יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:15

בן בסט בספק, מליקסון, רפאלוב ושכטר תורגלו

החלוץ שכבש מול פורטוגל לא נטל חלק באימון המסכם לצפון אירלנד ב-21:45, שחקן סוונסי צפוי להתחיל כחלוץ בודד. בניון: "הם ישחקו אגרסיבי"

|
סדר פסח בבלפסט (מתוך הפייסבוק של ההתאחדות)
סדר פסח בבלפסט (מתוך הפייסבוק של ההתאחדות)

נבחרת ישראל תעלה הערב ב-21:45 בקור עז למשחק קריטי מאוד בצפון אירלנד. המאמן אלי גוטמן תירגל באימון המסכם את ההרכב ללא עדן בן בסט, שעדיין סובל מפציעה, לא נטל חלק באימון ונמצא בספק למשחק.

לכן, החלק ההתקפי צפוי להיות שונה מאוד מזה שפתח מול פורטוגל, כאשר איתי שכטר תורגל כחלוץ בודד ואילו מאור מליקסון וליאור רפאלוב צפויים לתמוך בו באגפים.

בקישור מהראן ראדי החליף בתרגול את בירם כיאל ומועדף על פניו ב-11, כאשר לצידו ביברס נאתכו ושרן ייני. החלק ההגנתי יישאר ללא שינוי (דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי ורמי גרשון).

הנבחרת קיבלה אישור להתאמן על המגרש וזאת אחרי בדיקה שנערכה לכר הדשא. נכון לעכשיו המגרש מאושר למשחק אך בדיקה נוספת תיערך בבוקר ולאחריה ייקבע סופית האם יתקיים המשחק או לא.

אחרי האימון התכנסו כל אנשי המשלחת, כולל כל השחקנים, כדי לערוך סדר פסח כהלכתו תחת פיקוחו של מנהל הנבחרת, ישראל שצ'וצ'ינסקי וניהולו של המגן/בלם, רמי גרשון.

באסיפת הקבוצה היום גוטמן עבד בעיקר על הצד המנטלי: "אני רוצה שתחשבו מה קורה מהדקה ה-93 של המשחק מול פורטוגל. יש לכם שתי אפשרויות, הראשונה לשקוע והשנייה לצאת חזקים ממה שקרה על מנת להשיג ניצחון מול צפון אירלנד. אני לא רוצה שלרגע תחשבו שבגלל שלצפון אירלנד יש שחקנים פחות נוצצים יהיה לנו יותר קל, ההפך הוא הנכון. מדובר בנבחרת חזקה מאוד שתתאים את עצמה למזג האוויר הצפוי. זו נבחרת פיזית ביותר ואנחנו צריכים להיזהר לא לעשות עבירות מיותרות ולצמצם למינימום את המצבים הנייחים".

רמי גרשון מנהל את הסדר (הפייסבוק של ההתאחדות)
רמי גרשון מנהל את הסדר (הפייסבוק של ההתאחדות)
 

במהלך האסיפה השחקנים צפו במשחק של צפון אירלנד מול אזרבייג'אן. גוטמן דרש מייני לשחק כמה שיותר קרוב לבלמים כשהנבחרת מתגונננת.

בהמשך דיבר גוטמן על החשיבות של החג והעובדה שהשחקנים עושים מחוץ לבית את ליל הסדר: "הקדוש ברוך הוא זה שהחליט שאת החג החשוב הזה נעשה מעבר לים. זה ערב מיוחד, ערב של ביחד ורק הביחד יכול להביא אותנו לתוצאות. אין לנו את הפרווילגיה, לא בחוץ ולא בבית, להצליח בלי הביחד, זה הפקטור המשמעותי".

אלי גוטמן (חגי ניזרי)
אלי גוטמן. מעדיף את ראדי על כיאל (חגי ניזרי)
 

גוטמן הוסיף במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "מבחינה מנטאלית אני חושב שהשחקנים נמצאים במצב של מוכנות, מבינים בדיוק מה שקרה נגד פורטוגל. היו הרבה נק׳ טובות נגד פורטוגל וגם כאלה שצריך לשפר. אסור לנו לאבד ריכוז, נשמור על עקרונות המשחק שלנו ונהיה מרוכזים. אני מאמין שאנחנו באים מוכנים״. על מזג האוויר אמר: "לכולם קר כאן. אלו הנסיבות ונעשה הכל על מנת שזה לא ישפיע על המשחק שלנו".

גם יוסי בניון דיבר במסע"ת: "אנחנו מצפים למשחק בריטי טיפוסי - אגרסיבי. יש לצפון אירלנד שחקנים איכותיים מאוד. האווירה בנבחרת תמיד טובה. גם אחרי פורטוגל, אמנם יש טעם של החמצה אבל היו כ״כ הרבה דברים טובים וחיוביים שזה נותן לנו ביטחון. יש לנו אמונה".

עדן בן בסט, דקל קינן (חגי ניזרי)
בן בסט. לא התאמן (חגי ניזרי)
 

עדן בן בסט שעדיין סובל מדלקת בגיד אכילס המשיך לקבל טיפולים מרופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי. בן בסט עשוי לקבל שוב זריקה נגד כאבים כפי שקיבל לפני פורטוגל. החלוץ אמור לחזור מיד לאחר המשחק לטולוז עם מטוסו הפרטי של נשיא טולוז, כל זאת על מנת להגיע לאימון שביום למחרת המשחק.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */