יום חמישי, 24.04.2025 שעה 21:37
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
6733-6831מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4540-4331הפועל חיפה5
3846-4131מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-3330מכבי בני ריינה1
3739-4030הפועל ירושלים2
3745-2930עירוני ק"ש3
3243-2530בני סכנין4
3141-2530עירוני טבריה5
3052-4330מ.ס אשדוד6
3048-2930מכבי פ"ת7
2151-2530הפועל חדרה8

איתן טיבי חתם במכבי ת"א, שירצקי: הוא גנב אותי

הידיעה על הצטרפותו לצהובים הציתה מלחמה בין הבלם, שמימש סעיף יציאה ע"ס 350 אלף יורו, לבעלי ק"ש. שירצקי: "הוא לא יהיה במכבי תמורת שום סכום"

|
איתן טיבי. עובר למכבי תל אביב (עמית מצפה)
איתן טיבי. עובר למכבי תל אביב (עמית מצפה)

בלם עירוני קריית שמונה ונבחרת ישראל, איתן טיבי, חתם במכבי תל אביב, הצטרף לסגל המתגבש של המאמן אוסקר גארסיה והמנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף לאחר שמימש סעיף יציאה בחוזה שלו והצית מלחמה בין הצהובים לקבוצה הצפונית.

כפי שפורסם ביום ראשון ב-ONE, הצהובים היו במו"מ עם הבלם והמתינו לתשובה הסופית שלו אם ברצונו לעבות את סגל מכבי ת"א לעונה הקרובה. אחרי שהגיעו לעמק השווה בתנאים שהיו בהם עוד פערים, הפך טיבי לבלם הבא של מכבי ת"א בזכות בסעיף יציאה מק"ש עבור תג מחיר על סך כ-350 אלף יורו שמכבי תצטרך לשלם לק"ש כדי להעביר אותו לשירותיה. עדיין לא ברור עם הבלם יעמוד לרשות הקבוצה כבר במשחק הקרוב - הדרבי התל אביבי במסגרת גביע הטוטו.

בעקבות החתימה של טיבי בק"ש, הבעלים של הקבוצה הצפונית, איזי שירצקי, נשמע כעוס מאוד ובשיחה עם ONE ציין: "חודש איתן אומר לי שהוא לא הולך למכבי, פתאום אבנר טויטו מגיע עם צ'ק של 350 אלף יורו שישחרר את איתן. הוא לא יהיה במכבי גם תמורת כל סכום שבעולם. הוא עשה טעות של החיים שלו. יש לי מספיק הוכחות שהוא לא יכול ללכת. הוא סיכם איתי דברים חדשים בחוזה ויש לי הוכחות. ביקשתי ממנו לפני חודשיים שיגיד לי אם הוא רוצה ללכת כי היה לי בלם זר על הכוונת ובאמצע העונה זה יפגע לי בקבוצה".

שירצקי.  (יניב גונן)
שירצקי. "הוא עשה את הטעות של החיים שלו" (יניב גונן)
 

שירצקי המשיך לתקוף: "הוא שיקר אותי וגנב אותי. הוא אמר לי אתמול שהוא הולך לרופא והוא הלך למכבי. ככה בן אדם לא מתנהג. זה פשוט פשע, פושע לא מתנהג ככה. איך מכבי מנהלת מו"מ עם העורך דין שלו מאחורי גבי בלי שאני אדע? למכבי אני לא אשחרר אותו בשום פנים ואופן מבחינתי הוא נשאר בק"ש".

שירצקי הוסיף לסיום: "הייתי אוהד של מכבי, אבל על איך שהם יתנהלו אין סיכוי שאני אתן לאיתן להיות שם".

איתן טיבי. שירצקי: &qout;הייתי אוהד של מכבי&qout; (עמית מצפה)
איתן טיבי. שירצקי: "הייתי אוהד של מכבי" (עמית מצפה)
 

גורמים במכבי ת"א שלא אהבו לשמוע את התגובה וההאשמות של איזי שירצקי אמרו: ”זו לא הפעם הראשונה ששירצקי לא מסיים יפה קשר עם העובדים שלו, בין אם זה שחקן או מאמן. כנראה שזו שיטתיות. זה לגיטימי ששחקן רוצה לעבור לקבוצה גדולה ובמקום שהוא יתעצבן, שיפרגן. טייק איט איזי".

עו"ד רועי רוזן, המייצג את איתן טיבי, הוסיף: "למר שירצקי כנראה קשה לקבל את העובדה ששחקן בוחר לממש את זכותו להתקדם ולכן לצערנו הרב תקופה נפלאה בקריית שמונה מסתיימת בטונים צורמים ובהכפשות פרועות ושקריות. החוזה של איתן בקרית שמונה קובע שתמורת 350 אלף יורו הוא יוכל לעבור לכל קבוצה ואנחנו מקווים שק"ש תבחר לכבד את הוראות החוזה ואת רצונו של איתן וכן, אפילו לפרגן לו"

איתן טיבי: פרץ בק"ש וזומן לנבחרת ישראל
טיבי בן ה-24 עשה את הפריצה שלו בעונה האחרונה בקריית שמונה. למרות שהיה פצוע בלא מעט משחקים, הפגין יכולת טובה ואף זומן לסגל של נבחרת ישראל למשחק הידידות מול אוקראינה.

איתן טיבי במדי הנבחרת מול מירוסלב קלוזה (GettyImages)
איתן טיבי במדי הנבחרת מול מירוסלב קלוזה (GettyImages)
 

את ההתחלה שלו בבוגרים עשה טיבי בבית"ר ירושלים, בה חתם בגיל 19 בלבד ולאחר מכן בילה עונות בהפועל רעננה ובכח עמידר רמת גן. ב-2010 חתם טיבי בשרלרואה הבלגית, שם שיחק עם דודו ביטון ותמיר כחלון, אך ב-2011 חזר לארץ והצטרף לעירוני קריית שמונה, איתה זכה באליפות.

לכתבה זו התפרסמו 531 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 531 תגובות ב-335 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
335
עו"ד קרנף05/08/2012 20:31
מי זה הרוזן הזה שמייצג פתאום את כולם?
הוציא השבוע את דודו דהאן בלירה וחצי.
השב   •  00
334
מרדר05/08/2012 16:41
שהשרץ ישתוק הבכיין הזה
השב   •  00
333
אלמוג05/08/2012 14:50
בכתבה רשום להתקדם שטיבי רוצה להתקדם בקריירה ואני שואל למכבי תל אביב?אתה משחק באלופה אם לא הבנת,אבל לא נורא מקווה שתהנה בחימום ספסלים אפס!
השב   •  00
332
נמר האש!04/08/2012 20:45
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
331
הכחול הגדול04/08/2012 20:41
השב   •  10
330
מכביסטיקה04/08/2012 20:40
יאללה מכבי
השב   •  22
329
צהוב מהמרכז04/08/2012 19:11
מאז האליפות אתה מתחיל לשנוא את כולם ולקלל את מכבי ועוד כמה קבוצות

איתן טיבי בהצלחה :)
שירצקי אין לך בושה
השב   •  41
328
עמיאל04/08/2012 18:01
אתה גדול!
עכשיו אני מבין למה אני מאוהב בקבוצה הזאת -
בגלל האוהדים!
השב   •  10
327
עמיאל04/08/2012 17:53
אתה אולי עובד אצלו וכל הכבוד על הפירגון למעסיק שלך באיתורן. אבל ככה לא מנהלים קבוצת כדורגל ע"י איומים שאם שחקן לא ישחק אצלו הוא לא ישחק בשום קבוצה. ועל אחת כמה במכבי תל אביב. מכבי היא קבוצה עם ערכים ולא יעשו עסקה עם שחקן או עם נציגו שלא כחוק.
השב   •  00
326
אוהדי ק"ש בדם04/08/2012 15:54
השב   •  11
325
דוד04/08/2012 15:46
סוף סוף יש סיכוי גבוה לאליפות אחרי שאיתן ישדרג לנו את ההגנה !
השב   •  10
324
כפירו הצהוב04/08/2012 15:36
אז יאלה ר.
השב   •  00
323
אלי04/08/2012 15:20
שאחרי שבן שמעון היה הוגן איתך והודיע לך מראש שהוא במגעים איתנו ולא ממשיך אצלך ואז השפלת אותו בתקשורת, ששחקנים מהקבוצה שלך לא ילכו מאחורי הגב שלך?
טיבי ראה את מה שעשית למאמן שלו ועשה בשכל.
הרי, היית גומר לו את הקריירה בכל מקרה. הוא רצה לשמור את האופציה של להמשיך בקרית שמונה אם המגעים שלו מול מכבי לא ילכו טוב ועשה נכון. אין לך בכלל על מה להתלונן.
אני מאוד מקווה בשביל איתן ובשביל מכבי שהמהלך חוקי. הוא ללא ספק הבלם הישראלי הכי טוב בארץ.
השב   •  30
322
צהובה04/08/2012 15:15
הדבר הדחוף והחשוב ביותר לפני הדרבי הזה שנגרום לכך שיפסיקו לשיר לנו מכבי חזירים, וכדי שזה יקרה הניהול צריך להפסיק להיות חזירי.למדנו מהכדורסל ויוגב אוחיון,לדוגמא סיפור החתמת טיבי, לא שרים לנו סתם ללא סיבה מכבי חזירים , לא נעים לבוא למגרש ולשמוע מה חושבים עלינו x צהובה ותיקה
השב   •  13
321
צהובה ותיקה04/08/2012 15:14
הדבר הדחוף והחשוב ביותר לפני הדרבי הזה שנגרום לכך שיפסיקו לשיר לנו מכבי חזירים, וכדי שזה יקרה הניהול צריך להפסיק להיות חזירי.למדנו מהכדורסל ויוגב אוחיון,לדוגמא סיפור החתמת טיבי, לא שרים לנו סתם ללא סיבה מכבי חזירים , לא נעים לבוא למגרש ולשמוע מה חושבים עלינו x צהובה ותיקה
השב   •  01
320
?04/08/2012 14:53
הוא חתם בטוח? והוא ישחק אצלנו?
השב   •  00
319
אקרנס וואדוז לגיה וורשה04/08/2012 14:51
שוער נבחרת יוון
ייני גרסיה טיבי ורד
אלברמן
ראדי גרסיה
עטר קונאטה/קולאוטי דאבור
השב   •  11
מכבי בדם!05/08/2012 17:22
במקום שוער נבחרת יוון אניימה בשער
השב   •  00
318
צהובה ותיקה04/08/2012 14:43
הדבר הדחוף והחשוב ביותר לפני הדרבי הזה שנגרום לכך שיפסיקו לשיר לנו מכבי חזירים, וכדי שזה יקרה הניהול צריך להפסיק להיות חזירי.למדנו מהכדורסל, לדוגמא סיפור החתמת טיבי, לא שרים לנו סתם ללא סיבה מכבי חזירים , לא נעים לבוא למגרש ולשמוע מה חושבים עלינו צהובה ותיקה
השב   •  11
317
צהובה ותיקה04/08/2012 14:38
הדבר הדחוף והחשוב ביותר לפני הדרבי הזה שנגרום לכך שיפסיקו לשיר לנו מכבי חזירים, וכדי שזה יקרה הניהול צריך להפסיק להיות חזירי לדוגמא סיפור החתמת טיבי, לא שרים לנו סתם ללא סיבה מכבי חזירים , לא נעים לבוא למגרש ולשמוע מה חושבים עלינו צהובה ותיקה
השב   •  20
316
אדורם04/08/2012 14:30
השב   •  00
315
אייל04/08/2012 14:28
אני עובד אצלו והוא (שירצקי) בן באנשים הישרים (היחידים או היחיד) שיש בתחום הכדורגל והעסקים בפרט וכאן ירבו כמו
השב   •  00
314
ניר הגדול04/08/2012 13:59
לתת להם את טיבי + שיביאו לנו את ייני , ואיזי תקנה את אלברמן בהשאלה או חצי מהכרטיס!
השב   •  13
313
ציון04/08/2012 13:48
לא יעזור לכם כלום.לא תצליחו להחליש את קרית שמונה .איתורן קרית שמונה תיקח אליפות גם השנה.(טיבי עוד לוזר פצוע )
השב   •  13
312
ג׳ק04/08/2012 13:48
הזדמנות לתפוס כותרת שיקנה לעצמו עיתון
השב   •  21
311
רועי04/08/2012 13:45
איתן טייב שחקן מספיק טוב בשביל לקבל הזדמנות במכבי ומי שאומר שלא הוא פשוט לא ראה משחקים שלו.. כל המזלזלים הם אנשים שלא מבינים כל כך בכדורגל ומכירים רק את השחקנים שמתפרסמים מג׳ל לשיער.
השב   •  50
אלעד04/08/2012 14:27
זה איתן טיבי
השב   •  00
רועי04/08/2012 15:50
טוב ששמת לב.. מגיע לך תואר כבוד של אוהד מכבי טהור :) .. בקטנה.. זה לא שהתכוונתי לשחקן אחר..
השב   •  00
310
דימה04/08/2012 13:35
השב   •  03
309
מיץ''04/08/2012 13:05
תמיד הדברים השליליים הם אלו שמתפרסמים.
אלרואי כהן השתחרר מקרית שמונה בסכום ראוי לשחקן שהיה הכי חם בליגה באותו זמן, זה שאבא שלו החליט שהוא גם רוצה לגזור קופון על התשלום של הפועל לקרית שמונה זאת בעיה שלו.
עמאשה ביקש משירצקי לצאת לחיפה ומבחינת איזי המחיר היה טוב אבל עדיף היה לו לשמור על השחקן ולהשוות שכר להצעה של שחר, מה שהכריע את העסקה זה שעמאשה בכה לאיזי שוויתר ושיחרר אותו.
בן שמעון עשה צחוק מהמועדון, איזי שירצקי מתייחס לקרית שמונה כאל פרויקט חייו ובצדק קשה לו להתמודד עם אנשים שבאים לפרויקט הזה בלי שליחות דומה ומתייחסים לזה כקרש קפיצה לא יותר מזה.
לאיזי שאיפות להגיע למשהו עם קרית שמונה , הוא לא חושב קטן כמו דמאיו או שיימן, המטרה היא לא לייצר כשרונות ולמכור .
מבחינתו מעבר מהאלופה לכל קבוצה אחרת זה לא התקדמות אלא קפריזה ילדותית ופגיעה במותג אותו הוא מטפח,וזה ההסבר היחיד לכל המקרים שאיזי קצת איבד עשתונות ושפך את ליבו בתקשורת, האיש בעל לב גדול אבל גם מאוד רגיש.
השב   •  80
308
ביתריסט בנשמה04/08/2012 13:04
איתן טיבי הוא הרכוש של שירזי במילים הכי פשוטות, הוא חתום על חוזה לכמה שנים והוא לא חייב למכור גם אם מגישים לו את הסכום שכתוב בסעיף היציאה או אף סכום גדול ממנו, אם שירזי רוצה הוא יכול להשאיר את טיבי עד סוף החוזה שלו בגלל שככה זה בכדורגל.
השב   •  00
רועי04/08/2012 13:25
אתה בטח חושב שסעיף שיחרור זה סתם שורה בחוזה בשביל שהוא יראה יותר גדול חח ..
השב   •  10
307
הילד ענק !04/08/2012 12:53
מכבי יודעים להיפרד מהעובדים ,נמני איווניר עוזי שעיה אביב בושנסקי מאור בוזגלו ברק יצחקי מדוניאנין ברוך דגו ועוד ועוד מכולם מכבי נפרדה יפה . ח
השב   •  00
306
הילד ענק !04/08/2012 12:48
בדיחת העשור מכבי יודעת להפרד מהעובים שלה , אם זה לא היה עצוב היתי מת מצחוק , ח
השב   •  00
305
אשכנזים צהובונבוניי ת"א חזירים04/08/2012 12:43
השב   •  10
304
דני04/08/2012 12:34
השב   •  11
303
מיץ''04/08/2012 12:33
המועדון שלכם יצא מלוכלך נקודה.
קרית שמונה אימפריה!
השב   •  22
ועוד תלקקו להם פשוט מדהים04/08/2012 12:46
השב   •  02
302
נחמיה04/08/2012 12:15
איפה הפרטיות של השחקן ?
השב   •  30
301
מכבי04/08/2012 11:54
מורי במקום טיבי
השב   •  10
300
הצהוב הצפוני04/08/2012 11:43
השב   •  10
299
נדב04/08/2012 11:42
השב   •  10
298
יהב04/08/2012 11:42
עכשיו טיבי אצלנו תוכלו את הלב חבורת פוקסיונרים
השב   •  31
297
משה הירוק04/08/2012 11:39
מכבי ת"א קבוצה של לוזרים.
במחזור העשירי כבר יהיו כתבות על כל מה שאיכשהו לא התחבר להם.

כמו כל שנה - מכבי ת"א אלופי הקיץ.
וכך גם תישארו. אפסים.
השב   •  12
296
איתן04/08/2012 11:37
איתן טיבי ואיתן טייב מעשי שניכם יזכרו לדיראון עולם ! טיבי , ירקת לבאר ממנה שתית ! למה לא עזבת למכבי לפני חודש ? לא רצו אותך שם ! אתה ברירת מחדל ! הספסל במכבי יותר רחב יהיה לך מספיק מקום שם . פצוע מדומה שפציעתו בראשו גדולה מברגלו !
השב   •  32
295
איזי04/08/2012 11:32
כל בלם שנחשב ישמח להצטרף לקבוצה שתשחק בלעגת האלופות.
השב   •  10
294
גליל04/08/2012 11:11
1.75 מיליון שקל. ועוד על מה?
השב   •  10
293
שקד יגאל04/08/2012 10:54
1כל שחקן רוצה להתקדם.2מדברים במכבי מעל חודש על טיבי3יש לו סעיף שחרור 4יש קבוצה שמשלמת את סכום השחרור ,ולא משנה מה מי ולמה.אז צוחק מי שצוחק אחרון,וסתמו.צריך לכבד חוזה,, בכחול
השב   •  50
292
מהרהר04/08/2012 10:51
וגםטייבה גם הוא יגמור את הקריירה כמו ההוא מבית שאן.
מדהים עד כמה מכבי מקרית שלום דומה לזו הקבוצה מבית שאן.
אתם יודעים מה, אני מתחיל להאמין לשירצקי בנוגע להשתלשלות העניינים עם רן בן שמעון, אני כמעט בטוח שגרסתו היא הנכונה ורק בגלל פיצוץ מוקדם נסוגה מכבי ת״א מהעסקה.
עכשיו גם איזי אוהד שרוף של מכבי יודע עם מי יש לו עסק.
השב   •  22
רועי04/08/2012 13:20
מכבי דיברה איתו כמו שהיא דיברה עם עוד מאמנים. לא הבטיחו לו שהוא יהיה במכבי רק התעניינו. זה שהוא לקח את הסיכון והעדיף לא לחתום אצל איזי בשביל הסיכוי שיהיה במכבי (ובחיפה) זה באחריותו .. מפילים יותר מידי דברים על מכבי לפי מה שאומרים אסור למכבי בכלל לדבר עם אף שחקן או מאמן שהיא חושבת לצרף אליה בטח לא בארץ.. וישר מלכלכים כשמביאים בסוף מחו״ל..  שטויות כאלה כמו שאתה אומר בסוף יעשו אותך קוקו.
השב   •  01
kobo04/08/2012 13:43
כל אחד יודע שזה מסוכן להסתובב עם שרוכים לא קשורים. כל הכבוד שיש ספורטאים כמו איתן שמחנכים את הנוער לזהירות !
השב   •  11
291
לשחקן הבינוני הזה בקרית שמונה04/08/2012 10:40
המעשהשמונה מעשה שלו זה סוג של בגידה.
השב   •  00
290
קובי04/08/2012 10:31
איך אתם מעיזים?? לאיזי עושים כזה דבר? איזי הטוב והמטיב?איזי שבכל פעם שמישהו רוצה להיפרד ממנו הוא מתלכלך מכף רגל ועד ראש איזי שצוחק בכל ראיון שלו עם הלקקנים ברדיו שלא מעיזים להגיד לו מה הם חושבים באמת על ההתנהלות שלו על התרגיל שהוא עשה להפועל ומגמד שוב ושוב את אלרואי כהן? איזי שלקח מהפועל מיליוני דולרים אבל כאב לו לתת לאלרואי כמה שקלים שהוא הבטיח לו ?איזי שרן בן שמעון ברח ממנו כמו מאש ונתן לו להתלכלך חופשי כמו שרק איזי מרשה לעצמו? הענין הוא שהמגלומן חובב התקשורת הזה שבכל ראיון איתו המלה אני מופיעה פעמיים בכל משפט נתקל הפעם באנשים העשויים מהחומר שלו והוא יכול לקשקש עד מחרתיים הם לא רואים אותו ממטר
השב   •  20
צפוני כחול04/08/2012 11:24
אחרי העונה הראשונה בליגת העל, רב"ש ביקש ללכת לצהובים, למרות שהיה לו חוזה. איזי שיחרר. לפני שנה, עמאשה ביקש ללכת לירוקים לפני סוף חוזה - איזי שיחרר. לפני כן ביקש אלרואי ללכת לאדומים - איזי שיחרר. משום מה הפרטים הקטנים האלה אינם מופיעים בכיתוב שלך - ובטח שלא זיהוי שלך עם קבוצה כלשהי. לפני שאתה תוקף - נא לדייק בפרטים. לא כולם שוכחים, כפי שנדמה לך.
השב   •  00
הצהוב הצפוני04/08/2012 11:53
השב   •  00
289
דודי שער 404/08/2012 10:31
השב   •  02
288
תום04/08/2012 10:28
השב   •  10
287
עובד04/08/2012 10:28
יש עוד קבוצה שמעוניינת בשחקן אולי קצת לפני מכבי אז אמרו איך נסדר את זה שכאילו הקבוצה הראשונה לא תיפגע ?
השב   •  10
286
יוסי04/08/2012 10:17
מחזור הסיום לפני כמה עונות הכח מול הפועל פ"ת בבית - דקה 46 - כל הק"ש בער ועלה באש כשאיתן טיבי נתן גול, בהמשך משפחת זוזון ניצחה 2:0 וק"ש ירדה ליגה אוטומטית ואני יודע שהכח גם ירדה באותה השנה לפני שתצייצו ומכאן תגובתו ברורה והוא רוצה להתקדם ולעבור לקבוצה גדולה, השאלה אם מכבי ת"א היא קבוצה גדולה- אני חושב שלא, בעצם אני שנים יודע שלא- מתי לקחו תואר?
השב   •  14
תשאל כמה לקחו04/08/2012 10:36
אז תעשה חור במזרון בשביל האף.
השב   •  20
285
חסוי04/08/2012 10:13
מה הקשר בין אחמד טיבי לאיתן טיבי.שניהם מבינים בכדורגל אבל לא יודעים לשחק!
השב   •  10
284
מישה אלותך04/08/2012 10:13
איזי לא היה פוצה פה אם היה מדובר ביעקב שחר וחיפה ולא במכבי ת"א. הרי הוא אחד הכלבלבים של המאפיונר המושחת מחיפה שמנהל את הליגה כבר שנים ופונה לשחקנים תחת חוזה בקבוצות אחרות.אף אחד לא פצה פה כשחיפה חיבלה במזיד במסע ומתן של חן עזרא עם נתניה ובסופו של דבר לקחה להם אותו. אנדלובו תחת חוזה בבני יהודה וחיפה פנו אליו. אז מה זה המוסר הכפול הזה?
השב   •  41
283
יונתן..04/08/2012 10:06
הסכמים יש וחייבים לכבד, הסכמים זה כל ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים, גם הכתוב, גם הבעל פה וגם ע"פ התנהגות הצדדים.

עכשיו איתן טיבי ילמד בדרך הקשה והכואבת את הפרשנות לחוק החוזים.
השב   •  21
רועי04/08/2012 13:32
סעיף השחרור גם היה חלק מההסכם. נכון שהוא לא היה צריך לשקר לאיזי לדבר איתו שהוא חושב על לעבור למכבי .. אבל הניפוח הזה שאיזי עושה ממש מוגזם
השב   •  00
282
סם04/08/2012 09:52
השב   •  10
281
ק"ש04/08/2012 09:43
איזי מה אתה מתעצבן כאילו אתה משחרר את ״פויול״ 350 אלף יורו אתה מביא בלם ברמה יותר גבוהה מי זה בכלל איתן טיבי גם ככה הוא הולל לחמם שם את הספסל שחרר ומהר ליפני שהם יתחרטו.
השב   •  10
280
יהלום נוצץ הקופים זה 00 מבייש04/08/2012 09:40
הגועל חזירים וגנבים
השב   •  10
אפסים04/08/2012 14:56
זוכר את קופס?
השב   •  00
279
ירוק תמיד04/08/2012 09:29
השב   •  21
278
ירוק תמיד04/08/2012 09:29
גונבים בלם שאלופת ישראל השקיעה בשיקומו באמצע קמפיין אלופות.
השב   •  34
יהלום נוצץ הקופים זה 00 מבייש04/08/2012 09:56
מכבי גם גנבים
השב   •  10
בר04/08/2012 10:13
בוקולי. ובאדיר. ויש עוד.
השב   •  50
דניס04/08/2012 10:30
קופים 000 אתה קוקסי0000000000000000נל
השב   •  10
277
בר04/08/2012 09:28
מה נהיה אתכם?אתם מטומטמים? תפרגנו קצת לשחקן.הוא עוד לא הספיק להגיע ואתם הורגים אותו. מה נסגר? אחר כך אתם לא מבינים למה קשה להתאקלם במכבי. אתם יודעים איך זה ניראה מהצד השני? אז אני יענה לכם .. אתם ממתינים/מצפים לכשלון בשביל להגיד "אמרנו לכם" אז תפסיקו אם זה כאן ומיד. שבת שלום.
השב   •  91
תחשוב04/08/2012 10:39
השב   •  02
בר04/08/2012 12:12
אני אוהד משנת 75 את מכבי(תעשה חשבון) ומנוי כבר שנים בשער 11 בשנים האחרונות שער 2 . ורק בשנים האחרונות מה שאוהדי מכבי רושמים זה גועל נפש . כל אלה שכותבים כאן נגד מכבי הם אלו העוינים למכבי.אוהדים אמיתים הולכים באש ובמים.
השב   •  30
276
ירוק תמיד04/08/2012 09:28
השב   •  10
275
דן04/08/2012 09:20
לא ברור איך לעבור מקבוצה אלופה שמשחקת באירופה למכבי זו התקדמות אדוני העווד.
השב   •  12
274
אבירם04/08/2012 09:02
השב   •  20
273
אבירם04/08/2012 08:58
איתן טיבי בלם ברמה גבוהה תיכנסו ליוטיוב ותראו סרטונים שלו כל הזמן הקשקושים שלכם בלם אירופי בלם אירופי כל הזמן הוא יופי של בלם והוא יוכיח לכל החכמולוגים שתמיד יודעים הכל
השב   •  43
272
צהוב עולה04/08/2012 08:40
שירצקי אתה שחצן מגעיל לא פלא שהעובדים שלך בורחים ואחר כך אתה מלכלך בלי שום בסיס טייק איט איזי
השב   •  12
271
מכביסט איתן טייב המלך04/08/2012 08:20
אגב באותו מחיר ובן הרוש טוב ממנו בכמה דרגות וגם יכול לשחק מגן שמאלי ובלם
השב   •  21
אבירם04/08/2012 09:00
שחקן בינוני שסתם התקשורת מנפחת אותו אחרי חודש תגידו שהוא חלש וסתם גרוע ושיחזור לנתניה
השב   •  30
270
יהונתן שקיבאי04/08/2012 08:19
ביתר
השב   •  12
269
מכביסט איתן טייב המלך04/08/2012 08:17
הפועל רמון מקבצת נדבות לשלם לטביב חח
השב   •  30
268
אלופה ענקית בצהוב04/08/2012 08:15
שחר וחיפה
השב   •  20
267
צביקה הצהוב04/08/2012 08:09
איזי שרצקי צריך להבין שהסכמים יש לכבד . אחרי מה שעשה לרן בן-שמעון אנו מבינים שקם יורש ללוזון .
עוד דבר - לא אתפלא אם תוך 5 שנים הקבוצה תרד ליגה עם התנהלות כזו שמזכירה את אזגי.
השב   •  61
266
שלש04/08/2012 07:27
הם רק מתחלפים.טיבי שחקן מתאים לק"ש אבל במכבי הוא יעלם כלא היה.חבל עליו,רוצה כסף ויקבל השפלה.
השב   •  23
מכביסט04/08/2012 07:49
השב   •  30
רועי04/08/2012 13:43
הוא לא מתאים? אז מי לדעתך כן מתאים? אני לא מצפה שתהיה לך באמת תשובה לזה.. אתה נעלולון קטן שרק יודע ללכלך.. אין קבוצה שיש לה מאה אחוז הצלחה בבחירת שחקנים.. איתן טייב שחקן מספיק טוב בשביל לקבל הזדמנות במכבי ומי שאומר שלא הוא פשוט לא ראה משחקים שלו.. כל המזלזלים הם אנשים שלא מבינים כל כך בכדורגל ומכירים רק את השחקנים שמתפרסמים מג׳ל לשיער
השב   •  00
265
מכביסט04/08/2012 07:23
מה פתאום הצוות הספרדי נדבק על טיבי וגם מחירו יקר 350 אלף יורו על בלם לא מנוסה מוגזם תביאו בלם ושוער מאירופה
השב   •  71
264
איתן טייב המלך04/08/2012 07:16
על שחקן לא מוכר במחיר מופרז תוסיפו כפול ותביאו בלם אירופי טיבי לא שווה 350 אלף יורו
השב   •  80
263
איתן טייב המלך04/08/2012 07:13
אתה כבר לא אוהד מכבי אתה אוהד הגועל רמון וחיפה שחר 00 אתה גבר חולה במחלת השגעונות פעם אהבנו אותך אנחנו גם לא מתלהבים מטיבי שלך
השב   •  42
262
איתן טייב המלך04/08/2012 07:08
הוא יכול להישאר אצל איזי הקריזונייר
השב   •  70
261
איתן טייב04/08/2012 07:05
השב   •  50
260
אפי04/08/2012 06:46
די לאפסיות ,אוהדי הבועל ד''ש מאיתן טייב
השב   •  50
259
עידן04/08/2012 06:04
איתן טיבי הוא שחקן כדורגל ממוצע, בעל חשיבה דומה לזו של רוב שחקני הכדורגל הישראלים, שבאופן טבעי חושק במעבר לקבוצה עם שם ומסורת כמו מכבי ת"א, רק מה, הוא שכח שיש דרך מכובדת לעשות דברים ובחר בשיטת הרמאות. הפציעה שלא לבטח הייתה מהרגע הראשון פיקטיבית והומצאה לשם מטרה ברורה. שירצקי היקר - לא צריך להחזיק אף שחקן שמעדיף קבוצה אחרת בליגה על הקבוצה שלו שלקחה רק לפני כמה חודשים אליפות ונראת כיום הכי טוב בארץ. כמו ששייע אומר: "מי שלא רוצה להיות פה, וולקאם"! שייצא גדול איזי יילחם בכל הכח עם הנהלת מכבי ת"א עזת המצח והחצופה, כדי שטיבי לא יעבור לשם וכשהסאגה הזו תסתיים, יזרוק אותו לכל המרבה במחיר, כי עקרונות לא צריך לכופף בשביל אף פרזיט.
השב   •  33
עידן הדיקטטורה נגמר04/08/2012 07:47
אחרי מובארק,קאדפי,אסד,מגיע התור של שחר ושירצקי שחושבים שמגיע להם הכל ואוי ואבוי למי שיגיד להם לא.מעניין לו היה מגיע לחיפה הייתם אומרים שיש לו סעיף יציאה והכל כדין נכון סמרטוט
השב   •  33
צפוני כחול04/08/2012 11:29
כולם שוכחים את השיחרורים הגדולים של איזי: רב"ש לפני 5 שנים, עמאשה אליכם, אלרואי לאדומים. כולם שוכחים שיש דרך. טיבי היה שחקן ספסל זניח באירופה. בא לק"ש והגיע לנבחרת. יכול היה לפנות בצורה מסודרת. אבל עכשיו - שילך. חבל על העצבים של איזי.
השב   •  10
עידן04/08/2012 14:37
השב   •  10
258
דוד04/08/2012 04:57
הוא לא מתקדם הוא הולך אחורה
השב   •  20
257
איציק04/08/2012 04:34
איזי היקר היסתדרנו טוב מאוד בלעדייו לא מבין למה לבכות שינסה את מזלו בקבוצה "גדולה" וכמו תמיד מכביי גודל הציפיות ככוגדל האכזבות!
השב   •  21
מכביסט04/08/2012 08:02
השב   •  13
256
פרוספר אזגי04/08/2012 04:29
נכון,הוא בן אדם טוב שמשקיע בקבוצה שלו,אבל יש בו כנראה גם צדדים פחות טובים.
השב   •  11
255
הראל04/08/2012 03:50
מהקטנטן אתה בוכה שלקחו לך שתו לך יאלה תקדם . ובטח שהוא יעשה את זה מאחורי הגב שלך תראה איך אתה מגיב מה היה קורה אם היה בה לספר לך שהוא עוזב הייתה זורק לו נעל על הראש . בקיצור הוא לא עבד שלך וזכותו לשחק היכן שהוא רוצה כל עוד יש לו סעיף שחרור בחוזה ויש מי שישלם אותו .
השב   •  10
254
בזוקה ג''ו04/08/2012 03:28
הוא גנב אותי, אז נגנבתי.
השב   •  10
253
red devil04/08/2012 02:34
בתור אוהד גדול של הפועל לפי דעתי מכבי חיפה צריכה לקחת את האליפות ! הקבוצה היחידיה שלי התעסקה בשטויות של הזבל הישראלי וממוקדת בכדורגל שירבו קבוצות כאלה בארץ !! FUCK MACCABI !
השב   •  04
252
מכבי04/08/2012 01:57
השב   •  00
251
מכבי04/08/2012 01:56
בוא ניתן לכם תגובה שנשמעת מלומדת כמו התגובות שלכם אבל גם נכונה, אל תיסחפו עם איזי הטענות שלו לשחקן עצמו. בכל מקרה זה שלב של קדם עונה יש חלון ההעברות פתוח יש תג מחיר מכבי ניהלה מו״מ רק אולי בשבועיים-חודש האחרונים עם השחקן כשזה מותר כל עוד השחקן מסכים והכל נעשה כחוק תרגיעו תפה שלכם
השב   •  21
250
מכבי04/08/2012 01:26
לפני כמה שנים.. צריך לחזור איתו ליחסים טובים להשאיל את זיזוב לקרייה לעונה ואיזי עוד יגיד תודה
השב   •  11
249
אליפות שנייה זו לא מילה גיסה04/08/2012 01:24
מסתבר שזה כל מכבי!
השב   •  26
אוהד מכבי04/08/2012 10:57
תופס מעצמך אליפות אחת ואף על עצמו
השב   •  01
248
מכבי04/08/2012 01:23
ויתקדם עוד יותר עם הרבה עבודה תחת אוסקר והעוזר מאמן אוטט שהוא בלם במקצועו.. הבלם הישראלי הכי מהיר כיום וזה היתרון הכי בולט שלו לקראת אירופה בעזרת השם בעונה שאחרי אז נראה אם יתאים או שלא
השב   •  20
247
נתי04/08/2012 01:21
"איזי , טייק איט איזי" ! ח ח ח ח
השב   •  51
246
מכבי04/08/2012 01:21
ומה רופא שיניים אתה עוקב אחריו? מה קשורה מכבי נמאס כבר יש תג מחיר שולם ניהלו איתו מו״מ רק בחלון ההעברות עכשיו שהוא פתוח פשוט בושה
השב   •  11
245
אחמד טיבי04/08/2012 01:15
טיבי עליך לא הייתי מאמין!
איזי פינק אותך ,טיפל בך בכל הפציעות שהיו לך שנה שעברה!(זוכר)השנה לא תרמתה כלום והוא לקח אותך לטייל הזלינה והמאמני כושר טיפלו בך (זוכר),אז איך אתה יאבנאדם בן משפחה שלי עושה כזה דבר ,אני ממליץ לך לחזור בך כי הקריה תקח אליפות עכשיו לעוד כמה שנים מכבי זה רק שם ופוזה אין להם באמת מה למכור חוץ מאת אמא שלהם יאלה תבקש סולחה כי אחרת לא תשחק הרבה זמן (אגב גם במכבי מתכוונים להושיב אותך על הספסל)
השב   •  20
244
מכבי04/08/2012 01:14
השב   •  10
243
ירוק בלב04/08/2012 01:10
השב   •  10
242
אוחיון04/08/2012 01:07
שטען שבחוזהו יש סעיף יציאה,ששם את דמי הפדיון בסך 200 אלף דולר,בחשבון של מכבי,ובעיקר שכל הכותבים לא ראו ,לא את החוזה של אוחיון ולא את החוזה של טיבי,אבל חוסר היושר הידוע שלהם לא מונע בעדם להתנפל תמיד על הצד השני.
השב   •  00
241
ירוק בלב04/08/2012 01:05
ככה לא עושים גונבים שחקנים שיש להם חוזה איכס מכבי תל אביב קבוצה מגעילה ללא זהות
השב   •  16
יהלום נוצץ הקופים זה 00 מבייש04/08/2012 09:38
השב   •  60
צהוב מהמרכז04/08/2012 19:14
גונבים מנתניה המסכנים האלו שמאבדים את כל השחקנים שלכם כולל המאמן !
השב   •  00
240
מתן04/08/2012 01:00
הכי חשוב שאתם מרוצים וקיבלתם את מה שרציתם. יכולתם להביא בלם ברמה הרבה יותר גבוהה ממנו, ואני לא באמת יודע עד כמה הוא יתרום לכם אחרי שהוא חזר מפציעה ועם הנטיות שלו להיפצע, אבל גם אני וגם אתם יודעים כמה זה פוגע לנו בסגל דווקא בשלב הזה של העונה-וזה בדיוק מה שעומד מאחורי העסקה הזאת! תיסלם! נדבר על המגרש! הרי אם זה היה הפוך וואי וואי איזה רעש הייתם עושים, אבל הכל מגיע לכם! אתם יודעים טוב מאוד שכשעושים דבר כזה צריך לשתף את הבעלים ולא מאחורי הגב. באמצע קמפיין אלופות, ככה? התנהלות בזיונית.. חוץ מזה שתכלס מקצועית, אני לא רואה איך הוא התקדם בדיוק.. טמבל.. בחירה שלו! לא מחזיקים שחקנים בכוח. זה זכות לשחק בשורות האלופה. אנחנו נתגבר!! הכי חשוב שעשינו קופה על עוד אפס ששכח מאיפה הוא הגיע לאן שהוא הגיע.
השב   •  41
צהוב מהמרכז04/08/2012 19:14
השב   •  01
239
צהוב בדם04/08/2012 00:49
0 נקודות 0 שערים?
השב   •  00
238
בבר04/08/2012 00:46
הוא משפחה של אחמד טיבי
השב   •  10
237
מכבי ת"א סם החים04/08/2012 00:37
כנסו יא ילדי נזלת הפועל פ"ת אומרת לכם משו? כן זה אותו מועדון ששחרא הרס אותו שלקח כל מה שזז שם
השב   •  30
236
מכביסט יהודי04/08/2012 00:37
היא שנאה את איתן טייב, את איתן טיבי אבל אוהבת את אחמד טיבי
השב   •  30
235
איציק04/08/2012 00:33
השב   •  30
234
ערן04/08/2012 00:32
של מועדון כמו בכדורסל
השב   •  44
233
ערן04/08/2012 00:31
השב   •  10
232
הילד ענק ! מכבי בושה !04/08/2012 00:18
תיראו מי מדבר אנשי מכבי יודעים להפרד מהעובדים שלהם . חאם זה לא היה עצוב היתי מת מצחוק , בוזגלו יצחקי מודניאנין ועוד רשימה ארוכה של שחקנים שחלקם גמרו את הקריירה לי אין ספק שגם טיבי למרות גילו הצעיר תוך שנה שנתיים יסיים את הקריירה וחבל .
השב   •  13
231
אוהד04/08/2012 00:13
בוגד
השב   •  20
230
"רוצה לעבור לקבוצה גדולה"04/08/2012 00:13
השב   •  00
229
מושיק המאמן03/08/2012 23:57
למי כן יש כאן מילה? למי אפשר להאמין או אפשר לסמוך? על המנהיגים אי אפשר אז על שחקן כדורגל?
השב   •  41
228
דובדבני03/08/2012 23:56
זה משהו מדהים כל האוהדים בארץ ובעולם מגיבים
השב   •  131
227
ליאור מקרו03/08/2012 23:54
איזי מעניין לי תתחת הוא יכול לקפוץ עד מחר אבל שהוא יקפוץ הוא ידע שטיבי לא יבוא עליו
השב   •  30
226
שימחה לון03/08/2012 23:47
לפי דעתי שירן ייני יותר טוב בכמה דרגות מכול הבלמים בארץ אז למה להביא את איתן טיבי אם יש לך מחליפים כמו סטרול(לאלה ששכחו הוא היה בלם מצויין) וריף פרץ (שגם הוא בלם נחמד פלוס) לאני ודעתי שאיזי ישמור כוחו למלחמה בתחתית כמו שקרה להפועל חיפה ב2001 אחרי אליפות מאשר לחפש שקלים על שחקנים
השב   •  42
מכבי04/08/2012 01:09
שנים אחרי בן חיים אבל הייתה לו פציעה קשה אין מה לעשות
השב   •  00
אחד שיודע04/08/2012 11:37
סטרול היה ויישאר פח. שכחתם שקראו לו דק תפוחי אדמה בבלומפילד? בלם בינוני שברח לנתניה בשנייה שיכל. עדיף קונוס עליו
השב   •  00
225
אליפות חוגגים בחניון באוסישקין03/08/2012 23:34
אוסישקין=חניון השתן וסע
השב   •  81
224
רונן03/08/2012 23:34
על הפרגון, אבל פה המועדון שלכם חצה את הגבול, לא מעניין הסעיף שחרור, לא עושים דבר כזה בלי לשתף את הבעלים של הקבוצה, מאחל להפועל בהצלחה בדרבי.
השב   •  313
223
נתנייתי03/08/2012 23:33
בנוער שיחק בנתניה אצל קריסיפיל ויעיש חבל שאף אחד לא התייחס אליו וכרגיל מכבי נתניה הורסים שחקני בית ואחרים מרוויחים!
השב   •  30
222
שניר03/08/2012 23:28
ושהשחקנים והמאמנים שלו הם כמו צמיתים באחוזה שלו. לא אשכח איך הוא ניבל את הפה על רן בן שמעון ועכשיו זה על טיבי. תרגיע איזי - אתה אחלה בעלים ויש לך יופי של קבוצה אבל אף אחד לא עבד שלך.
השב   •  90
221
דורי03/08/2012 23:25
איתן טיבי אתה לא מבייש את איתן טייב מבית שאן ..
השב   •  20
220
המחסל תחשבונות03/08/2012 23:24
אותו בחינם ה350 אלף יורו מגעים לנתניה חוצפן שכמוך הרצחתה וגם ירשתה לידיעתך ברק בדש רביד גזל שיר צדק איתן טיבי כולם גדלו במכבי נתניה ואתה גונב תשחקנים מיקבוצות האם שלהם
השב   •  113
יוסי04/08/2012 01:10
השב   •  10
מכבי04/08/2012 01:11
אז חיפה גנבה את גולסה ועזרא, אנחנו גנבנו את עטר ויצחקי
השב   •  20
חרטום04/08/2012 01:27
שיר צדק יליד בית שאן בכלל! יחרטטן , רביד גזל לא קשור אליהם , בדש בכלל בהכח! , וטיבי בנתניה , תבדוק את עצמך לפני שתקשר בפעם הבאה
השב   •  20
219
ירוק03/08/2012 23:24
חיפה יש רק במכבי
תל אביב יש רק בהפועל
יאכלו את הלב הצהובים הקנאים
השב   •  712
אלעד04/08/2012 03:10
איזה לקקן
השב   •  30
איתן טייב04/08/2012 06:20
הפרצוף של שחר
השב   •  30
צהוב מהמרכז04/08/2012 19:15
השב   •  00
218
ליאור03/08/2012 23:21
השב   •  11
217
שוקי03/08/2012 23:20
הפסקת להיות מציאה איזי אתה לא יודע לכבד את סביבתך והאנשים שעובדים אצלך אני לא יודע כמה הבחור טוב אבל מותר לו לנסות כל עוד הוא לא הפר חוזה
השב   •  10
216
ירוקי03/08/2012 23:14
קרית שמונה עוברת שלבים ומיצגת את המדינה בכבוד רב , שחקן יכול להתקדם הרבה יותר ממכבי ״אוכלי נבלות״ ת״א
השב   •  25
215
שלמה03/08/2012 23:08
אני מאחל למכבי תל-אביב שבעונה הבאה לא יגמרו את העונה אחרי מחזור 15
כמו ב 9 שנים האחרונות .
לא יודע יש לי הרגשה ואני מאוד מקווה שאני טועה שגם השנה תהיה עוד עונה מאכזבת של מכבי ת"א.
למען הכדורגל הישראלי אני מאוד מקווה שמכבי ת"א במחזור ה 30 עוד היו במאבק האליפות
כי עוד עונה כמו שהיתה אני לא רוצה
ושהצרות שלנו היום רק בכדורגל אמן !!
השב   •  52
214
רק קרית שמונה03/08/2012 23:04
השב   •  10
213
יואב03/08/2012 23:02
זה מהלך מגעיל ומלוכלך ואני חשבתי שמכבי תל אביב היא בסדר אבל אני חוזר על מילתי
השב   •  53
מכבי04/08/2012 01:12
ניהלו מו״מ עם השחקן והיו מוכנים לשלם פיצויים מהסעיף בחוזה הלו תרגיע ותגיד תודה על הכסף
השב   •  01
נתי04/08/2012 01:23
לשחקן נגמר חוזה היה לו סעיף יציאה מכבי מימשו סעיף ולקחו אותו . זה ששרצקי לא יודע לסיים יפה עם עובדים שלו ומתנהג כמו אחרון הערסים הבכיינים זה בעיה שלו. רבאק הבנאדם בן 70 תתבגר כבר.
השב   •  12
212
עמית03/08/2012 22:53
זה הבלם שמביאים בושה מכבי צריכה להביא בלם ברמה גבוה מאוד זה לא יעזור למכבי מקווה שנצליח עם ההגנה בעונה הבאה קורע את הרשת לעלות את זה !
השב   •  30
211
שמעון03/08/2012 22:50
איתן טיבי בנאדם שיורק לצלחת ממנה אוכל לא שלא הסתדרנו בלעדיו הפוך כשלא שיחק הינו יותר טובים חסארמה וצדק עולים עליו אלף דרגות יש גם את בן והבה בספסל לך טיבי ואל תחזור אולי נעשה עלייך כמה גרושים
השב   •  61
מכבי04/08/2012 01:15
נראה אותו בבתים באירופית או באלופות די לדבר שטויות
השב   •  10
210
מ/שפוי03/08/2012 22:38
מכבי לא הפנימו שמים(שחקנים)גנובים לא ימתקו אתם תבינו בהמשך שתיבי יכול להצליח רק בקרית שמונה השחקן לא בנוי לעמוד בלחצים של קהל עובדה שבחו"ל לא שמעו עליו ואם שירצקי לא היה מוציא אותו מהקבר(ספסל) הוא לא היה מגיע לשום מקום ימים יגידו טיב ומכבי יצטערו על המהלך שנעדה במחשכים. טיבי טתה במהלך הזה קברתה את עצמך אתה לא בנוי לקבוצות גדולות תרפד את הספסל דיהיה לך נוח.
השב   •  34
209
טלכו03/08/2012 22:35
זה השיטה של המועדון המגעיל הזה גם בכדורסל לקחת שחקנים מקבוצות שמתחרות איתם בצמרת רק כדי להחליש את היריבה ולא רק כי זה השחקן שהם צריכים
השב   •  55
god is yellow04/08/2012 01:37
השב   •  03
208
ניר03/08/2012 22:34
השתגע לגמרי האיזי הזה
השב   •  22
207
איתוראני לשעבר03/08/2012 22:32
איזי רגיל לעובדים שדבוקים לכסא בשביל כסף. שהלשון שלהם חומה ולא עושים כלום כי הם יודעים שאיזי לא יפטר לקקנים אלא יהפוך אותם לסמנכלים. בכדורגל לכל אחד יש שאיפות ואף אחד לא התחתן עם אף אחד לנצח. מי שיש לו שאיפות ופטנציאל רשאי להתקדם !
השב   •  41
206
טוטו03/08/2012 22:26
השב   •  30
205
אוהד מכבי03/08/2012 22:26
אני לא מבין למה שירצקי כועס, הוא הבעלים של חברת איתורן, לכל שחקן בקבוצה יש ברכב איתורן, למה הוא לא עקב אחריו?
השב   •  452
נימינים03/08/2012 23:18
גאון
השב   •  20
הדר וקנין04/08/2012 00:03
השב   •  10
בר04/08/2012 10:59
מגיע לך פרס
השב   •  10
204
דומדום03/08/2012 22:24
מכבי ת"א ומכבי חיפה גונבי שחקנים אח"כ עוד באים להפועל בטענות.
לא רוצה אליפות רק להמשיך לתת בצהבת בראש.
השב   •  715
רועי03/08/2012 22:52
מה זה קשור לזה? מחתימים שחקן עם סעיף שיחרור שאיזי כנראה התאהב בו ואתה ישר קופץ ומנסה להעביר את האש למכבי.. יש המון סיבות לשנוא את הפועל ואתה בתור אוהד הפועל יודע אפילו יותר ממה שמתפרסם בתקשורת אז שב בשקט
השב   •  50
נפגש בשמחות03/08/2012 23:32
אלי טביב גנב חצי מהפועל כפ"ס והעביר אליכם ללא תמורה.
אז לא התלוננת, נכון חמודי?.
ובקשר לדרבי - כבר ביום ראשון תקבל תשובה.
השב   •  61
הפועל כוכבית תא *04/08/2012 01:29
כולם יזכרו תמיד את סימן ה* ולגבי הדרבי!! עוד מעט תקבלו תשובה.ניתן לכם בראש כל כך חזק שלא תתאוששו מזה
השב   •  40
סהר04/08/2012 02:15
דומדום קודם כל הוא לא בלם ברמה כל כך גבוה כמו שהם מדברים עליו.. ושמכבי יקחו אותו כי בן אדם באמת צריך להתקדם בחייפ שלו ולא להשאר באותו המקום.. רועי אתה צודק- יש לו סעיף שחרור אבל על הקטע של השנאה להפועל? ח אתה כזה אפס ואני יכול להשבע שאתה עוד שכל של נער מטומטם שלא מבין כלום בכדורגל, יאללה נתראה בדרבי יאפס L !
השב   •  00
נפגש בשמחות04/08/2012 11:23
על עובדות לא מתווכחים והעובדות הן:
1. הפועל ת"א היא הקבוצה הכי שנואה בארץ (בגדול!!)
2. כל מי שלא אוהד את הפועל - שונא אותה!
3. אין בארץ קבוצה נוספת שכל מי שלא אוהד אותה שונא אותה.
4. סעיפים 2 ו-3 הם הסיבה לסעיף 1.
ע - ו - ב - ד - ה
השב   •  10
ראש הברוש04/08/2012 13:25
הפועל שלמה 12 מיליון על שלושה שחקנים שירדו ליגה עם כפ"ס! טביב גנב להם את הכסף וזה לא עניין שלנו! את הכסף שהוא גנב הוא לא השקיע בהפועל בטוח!
בנוסף טביב לא שייך לאגודה וכל חייו הצהיר שהוא איש ביתר! זה שהוא השתלט בצורה ברוטלית ועבריינית על הפועל
לא הופך אותו לחלק מהמועדון!!
השנאה של אנשים כמוך נובעת אך ורק מקנאה ומוכיחה שתאוריית העדר עובדת!
הקהל של הפועל לא מושלם, אבל ביחס לכל קבוצות ליגת העלק הוא הטוב ,הנאמן והמתורבת ביותר! והראשון שהביא את תרבות העידוד לארץ! ומכאן נובעת הקנאה שאתה מגדיר שנאה . הרי גם אתה יודע את האמת..

בברכה
ראש הברוש
השב   •  01
רועי04/08/2012 14:01
אתם אלה ששונאים את טביב.. אוהדי מכבי ושאר הקבוצות לא שונאים אותו.. וגם לא אוהבים.. סתם אוהבים להסתלבט על כל הסיפור שלו איתכם.. אבל חמודון.. הוא ממש לא הסיבה ששונאים את הפועל זה הרבה הרבה לפני.. ובוא אני יביא לך דוגמא על התנהלות של קהל.. כשלמכבי היה את הבלגן כשהעיפו את נמני הקהל עלה עם חולצות שחורות. כשלכם היה בלאגן.. טוב אתה בטח זוכר את הפוגרום בדרבי :)
השב   •  00
נפגש בשמחות04/08/2012 15:20
בוא נעמיד דברים על דיוקם.
זה נכון שהקהל של הפועל הביא לארץ תרבות - אבל לא את זו שאתה מדבר עליה אלא את תרבות השנאה!
הרי אתה יודע טוב מאד שהדבר החשוב ביותר לאוהדי הפועל זה לא ההצלחה של קבוצתם אלא הכשלון של מכבי.
אתה קצת נסחף משלוש השנים הטובות של הפועל. כבר שכחת שבמשך עשרות שנים ישבתם כולכם בחורים, מתוסכלים מקבוצתכם הפתטית והשמחה היחידה שלכם (קוראים לזה שמחת עניים) היתה כשמכבי הפסידו.
לא נולדתם כאלו. את השנאה לימד אותכם מורכם ורבכם הפתטי עמנואל רוזן שניזון אך ורק משנאה!
אם אתה מדבר על קנאה - ספר לי מדוע מכבי מהווה חלק מרכזי בטוריו של אוהד הפועל?
התשובה ברורה לשנינו, נכון? קנאה, תסכול, רגשי נחיתות ושנאה - הרבה שנאה. זה הדבר שמזין ומתדלק אותו.
ואתם קוראים את הטורים ולומדים.
לא סתם אתם שרים "כל העולם כולו שונא את הפועל!"
מי שהביא את זה על עצמו זה אתם! אתם, ואנשים כמו כתב החצר הפתטי שלכם אשמים בשנאה הגדולה שיש לכל העולם אליכם.
לא קנאה ולא נעליים!
תסביר לי מדוע אף אחד לא שונא את קריית שמונה? לשיטתך הקבוצה שזכתה באליפות היתה צריכה להיות מושא לקנאה ע"י כולם - ולא היא!
אם אתה רוצה לדעת את הסיבה לכך שכל העולם שונא אותכם אל תלך רחוק - תסתכל בראי.
השב   •  10
203
כנס יזין03/08/2012 22:20
סליחה אריות באר שבע
שנה שעברה עוד התמודדתם על הירידה
השב   •  00
202
אוהד03/08/2012 22:20
השב   •  30
201
אוהד03/08/2012 22:16
לא היה סעיף לתאריך שחרור
לצערי הרב..
השב   •  30
200
דוד03/08/2012 22:16
איזה אפס. היתה באלופת המדינה שנתנה לך צ''אנס למרות שרוב העונה היית פצוע כמו כוסית.
יאללה לך לגורדי ולקבוצה העלובה שלו. אתה לא גבר. יצאת פיתה
השב   •  12
199
רועי03/08/2012 22:15
טיבי בלם די טוב, ביחד עם גרסיה פרץ וסטרול יש לנו הגנה טובה שתהיה בה גם תחרות בהרכב.. סגרנו עוד פינה בסגל. עכשיו נשאר מגן וקשר עושה משחק שיהיה ליד אלברמן ראדי וגארסיה.. נראה כאילו קרויף תופס מזיו.. מקווה שלא.. אם כבר אז לשים אותו קשר שמאלי לא בתור מגן.. ואם קונאטה נשאר אז לא חסר חלוצים.. מחליפים יש את הצעירים שלא בשלים להרכב ראשון אבל מספיק מוכשרים למקרה של פציעות או אדומים..
השב   •  00
198
אלעד03/08/2012 22:04
אם ובאמת יתברר שהעברה לא ״כשרה״ תיקח אותו למה אנחנו לא צריכים דברים לא ״כשרים״ בקבוצה שלנו. אנחנו בונים משהו יפה כמו שאתם עשיתם ולא צריך להתעסק בשטויות עכשיו.
השב   •  20
צפוני04/08/2012 03:11
צודק אח שלי!
השב   •  00
197
מיקי03/08/2012 22:00
ההתנהלות שלו ילדותית.
לשחקן יש חוזה אם סעיף יציאה(כנראה שאינו מוגבל בתאריך).
איזי לא האמין שמשהו ישלם סכום כזה על השחקן. ולכן נהג ברשלנות.
השחקן לא חייב להודיע בכל
יום שהוא נשאר. כשייש קבוצה הוא צריך להביא את הכסף.
כל השאר זה העצבים של איזי.
השב   •  120
196
רועי03/08/2012 21:59
איך כן מכבי הייתה אמורה להתנהל?  אם היא הייתה פונה לאיזי הוא היה אומר לא.. הוא אמר את זה כבר כמה פעמים בתקשורת בקשר לטיבי.. אז מה? אסור להחתים אותו? אסור היה לדבר איתו? מכבי רצו אותו והוא רצה לעבור למכבי.. כמו כל העברה רגילה של שחקן עם סעיף שחרור.
השב   •  50
195
אלי03/08/2012 21:58
שחקני הנוער לא יקבלו עוד הזדמנויות בשנתיים הקרובות הבררה היחידה שלהם להיות מושלים ואז לחזור למכבי!
השב   •  22
רועי03/08/2012 22:34
הם קיבלו הזדמנות ענקית שנה שעברה. זה נראה טוב לכמה משחקים ואז כולם נחלשו.. לא בא אליהם בטענות.. אין להם מספיק ניסיון.. תראה קבוצות גדולות- הצעירים משתלבים כשהקבוצה כבר חזקה.. בונים קבוצה חזקה וכמעט כול המחליפים הם צעירים שיכנסו בתור מחליפים או כששחקן יפצע.. וזה בסדר גמור.. ככה יהיה פחות לחץ של הרכב ראשון הם יצברו ניסיון לאט לאט וילמדו מהאימונים של קרויף.. אין מה להתלונן הקבוצה מתנהלת נכון.
השב   •  10
194
אני03/08/2012 21:57
כל מי שרוצה להתקדם שרצקי משתולל עליו
השב   •  111
193
אלי03/08/2012 21:56
השב   •  00
192
אלי03/08/2012 21:55
שלא אתן לנו גולים עצמיים
השב   •  01
191
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה03/08/2012 21:39
שכחת מה עשיתם לאיזי עם רן בן שמעון ועטר ועזרא בנתניה ?
השב   •  30
190
אין יותר טביב בהפועל03/08/2012 21:26
משום מה כשאני מסתכל על טבלת הליגה לפני תחילת העונה אני נזכר במכבי חיפה. מישהו יכול להסביר לי למה
השב   •  64
בזק בנלאומי03/08/2012 23:25
השב   •  10
כישלוני04/08/2012 01:58
חיפה בליגת האלופות.
השב   •  40
פולוקארוב04/08/2012 04:12
השב   •  20
לא אוהב קומוניסטים04/08/2012 04:37
יענו 0-0-0
השב   •  40
189
צפוני כחול03/08/2012 21:16
צהובים: למדתם משימון מהכדורסל. כמה טיבי יתרום לכם עם נטיתו להיפצע, לא יודע. כמה הוא יחסר לנו דווקא עכשיו - ברור. וזו הנקודה בדיוק. נראה כאילו זה עיקר הכוונה מאחורי העיסקה.
השב   •  34
צפוני כחול04/08/2012 03:00
אם יש לו סעיף והוא עומד בתנאים - שילך.
השב   •  10
צפוני כחול04/08/2012 11:33
חבל שלא התקשרת לשאול קודם, מתחזה.
השב   •  10
188
איך הוא מנהל חברה03/08/2012 21:12
השב   •  30
187
קרייתי צהוב03/08/2012 21:10
אתם מכירים את איזי רק מהכדורגל, אני תושב קרית שמונה ויודע שהכדור רגל הוא רק טיפה בים ממה שאיזי עושה בעיר, איזי אדם גדול ואם הוא לא היה נקשר לעיר הוא מזמן היה במכבי כי הוא אוהד את הקבוצה.
השב   •  12
186
זאביק03/08/2012 21:08
השב   •  10
185
ושל ה03/08/2012 21:07
השב   •  00
184
צרנוחה03/08/2012 20:55
אין שחקן שהוא מעל למועדון איזי תירגע תן לו ללכת המועדון שלך ימשיך וטיבי יגמור בזבל של מכבי תא
השב   •  13
183
אדרי03/08/2012 20:55
היום אנחנו ב3 לאוגוסט . החזירים ישלמו יותר מ350 . סומכים על איזי הוא לא פרייר ! להביא בלפ זר במקום סולארי הפצוע וחלוץ חשראלי - אזולאי .
השב   •  36
לרונן03/08/2012 21:12
אתה צודק
אתם בלופ אחד גדול
השב   •  20
182
אביב03/08/2012 20:51
זו לא הפעם הראשונה ששירצקי לא מסיים יפה קשר עם העובדים שלו, בין עם זה שחקן או מאמן. כנראה שזו שיטתיות. זה לגיטימי ששחקן רוצה לעבור לקבוצה גדולה ובמקום שהוא יתעצבן, שיפרגן. טייק איט איזי".
השב   •  61
181
זורבה03/08/2012 20:47
סוף סוף מכבי בכדורגל למדו משהו ממכבי בכדורסל. לנצל את הכסף כדי לפרק מתחרים. תמשיך לאהוד אותם, איזי האידיוט. אתה איש פתטי וכיף שמכבי שלך דופקת לך זובור. זו מורשת של מועדון.
השב   •  54
180
אביב03/08/2012 20:47
מכבי רשאים לנהל עם איתן משא ומתן בלי אישור מאיזי בגלל שיש לו בחוזה סעיף שחרור של 350 אלף דולר או יורו , ואיזי יכול לנסות ללקק לעצמו את המרפק , טיבי במכבי !
השב   •  131
179
דורי03/08/2012 20:46
קח 350 אלף יורו ותביא בלפ זר במקום סולארי . אפשר להשאיל חלוץ ישראלי ( אזולאי;) . תפסיק להגיד שאתה אוהד מכבי . היית . לא מתאים . אתה בעלים של קבוצה יריבה . קללת א
השב   •  32
178
זיגמונד03/08/2012 20:41
בגלל גזל כבשת הרש תיפול קללה על מכבי לעוד 10 שנים ! לא חסר בלמים . השאירו את טיבי בקריית שמונה !
השב   •  46
טילנגר03/08/2012 21:07
צודק . אני בעד . אסור להיות חזירים ! עוד לא יצאנו מקללת קשטן וקללת כבשת הרש תהא גדולה יותר !
השב   •  10
אהרון03/08/2012 22:08
השב   •  00
177
טילינגר03/08/2012 20:39
שמכבי חזירים ! מכבי חזירים !דרכנו לא תצלח ונהיה הקבוצה המקוללת ביותר לאחר שגזלנו את כבשת הרש !
השב   •  25
176
rui03/08/2012 20:35
שחקן בינוני ומטה .
אז מה שירצקי מתלהב ומתלהם ..
השב   •  30
אבי04/08/2012 12:20
היה אצלכם בגיל 20 , לא הייתם מרוצים אז זהו כל הקריירה שלו שרופה?
הוא שחקן מצוין מן הסתם השתפר בצורה דראסטית מהתקופה באירופה ומהתקופה שהיה בארץ בקרית שמונה וכנראה יותר טוב מכל השחקנים בבית''ר.
השב   •  10
175
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )03/08/2012 20:32
הוא אמר שהוא הולך לרופא והלך למכבי. כאילו דא.
על מכבי שירותי בריאות שמעת כבר ?

סתם חשבתי שנגחך קצת. מי ענוד עלה על האנקדוטה הזו ?
השב   •  651
אהרון03/08/2012 22:10
השב   •  10
דודידו04/08/2012 11:21
אורי רייך קח את זה יא מכביסט אמיתי
השב   •  10
מכבי בדם!05/08/2012 17:20
ח תותח אתה!
השב   •  00
174
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )03/08/2012 20:29
השב   •  61
173
אסף03/08/2012 20:26
כל הרכישות מלבד הספרדים!
מה עם איזה שחקן תותח מוכח
בסגל הזה בחיים לא ניקח אליפות ואפילו לא מקום 3
השב   •  54
172
שחר חזיר ירוק03/08/2012 20:21
השב   •  50
171
דר כדורגל03/08/2012 20:15
השב   •  20
170
דוטרה ושטרייכמן03/08/2012 20:15
וחזיר ירוק
השב   •  32
169
אוהד ספורט03/08/2012 20:11
לאלהמלט תהפכו את הכדורגל למה שאתם עושים בכדורסל. נמאס ממכם יחזירים, איזי אתה מודל לחיקוי לא לוותר להם בשום אופן, גם עם רן צדקת וגם עכשיו . תמשיך לדאוג לאינטרסים של הקבוצה שלך בזכות זה ק
השב   •  11
168
אושרי03/08/2012 20:09
אנחנו באמצע קמפיין אירופי הסטורי ומכבי בחזירות באים ועושים בלאגן ומחלישים אותנו.
טיבי בכלל צריך להתבייש, לבנאדם יש בעולם הזה מילה והיא יותר חשובה מהרבה דברים. איזי בונה את כל ההגנה סביבו באופרציה לכמה שנים טובות, הגע לנבחרת דרך קרית שמונה והוא בוחר לשים פס ולברוח בזמן שאנחנו הכי צריכים אותו.
על הטעות המקצועית שהוא עושה אני בכלל לא ארחיב, אבל חבל מאוד שהוא לא מאמין בעצמו ובחברים שלו למשוך את תשומת ליבם של אנשי מקצוע אירופים במפעלים שלפנינו.
השב   •  812
אביב03/08/2012 20:43
הוא פצוע הוא לא שיחק עדיין , אגב הוא לא חייב להישאר אם הוא לא רוצה , יש לו סעיף שחרור של 350 אלף דולר או יורו ומי שתשלם את הסכום הזה וטיבי יסכים לעבור , הוא רשאי לעשות זאת.
השב   •  43
מכביסט יבנאי !03/08/2012 21:41
מה אתה חושב שצריך להתחשב באיזה קבוצה בליגה מכבי באה השנה לקחת אליפות ולחזור להיות גדולה והיא לא צריכה לחשוב על ההצלחות של איזי ש
רצקי!
השב   •  31
טלכו03/08/2012 22:42
השב   •  21
167
סזאר03/08/2012 20:08
שוער זר זר גרסיה טיבי ורד אלברמן ראדי גרסיה עטר קולאוטי/קונאטה דאבור
השב   •  21
166
סזאר03/08/2012 20:05
סכום השחרור שלו מנתניה זה שלושה מיליון שקלים
השב   •  31
165
אדום עולה03/08/2012 20:04
השב   •  25
164
גיא03/08/2012 20:04
יש דרך לעשות כל דבר!| לא רוצה להישאר תגיד מראש ואל תדפוק את הקבוצה ברגעים המחפירים וההיסטורים לאחר שהסגל הושלם.
זה גם לתקוע סכין בגב וגם לסובב.
אל תשכח שבקרית שמונה קיבלת, במה, בית חם וזימון לנבחרת!
אם יש לו סיכום עם איזי, גם בע"פ, זה מחייב אותו חוזית והוא לא יוכל להשתחרר.
עוד מילה למכבי, ככה מתנהגת קבוצה שמתיימרת להתנהל כמו באירופה?
השב   •  53
אביב03/08/2012 20:45
הוא רשאי לנהל עם מכבי משא ומתן ומכבי רשאים לנהל איתו כי יש לו סעיף שיחרור על סף 350 אלף יורו \ דולר .
מכבי לא חייבת אישור מאיזי .
וכן זאת התנהלות אירופאית.
השב   •  13
wAt FaK NooD03/08/2012 23:54
איזי אמר לי שהוא נותן לי את חברת איתורן למספר שנים משהוא כמו 30 שנה
מה זה אומר שאני מקבל את החברת איתורן בע"מ אבל זה לא חתום רק בע"פ
אה וגם את כול הכסף שניכנם אני מקבל ואיזי משלם
כמו בגועל טביב הבעלים אבל יש מנהל אחר
כך גם אני סגרתי ל 30 שנה אחרי 30 שנה אני הקנה את החברה
השב   •  00
הראל04/08/2012 03:55
הלו חבר זה ביזנס וזה המקצוע שלו והכסף שלו וזכותו לשחק היכן שהוא יכול להוציא את המקסימום מבחינה כלכלית . שירוקי מפתיע אותו כאיש עסקים הוא מערב הרבה רגש . לא כייף שבורח שחקן אבל מכאן ועד להתפרצויות שלו על אנשים לא מכובד
השב   •  00
163
אדום03/08/2012 20:04
השב   •  61
162
אדום03/08/2012 20:03
השב   •  82
161
שופטים מהירים03/08/2012 19:58
ישר מכבי תל אביב חזירים, אוהדים שלנו יוצאים על הצוות המקצועי.
אפשר לחשוב שמעתם את כל הסיפור, שמעתם רק את הצד של איזי אותו בן אדם שמאמן שלקח אליפות היסטורית איתו ברח מהקבוצה שלו.. חכו נשמע את הצד של מכבי ושל השחקן ונראה מי האשם ומי הפושע פה..
ולא בשביל משהו.. כששחקן מוותר על מפעל אירופאי יש משהו לא כשר בסיפור פה.. כנראה שאיזי לא כזה צדיק כמו שזה נראה
תמשיכו לשפוט מהר אנשים ונראה לאן כולכם תגיעו חכמולוגים
השב   •  112
מכבי ת"א סם החים03/08/2012 20:11
יש סעיף בחוזה סעיף שחרור איזי שמיזי יכול לעלות על הקירות
השב   •  20
160
אדום03/08/2012 19:56
ב-350 יורו תביא בלם בהשאלה 3 רמות מעל טיבי. צריך לחזק את הקישור בשחקן איכותי אחרי שסולארי נפצע ולנער את טאסבסקי. ואז אני לא רואה סיבה שקריית שמונה לא תגיע לבתים ותצליח שם.
השב   •  40
159
מכביסט03/08/2012 19:56
בהצלחה אחי תביא לנו אליפות
השב   •  20
158
קקולי03/08/2012 19:54
השב   •  40
157
קקולי03/08/2012 19:53
השב   •  20
156
קקולי03/08/2012 19:52
השב   •  00
155
קקולי03/08/2012 19:49
השב   •  41
154
רון בצפון03/08/2012 19:48
אף פעם לא האמנתי לאוהדים של הפועל ל אביב, על כל הסיפורים שלהם על מכבי, והשחצנות שלהם, והעאלק הכל מגיע להם. היום אני מבין. ומהיום, מכבי זאת הקבוצה השנואה בישראל. הם עושים עכשיו בכדורגל מה שעשו כל השנים בכדורסל. גועל נפש. אנחנו רגע לפני ליגת האלופות, בושה ! והלוואי והפועל יביסו אתכם בדרבי
השב   •  2336
השחקן ה1203/08/2012 20:11
למה?
כי החתמנו את איתן טיבי
הוא כי איתן טיבי רוצה לשחק בקבוצה גדולה?

איתן טיבי המלך
השב   •  142
דודידו03/08/2012 20:59
שקט צעיר
השב   •  60
wAt FaK NooD03/08/2012 23:29
בלע בלע בלע קריית שמונה בריצפה
חה חה חה אני בוכה :,,(
השב   •  70
קקולי04/08/2012 09:07
השב   •  41
הם אומרים שנדפקתי04/08/2012 11:29
השב   •  11
צהוב מהמרכז04/08/2012 19:16
אתם תפסיקו להתפלצף ותבכו כמו ב2009
השב   •  00
153
אילן03/08/2012 19:47
עדיף היה לקנות עגלה עם סוסה ולא את הסוס מת הזה
השב   •  10
152
אדום03/08/2012 19:46
השב   •  32
151
סזאר03/08/2012 19:45
ייני לא נופל ממנו ובקריית שמונה הוא אפילו לא פתח במשחק נגד נפצי.. בלם לא ברמה של בלמים כמו גרסיה או פילבסקי מחיפה.
השב   •  32
150
צהובונת03/08/2012 19:44
אחר כך אנחנו בוכים ששרים לנו במגרשים מכבי חזירים , לצערי זה נכון בגלל ההנהלה שמנצלת את זה שגולדהאר לא תמיד בארץ צהובונת
השב   •  55
149
הפועל אימפריה03/08/2012 19:43
למה שרצקי בא בטענות, לשחקן יש סעיף שחרור של 350, הוא היה צריך לקחת את זה בחשבון..
סתם רעש וצלצולים, לא שאני חושב שהוא שחקן מי יודע מה, אבל אם מכבי קנתה אותו אז הוא ישחק בה ולא שמנה כמה שרצקי יבכה..
השב   •  102
wAt FaK NooD03/08/2012 23:32
הפועל אימפריה רושמים
הגועל בריצפה ביום ראשון
נפתח אותכם בה''
1 ולתמיד
השב   •  21
148
אלון03/08/2012 19:42
א. שלמה שרף שחיף

ב. הפועל הקבוצה האהובה במדינה

ג. טביב חולה לתמוז על התחת

ד. שחר המציא את התרוקת (זה ברור שהוא גנב את המשיכת שיער הזאת מנתניהו)

ה. שחקני הפועל לא מובילים את מצעד הגאווה בת"א

תמשיכו..
השב   •  220
סמיר שוקרי03/08/2012 20:03
השב   •  80
הביוקר03/08/2012 20:13
השב   •  80
רועי03/08/2012 20:17
ייבחר לשחקן העונה
השב   •  53
אדום עולה03/08/2012 21:02
ללא עזרת משיח
השב   •  44
יואב03/08/2012 23:51
השב   •  33
147
צהובונת03/08/2012 19:42
אחר כך אנחנו בוכים ששרים לנו במגרשים מכבי חזירים , לצערי זה נכון בגלל ההנהלה שמנצלת את זה שגולדהאר לא תמיד בארץ צהובונת
השב   •  17
אלי03/08/2012 21:02
רק תוריד את החולצה האדומה כשאתה מדבר זה לא הולם לך את העיניים האפורות יא עיוור
השב   •  20
146
ירוק03/08/2012 19:41
חיפה תיפטר ממנו סופסוף, הוא יקבל במה גם עם קבוצה במפעלים אירופאים ואולי הוא יעשה משהו עם הנבחרת ביורו של משפחת לוזוניה שירדה השנה ליגה.

מי יודע אולי גם כאן יענקל''ה יצליח לעשות איזה מיליון יורו אחרי השנה הזו.
השב   •  42
145
אלופה ענקית03/08/2012 19:36
סובל משיגעון גדולות כחול סתם טיפש אדום
השב   •  114
144
דודי03/08/2012 19:33
שירן יני יותר טוב מטיבי .שירן שחקן נשמה .חבל על הכסף
השב   •  12
143
כחול בנשמה03/08/2012 19:32
לקחת שחקן מקבוצה באמצע קמפיין אלופות? איפה הקלאסה של מכבי? העיקר הם באמת מאמינים שהם מתנהלים כמו מינימום ברצלונה, פשוט ביזיון! איפה הפנייה לבעלים? אי אפשר להשאיר כזה חור בסגל באמצע קמפיין אלופות. מכבי- תמיד הערכתי אתכם אבל לכלכתם! תתביישו!
השב   •  31
142
צהוב בדם03/08/2012 19:32
לדעתי שבחון ודגו היו הרבה יותר טובים אצלנו מאשר אצלכם אם כבר אתה מדבר
השב   •  00
141
אלון03/08/2012 19:31
4-5 שנים מחזיק את הקבוצה עם תקציב של מכבי יבנה בצמרת ומביא אותה לאירופה

מכר את אנדלובו לחיפה בסכום עתק
אנדלובו בכלל היה פועל סודני בשכונת התקווה,עסק בפיגומים

או שהוא גאון או ששחר הזדקן ונורא קל למכור לו חתולים בשק

ראה ערך :תמיר כהן,חן עזריאל,דה-חסוס,בוליאט,דגני ועוד כמה אפסים
אני פשוט כבר לא עומד בקצב
בשנה וחצי האחרונות חיפה הביאו בערך 16 שחקנים חדשים
השב   •  50
140
צהובונת03/08/2012 19:29
אחר כך אנחנו בוכים ששרים לנו במגרשים מכבי חזירים , לצערי זה נכון בגלל ההנהלה שמנצלת את זה שגולדהאר לא תמיד בארץ צהובונת
השב   •  27
דג נשך04/08/2012 02:29
השב   •  20
139
ירוק בנשמה!! כבר 22 שנה.03/08/2012 19:29
אם כבר אנחנו ניהינו כמו מכבי ת"א ובגלל זה זה מתחיל להראות לא טוב. שחקנים משחקים בשביל הכסף ולא בשביל הקבוצה אתה יכול לראות את זה כשקטן נכנס לשחק זה שחקן שמשחק בשביל הסמל ובגלל זה גם המשחק תמיד מישתפר
השב   •  11
138
פסיכו03/08/2012 19:29
הקופים בסכנת הכחדה כבר במחזור הראשון וכל מה שנותר להם זו התקווה לרחמים
השב   •  40
137
ה03/08/2012 19:29
השב   •  04
136
צהוב כחול מלידה מעריץ אבי לוזון וברדה03/08/2012 19:28
שחקנים בינוניים שלא משדרגים קבוצות ,צריך להנחית שחקנים ברמה גבוהה חבל
השב   •  50
135
גבר03/08/2012 19:28
בפרצוף .
איזי .איזי איזי עם המילים גנב אותי .פושע הלו זה כדור רגל לא זירת פשע אתה לא יכול להחזיק שחקנים ומאמנים בכוח .
לדעתי התדמית שלך של בנאדם אפס
תתחיל לכבד אנשים ובטח שמכבי לא סופרת אדם כמוך עם פה מלוכלך .אני מקווה מאוד בלי קשר אם טיבי יהיה במכבי ואם לא אתה צריך לעמוד לדין זוהי אלימות מילולית .ומי צריך שתהיה אוהד מכבי אתה גם כאוהד לא רצוי אצלנו .ועם כל זאת אני מאחל לקרית שמונה במפעל האירופי הצלחה .שבת שלום
השב   •  60
134
צהוב בדם03/08/2012 19:27
אחלה החתמה ואיזי תפסיק כבר להתבכיין על כל שחקן שלוקחים לכם. ותפסיק כבר לדבר על העובדה ש"היית" או שאתה עדיין או לא יודע מה אוהד מכבי כי אתה לא. אוהד מכבי לא הולך להקים קבוצה אחרת מה היה קורה עם קריית שמונה הייתה מתמודדת עם מכבי על האליפות?? במקום להשקיע במכבי ולעזור אתה הולך לקבוצות אחרות בלי אוהדים אתה בכלל לא אוהד
השב   •  50
133
הגוזרהגוזר03/08/2012 19:24
איזי אח שלי קח את זה באיזי ואל תחשוב שאתה מעל החוק
השב   •  60
איזי שרצקי03/08/2012 19:35
אתה צודק שכנעת אותי
השב   •  30
132
מכביסט03/08/2012 19:23
השב   •  51
ישראל03/08/2012 19:54
השב   •  21
מכביסט04/08/2012 00:19
השב   •  00
131
מישהו03/08/2012 19:22
עזוב שירצקי חבל על הקול שלך אתם גם ככה תקרעו את מכבי ת"א בליגה.
השב   •  14
130
Jake03/08/2012 19:22
השב   •  10
129
מכבי03/08/2012 19:21
אני משכונע שגם ריף פרץ , גם שירן ייני ובטח קרלוס גארסיה יותר טובים ממנו , אף פעם לא התלהבתי ממנו ואני מאוד מקווה שישאר בק"ש למה זה שחקן פח ..שנתן רבע עונה טובה אין לו מקום במכבי ..
השב   •  51
128
צהובונת03/08/2012 19:21
אחר כך אנחנו בוכים ששרים לנו במגרשים מכבי חזירים , לצערי זה נכון בגלל ההנהלה שמנצלת את זה שגולדהאר לא תמיד בארץ צהובונת
השב   •  938
אלופה ענקית03/08/2012 19:30
השב   •  90
המהנדס04/08/2012 01:41
מי נתן לך רשות לדבר? קדימה, חזרה למטבח.
השב   •  50
wAt FaK NooD04/08/2012 09:22
קופים או שדים חה חה
או גמלים או חמורים כמו אוהדי סכנין
השב   •  30
127
ברוך גורגי03/08/2012 19:20
השב   •  10
126
ירוקק לעד03/08/2012 19:20
השב   •  13
125
ירוק תמיד03/08/2012 19:18
כשרב"ש ניסה לברוח מקרית שמונה למכבי חיפה, שחר שלח אותו לכל הרוחות. כשקנינו שחקן מבני יהודה, השארנו אותו אצלם לזמן הקמפיין, למרות הכסף הרב ששולם עליו. לא תעזור לכם שום פסאדה של "קבוצה אירופאית". הייתם ונשארתם גמדים.
השב   •  54
124
קובי בר03/08/2012 19:17
הוא צודק בהחלט מועדון כדורגל צריך לדבר עם היושב ראש ולא עם השחקן וזהו נגמר בשביל לשחרר שחקן צריכים להודיע וטיבי עצמו שקרן גנב ובחור אפס שהוא עשה דבר כזה משקר תגיד מההתחלה שאתה רוצה מכבי על מי כל הפוזה למה איזה שחקן אתה בכלל?
השב   •  25
מכבי ת"א סם החים03/08/2012 19:36
שאל את שחר איך הוא פרק את הפועל פ"ת .איזי חייב להבין שאין בכח שחקן או כל בעל תפקיד שלא רוצה ליהות במועדון שלו מותר לו לעזוב למועדון גדול.. השתן עלה לאיזי למוח יותר מדי המועדון הקטן שלו לא מעניין אף אחד גם עם שנה הבאה הם ירדו ליגה
השב   •  20
דודידו03/08/2012 21:01
יאללה ביי
השב   •  10
wAt FaK NooD03/08/2012 23:38
גם את נתניה
השב   •  00
wAt FaK NooD03/08/2012 23:39
חמוד יותר נכון צפרדעוני

מה ניסגר חיפה זה נתניה
השב   •  00
123
ליברפול בנשמה03/08/2012 19:15
דבר ראשון מכבי תל אביב, שקונה מקבוצות ישראליות את הנשמה של הקבוצה. דבר שני, איתן טיבי, מזכיר קצת את הסיפור עם רן בן שמעון, שהחליט שהוא רוצה לעבור לקבוצה ישראלית "גדולה יותר" זה רק מראה את הזילזול שלו במועדון ובאליפות של קרית שמונה.

איזי שירצקי היקר, אני לא הייתי נלחם על שחקן כזה.

מוסר השכל: השחקנים היום רואים רק כסף בעיניים, יש מעט מאוד שחקנים שיש להם ערכים של כבוד למועדון בו הם נמצאים, וחבל.
השב   •  50
122
איציק03/08/2012 19:15
מעזרן, בוזגלו, יצחקי ועוד הרבה כשרונות שנהרסו בקבוצה הזו.
אם הוא הולך למכבי הוא גמר את הקריירה. אני מקווה בשבילו שיש לו חוזה כמו של בוזגלו ואז לפחות המעבר מצדיק את סוף הקריירה.

קואולטי, שבחון ואפילו דגו.
השב   •  76
אלירן03/08/2012 19:41
קולאוטי,עטר,אגב יצחקי יחסית למשחקים ששיחק היה מצויין והבקיע הרבה שערים,ויש גם אלברמן,טיבי יהיה כמו אלברמן ולא כמו בוזגלו :) תזכירו את הטוב גם ולא רק את הרע,כי עליכם אני יכול להכין רשימה של שחקנים שדקה לא הצליחו שם.
השב   •  10
wAt FaK NooD03/08/2012 23:37
שיבחון היה מלך במכבי
בגועל 0
קלאוטי מלך זה שהוא לא משחק זה לא קשור אחד לשני
בוזגלו היה מלך הבעיה זה אבא
יצחקי מלך נפצע לצערנו אוהבים אותך יצחקי
עזרן שחקן של הגועל מנחוס
מה ניסגר בגועל
שחקנים
טוטו תפוז
סלים טועמה
אביחי ידין
מי עוד
חחה חה בית שיבוש
קנדה לשחקנים
כול שחקן שאנחנו זורקים אתם חותפים
השב   •  12
121
Ron03/08/2012 19:14
השב   •  50
120
.03/08/2012 19:14
אסור לא להתנהג ככה כי אם בסופו של דבר הוא ישאר בק"ש הסכסוך הזה עם שירצקי יפגע בו מאוד והאמת ששירצקי גם צודק .
השב   •  54
119
חכם מימון03/08/2012 19:14
מכבי לעולם לא תזכה בתארים בגלל ניהול כושל בעשור האחרון.
השב   •  35
118
אגודת מיץ - מדינת ישראל צהובה03/08/2012 19:14
איך אתה רוצה שטיבי יישאר עכשיו בקריית שמונה אחרי שאתה אומר שאתה הולך לגמור לו את הקריירה?
השב   •  40
117
03/08/2012 19:13
מי אתה בכלל שירצקי שתקרא לשחקן גנב ושקרן ?? רק על זה לא הייתי נשאר
השב   •  60
116
דין03/08/2012 19:13
אתה בכיין ומתלונן סדרתי. לא שוכחים שנשבעות שרן בן שמעון חתום במכבי ולכלכת עלין בכל מקום. מה עם התנצלות. תפסיק לבכות . זה טבעו של הספורט שחקנים רוצים להתקדם
השב   •  20
115
ירוק עד03/08/2012 19:11
אה, שכחתי, אתם לא יודעים מה זה אלופות.
השב   •  1220
אח י''רבי זאת מכבי03/08/2012 19:21
0-0-0
השב   •  144
אני03/08/2012 19:32
מכבי היו בליגת האלופות להזכירך, ואני באמת לא מבין מה שירצקי רוצה ממכבי. כל הטענות שלו צריכות להיות נגד טיבי..
סך הכל מכבי מבחינתם הציעו חוזה לשחקן עם סעיף יציאה.. אני לא רואה בזה שום דבר פסול
השב   •  120
מכבי ת"א סם החים03/08/2012 19:37
השב   •  51
משנה?03/08/2012 19:47
את אייקס בבתים אז שתוק יא חיפה 0000000000
השב   •  61
צהוב מהמרכז04/08/2012 19:17
השב   •  00
114
ירוק עד03/08/2012 19:11
השב   •  510
השחקן ה-1203/08/2012 19:17
היה לו סעיף שחרור בחוזה וגם אם מכבי הייתה עושה את זה אל אל תצדיק את חיפה וכל שאר הקבוצות כי כל הקבוצות בעולם עושות דברים כאלה
השב   •  30
אלון03/08/2012 19:21
את עזרא גנבתם

את מוגרבי ניסתם לגנוב

כל דבר שיש לו רגליים,ויש לו ידיים לזרוק אגרטלים וכריות אתם רוצים להחתים

פחים הייתם ופחים תישארו

ד"א מה עם הקולנועית שדוידוביץ קיבל אתמול?
השב   •  110
מכבי ת"א סם החים03/08/2012 19:37
הפועל פ"ת אומרת לך משו?
השב   •  00
113
אוהד מכבי03/08/2012 19:10
אני לא מדבר על ה"ריב" הזה של איפה הוא ישחק אני מדבר על זה שאמרתם שתביאו שחקנים בלי לחץ ובסוף כשרואים שלא הולך מביאים שחקן כמו טיבי ב-350 אלף יורו וואו זה מוגזם ולא הגיוני בכלל ניהול ארופאי עלק .
עכשיו יקומו כל הילדים ויכתבו לי הוא שחקן טוב הוא מתאים לנו ועוד קשקושים יש לנו בנוער ובסגל הבוגר שחקנים בעמדה הזאת טובים יותר ממנו ועולים רבע מחיר ורבע משכורת, פשוט בושה איך המועדון מתנהל לפעמים
השב   •  14
דורי04/08/2012 08:43
צריך בלם תותח
השב   •  00
112
יוסי03/08/2012 19:10
מה הוא לא יודע שמי שמגיע למכבי יורד ביכולת בחצי .
השב   •  26
השחקן ה-1203/08/2012 19:18
מקום אחרון בפינלנד ח ח ח איזו השפלה ולפני שתדבר על מכבי קודם כל הפסדנו לקולומה 1-0 בחוץ ולא בבית וקרענו אותם 4-0 והדחנו אותם ונתניה הודחה על ידי קופס
השב   •  31
אבי03/08/2012 19:42
אז לידיעתך טמבל אותה קופס ניצחה אתמול את בורסספור הטורקית, קבוצה שיכולה להדיח בשקט כל קבוצה בארץ ומה אתה משווה את סנטה קולומה החובבנית לקופס שהיא אומנם לא קבוצה גדולה אבל מקצוענית.
השב   •  12
עומר04/08/2012 02:34
קופס היא קבוצה לא מקצוענית בכלל. תבינו כבר שהקבוצה שלכם לא מספיק טובה כדי להתמודד באירופה ושאתם רק פוגעים בניקוד של הליגה הישראלית בדירוג אופ"א. לטובת הניקוד עדיף אפילו שקריית שמונה תשחק באירופה מאשר אתם. אתם קבוצה שמקסימום יכולה לסיים מקום 3 במקרה הטוב(ב-2007 הגעתם בפוקס למקום השני ושנה לאחר מכן עשיתם את זה כשהליגה היתה סופר חלשה), אבל אתם פשוט לא מספיק טובים כדי להתמודד באירופה, בטח לא כמו מכבי,הפועל, חיפה ואפילו קריית שמונה
השב   •  00
אבי04/08/2012 11:34
איך כל שנה אתם חוטפים מאיתנו בראש?
השב   •  00
111
יוסי03/08/2012 19:10
מה הוא לא יודע שמי שמגיע למכבי יורד ביכולת בחצי .
השב   •  13
110
אדום03/08/2012 19:09
השב   •  58
109
שימי שער 1103/08/2012 19:08
אשפוז דחוף
השב   •  80
108
קקולי03/08/2012 19:08
השב   •  61
107
קקולי03/08/2012 19:07
השב   •  60
106
אלון03/08/2012 19:07
עשית קופה יפה משחקן שלא הוכיח את עצמו עדיין

עשית קופה עוד יותר יפה מעליית שלב באירופה

עשית אליפות עם תקציב של שקל וחצי

אח שלי החיים שלך תותים, אל תישמע כ"כ מסכן
השב   •  110
החיים שלך תותים03/08/2012 19:15
השב   •  20
שאולי03/08/2012 19:23
כזה בכיין

אתה בטוח שאתה אוהד מכבי ולא הפועל?

לא מתאים כזאת התנהגות למכביסט

אתה מבייש את הפירמה גבר
השב   •  51
כחול בנשמה03/08/2012 19:37
אתם באמת לא מרגישים שהמהלך היה מלוכלך? נעשתה בכלל פנייה לבעלים? העיקר שקיבלתם את מבוקשכם.. לא מגיע לכם להיות אלופים, אין לכם קלאסה!
עבר גדול, קהל גדול, וניהול פח! שיהיה בהצלחה! אנחנו נתגבר עליו- בלי לכלוך!
השב   •  02
105
אמיר03/08/2012 19:06
מילדות איזי תבין משהו שהיום אין אמונה לאף אחד זה לא שנות השישים שמילה היתה מילה .
השב   •  20
104
יעקב03/08/2012 19:05
השב   •  40
103
השחקן ה-1203/08/2012 19:05
הוא רב עם רן בן שמעון לאחר שהמאמן הזה העלה את הקבוצה מליגה א'' וזכה איתה באליפות ועכשיו הוא רב עם מכבי ועם איתן טיבי הוא הופך לאיש בלתי נסבל
השב   •  80
102
אח י''רבי זאת מכבי03/08/2012 19:02
"הייתי אוהד מכבי"? אתה עדיין אוהד מכבי ואתה מתחמם די מהר. הפיוזים די קצרים ואומר מילים מבלי לחשוב, כמו שהיה עם רן בן שמעון.

מה כואב ופוגע בזה שמכבי רוצה לשלם עבורו סכום מטורף של 350 אלף יורו, על סעיף השחרור של השחקן?

גנבו לך אותו? הוא ברח לך?
תירגע! לא כל מה שאתה רוצה, כך יהיה..
טיבי רוצה לעבור למכבי ואתה תקבל תמורה הולמת..
מספיק עם הפוזות!
השב   •  132
כחול בנשמה03/08/2012 19:34
לפחות אל תתגאו בצורת הניהול שלכם! איפה הייתה פה בדיוק הפנייה לבעלים? אל תדאג, גם השנה תבינו שהכסף לא יקנה לכם אליפות!!
השב   •  11
101
ובלעדייך חולוניה ..03/08/2012 19:02
שירצקי לאט לאט יהפוך לטביב, אותו סיפור עם שכטר, בהצלחה לטיבי !!
השב   •  40
דודידו03/08/2012 21:05
מרגיש כמו חצי בן אדם! ! ! מכבי זה אצלי בלב , כי רק אותך אני אוהב, למענך נולדתי , לכל משחק הגעתי, עכשיו כולם צהוב עולה
השב   •  10
100
ההוא מהבוטקה03/08/2012 18:58
השב   •  30
99
אבנר בן נר03/08/2012 18:57
גם חיפה וגם האשפה הצהובה מת"א מתמחים בגנבת שחקנים מקבוצות אחרות.

ובסוף הכל פלופ.

והכי מצחיק שהם מתגאים בניהול.
השב   •  47
משנה?03/08/2012 19:44
יש סעיף שחרור לא שואלים קונים
אין לו איך לא להסכים יש סעיף שחרור וטיבי רוצה לממש אותו שיקפוץ
השב   •  10
98
יוסי03/08/2012 18:57
במקום שישאר שם ויקלטו אותו סקאוטים מאירופה הוא הולך לקבוצה שלא יכולה לקחת אליפות וגם לא משתתפת באירופה. ויש עוד סיכוי לאלופות באמת שהלכת אחורה טיבי אל תתפה מכל הטררם בעונת המלפפונים הידועה של מכבי.
השב   •  14
משנה?03/08/2012 19:43
למה שק"ש תעשה נצחנו את אייקס סחטנו נקודות מבית מוות הכי קשה שאפשר היה לקבל וסחטנו נקודות
עלינו לבתים של הליגה האירופית ונצחנו את אולימפיאקוס ופאריז סן גרמן אז שתוק
לנצח קונוסים גם אני עם כמה חברים מהשכונה יכולים
השב   •  10
97
משה03/08/2012 18:57
סבתא שלך גרמנייה יאפס תלמד לדבר יפה
השב   •  41
96
רביבו03/08/2012 18:55
עלק לא ישחק תמורת שום סכום למי מי אתה בכלל יש לו סעיף שחרור והוא ממש אותו
וגם מכבי וגם הוא שמים עליך אלף ז
השב   •  30
95
דוויד03/08/2012 18:55
הנוכל דואג רק לעצמו ח
השב   •  43
אוהד מכבי03/08/2012 19:07
השב   •  20
94
פדרר03/08/2012 18:54
כמה קיללנו אותו בביתר
השב   •  31
93
שועל כחול לבן מהצפון03/08/2012 18:54
יא שחקן ספסל ברוך ה'' יש לנו את חסארמה וצדק הנסיכים ועוד נביא בהמשך . סע ואל תחזור
השב   •  52
92
מורדוך הגדול03/08/2012 18:53
איזי משקיע ומשפר את שחקניו, ובסוף הם יורקים לבאר שממנה שתו.
השב   •  41
91
אביב03/08/2012 18:52
השב   •  53
90
ביתריסט03/08/2012 18:51
take it easy
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
89
אייל03/08/2012 18:51
כל שחקן שיקבל הצעה,יטוס לשחק אצלנו.
מכבי זה מכבי
השב   •  487
אילן03/08/2012 19:49
נראה לי שאתה הוזה יותר מדיי מי מגיע אליכם? מסי? או רונאלדו?
השב   •  78
פרוספר אזגי04/08/2012 04:30
מדברים פה על איתן טיבי,בן 24.לא על איתן טייב בן 50.
השב   •  20
אבי04/08/2012 12:26
יש למכבי כסף, והרבה.
כל מענק שטיבי יקבל בקרית שמונה לא יתקרב לבוכטות בחוזה עם מכבי.
השב   •  11
88
הנסיך הצפוני03/08/2012 18:50
למשחק הבא של ק"ש בליגת האלופות שיר צדק לא ישחק (2 צהובים) ואין עוד שחקן הגנה שיחליף אותו מלבד איתן טיבי
השב   •  71
משנה?03/08/2012 19:35
מה קרה כמו עם אנדלובו
השב   •  01
87
אוהד03/08/2012 18:50
אני חושב שלאיזי עלה קצת השתן לראש. לבן אדם יש סעיף יציאה וזה שהוא לא החליט באותו רגע שדיברת איתו לא אומר כלום. את אותו קטע עשית גם לבן שמעון- אתה אונס את הקבוצה שלך. גם על טל בן חיים אמרת שאין מצב שהוא לא יחתום אצלכם והוא הלך להפועל בלי לחשוב פעמיים. אז לקחתם אליפות כשהליגה הייתה בשפל כל הזמנים- אתם לא באמת אימפריה. תתחיל להרגעיע ותחזור למקומך הטבעי- איש נחמד שמשקיע בצפון
השב   •  204
86
אלירן03/08/2012 18:48
בוודאי שהוא התקדם, מכבי ת"א הולכת להיות האלופה הבאה והוא יזכה ב-2 אליפויות רצופות עם 2 קבוצות שונות
השב   •  32
85
יהודי כחול לבן אלוף03/08/2012 18:47
איתן טיבי לא עובר לשום קבוצה שירצקי לא אישר לו את זה
השב   •  56
מיגאל ולוסו03/08/2012 19:01
לפופס מנסה בונסו לחתום במכבי בכדורסל נו אז מה, מה הוא יכול לשכתב חוזים?
השב   •  12
84
אלירן03/08/2012 18:47
מה קרה? אתה מתחיל לשקשק?

בקרוב פער הרמות בין מכבי להגועל בכדורגל יהיה כמו בכדורסל ולטובת מכבי , אתה משווה לי את רמון לגולדהאר
השב   •  72
83
קרייתי צהוב03/08/2012 18:46
כאוהד מכבי שגר בקרית שמונה אני אמור לשמוח אבל הדרך שבה הדבר נעשה מגעילה אותי! טיבי בלם גדול שחקן טכני ומהיר מתאים למכבי. כואב לי מאוד הפגיעה באיזי
השב   •  78
מכבי ת"א סם החים03/08/2012 19:06
מזה חתונה קטולית.??
השב   •  53
אלירן03/08/2012 20:03
שנים חיפה התיישבה על הפ'' פ''ת וכל דבר שזז קנו אותו גם מקבוצות אחרות..פשוט כי היו קבוצת צמרת והיה להם הכי הרבה כסף,,ככה זה בכדורגל,גם הפועל קנתה את כל כפ''ס..
השב   •  00
82
מישהו שמבין03/08/2012 18:46
יופי עכשיו יש לך חור בהגנה פח אליפות בתחת זה מה שתקבלו
השב   •  05
הפועל שלום, אוסשקין חניון03/08/2012 19:26
לחיות בסרט..
השב   •  00
81
יהיה בסדר איזי03/08/2012 18:46
אולי יש שם דברים שאנחנו לא יודעים על ?
השב   •  71
80
אייל03/08/2012 18:45
פעם שחקנים לא היו ממהרים לחתום במכבי,היום שחקנים של האלופה רוצים ללבוש צהוב.
אין מה לעשות שיש התנהלות נכונה וצוות מקצועי רציני אז כל שחקן רוצה להשתדרג גם כלכלית וגם מקצועית.
עוד דבר טוב שעובר על מכבי.
השב   •  141
79
אלירן03/08/2012 18:44
השב   •  63
השחקן ה-1203/08/2012 19:07
השב   •  50
78
דנינו03/08/2012 18:43
השב   •  2114
אבי03/08/2012 19:04
השב   •  30
השחקן ה-1203/08/2012 19:07
הוא שיחק בבית"ר
השב   •  70
דודידו03/08/2012 19:12
השב   •  20
אני03/08/2012 19:29
השב   •  12
דוד06/08/2012 00:40
השב   •  00
77
גדי03/08/2012 18:43
גילי לנדאו בובה על חוט
בגלל זה רן בן שמעון עזב ,הוא מתערב לו בדברים מקצועיים.עם כול הכבוד לאיזי הוא מביא את הכסף אבל יש מאמן אל תתערב תשב ביציע וזהו
השב   •  92
76
ירוק בדם03/08/2012 18:42
השב   •  21
75
מכבי ת"א סם החים03/08/2012 18:42
השתן עלה לך למוח.אתם מועדון קטן ועלוב. שאפילו עם תרדו ליגה זה לא ניעניין אף אחד
השב   •  45
אלעד03/08/2012 21:08
תן כבוד לקבוצה שלקחה אליפות ובינתיים עושה חייל בליגת האלופות.
ואיזי. לא מעניין אפחד.
השב   •  10
74
אלון03/08/2012 18:41
א. יותר זול מבן חיים. ב. יותר צעיר ורעב. ג.האף שלו לא בשמיים כמו של בן חיים, טל היה יכול לגרום לבעיות בחדר ההלבשה. ד. אם איזי לא מוכן לוותר עליו זה אומר כמה הבנאדם חשוב לסגל
השב   •  71
73
ק.שמונאי בבאסה03/08/2012 18:41
הלב שלי אומר מכבי ת"א תזכה וגם רוצה שהם יזכו השנה
אם לא הם אז מכבי חיפה

מכבי חיפה תהיה 3

מכבי השנה מתנהלים נכון משנים עברו קיבלתם חיזוק טוב להגנה שעונה שעברה לא היתה לכם .

עכשיו יש לכם את חיימוב וטיבי ששיחקו אצלנו ביחד לפני שנתיים והיו טובים מאוד

בלם טוב ועוד 2 מגנים טובים בנוסף אליהם תהיה לכם קבוצה חזקה כי בקישור ובמיוחד בהתקפה הייתם מצויניים

שבת שלום לכל עם ישראל
השב   •  103
קרית שמונאי04/08/2012 22:11
אליפות אם אנחנו לא נצליח לקחת . מכבי ת"א עד אתמול אהבתי אותכם חבל שזה קרה

מכבי וטיבי עשיתם מהלך טיפשי וניבזי ערב משחקים חשובים במוקדמות ליגת האלופות .
טיבי בנינו עליך כבלם מוביל בקבוצה וירקת לבאר ממנה שתית עליך נאמר כסף יעוור עיני חכמים . טיבי נשמה לא עושים דברים כאלה בחשאי וממש לתחילת הליגה והמישחקים האירופים שנותנו לנו
השב   •  00
72
גיא03/08/2012 18:40
כאילו - בלי לפגוע - מה זה צריך להיות? "כולה" איתן טיבי. בסוף עוד אני אתחיל לחשוב שעזרא באמת שווה 2 מיליון יורו. קובי, שמעת? איתן טיבי .אולי תשחרר את קרופניק בכמה יורו? אולי נחליף את פיראס תמורת אינייסטה?
השב   •  25
משנה?03/08/2012 19:31
בלם צעיר לא רע יתרום לקבוצה
אי אפשר היה לקנות אותו בפחות כי הוא לא רוצה לקנות זה דרך לעקוף
השב   •  00
71
מגדל בבל ששמו מכבי תל אביב03/08/2012 18:39
השב   •  31
70
צהוב שפוי03/08/2012 18:37
הכל כבר מוכן .
השב   •  51
ניר03/08/2012 18:48
השב   •  13
השחקן ה-1203/08/2012 19:09
השב   •  21
69
רפי03/08/2012 18:35
יש לטיבי סעיף יציאה ואיזי יכול לקפוץ עד מחר.
השב   •  160
68
משה03/08/2012 18:34
לא להתעצבן
יש סעיף שחרור של 350 אלף מכביהביאה-וזהו.
תכבד את החוזה בלי פוזות.
תודה שבת שלום
השב   •  110
67
אייל03/08/2012 18:32
הלך עליך נשמה.ח
השב   •  54
66
צהוב חמום מוח03/08/2012 18:31
וגם את כל הארץ
השב   •  124
65
מכבי03/08/2012 18:30
את יואב זיו
השב   •  725
איש03/08/2012 18:53
שיקחו אותו בחינם
השב   •  160
דודידו03/08/2012 19:14
ח ח ח ח ח טוב אתה
השב   •  110
64
אלירן03/08/2012 18:30
בעיה שלך שנרדמת בשמירה!
השב   •  80
63
משה03/08/2012 18:29
מכבי תל אביב תתחרה על אליפות.
אבל
מכבי חיפה תיקח
השב   •  69
השחקן ה-1203/08/2012 19:10
השב   •  21
62
משה03/08/2012 18:29
נראה לך הוא יגיע למכבי בסוף? כי שרצקי לא מסכים
השב   •  11
61
לירון03/08/2012 18:29
מילה שאיזי לא יוותר לך, וחכו איזי לא ייתן לו לשחק בשום קבוצה.
השב   •  69
אבי03/08/2012 18:40
השב   •  71
משנה?03/08/2012 19:28
מה אני יגיד לך? חתם במכבי עם חוזה שחרור
שישאר במכבי וישחק אצלנו
או שאיזי ישחד את גולדאר כדי שלא יפתח ח מה לעשות כי גולדאר צריך השלמת הכנסה

אל תדאג לטיבי נשמה ישחק גם בקבוצות גדולות וגם בנבחרת ואתם תאכלו תכובע על כזה סעיף שחרור נמוך
השב   •  01
60
יוחנן03/08/2012 18:28
טיבי לא יוציא את ייני מההרכב. ייני פשוט יעבור לשחק בקישור המקום הטבעי שלו עם אלברמן וראדי
השב   •  92
59
איציק03/08/2012 18:28
שירצקי.
מקווה שהשחקן שווה תכסף..
שיהיה בהצלחה
השב   •  201
58
מכבי זה אצלי בלב03/08/2012 18:27
שחרר לא רוצים לשחק אצלך יאללה עזוב את הילד ותן לו להתקדם הרי מפחק"ש הוא לא ייצא לאירופה
השב   •  93
קרייתי03/08/2012 18:41
השב   •  05
ח03/08/2012 18:42
חתיכת אפס. למה שהוא ישחרר אותו אם יש לו סיבה לא לעשות את זה. ככה מתנהל כל הכדורגל הדפוק שלנו. אותו דבר עם חן עזרא שאני מאחל לו רק רע בחיים. אחרי שפעמיים נתניה דאגה לו אחרי פציעה ככה ברח לחיפה.
השב   •  16
57
מיגאל ולוסו03/08/2012 18:26
שייתן בכחול - איזי מסתלבט קטן עם איזה קבוצונת בצפון
השב   •  318
יהודי כחול לבן אלוף04/08/2012 14:12
תחזור לכדורסל אתה לא מבין בכדורגל.
השב   •  10
56
מיגאל ולוסו03/08/2012 18:25
בחוזה כתוב שהוא יכול ללכת, איזי אתה עשיר ושוויצר אבל לא מעל החוק
השב   •  121
55
צהוב03/08/2012 18:25
שיהיה בהצלחה אבל נראה עוד שחקן נחמד לסגל אבל בטח לא יותר טוב מייני, סטרול, פרץ.אם כבר מחתימים תחתימו תותחים..
השב   •  22
פולוקארוב03/08/2012 19:10
אתה מדבר על בלמים שלא שיחקו שנה בגלל פציעות.

ייני פחות או יותר ברמה שלו, ומי שיהיה טוב יותר ישחק.
טיבי בלם מאוד מוכשר, והוא יוסיף לנו עומק ואיכותי בעמדה הזאת.
השב   •  00
54
אורן03/08/2012 18:25
איך אתם מוותרים על ייני ושחקנים אחרים?!?! ותודה רבה איזי ולטייב , נעשה לך את המוות
השב   •  36
פולוקארוב03/08/2012 19:09
אף אחד לא ויתר על ייני, מי שיהיה יותר טוב הוא זה שישחק, ושכל אחד ישאף למצויינות.

איזי מביך את עצמו עם ההתבטאויות שלו, וכפי שטעה לגבי רב"ש, הוא טועה גם כעת.


ואיזה מוות תעשה בדיוק לטיבי? הקהל של מכבי יתמוך בו ב 100%.
השב   •  40
דודידו03/08/2012 19:16
לסירוגין. כנ"ל רפי דהאן. עד שיביאו מגן ובהתאם לפציעה של עומר ורד
השב   •  21
53
דוטרה ושטרייכמן03/08/2012 18:23
מכבי כחול חיפה 00 אדום
השב   •  160
52
אביב03/08/2012 18:23
השב   •  51
51
מיגאל ולוסו03/08/2012 18:23
מה זה שווה להיות הבלם הטוב בארץ כשיש לך 2000 אוהדים ויכול להיות לך 1,000,000
השב   •  52
50
מיגאל ולוסו03/08/2012 18:22
לאחרונה אתה מסתלבט יותר מדי
השב   •  131
49
מכבי03/08/2012 18:22
ואולי גם קונאטה אם הם עולים לבתים של האלופות וצריכים עוד חלוץ
השב   •  51
48
חיים03/08/2012 18:21
בואו כלנו נמתין בסבלנות לפתיחת הליגה ונראה מה יצא ממכבי.
השב   •  50
47
נתי הממליץ03/08/2012 18:21
בלם נהדר מאוד. יש לו רגל ימין נהדרת.מהיר מאוד.זריז.משחק ראש נהדר
השב   •  81
46
אלון03/08/2012 18:19
פשוט קונים שחקנים טובים עם כסף גדול כדי להחליש את קבוצות הליגה.
השב   •  1019
עומר03/08/2012 18:35
מכבי ת"א נשארת מכבי ת"א, ומתנהגת כמו אחותה בכדורסל
השב   •  77
אלון03/08/2012 21:13
השב   •  11
צהוב שחור03/08/2012 23:02
השב   •  11
צהוב מהמרכז04/08/2012 19:19
חיפה לוקחים את כל הטובים מנתניה חוץ מאחמד סבע
השב   •  01
45
ירוק בדם03/08/2012 18:19
השב   •  610
44
שער 1103/08/2012 18:19
זה בסדר גמור לא היה אתת זה בעונות האחרונות
השב   •  212
43
שמוליק ברצלונה03/08/2012 18:15
קודם כל לקדם הצעירים שלנו ולא להביא סתם רכש. בהצלחה בראשון.
השב   •  91
42
צהוב בנשמה03/08/2012 18:14
השב   •  23
41
אתה מלך אריק !!03/08/2012 18:14
שוב פעם רכש בינוני .. במה הטיבי הזה יותר טוב מייני ? למה לא להביא בלם על רמה ? נמאס כבר נמאס .
השב   •  1329
אביב03/08/2012 18:24
השב   •  87
השחקן ה-1203/08/2012 19:11
אז הוא יכול לשחק גם כקשר וגם כבלם אז רוב הסיכויים שהוא יהיה קשר
השב   •  50
הפועל שלום, אוסשקין חניון03/08/2012 19:27
השב   •  30
אושרי03/08/2012 20:16
הוא לא מוביל בשום נתון על שחקנים אחרים בתפקידו ב-4 הקבוצות המובילות בליגה.
בשביל להיות הכי טוב אתה צריך את ההכי טובים.
השב   •  33
wAt FaK NooD03/08/2012 23:45
בן יני לכדורגל זה סיפור מיקרי בהחלט
יני שמור תבדיחה למקום אחר
השב   •  10
כי מכבי יש רק בתל אביב03/08/2012 23:55
הבעיה של מכבי זה אי-אכפתיות מהקבוצה.
ייני ואלברמן היחידים שנלחמים אין מה לעשות אף אדם לא יבין את זה חוץ מאוהדי מכבי שמכירים את הנושא לעומק ששחקן שנלחם עדיף על
השחקן הכי טוב בעולם
השב   •  10
40
אוהד03/08/2012 18:12
גם אני שם
השב   •  111
39
יוחאי03/08/2012 18:12
השב   •  71
38
ירוק עולה03/08/2012 18:12
השב   •  29
37
יופי03/08/2012 18:11
בהצלחה איתן !
השב   •  100
36
מכבי03/08/2012 18:10
עכשיו צאו.
השב   •  32
35
קוף03/08/2012 18:10
השב   •  81
34
בר03/08/2012 18:10
די הימור מה שהם עשו , הוא לא בלם ברמה גבוהה בכלל אבל אולי הוא יפרוץ אצלנו
אי אפשר לדעת
השב   •  52
33
ביבי03/08/2012 18:10
מי שחושב שזו החתמה ובה שיתן בכחול
השב   •  497
נדב04/08/2012 11:45
השב   •  01
32
מכבי אהבת חיי03/08/2012 18:09
השב   •  60
31
שפר03/08/2012 18:08
אם טיבי חתם זה אומר שלא יביאו את טל בן חיים ?
השב   •  122
משה03/08/2012 18:22
כמו שזה ניראה הוא לא מתלהב לבוא הוא כניראה עובר לווסטהם..
השב   •  50
אחשלו03/08/2012 20:42
טל בן חיים היה לוקח משכורת של הסגל ביחד
השב   •  30
30
גראסיה03/08/2012 18:08
השב   •  45
29
מכבי03/08/2012 18:08
לתפוס מחסה!
השב   •  111
ירוק עולה03/08/2012 19:34
השב   •  01
28
מכביסט03/08/2012 18:08
רק אתמול הם רשמו שמכבי יצטרכו לחכות איתו לפחות עוד עונה כי הוא סיכם עם שרצקי לעוד עונה .
השב   •  120
אימפריה כחולה03/08/2012 19:24
הוא לחץ לאיזי יד וסגר איתו פרטים בחוזה חדש שהוא נשאר ולא עוזב! בושה לגנוב שחקנים תוך כדי קמפיין אלופות.. איפה הפנייה לבעלים? איפה האתיקה? עאלק מועדון אירופאי! פח הייתם ותשארו.. שום התקדמות הוא לא עשה במעבר הזה!!
השב   •  04
27
שלומי03/08/2012 18:07
טיבי יבוגד
השב   •  911
מיגאל ולוסו03/08/2012 18:29
עם הבעלים שבטוח שהוא מנהל את ריאל מדריד ויותר חמור הוא חושב שיש לו כסף כמו בריאל מדריד
השב   •  32
אימפריה כחולה03/08/2012 19:26
לא לא גבר, זה אתם שחושבים שהם מתנהלים כמו ברצלונה! חיים בסרט! עוד עונה גרועה שלכם, ואני חותם לך על זה.. תהנו עם טיבי הגנב!
השב   •  43
כי מכבי יש רק בתל אביב03/08/2012 23:50
איזה מסכנים אנחנו לקחנו את הליגה והאדריאטית בהליכה.
זה בצניות המשפט מי שלא הבין..
אתה אשכרה דפוק מכבי כדורסל מתנהלת כמו ברצלונה כדורגל ואפילו יותר כל שנה כל הסגל הולך ועם תקציב מינמלי ביחס לאירופה ולאדריאטית בונים סגל טוב כל עונה מחדש!!
השב   •  11
26
בלו מ03/08/2012 18:07
לא ניתן לשחקן בית ומכביסט אמיתי לרדת לספסל
השב   •  3214
אלעד03/08/2012 21:03
גם אני חושב שייני בחור זהב ומכביסט, אבל אם הוא יהיה בהרכב או לא, זה תלוי רק ביכולת ובכל מקרה זו החלטה של המאמן בלבד.
השב   •  71
אבי כהן המלך!04/08/2012 02:38
אוסקר גארסיה בונה על ייני כמגן ימני השנה
השב   •  20
25
מכבי או מוות03/08/2012 18:07
מכבי לא הביאה מגן 1 ונישארנו הם השוערים החלשים שלנו
השב   •  90
24
אחד שמבין!03/08/2012 18:07
הפועל רצו להחתים את טיבי אבל בטעות החזירו את טביב לבעלים..
הם רצו את א. טיבי
ויצא להם א. טביב

בדישי זה בשבילך!!
קורע את הרשת!!
השב   •  157
23
רן03/08/2012 18:07
מ קווה שיוכיח את עצמו
השב   •  31
22
ירוק בדם03/08/2012 18:06
השב   •  712
סטריקל03/08/2012 18:44
זה הליכה אחורה.. בטח החשבון בנק התקדם מכבי מועדון פח .
השב   •  25
עומר04/08/2012 02:15
השב   •  20
21
מושיקו03/08/2012 18:06
סוף סוף החתמה מצוינת רמה מעל כל הבלמים שלנו
השב   •  71
20
ייני03/08/2012 18:05
שהקרויף ואוסקר יתחילו להרגיע הם תפסו מעצמם שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים שחקן בית שלנו שגדל אצלנו ושנה שעברה היה הבלם הכי טוב אצלנו למה צריך את טיבי
השב   •  812
חולה צהבת03/08/2012 20:29
השב   •  10
19
אביהו03/08/2012 18:05
אניימה
צ''קול גרסיה טיבי מגן זר
אלברמן ראדי
מרגוליס\סבע גרסיה דאבור
אלירן עטר
השב   •  86
אביהו03/08/2012 18:17
השב   •  20
איש03/08/2012 18:31
יש 12 שחקנים
השב   •  04
יוני הקיסר הצהוב כחול03/08/2012 19:15
השב   •  00
18
צהוב03/08/2012 18:05
בהצלחה
השב   •  41
17
מכביסט03/08/2012 18:05
סומכים על ג׳ורדי ואוסקר שיביאו מגן שמאלי וקשר !!
השב   •  121
16
יום עצוב03/08/2012 18:04
לא יהיו איתנו סולארי הפצוע ועכשיו טיבי


איזי למה שיחררת אותו? בלם ניבחרת לא מבין את המהלך הזה
השב   •  160
שלומי03/08/2012 18:19
יש לו סעיף שחרור בחוזה
השב   •  51
איש03/08/2012 18:30
איזי לא רצה לשחרר אותו וכנראה שהולכת להיות מלחמה בין שתי הקבוצות האלו על איתן
השב   •  40
אשקלוני03/08/2012 19:28
אם יש לו סעיף שחרור בחוזה הוא יכול ללכת אם הוא/קבוצה אחרת משלים את הסכום הזה.. ככה יוגב אוחיון עושה למכבי וככה טיבי עושה לק"ש..
השב   •  11
זוהר03/08/2012 22:05
ילמדו לקרוא גם את התוכן..
השב   •  22
15
אגודת מי''ץ - מדינת ישראל צהובה03/08/2012 18:04
למה הוא רוצה לבוא למכבי אם הוא עוד שנייה עולה עם קריית שמונה לליגת האלופות?
אבל בכל זאת ברוך הבא איתן טיבי
השב   •  51
14
das03/08/2012 18:03
השב   •  21
13
עומרי03/08/2012 18:03
ספרו לנו על הבחור. אפשר לסמוך עליו בהגנה? הוא גם מגן או רק בלם?
השב   •  121
דימה03/08/2012 18:22
טיבי גרם לתבוסה לסכנין בעונה הקודמת לידיעתך הרבה.. איזי שיחרר כי יש מספיק כמוהו ויותר טובים..
השב   •  07
אושרי03/08/2012 20:21
די טובה על מרחקים וזה חשוב.
משחק הרבה עם השוער ואין לו בעיה עם זה.
קצת עדין ומרבה להיפצע, אבל בגדול אם זה יצא לפועל ,ואני מקווה שלא, מכבי עושה עסקה ממש טובה.
השב   •  60
אקרנס וואדוז לגיה וורשה04/08/2012 14:47
לכל השלושה? או רק לאיציק?
השב   •  00
12
השחקן ה-1203/08/2012 18:03
צהוב עולה
השב   •  70
11
אחד שמבין!03/08/2012 18:03
טיבי חרא בלם!
צריכים להביא בלם זר חזק מהיר וגבוה שיהייה ליד קרלוס ותיהיה לנו הגנת ברזל.
עדיף כבר את ייני או סטרול על טיבי..
חן מישל חולה עלייך!
קחי את זה לקורע את הרשת
השב   •  2916
נתי הממליץ03/08/2012 18:22
השב   •  50
10
David Noriani03/08/2012 18:02
השב   •  51
9
צהוב אש03/08/2012 18:02
סןף סוף שחקנים צעירים עם שאיפות , ולא כאלו שבאים לעשות קופות .
טיבי מאמינים בך, בהצלחה !
השב   •  120
8
מכביסט03/08/2012 18:01
אני מאמין בעזרת השם השנה מכבי תל אביב לוקחת את כל התארים צוות ניהול ושחקנים ברמה הכי גבוהה שיש
השב   •  51
Big Ben03/08/2012 18:22
everybody thought that also a year ago
השב   •  11
ריאלי03/08/2012 19:28
and the year before that
and the year before that
and the year before that
and the year before that
and the year before that
and the year before that
and the year before that
השב   •  10
7
שמנדוזה03/08/2012 18:01
השב   •  03
6
אח י''רבי זאת מכבי03/08/2012 18:00
עם כל הכבוד לאיתן טיבי, שהוא בלם נחמד. כזה שבא אומנם מהאלופה קרית שמונה, אך הוא היה שם שחקן ספסל.

על סמך מה החתימו אותו?
לא ראיתי ממנו דבר שמצדיק מקום בסגל(ישמש כנראה כגיבוי מהספסל) של מכבי ת"א..

יודעים מה? הלוואי ואני טועה והוא יצדיק את ההחתמה.
השב   •  5314
ח03/08/2012 18:27
הוא הבלם המהיר ביותר בליגה שלנו והוא לא מחליף בקרינת שמונה משוט היה פצוע
השב   •  51
חבסטון03/08/2012 19:21
ועוד תראו,שהצדק ינצח!
מי שאומר שאני שנון כמו אבי מלר - כחול , מי שאומר שאני שנון כמו קותי סבג - אדום
השב   •  68
מכביסט03/08/2012 23:30
צודק אבל תסמוך על אוסקר וקרויף הם יודעים מה הם עושים
השב   •  30
5
שמאלנים הביתה03/08/2012 18:00
הפועל שמאלנים כחול

הפועל זה שלשול אדום
השב   •  8226
שאול03/08/2012 19:21
השב   •  514
אני03/08/2012 19:27
וזה בא ממישהו ששונא את הפועל.. אבל עוד יותר שונא אנשים מטומטמים.
השב   •  37
צהוב שפוי04/08/2012 09:24
השב   •  13
4
מכבי03/08/2012 18:00
השב   •  131
3
אביב03/08/2012 18:00
השב   •  150
אביב03/08/2012 18:22
השב   •  90
2
א03/08/2012 17:58
איזה הגנה מתגבשת.
השב   •  201
1
יוסי03/08/2012 17:56
בין ה250 הבלמים הטובים בעולם
השב   •  478
אבי לוזון03/08/2012 18:47
אם כל הכבוד למר איתן טיבי
בין ה250 בלמים הטובים בעולם הוא יכול גם יותר טוב
ליגה 6 בעולם אז לפחות 60 בעולם איך אני? אם לא טוב לך אז לך תפתח מנגל
השב   •  135
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */