יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:58
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-2481 30הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

צפו: תגרה ענקית בין אנשי אשקלון לאוהדי הפועל

מהומה מכוערת ב-51:54 של האדומים. הכרוז טוען: "הם שרו 'שיפול עליכם גראד'". בוכמן הוכה, רמי כהן ספג בעיטה באשכיו. 3 אוהדים נעצרו, 2 של הפועל

|
כיסא שנשבר במהלך התגרה (שי לוי)
כיסא שנשבר במהלך התגרה (שי לוי)

משחק הניצחון של הפועל תל אביב באשקלון (51:54) לא הסתיים הערב (ראשון) בצורה רגועה, כאשר בסיום התפתחה מהומה ענקית. עם סיום המשחק אחד מאנשי אשקלון החל לבעוט בציוד ובעגלות ציוד על הפרקט, כרוז הקבוצה התקרב ליציע של אוהדי הפועל תל אביב והחל לסמן לעברם תנועות מגונות, מה שכמובן הלהיט האת אווירה באולם.

איש נוסף אחז בידו מקל של תוף וזרק לעבר הקהל האדום, ובנוסף גם בקבוקי מים מלאים נזרקו לעבר הקהל. חבר הנהלת הקבוצה, נמרוד בוכמן, שניסה להפריד את ההתלהטות, הותקף על ידי אנשי אשקלון, מה שגרם לתסיסה גדולה בקרב הקהל האדום. שחקני הפועל יצאו אף הם להפריד והקטטה לא נעצרה. בוכמן עצמו ספג אגרופים מאנשי אשקלון ולאחר מכן הקהל של הפועל עקר כסאות וזרק אל המגרש.

לאחר מכן עלו סדרנים ליציע של אוהדי הפועל והחלו להתפרע ולהרביץ לאוהדים, גם יו"ר הקבוצה, רמי כהן, שניסה להרגיע את האווירה, ספג בעיטה באשכיו ורק לאחר שראה הסדרן את התג שלו, הוא התנצל בפניו. הדבר כמובן לא תרם לאווירה הלהוטה שנגררה גם מחוץ להיכל. אחד מאנשי אשקלון שבר מקל מטאטא ויצא החוצה עימו במטרה להמשיך את התגרה, שני שוטרים מקומיים רדפו אחריו במטרה לנסות ולעצור בעדו. המשטרה לקחה את קלטות האבטחה במטרה לבדוק מי החל את התגרה. שני הצדדים יגישו תלונות במשטרה. מנהל ההיכל באשקלון טוען להריסתם של 40 כסאות ביציע האורחים.

צפו: תגרה מכוערת באשקלון בסיום

מאמן הפועל, ארז אדלשטיין, אמר בסיום: "כולנו מגנים אלימות, הייתה פה משטרה ואנחנו לא שוטרים ולא חוקרים, אני רוצה להאמין שלא נראה מחזות כאלה במגרש הכדורסל. גם אם הכל מצולם אנחנו מגנים אלימות, קצרה לשוני מלהגיד את הדברים האלה, אחרי המשחק נגד נתניה באו בטענות להפועל והתעלמו מהדבר האמיתי. אני יכול להגיד שלחצתי יד לאנשי אשקלון".

על המשחק אמר: "אמרתי לשחקנים שאם אנחנו רק במינוס תשע אין סיבה שלא נהפוך את המשחק, הצלחנו לשחק את הכדורסל שלנו עם שני גבוהים, יותם שירן נפצע וחבל לי עליו כי הוא בעונת פריצה מדהימה".

צפו בשלשת הניצחון הדרמטית של איתן

יו"ר הפועל, רמי כהן, סיפר על הקטטה המכוערת: "זה אירוע מצער, שלא התחיל מהצד שלנו, אנשי צוות של אנשי אשקלון רצו לכיוון הקהל שלנו והחלו להתגרות בהנפות ידיים, קללות והשלכות חפצים. משם הקהל התחיל להחזיר, עלו סדרנים מקומיים למעלה, עוד לפני שכח השיטור עלה והחלו להרביץ לכל עבר והאירוע יצא משליטה. אפשר לראות בכל הצילומים ובכל העדויות שמי שהתחיל את האירוע הם אנשים מקומיים ואנשי צוות וכבר הייתה לנו שיחה מפורסמת שאומרת ששמונים אחוז מהאירועים האלימים מתחילים מהמגרש עצמו, שחקנים שהולכים מכות, אנשי צוות שמתגרים בקהל ופה זה אנשי צוות שחצו מגרש שלם, קיללו, סימנו תנועות מגונות והשליכו חפצים ליציע של אוהדים".

חלון שנשבר בהיכל באשקלון (שי לוי)
חלון שנשבר בהיכל באשקלון (שי לוי)
 

"קשה לבקש מקהל באירוע ספורט להבליג על דבר כזה. כשעלו הסדרנים ליציע לפני שהשוטרים הצליחו לעלות, הם התחילו להתפרע והסדרן הראשון נתן לי בעיטה במקום רגיש, ואחרי שהוא ראה את התג שלי הוא התנצל, צילמתי אותו, את כולם ואת הכרוז".

מאמן אשקלון, עדי אזולאי, התייחס לתגרה: "אני מגנה בתוקף את מה שהיה פה, אסור שדברים כאלה יקרו בכדורסל ובכלל בספורט וצריך לטפל בזה בכל הכלים שצריך. למרות שהיה משחק צמוד ולחץ, היה משחק הוגן בין השחקנים ובטח שביני לבין ארז. אי אפשר להסביר כזה דבר. ראיתי את האולם, זה נראה זוועה. הקבוצה שלנו ידועה כקבוצה הגונה, אין אצלנו ולא היו בעבר דברים כאלה, אנחנו לא קבוצה שמעורבת בפרובוקציות".

היציע שבו ישבו אוהדי הפועל (שי לוי)
היציע שבו ישבו אוהדי הפועל (שי לוי)
 

על המשחק אמר: "אנחנו עם סגל קצר, למרות הכל יכולנו לרדת למחצית עם יתרון יותר גדול ולהכריע אותו. הפועל קבוצה עם אופי, אחוזי הקליעה שלנו היו נוראיים, משחקים כאלה מנצחים עם סקור נמוך ועשינו טעויות בסיום. לא אדבר על השיפוט".

מתן נאור עם אוהדי הפועל (שי לוי)
מתן נאור עם אוהדי הפועל (שי לוי)
 

אוראל עמר, כרוז אליצור אשקלון: "אני מודה בתור הכרוז שהתגרתי בקהל של הפועל תל אביב, לאחר שאוהדי הפועל קראו לאשקלון ולאוהדים לחזור למקלטים ושיפלו עליכם גראדים כאשר אנחנו סופגים גראדים עשר שנים, נכנסים למקלטים, קרוב משפחה שלי נפצע קשה, הבית שלי נפגע מרסיס, ולכן זה גרם לי לחוש כעס ודקירה בלב, הרגשתי שבן אדם בבית שלי אומר לי להיכנס למקלטים". הכרוז טוען שהוא לא זה שזרק את המוט לעבר הקהל.
 

שוטר עם אורי שלף לאחר שהתגרה הסתיימה (שי לוי)
שוטר עם אורי שלף לאחר שהתגרה הסתיימה (שי לוי)
 

אורי שלף מנסה להרגיע (שי לוי)
אורי שלף מנסה להרגיע (שי לוי)
 
היציע שבו ישבו אוהדי הפועל (שי לוי)
היציע שבו ישבו אוהדי הפועל (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */