יום שבת, 05.10.2024 שעה 05:51

עימות חריף בין דקל קינן לעטר באימון הנבחרת

לא שקט בלוקסמבורג: הבלם והחלוץ כמעט הגיעו לחילופי מכות, אבוקסיס הפריד: "זה טבעי". שחקן: "מוכיח שכולם רוצים להיות בהרכב". הנבחרת נחתה בארץ

|
אלירן עטר בנתב
אלירן עטר בנתב"ג. אירוע חמור בנבחרת (יניב גונן)

למרות ה-0:6 על לוקסמבורג והניצחון הראשון בקמפיין, הרוחות סערו הערב (שבת) בנבחרת ישראל. חלוץ מכבי תל אביב, אלירן עטר ובלם מכבי חיפה, דקל קינן, התעמתו ודחפו זה את זה במהלך האימון על אדמת לוקסמבורג.

העימות החריף התרחש אחרי גלישה מסוכנת במהלך האימון מצד קינן. עטר לא אהב את האקט והשניים נראו מתעמתים עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, שניהל את האימון, הפריד בין השניים ודאג שילחצו ידיים. רק בהתערבות שחקנים במקום נמנעה תקרית חריפה יותר.

שחקן הרכב בנבחרת אמר: "העימות בין דקל לעטר רק מוכיח כמה כולם כאן בטירוף ורוצים להוכיח לגוטמן שמקומם בהרכב".

אבוקסיס אמר ל-ONE: "באימון אכן הייתה תקרית בין עטר לקינן. השניים התעמתו אחרי גלישה לכדור ודחפו אחד את השני .הדבר נגמר בלחיצת ידיים והכל בסדר. יש את זה בהרבה מקומות וזה דבר טבעי".

מאוחר יותר, הנבחרת נחתה בארץ ואנשיה והשחקנים סירבו להתראיין.

נבחרת ישראל נחתה מלוקסמבורג

בהתאחדות החמיאו לגוטמן: "הלכת בדרך שלך"
בהתאחדות החמיאו לנבחרת ולמאמן אלי גוטמן על הדרך בה בחר לנקוט. במסר לגוטמן נאמר: "הלכת בדרך שלך וחזרת להיות גוטמן שכולנו מכירים. העזת לעשות את מה שאף מאמן לפניך לא העז".

דקל קינן (חגי ניזרי)
דקל קינן. דחיפות באימון (חגי ניזרי)
 

שחקנים בנבחרת מעידים על כך שהנבחרת עשתה שינוי קיצוני: "אלי גוטמן היה אתמול השחקן ה-12 שלנו. הוא לא הפסיק לצעוק ולכוון אותנו מהקווים. היום אין אגו ואין מעמדות, יש לנו חדר הלבשה סטרילי. די היה לראות איך גוטמן חיבק את שחקני הספסל כדי להסביר על המרקם החברתי בנבחרת".

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, לא יצא ללוקסמבורג ובהתאחדות אמרו בהומור: "אולי עדיף שיישב בבית ולא ייצא איתנו למשחקי חוץ". בהתאחדות צופים שיגיעו לר"ג מינימום 20 אלף צופים. שלישיית השופטים שישפטו את הגומלין יהיו שופטים אוסטרים. הנבחרת האורחת תגיע לארץ מחר ותקיים ערב המשחק אימון בר"ג.

אבי לוזון. עדיף שיישאר בבית? (יניב גונן)
אבי לוזון. עדיף שיישאר בבית? (יניב גונן)
 

גוטמן עדיין לא קיבל החלטה מי השחקן שיגיע לסגל במקום גל שיש, ששבר את אפו במהלך המשחק ויזדקק לניתוח בארץ. שיש שוחרר מבית החולים לאחר ששהה שם במהלך הלילה לבדיקות והשגחה. השחקן ישוב עם הנבחרת לארץ וצפוי לעבור ניתוח לתיקון השבר באפו. יואב זיו יפתח כמגן ודקל קינן, שהיה מצוין בדקות ששיחק, עשוי לפתוח כבלם.

עדן בן בסט בנתב&qout;ג (יניב גונן)
עדן בן בסט בנתב"ג (יניב גונן)
 

גל אלברמן ויואב זיו (יניב גונן)
גל אלברמן ויואב זיו (יניב גונן)
 

תומר חמד, החלוץ והשלושער (יניב גונן)
תומר חמד, החלוץ והשלושער (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */