יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:45

כך הקבוצות בטורקיה "משחדות" שופטי יורוליג

נשיא פנר/אולקר, עזיז יילדרים, הטיל פצצה: "כשהם מגיעים למדינה כדי לשפוט לוקחים אותם ל'בזאר הגדול' וקונים להם מתנות יקרות. זאת מסורת ארוכה"

|
עזיז יילדרים (משמאל). פרשת שחיתות חדשה? (רויטרס)
עזיז יילדרים (משמאל). פרשת שחיתות חדשה? (רויטרס)

פרשה חדשה מסעירה את הכדורסל האירופי. הבוקר (שישי) עזיז יילדרים, הנשיא השנוי במחלוקת של מועדון הפאר הטורקי, פנרבחצ'ה/אולקר, חשף בראיון לתקשורת המקומית מנהג ארוך שנים שלטענתו מתקיים מזה זמן רב בכל קבוצות הכדורסל הבכירות של טורקיה.

לטענתו של יילדרים, כאשר שופטים מהיורוליג מגיעים לשפוט משחק בטורקיה במסגרת היוקרתית, הם נלקחים באופן מיידי ע"י נציגי הקבוצות ל"בזאר הגדול" באיסטנבול, אחד השווקים המפורסמים בעולם, שם נרכשות עבורם מתנות רבות.

"כל שופט שמגיע לטורקיה כדי לשפוט במשחק יורוליג, הולך ישר ל'בזאר הגדול'. הם קונים בגדים יקרים, מתנות ואנחנו משלמים עבורם. זה כמו מסורת של כל שופטי היורוליג בגלל שכל המועדונים האחרים עשו זאת בעבר". יילדרים גם הזהיר את כל מי שמתכוון לצאת כנגד טענותיו כשהוא מתכוון לשאר המועדונים בטורקיה ואמר: "אני מתרה בפני כל מי שעלול לחלוק על דבריי ולטעון שהוא מעולם לא עשה זאת. אני יכול בקלות להוכיח שכל מועדון בטורקיה עשה זאת אבל זה לא היה בשביל לקנות משחקים ולשחד שופטים. למעשה, התאחדות הכדורסל הטורקית היא זאת שמארגנת את זה. השופטים באים לכאן, אנחנו קונים להם מתנות ולפעמים מפסידים את המשחק". 

יול עם למוניקה. נמצאה הסיבה לשיפוט השנוי במחלוקת? (יוסי ציפקיס)
יול עם למוניקה. נמצאה הסיבה לשיפוט השנוי במחלוקת? (יוסי ציפקיס)
 

יילדרים, שרק לאחרונה השתחרר מהכלא לאחר כמעט שנה מאחורי הסורגים, אמר את הדברים במסגרת תוכנית טלוויזיה המשודרת ברשת ארצית בטורקיה. הוא הגיע לתוכנית על מנת לדבר על פרשת שחיתות שמסעירה את הכדורגל המקומי אבל בסופו של דבר את הפצצה האמיתית הוא זרק כשנשאל בסוף התוכנית לגבי מעורבותו בקבוצת הכדורסל של פנר/אולקר.             

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */