת צריך להמשיך אותה. בנינו אותה במשך כמה שנים ואנו חייבים להמשיך לשמור על זה. יש שחקנים עם אופי, כולם דיברו השבוע על השחקנים של בני יהודה וכמה שהם מוכיחים את עצמם במשחקים החשובים".

דרור קשטן ויעקב אסייג (שי לוי)
דרור קשטן ויעקב אסייג. הכינו את השחקנים היטב (שי לוי)
 

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, נס זמיר, רפי דהן, קסטוטיס איבסקיביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', גיל יצחק ואדם הרפקה.

שמעון אבוחצירא ייעדר
גם הפועל קריית שמונה השלימה את הכנותיה לקראת המשחק. לפני האימון המסכם המאמן ברק בכר הקרין לשחקניו וידאו של היריבה ממשחק הניצחון על מכבי חיפה והעביר דגשים. בנוסף אמר המאמן כי יש להשאיר את הגביע בצד ולהתרכז במשחק הליגה שיכול לקרב את הקבוצה הצפונית למקום השלישי ולכרטיס לאירופה.

מבחינה מקצועית מי שייעדר הוא החלוץ שמעון אבוחצירא שבמחזור הקודם כבש רביעייה לרשת של הפועל תל אביב. חוץ ממנו כל שחקני הסגל יעמדו לרשות המאמן שעשוי להתחיל ולשלב יותר ויותר את סולארי במחזורים שנותרו על מנת לבחון את יכולתו לקראת העונה הבאה.

"מדובר במשחק חשוב במאבקי המיקום", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו צריכים את דחיפת הקהל ולהשאיר את הגביע בצד בינתיים, אחרת אנחנו אנו עוד יכולים לצאת קירחים מהליגה ומהגביע". האמירה באשר לקהל לא הגיעה סתם אלא לאור העובדה כי האוהדים ממעטים להגיע למשחקים שנפתחים בזמן השבת וכבר הלינו על חוסר ההתחשבות מצד ההתאחדות בשעות שיבוץ המשחקים.

ברק בכר (עמית מצפה)
ברק בכר משגיח על שחקניו באימון (עמית מצפה)
 

מכירת הכרטיסים לקראת גמר גביע המדינה שייערך ב 8.5 באצטדיון בנתניה נמשכה, עד כה מכרו בקבוצה כ-1,200 כרטיסים והמטרה של המועדון הינה להגיע לכ- 5,000 אוהדים צפוניים בגמר ההיסטורי.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מטוביץ', דן אייבינדר, אדריאן רוצ'ט, דרקו טאסבסקי, סנטיהו סולליך, אוסיי מאוולי ואחמד עאבד (בראיין גרזיץ').

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */